צפייה בגרסה מלאה : זה כבר משווק - חבילת האקסטרים ריקון לג'יפ רוביקון - רוצה כזה..
אז זהו כבר משווקת חבילת האבזור המקורית מהיצרן ובתכלס תן לי כזה ואין מה לשפר עוד...כוללת צמיגי 35, סרנים מחוזקים, נאקלים מחוזקים, כנפונים עם הרחבה, יחסי העברה בסרנים 4.56, הגבהה 2.5", מנשא גלגל מחוזק ומותאם לצמיג גדול....אז כמו בכותרת זה מה אני רוצה ובעיקר הכל חוקי וכשר למהדרין ישירות מהיצרן!!!!!!!!!!!!!!!! סופר חשוב לי כאן בארץ.
https://youtu.be/YbL9I9i-KSA
מה יעזור לנו, אולי רק לחלום,
להשקיע מעל - 600-500k על רכב לטיולים, לבעלי ממון בלבד, ועד שיתיישן ויגיע אולי למחיר שפוי נהיה, חלקנו לפחות, בגיל לא רלוונטי לטיולים.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
מה יעזור לנו, אולי רק לחלום,
להשקיע מעל - 600-500k על רכב לטיולים, לבעלי ממון בלבד, ועד שיתיישן ויגיע אולי למחיר שפוי נהיה, חלקנו לפחות, בגיל לא רלוונטי לטיולים.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalkסבלנות , שמועות מבוססות אומרות שחבילת הריקון תגיע גם ברנגלר jl וויליס הבסיסית ( יחסית ) .
דבר שני הרנגלר החדש לא כול כך ספרטני ונוקשה כמו ה jk , הוא ברמה שניתן לחיות איתו ביום יום ( לטוב ולרע ), אז ניתן להוציא אותו מהפוזיציה של רכב טיולים בלבד .
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
רמי
מה שאמר אילן. חוץ מזה להערכתי רנגלר רוביקון מנוע 3.6 עם חבילת ריקון אכן ינוע סביב ה- 500,000 ואולי פחות מזה (תלוי ברמת האבזור) . יש כבר אחד כזה בארץ ששוחרר מהמכס ואברר מחיר מבוקש עבורו.
לגבי רנגלר וויליס עם חהילת ריקון זה לא שמועות אלא הרכב הוצג רשמית והושק רשמית על ידי היצרן עולה בארה"ב 40,000$ ובעברית אמור להיות פחות מ- 400,000 ש"ח ישווק בפועל ב- 2022.
https://youtu.be/_epSY9zvqgM
מסכים שמדובר במחירים גבוהים אבל לא חריגים ביחס למתחרים. עבורי זו תהיה הרכישה שלי לעצמי כמתנת טרום פנסיה (עוד כמה שנים מקווה)
רמי
מה שאמר אילן. חוץ מזה להערכתי רנגלר רוביקון מנוע 3.6 עם חבילת ריקון אכן ינוע סביב ה- 500,000 ואולי פחות מזה (תלוי ברמת האבזור) . יש כבר אחד כזה בארץ ששוחרר מהמכס ואברר מחיר מבוקש עבורו.
לגבי רנגלר וויליס עם חהילת ריקון זה לא שמועות אלא הרכב הוצג רשמית והושק רשמית על ידי היצרן עולה בארה"ב 40,000$ ובעברית אמור להיות פחות מ- 400,000 ש"ח ישווק בפועל ב- 2022.
https://youtu.be/_epSY9zvqgM
מסכים שמדובר במחירים גבוהים אבל לא חריגים ביחס למתחרים. עבורי זו תהיה הרכישה שלי לעצמי כמתנת טרום פנסיה (עוד כמה שנים מקווה)שלמה אתה מפספס פה את הנקודה, מבחינת השוק הישראלי, החבילה פותחת פתח לאישור חוקי לגלגל 35 על רנגלר jl .
כבר ראיתי פירסומים שכול רנגלר jl יכול לקבל אישור לגלגל 33 גם אם נרכש בשנת 2019 והוא מרמת גימור ספורט.
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
אילן - הלוואי.
הסיפור עם ה-JL נבע מכך שדגם הרוביקון במפרט האמריקאי שווק במקור וכסטנדרט עם צמיגי 33 ואילו הרוביקון במפרט האירופאי (זה מה שהגיע ביבוא סדיר) שווק כסטנדרט עם צמיגי 32.
