צפייה בגרסה מלאה : ציליה לרכב, רשת צל/לייקרה או משהו אחר?
הי,
אני בונה ציליה 270 מעלות לרכב, אמורה להיות מחוברת קבוע.
הגודל בערך 3*3 (כנראה קצת יותר).
אני מתלבט לגבי הבד שישמש להצללה:
לייקרה או רשת צל? או בכלל משהו אחר?
חשובים לי משקל ונפח.
תודה,
סער135602
boaz avrahami
04-10-21, 07:47
אני לא יודע איך להסביר את זה אבל לייקרה לא מקלה את עומס החום בצל הרמאי שהיא לכאורה מייצרת. רשת צל כן מקילה וגם תופסת נפח.
אם בכל זאת תחשוק בלייקרה דבר איתי לפני שאתה קונה. אמור להיות לי עוד קצת בד חדש.
הבעיה על לייקרה להבדיל מרשת צל זה שהיא נושמת... הלייקרה מייצרת מעין חממה מתחתיה, בצל.... אבל חממה
אם הלייקה מספיק גבוהה מעל הראשים ייש זרימת אוויר ניתן להתגבר על זה.
אישית הייתי מחפש בד קל ...אבל גם אטום למים על הדרך.
אם כבר כל המשקל הזה... אז שיהיה פתרון לעונה היבשה וגם הגשומה.
הייתי מחפש בד בסגנון שעושים בו שימוש ב tarp tent
https://www.amazon.co.uk/Aqua-Quest-Defender-Tarp-Waterproof/dp/B07JK7VNYR/ref=mp_s_a_1_3?dchild=1&keywords=Aqua%2BQuest%2BDefender%2BTarp% 2BKit%2B4.5x4.5&qid=1633150644&sr=8-3&th=1&psc=1
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לגבי משקל, השאיפה היא לא לעבור את ה 10 ק''ג כולל הכל.
נראה לי משקל סביר למרות שזה על הגג.
מבחינת גובה, זה בגובה הגגון, אמורה להיות זרימת אויר.
כיוון שבועז תורם לי לייקרה (שוב, תודה) אתחיל מניסיון עם לייקרה.
אם לא אהיה מרוצה, אבדוק עוד אפשרויות.
תודה
הקונסטורוקציה שבנית שוקלת פחות מ10קג?? בתמונות נראה כפול מזה.. מה עם המוטות?
חבר קנה לא מזמן כזו של 270מעלות באורך 2מטרים, סינית מספק פה בארץ... האיכות בינונית ומטה .. הבד דקיק כך גם הצירים והמוטות, הכל עשוי אלומיניום ובד בסגנון מה שהעלתי אבל דקיק במיוחד. המחיר מפתה מאוד ובשימוש זהיר ורגיש היא עובדת כבר מס טיולים.
היא מרגישה קלילה מאוד... והיא לא שוקלת פחות מ12קג... לכן התמיהה שלי מהנתון שנתת.
(אם תרצה אצרף תמונות)
עוד הא/ערות על הלייקרה...
1. היא אלסטית מאוד.. היא חייבת מתיחהבריאה, איך אתה מתכנן לנעול המוטות אחרי מתיחה?
2. לחות גורמת להיווצרות של פטריות ועובש על הלייקרה וכתמים מגעילים. אם זה משנה לך.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
רשת הצל הקוניה שמותקנת על הרכב עבודה שלנו עשויה מבד RIP STOP. עומדת יפה במבחן הזמן עד עתה - כשנתיים לזכרוני, בשימוש של אחת לשבועיים.
בעבר הייתי רוכש בד זה מחגור בראשון לציון לטובת כל מני דברים שהייתי תופר - בנדולרות וכו - לא מאמין שעדיין מוכרים שם.
135603
ציינתי שהמטרה היא 10 ק''ג, עדיין לא השגתי אותה :)
הזרועות בתמונה הן באורך 40 ס''מ, בנויות מפרופיל 20*20. כ"א שוקלת 800 גרם.
מה שמחזיק אותן שוקל קילו וקצת (המשקל הפסיק לעבוד, אז אין לי מידה מדוייקת :) )
הזרועות בשלב הראשון יהיו מפרופיל 15*15, לא הצלחתי למצוא נתון משקל שלו, מניח שלא מעל קילו למטר. אני צריך 5 מטרים.
נשאר משקל הבד והתיק שמבחינתי הוא נעלם כרגע...
