נדב42
05-10-21, 15:36
הי,
מפרסם עבור חברה, ובמקרה הצורך אעביר את תשובותיה
החתן המיועד אמור להחליף דאסטר בנזין 4X4, בעיקר עקב אילוץ בריאותי שמחייב מעבר לגיר אוטומטי, ועל הדרך החברה רוצה גם לשפר עמדות בשטח.
1. תקציב - צריך להביא בחשבון שההוצאות על רכב שטח גבוהות בד"כ משמעותית מהוצאות על רכב פרטי!א. מה התקציב לרכישת הרכב? 150K גמיש מעט
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) או שמדובר במחיר הרכישה בלבד ויהיה מימון נפרד לעלויות התחזוקה? מחיר רכישה בלבד
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים? כן
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? כלב? קוף? האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? רוב הטיולים הם חד יומיים בזוג, צריך שתהייה יכולת לנסוע 4 אנשים מנהלתית ברכב, גם אם זה בצפיפות סבירה
3. נסועה שנתית ותחזוקה:א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? בערך 8K בשנה, רובם טיולים.
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)? רכב יחיד בבית.
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? מוסכים בלבד
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים? בצנטרום של הפיילה.
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'? הטיולים יותאמו ליכולות הרכב בלי לקחת סיכונים מיותרים. יש רצון לשדרג את היכולות לעומת הדאסטר, אבל אין יעד מסויים
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה? מגוון, גם בקבוצה עצמאית וגם בטיולים של אתר השטח
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול). בואו נניח לרגע חוצה מדבר יהודה, עם נכונות לעבודות מע"צ ומכוון חיצוני.
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?
א. גיר אוטומטי/ידני - אוטומטי בלבד
ב. מנוע דיזל/בנזין - לא משנה, אבל שלא יהיה שתיין כפייתי, נניח עד 1:7-8
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...) אין צורך ברכב ארוך, אבל זה לא פסול על הסף אם זה לא ממש משאית קטנה
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות? עד 10 שנים
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
מתאר הנסיעות השוטף הוא בעיקר עירוני, ויש חנייה תת קרקעית. הרצון לרכב חדש יחסית נובע בעיקר מחוסר הרצון לפתח יחסים אינטימיים עם מוסכניקים.
החברה עשתה נסיעת מבחן על הג'ימני החדש והוא קצת קטן אבל עדיין מועמד מוביל, כחדש או משומש.
היא פוזלת גם לכיוון רנגלר קצר (אם כי בשנתונים נמוכים יותר מבחינת תקציב) וגם פאג'רו ול"ק עלו בתור אפשרויות.
בגדול רוצה לפתוח את הראש גם לאפשרויות אחרות, לכן העליתי את השרשור הזה.
מפרסם עבור חברה, ובמקרה הצורך אעביר את תשובותיה
החתן המיועד אמור להחליף דאסטר בנזין 4X4, בעיקר עקב אילוץ בריאותי שמחייב מעבר לגיר אוטומטי, ועל הדרך החברה רוצה גם לשפר עמדות בשטח.
1. תקציב - צריך להביא בחשבון שההוצאות על רכב שטח גבוהות בד"כ משמעותית מהוצאות על רכב פרטי!א. מה התקציב לרכישת הרכב? 150K גמיש מעט
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) או שמדובר במחיר הרכישה בלבד ויהיה מימון נפרד לעלויות התחזוקה? מחיר רכישה בלבד
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים? כן
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? כלב? קוף? האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח? רוב הטיולים הם חד יומיים בזוג, צריך שתהייה יכולת לנסוע 4 אנשים מנהלתית ברכב, גם אם זה בצפיפות סבירה
3. נסועה שנתית ותחזוקה:א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול? בערך 8K בשנה, רובם טיולים.
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)? רכב יחיד בבית.
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)? מוסכים בלבד
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים? בצנטרום של הפיילה.
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'? הטיולים יותאמו ליכולות הרכב בלי לקחת סיכונים מיותרים. יש רצון לשדרג את היכולות לעומת הדאסטר, אבל אין יעד מסויים
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה? מגוון, גם בקבוצה עצמאית וגם בטיולים של אתר השטח
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול). בואו נניח לרגע חוצה מדבר יהודה, עם נכונות לעבודות מע"צ ומכוון חיצוני.
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?
א. גיר אוטומטי/ידני - אוטומטי בלבד
ב. מנוע דיזל/בנזין - לא משנה, אבל שלא יהיה שתיין כפייתי, נניח עד 1:7-8
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...) אין צורך ברכב ארוך, אבל זה לא פסול על הסף אם זה לא ממש משאית קטנה
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות? עד 10 שנים
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
מתאר הנסיעות השוטף הוא בעיקר עירוני, ויש חנייה תת קרקעית. הרצון לרכב חדש יחסית נובע בעיקר מחוסר הרצון לפתח יחסים אינטימיים עם מוסכניקים.
החברה עשתה נסיעת מבחן על הג'ימני החדש והוא קצת קטן אבל עדיין מועמד מוביל, כחדש או משומש.
היא פוזלת גם לכיוון רנגלר קצר (אם כי בשנתונים נמוכים יותר מבחינת תקציב) וגם פאג'רו ול"ק עלו בתור אפשרויות.
בגדול רוצה לפתוח את הראש גם לאפשרויות אחרות, לכן העליתי את השרשור הזה.