סמל"ת הבינו את רוח הג'יפאים ובצעד יוצא דופן לטובה הסכימו להפיק אישור למידת צמיגים 33 לכל בעל רנגלר JL שפונה אליהם ומבקש זאת- בין היתר גם כדי לשמר את הלקוחות שלהם ולהילחם ביבוא האישי והמקביל שגזל להם נתח שוק דיי נכבד.
לא מאמין שזה מה שיקרה עם צמיגי 35 שכלולים בחבילת ריקון - אבל האמן ויהי כך.
סמל"ת הבינו את רוח הג'יפאים
זה אחרי הרבה ביקורת, חפירות, טחינת מוח.....
וכמובן כשראו בעינים כלות שהיבוא המקביל/זעיר מוכר יותר ג'יפים מהיבואן הרשמי. אז הם הגיבו לאט, אבל הגיבו.
תבינו - זה לא תלוי רק בהם. זה היצרן שמסנדל אותם. מה שלא קורה עם יבוא אישי/מקביל/זעיר שרוכש את הכלים שלו מדילרים ולא מהיצרן. סמל"ת די הפכו כל אבן עד שהצליחו להביא כלים בתקינה אמריקאית עם מידות צמיגים נכונות - אבל המנוע נשאר 2.0T.
אם לסנגר על סמל"ת - אז דעו שאם היה תלוי בהם בלבד, היו מביאים הכל, כל סוגי המנועים, מידות גלגלים וכו'.
גם אל תתלהבו יותר מדי מהוויליס - זו רמת גימור בלבד. ההבדל המהותי היחיד בו ביחס לספורט הוא צמיגי שטח מלא על ג'נטים מושחרים. הטרנספר שלו עם LOW ביחס רגיל, אין נעילות, הסרנים חלשים. איך הם מתכוונים להשתמש בצמיגי 35 ויחסים 4.56 על סרן קדמי דנה 30?..... נבצר מבינתי. גם 33 ויחס 4.10 כבר גבוליים על הסרן הזה.
הוויליס עם חבילת ריקון הוא מבחינתי רק פלטפורמה טובה להתחלה למי שרוצה לבנות את הרכב עם מכלולי אפטרמרקט משוגעים ולעשות אותו טוב יותר מרוביקון.
מעניין אם JL ״רגיל״ יוכל להשתדרג חוקית למידה הנ״ל
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מדוייק דרור. הוויליס ,(לפחות המפרט בארה"ב) כולל גם מתלים מוגבהים כמו של רוביקון (כלומר יותר מקום לגלגלים ויותר אויר מתחת לשילדה).
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Yaron.nahum
03-10-21, 11:12
זה אחרי הרבה ביקורת, חפירות, טחינת מוח.....
וכמובן כשראו בעינים כלות שהיבוא המקביל/זעיר מוכר יותר ג'יפים מהיבואן הרשמי. אז הם הגיבו לאט, אבל הגיבו.
תבינו - זה לא תלוי רק בהם. זה היצרן שמסנדל אותם. מה שלא קורה עם יבוא אישי/מקביל/זעיר שרוכש את הכלים שלו מדילרים ולא מהיצרן. סמל"ת די הפכו כל אבן עד שהצליחו להביא כלים בתקינה אמריקאית עם מידות צמיגים נכונות - אבל המנוע נשאר 2.0T.
אם לסנגר על סמל"ת - אז דעו שאם היה תלוי בהם בלבד, היו מביאים הכל, כל סוגי המנועים, מידות גלגלים וכו'.
גם אל תתלהבו יותר מדי מהוויליס - זו רמת גימור בלבד. ההבדל המהותי היחיד בו ביחס לספורט הוא צמיגי שטח מלא על ג'נטים מושחרים. הטרנספר שלו עם LOW ביחס רגיל, אין נעילות, הסרנים חלשים. איך הם מתכוונים להשתמש בצמיגי 35 ויחסים 4.56 על סרן קדמי דנה 30?..... נבצר מבינתי. גם 33 ויחס 4.10 כבר גבוליים על הסרן הזה.