(הבד שצירפו מאמזון שוקל 90 גרם למ"ר וזה מפתה...)
בכל מקרה, אם סיני רעוע שוקל 12 ק''ג, מצבי טוב משחשבתי :)
מה זה מחיר מפתה?
לגבי הנעילה, חבל כביסה או מיתר שיהיה מקובע לכל זרוע ולרכב ינעל הכל במקום
https://www.amazon.co.uk/s?k=ripstop+fabric&crid=USNB8Q0PIGR0&sprefix=rip+stop+f%2Caps%2C214&ref=nb_sb_ss_sc_1_10
Zivo בנה משהו כזה על הטרופר שלו
אולי יעזור: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/97796-Article-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95-%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7% 9D-%D7%A6%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%91%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%94
נשלח מהנייד
https://www.amazon.co.uk/s?k=ripstop+fabric&crid=USNB8Q0PIGR0&sprefix=rip+stop+f%2Caps%2C214&ref=nb_sb_ss_sc_1_10
תודה.
לגבי מה ש zivo בנה, הרעיון דומה, הביצוע יהיה שונה.
נקודות התורפה הן נקודות הציר ולכן אצלי הן מחוזקות.
בחירת החומרים אצלי שונה, אלומניום פחות זמין לרכישה (אין לי בעיה לרתך אלומניום, פשוט החומר פחות זמין)
20*20 זמין עבורי (שאריות מפרוייקט קודם)
15*15 זה פרופיל קל יחסית, מניח שלא יקבל ״בטן״ במפתח של 1.6 מטרים.
מקווה ללגלות עד הסופ״ש :)
אצלי אורך של כל זרוע 2.5 מ'.
השתמשתי בבד כותנה שקניתי בחנות בדים בנחלת בנימין.
הבד נותן אחלה צל.
אם אני לא טועה המשקל הכולל אצלי הוא בסביבות 30 ק"ג.135605
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
בדוק את זה בהקשר לבד.
₪ 43.33 32% Off | חם רכב צל מקלט קמפינג צד רכב גג אוהל סוכך עמיד למים UV נייד קמפינג אוהל רכב גג גשם חופה
https://a.aliexpress.com/_mPEpljY
סער,
מחיר מפתה.. עודף מ1500שח.
נ.ב אשמח אם תעדכן בסיום משקל סופי אמיתי... זה מעניין מאוד.
135606135607
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
זה באמת מחיר זול.
אצלי לא יהיו עמודים תומכים, לכן המבנה המסיבי יותר.
אעדכן במשקל הסופי.
תודה
עדכון:
תודה לבועז על תרומת הלייקרה. לא בטוח שזה מתאים לאפליקציה הזו, אבל אולי זה ישאר בהתחלה. נראה.
שקלתי את המתקן, לא כולל בד, תיק, כבל וברגים (וחסרות גם 2 תושבות קטנות לתמיכה מקדימה כשזה סגור), בקיצור, 7.5 ק''ג!!!
נראה שאעמוד ביעד של 10 ק''ג :)
בסרטון: בדיקת POC עם בד לא מושלם , ללא צבע וכו'
https://youtu.be/ATUQBgUfDFY
אולי זה רק נראה ככה בסרטון אבל נראה שאורך המוטות שלך קצת יחסית למוצרים קנויים.
עריכה. חזור בי. הסרטון היה מוסתר בגלל פרסומת.
זה נראה אחלה!
ehudzeelim
05-10-21, 20:56
נראה מעולה,
לגבי הלייקרה, יש הבדל גדול באטימות לאור בין לייקרות באיכויות שונות, וככל שהצבע כהה יותר הצל טוב יותר. יש לי צילייה של אותנטיק בצבע חום כהה, מצלילה הרבה יותר טוב מהבדים הבהירים, וגם בהשוואה לרשת צל 90% היא לדעתי עדיפה
סליחה אהוד מוכרח להעיר מנסיוני,
במדבר הישראלי קשה לנצח רשת צל .. .רשת שהאוויר עובר דרכה... בטח לא עם לייקרה אטומה... הלייקרה ממש מבשלת אותך, הדרך היחידה שלה להיות נסבלת אם היא 50סמ לפחות מעל הראשים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
סער,
אהבתי ממש! נראה שעובד מעולה!!
אני עדיין סקפטי על המשקל.. זה נראה הרבה מאוד ברזל בשביל 7.5קג..
אבל נו רק אני כזה אובסיסיבי על משקל..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תודה.