הוויליס עם חבילת ריקון הוא מבחינתי רק פלטפורמה טובה להתחלה למי שרוצה לבנות את הרכב עם מכלולי אפטרמרקט משוגעים ולעשות אותו טוב יותר מרוביקון.בתור אחד שיכול לדווח ממקור ראשון , (קיבלתי לפני שבוע רנגלר ספורט 2d, )
סמלת בהחלט מתחרים היטב ביבוא המקביל נותנים הצעות מחיר תחרותיות מאוד
תוסיף לזה חווית קניה באוטומקס שגורמת לך להתגעגע לחווית קניה של סובארו בתחילת שנות השמונים של האלף הקודם ,
ההחלטה במי לבחור היתה קלה.
Sent from my..
תוסיף לזה חווית קניה באוטומקס שגורמת לך להתגעגע לחווית קניה של סובארו בתחילת שנות השמונים של האלף הקודם ,
Sent from my..
לא מכיר את אוטומקס.
אבל אם לקנות את הג'יפ מיבוא מקביל/אישי/זעיר, אז בסופרג'יפ, אצל יריב. שם באמת מבינים ואוהבים ג'יפים.
לגבי הוויליס...
ראיתי וויליסים שהגיעו דרך אוטומקס. לא מדדתי ולא בדקתי במפרט, למראית עין הגובה נראה זהה.
דרור
ראה בסירטון על השקת הויליס שצירפתי למעלה - החבילה כוללת צמיגי 35, מגיני סף , הגבהה של 1.5 אינצ' וכנראה דיפ' אחורי מוגבל החלקה (ראה בסרטון דקה ו-26 שניות).
אז במקרה הזה זה לא רק רמת גימור של פלסטיקה מושחרת אלא גם כמה שיפורים שמיועדים בהחלט לחובבי השטח במחיר יותר קל לעיכול של פחות מ- 40,000 $ שם.
בחשבון גס כולל מיסוי ורווח ליבואן הזעיר/ האישי/ המקביל רכב ב- 40,000$ שם לא אמור לעלות יותר מ-350,000 ש"ח כאן- זה בהחלט כבר הופך את הויליס עם חבילת ריקון לאטרקטיבי.
כמובן שעדיף רוביקון עם חבילת ריקון - הכל שאלה של מחיר ועלות תועלת..
בטיול האחרון אחד המטיילים שלי, בחור שטוען לנסיון של כמה שנים עם דיפנדר 90 נעול-כפול, הגיע עם JL וויליס קצר חדש. מוגבה מאוד (טען שמדובר בקיט הגבהה חוקי אבל כזה שמיועד לדגם אנלימיטד הארוך, שהוא קשה יותר ולכן הרים את האוטו גבוה לשמיים). טען ל"נעילה אחורית אוטומטית" כלשהי, הוא לא בדיוק ידע להסביר איזו נעילה, מה ואיך.
להפתעתי הגמורה, במעלה עשוש הרכב הזה התקשה מאוד (לא רק הוא, גם לנדקרוזר חירבן שם קוביות... אבל עדיין - מרנגלר אתה מצפה שיזחל את העשוש בנונשלנטיות). לפני שירד ללחץ אוויר ממש נמוך, הוא לא הצליח להתגבר על המדרגות החלקות מאוד בשליש הראשון של המעלה וגם כשהצליח זה היה די במלחמה. כנראה שנעילה אמיתית זה ממש לא.... אולי מוגבל החלקה.
מאוד מוזר לי שחבילת ריקון עם צמיגי 35' ויחס 4.56 מוצעת על סרן דנה 30. זה אומר פיניון קדמי ממש קטן וחלש. עם מנועי ה-JL הפרועים, מכת גז תשבור אותו.
לא יודע מה יחסי העברה בטרנספר של הויליס - ייתכן ןלא מספיק נמוכים לשטח ממש קשה.
לגבי התאמת הצמיגים ויחס העברה לסרן - גם לי זה מוזר אבל איך שהוא זה תואם את גישת הצרכן האמריקאי הממוצע ככל שמדובר בשיפורים ובעיקר הגדלת צמיגים - הגישה הדיי רווחת שם ניתן לדחוף צמיגי 35 על רנגלר סטנדרטי רק עם הגבהה מינמלית - זו גישה שתואמת צמיגים בשביל נראות ופחות בשביל עבירות
לא קשור ליחסי העברה, כן קשור לחוסר בנעילות, רנגלר ללא נעילות זה לא זה
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
בארה״ב יש לא מעט בעלי רנגלר שלא יורדים לשטח ולא ממש אכפת להם מנעילות, מיחסי העברה או מה המספר של דנה.