לגבי מה ש zivo בנה, הרעיון דומה, הביצוע יהיה שונה.
נקודות התורפה הן נקודות הציר ולכן אצלי הן מחוזקות.
בחירת החומרים אצלי שונה, אלומניום פחות זמין לרכישה (אין לי בעיה לרתך אלומניום, פשוט החומר פחות זמין)
20*20 זמין עבורי (שאריות מפרוייקט קודם)
15*15 זה פרופיל קל יחסית, מניח שלא יקבל ״בטן״ במפתח של 1.6 מטרים.
מקווה ללגלות עד הסופ״ש :)
מספר הערות -
1- נקודת תורפה \ הציר - אתה מוזמן לבחון את המצב. אצלי כל אזור הציר זה ברזל ו10 -15 ס"מ בהמשך הופך לאלומיניום. אם אני זוכר נכון, הרוב 20X20. הצבע כבר ירד מהגילוון, אבל הכל במקום ללא כשלים. אבל גם תצורות אחרות זה בסדר.
2- אם אתה רגיש למשקל, אין לי ספק שאתה צריך לעבוד עם אלומיניום
3- סוג האריג - אתה צריך אריג נילון או פוליאסטר שלא נמתח. לדעתי אריג שמשמש לתיקים - OXford 420D הוא פשרה הכי טובה בין מחיר, משקל וחוזק.
הזכירו פה ריפ-סטופ - תאורטית זה אריג יותר נכון, אבל אני חושש שהוא יותר פגיע ויותר יקר. ה 420 יהיה חזק וזול יותר, עם תוספת משקל שולית. הזכירו פה את החנות של חגור, לדעתי יש כמה חנויות באזור נחלת בנימין שעדיין יש להם בדים כאלו. תחפש מי תופר לצבא, יהיה להם כזה (בחאקי) באיכות טובה.
תודה.
אצלי האיזור של הציר עשוי מברזל 20*20 עובי 1.5, אורך 40 (עליון) ו 30 ס''מ תחתון, בינהם, 20*20 אורך 6 ס''מ.
135622
ההמשך הוא ברזל 15*15 עובי 1.5.
סהכ האורך הוא כמעט 2 מ'.
הבסיס לצירים עשוי מברזל 4 מ''מ.
אעלה תוכנית ופירוט מסודר יותר בהמשך.
בכל מקרה, המשקל נכון לעכשיו, לא כולל הבד הוא פחות מ 8 קג. אני מרוצה.
סליחה אהוד מוכרח להעיר מנסיוני,
במדבר הישראלי קשה לנצח רשת צל .. .רשת שהאוויר עובר דרכה... בטח לא עם לייקרה אטומה... הלייקרה ממש מבשלת אותך, הדרך היחידה שלה להיות נסבלת אם היא 50סמ לפחות מעל הראשים.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
+++
לייקרה, גם הכהות, מייצרות צל מוזר, חם. לפעמים מאד.
המקום היחידי שלי יקרה מייצאת מחזה סביר זה בחוף כשיש רוח והיא מייצרת סוג של כנף שמתחתיה נוצרת מנהרת רוח.
אני קונה מדי פעם בדים (בעיקר קורדורה), רצועות, רצועות גומי ועוד, בטמיר גומיטקס.
יש להם סניף בדרך אילת פינת אברבאנל בתל אביב, ויש להם את המחסן המרכזי באזוה"ת צור יגאל.
מול החנות שלהם בתל אביב יש חנות של דליטקס שגם מתעסקים בתחום הבדים והקונפקציה.
החברה בטמיר תמיד היו שירותיים וידעו לייעץ במקרה הצורך.
ואני מצטרף להתרשמות השלילית מלייקרה. בכל מקרה, לשימוש שלך נראה לי פחות מתאים. אתה צריך בד שלא נמתח ולתפור בגזרות מתאימות.
עכשיו אני כבר מבולבל :)
מצד אחד יש כאן המלצות לבדים אטומים לגמרי (ripstop/oxford)
ומצד שני לרשת צל אמיתית , כמו של פעם :)
אני לא פוסל רשת צל. הכל שאלה של מה הדרישה.
אגב רשת צל מתקפלת די גדול. עם הצללה של ריפסטופ דק אין לי נסיון ונראה לי שהוא מקרין בדומה לליקרה (למשל בד ספינקר).
אם הייתי במצבך, הייתי הולך על אחת משתיים.