הנראות זה שם המשחק.
בגיפ הבינו שגם מהם אפשר להרוויח כסף ויתכן שזה מה שהם עושים עם הגרסאות האלו.
אגב, גם דנה 44 מצריך חיזוק אם נועלים 35״ אחרת ה״חיוך״ בסרנים מגיע ובעקבותיו החיוך העצוב של הבעלים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא קשור ליחסי העברה, כן קשור לחוסר בנעילות, רנגלר ללא נעילות זה לא זה
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אם אני לא טועה לכל דגמי ה- JL יש גם מערכת בקרת החלקה שבעיקרון מדמה נעילות רוחביות סטייל לנדרובר וכו'
בחלק מדגמי ה- JL יש דיפ' מוגבל החלק מאחור.
וברוביקון JL יש כמובן נעילות מלאות קדימה אחורה.
לעניות דעתי הבלתי קובעת, עשוש בסוף הקיץ עם הבור שנפער שם ועם החלקלקות של הסלעים (בגלל הפודרה) הוא מעלה שגם רכבים גיבורים יתקשו שם ללא הורדת אויר מסיבית.
היינו שם בטיול צדיקים בכיפור וכן חלק התקשו גם עם רכבים גיבורים יחסית ועם נהגים מנוסים - כולל רנגלר ארוך נעול קדימה אחור, מוגבה ועם צמיגי 35" - שעלה אבל לא ב- ONE SHOT ולא בקלות.
לכן רמי, לא כל כך מסכים עם הקביעה המצוטטת שלך
- - - Updated - - -
אגב, גם דנה 44 מצריך חיזוק אם נועלים 35״ אחרת ה״חיוך״ בסרנים מגיע ובעקבותיו החיוך העצוב של הבעלים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מסכים לגמרי, מניסיון אישי.
אם אני לא טועה לכל דגמי ה- JL יש גם מערכת בקרת החלקה שבעיקרון מדמה נעילות רוחביות סטייל לנדרובר וכו'
בחלק מדגמי ה- JL יש דיפ' מוגבל החלק מאחור.
וברוביקון JL יש כמובן נעילות מלאות קדימה אחורה.
לעניות דעתי הבלתי קובעת, עשוש בסוף הקיץ עם הבור שנפער שם ועם החלקלקות של הסלעים (בגלל הפודרה) הוא מעלה שגם רכבים גיבורים יתקשו שם ללא הורדת אויר מסיבית.
היינו שם בטיול צדיקים בכיפור וכן חלק התקשו גם עם רכבים גיבורים יחסית ועם נהגים מנוסים - כולל רנגלר ארוך נעול קדימה אחור, מוגבה ועם צמיגי 35" - שעלה אבל לא ב- ONE SHOT ולא בקלות.
לכן רמי, לא כל כך מסכים עם הקביעה המצוטטת שלך
- - - Updated - - -
מסכים לגמרי, מניסיון אישי.
מכנית, הוויליס זהה לספורט.
יחס ההעברה ב-LOW הוא 2.72:1, הסטנדרטי בכל הג'יפים עם ביצה קדמית בצד שמאל, שאינם רוביקון. לא זו הבעיה.
לא בדקתי מה היחס בסרנים. כי הצמיגים בכל זאת גדולים מאלה של הספורט.
הצמיגים - פיירסטון דסטיניישן MT, נראים מאוד אגרסיביים, במידה 255/75R17 - קוטר 32', זהה למידה של הרוביקון במפרט האירופאי.
דיפ' אחורי אמור להיות מוגבל החלקה.
יש בקרת משיכה שמנסיוננו, אמורה להיות מאוד יעילה.
סה"כ מפרט בסיסי לא רע. פלטפורמה טובה לשיפורים.
העשוש כבר מזמן לא טריוויאלי. אבל בחיאת - רנגלר נעול כפול על 35' אמור לזחול אותו בלגימה אחת בלי לעצור. אם הוא לא מצליח, הבעיה בנהג, לא ברכב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.