א. בעקבות זיו שעשה, ויש לו נסיון, ואפשר להתגלח על זקנו.
ב.על משהו שהצל שלו מוכח ומוכר לך (למשל רשת צל). בעבודה עם רשת צל יש יותר סלחנות לטעויות בגיזרת הבד מכיוון שהיא כן מעט גמישה. אבל זה גם אומר יותר נפנופים אם המתיחה היא לא מתיחת אימים.
אני נוטה ל-ב.
שווה להציץ על המפרטים של מוצרי מדף ולעבוד עם בדים דומים..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
הזכירו פה ריפ-סטופ - תאורטית זה אריג יותר נכון, אבל אני חושש שהוא יותר פגיע ויותר יקר.
הלכה למעשה זה האריג שבשימוש אצל rhino rack
"Made from 210D R/S water resistant canvas"
https://www.rhinorack.com/en-us/products/sport-leisure/shade/sunseeker/sunseeker-2-5m-awning_32133
מתוך האתר של ARB:
Constructed from tough PU coated 300gsm poly/cotton rip stop canvas
ריפסטופ היא תצורת אריגה (בבדים בהם זה רלוונטי) ולאו דווקא סוג הבד. לכן אנחנו (אני) קצת חוטאים למטרה כשאנחנו משתמשים המונח הזה.
המפרט שצויין בהמשך הוא הרלוונטי (סוג הסיב, צפיפות, עובי, משקל וכו..).
עכשיו אני כבר מבולבל :)
מצד אחד יש כאן המלצות לבדים אטומים לגמרי (ripstop/oxford)
ומצד שני לרשת צל אמיתית , כמו של פעם :)
אם סוגיית הגשם לא רלוונטית, הכי פשוט רשת צל שחורה 90% הצללה.
זול, מוכח, ונושם (משחרר אויר חם מילה דרך הרשת).
רוצה להשקיע?
תתפור רצועה בשוליים עם טבעות ברצועה למתיחה ממש מהודקת.
אני מחבר רשת צל לרכב, לטבעות בהיקף הגגון.
2 מוטות הצידה ים מיתרים וזהו.
בבדים אני מבין יותר טוב מרכבים....
אריגים שהוזכרו פה, נותנים אחוזי הצללה טובים יותר מרשת צל, והם מתקפלים לנפח הרבה יותר קטן.
בנוסף, יותר קל למתוח אותם ( מה שחוסך התנפנפות מיותרת).
בניגוד לאוהל, או חממה, שיש חשיבות לזרימת אוויר, בצלון כזה ( משטח אופקי מעל הראש) אין שום משמעות למעבר אוויר.
יתרה מזאת, לפעמים, בטיפטוף קל, אפילו נחמד שזה אטום.
ולכן, חד משמעית אריג פוליאסטר או נילון .
לגבי ריפסטופ או באנגלית RipStop.
בתרגום גס - עוצר קריעה.
יש הרבה מוצרים שמתבקש לשים אריג דק ( מעיל, שק שינה, אוהל) ואז יש חשש שהאריג יהיה חלש ויקרע.
הפתרון הוא, באריגה של האריג, כל מרחק מסוים ( 5מ"מ בערך) להכניס חוט, אחד, יותר עבה וחזק. התוצאה, אריג דק, חזק יותר ועם מראה של קוביות באריגה.
בד"כ אלו אריגים יקרים יותר.
מאחר ובמקרה של בחירה באריג סינטטי, ההבדל בין המשקלים, שולי, ההצעה שלי ללכת על אריג קצת יותר עבה (420D).
זה חומר זמין, שמתאים לשימוש.
תודה.
אצלי האיזור של הציר עשוי מברזל 20*20 עובי 1.5, אורך 40 (עליון) ו 30 ס''מ תחתון, בינהם, 20*20 אורך 6 ס''מ.
135622
ההמשך הוא ברזל 15*15 עובי 1.5.
סהכ האורך הוא כמעט 2 מ'.
הבסיס לצירים עשוי מברזל 4 מ''מ.
אעלה תוכנית ופירוט מסודר יותר בהמשך.
בכל מקרה, המשקל נכון לעכשיו, לא כולל הבד הוא פחות מ 8 קג. אני מרוצה.
דווקא בגלל ששמת לעצמך מגבלה קשיחה על משקל..
לדעתי יש חוסר פורפורציה בין הצורך ( ציליה) עם פרופול 15, לבין התושבת \ ציר שבנית.
רוצה לחסוך במשקל, בורג 8מ"מ דרך פרופיל 20 מחזיק אצלי שנים, בלי שום סימן להתעיפות.
לפחות 2-3 קג פחות :-)
עוד הערה קטנה, בסופו של יום תצטרך לייצר תיק שעוטף את הכל על הגג.
לצורה ולחתך שלו, יש משמעות גדולה לגבי הרעש בזמן נסיעה .
וזה מחזיר אותנו לגודל הבסיס שבנית.
מודה שלא ניסיתי לחבר 20*20 פשוט.
זה היה נראה לי חלש מדי.
מבחינת הגודל, הגובה של התיק צריך להיות 14 ס''מ והעומק 11.
אני לא חושב שזה יותר מהמוצרים המקבילים של arb וכו' (אך לא בדקתי)
בבדים אני מבין יותר טוב מרכבים....
אריגים שהוזכרו פה, נותנים אחוזי הצללה טובים יותר מרשת צל, והם מתקפלים לנפח הרבה יותר קטן.
בניגוד לאוהל, או חממה, שיש חשיבות לזרימת אוויר, בצלון כזה ( משטח אופקי מעל הראש) אין שום משמעות למעבר אוויר.
.
זיו,
ציליות לייקרה מייצרת ממש חום תחתיה, בצורה שונה מבד אחיד אחר.
לא יודע למה, אבל עובדה.
יש לזה משמעות.. לא נעים מתחת לייקרה אם אין תנועת אויר.
מעבר אויר חם מעלה זה יתרון של רשת צל, לא הכרח כי יש בדי הצללה שלא מייצרים את תופעה של הלייקרה.
הייתי מתחת לציליות בד שאינן לייקרה, הצל אכן טוב יותר מאשר רשת צל, אבל זו המשמעות של מנעד אפשרויות..
הרשת צל שלי 5X5 נארזת בתיק גלילי שאינו גדול ממארזי הצלונים המפוארים.
זו בחירה כדי שנוכל לפרוש גם בנפרד מהרכב.
זיו,
ציליות לייקרה מייצרת ממש חום תחתיה, בצורה שונה מבד אחיד אחר.
לא יודע למה, אבל עובדה.
יש לזה משמעות.. לא נעים מתחת לייקרה אם אין תנועת אויר.
מעבר אויר חם מעלה זה יתרון של רשת צל, לא הכרח כי יש בדי הצללה שלא מייצרים את תופעה של הלייקרה.
הייתי מתחת לציליות בד שאינן לייקרה, הצל אכן טוב יותר מאשר רשת צל, אבל זו המשמעות של מנעד אפשרויות..
הרשת צל שלי 5X5 נארזת בתיק גלילי שאינו גדול ממארזי הצלונים המפוארים.
זו בחירה כדי שנוכל לפרוש גם בנפרד מהרכב.
צודק, ואיפה זה סותר את מה שאמרתי? לייקרה לדעתי זו ממש בחירה רעה (למרות שזה פופלארי בישראל).
אני התייחסתי לטיעון של רשת צל (נושמת) לעומת אריג פוליאסטר \ נילון.
אתה מבלב בין העברת הקרינה והתכונות של מה שקוראים פה לייקרה (הליקרה היא אחוז קטן באריג הזה), שאכן מעביר קרינה ולכן מחמם, לבין הבעיה של פזור חום.
ברגע שיש משטח פתוח מהצדדים, לא יכולה להיווצר שיכבה (משמעותית) של אוויר חם מתחת לאריג, זה תמיד יזלוג לצדדים.
ודרך אגב, בגלל שהאריג פוליאסטר עוצר קרינה טוב מרשת צל, אז גם אם לרשת צל יש איזה יתרון תאורטי באיוורור, במבחן התוצאה, נעים יותר תחת האריג פוליאסטר.
א
במבחן הפדחת, רשת צל ניצחה אצלי גם יריעות עבות (כמו שמשונית). אין לזה סימוכין וזה לא אמפירי.
זיו.
מה זה אריג פוליאסטר שאתה ממליץ עליו.
האם הוא טוב גם לחוף הים - נמתח ולא מתנפנף?
תודה
מה אתם אומרים על זה?
לינק לבד מדוד אלי (https://a.aliexpress.com/_uWbfe8)
בד"כ "בד אוקספורד" של עליאקספרס הוא באיכות נמוכה, ומתפרק די מהר. בנוסף, כאן אלו חתיכות של מטר על מטר וחצי. מאוד מגביל כשרוצים לתפור משהו שאינו מרובע (המון פחת על החומר, והרבה תפרים מיותרים).
אפשר להזמין רציף.
למעשה, זו בריאת המחדל. רוחב מטר וחצי באיזה אורך שרוצים.
השאלה האם הבד הזה יתאים.
יש בדים דקיקים סיליקון פוליאסטר שמשמשים לצל ודי קלים.
זה אגב החומר ממנו עשויה הציליה שאני משתמש בה
210T polyester with PU 3000mm waterproof coating
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הפוליאסטר שאני ממליץ זה אכן מה שנקרא אריגת אוקספורד וה 420D מתייחס לעובי החוט ממנו ארוג הבד.
ברור שגם עם יש חוט נתון, עדין יש שוני בצפיפות האריגה ואיכות הציפוי.
הסינים יכולים לכתוב מה שהם רוצים, אבל בד"כ האריגים האלו מגיעים ברוחב 140 סמ ( נטו) ולא 1.5 מטר.
חוזר ומציע, ללכת לחנות בארץ ולמשש את הבד.
האריג שאסף מציע גם מתאים, אבל הוא הרבה יותר דק ( חצי עובי חוט) מה שאומר שגם יהיה יותר קל.
לדעתי, שווה לשלם קצת יותר , ולשים בד עבה וחזק יותר ( וכמה מאות גרם כבד יותר).
לגבי השאלה על מתיחה - בניגוד לליקרה או רשת צל, האריגים האלו לא נמתחים ולכן יותר קל למתוח אותם ולמנוע ניפנופים ברוח.
אני קניתי מאמזון
בד הצללה עמיד למים (https://www.amazon.com/gp/product/B0725DFH8M/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o03_s00?ie=UT F8&psc=1) + יתדות וחבלים ו 2 זוגות מוטות (https://www.amazon.com/dp/B08CGZ9F2Q?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details)
לפעמים קושר לגגון של הרכב + 2 מוטות ולפעמים פורס 4 מוטות.
אני קניתי מאמזון
בד הצללה עמיד למים (https://www.amazon.com/gp/product/B0725DFH8M/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o03_s00?ie=UT F8&psc=1) + יתדות וחבלים ו 2 זוגות מוטות (https://www.amazon.com/dp/B08CGZ9F2Q?psc=1&ref=ppx_yo2_dt_b_product_details)
לפעמים קושר לגגון של הרכב + 2 מוטות ולפעמים פורס 4 מוטות.
נראה זהה בקצת פחות.
₪ 29.39 30% Off | 3x3 3x4 Ultralight סוככי שמש מקלטי שמשיה גן חופה חיצוני רזנט קמפינג תיירות קיץ גן פרגולות עמיד למים
https://a.aliexpress.com/_mLGlpVy
נראה זהה בקצת פחות.
₪ 29.39 30ן¼… Off | 3x3 3x4 Ultralight סוככי שמש מקלטי שמשיה גן חופה חיצוני רזנט קמפינג תיירות קיץ גן פרגולות עמיד למים
https://a.aliexpress.com/_mLGlpVy
הבדל של 10 ש"ח לגודל של 3X4. המשלוח חינם בשניהם. בכל רגע נתון אני מעדיף את אמזון. משתדל לא לקנות בעלי שום דבר חשמלי או מעל 20$.
הבדל של 10 ש"ח לגודל של 3X4. המשלוח חינם בשניהם. בכל רגע נתון אני מעדיף את אמזון. משתדל לא לקנות בעלי שום דבר חשמלי או מעל 20$.
הבדל של 20$, אין משלוח חינם באמזון לפי הקישור ששלחת.
הבדל של 20$, אין משלוח חינם באמזון לפי הקישור ששלחת.
יש משלוח חינם בקנייה מעל 65$. זה נכון לרוב המוצרים הלא כבדים.
עדכון קצר,
הבד מאלי עדיין לא הגיע, אבל יצאנו לטיול :)
לא היה חם מאוד, אבל השמש בהחלט שרפה ללא הצללה.
הלייקרה עבדה יופי.
זה אחד השיפורים הכי מוצלחים שבניתי לרכב עד היום. לא ברור לי איך לא עשיתי את זה קודם.
http://mylandrover.rocks/wp-content/uploads/2021/10/awning-shade.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.