PDA

צפייה בגרסה מלאה : פיוז אוטומטי לקו לקומפרסור צמיגים



JustDoB
18-10-21, 08:56
אהלן,
העברתי קומפרסור צהוב שתי פעימות של Tmax לתא מטען,
וסללתי כבלים עבים מהמצבר אליו.
הפיוז הנוכחי 50a לא מחזיק את כל הניפוח.
איזה פיוז לשים שיחזיק ?
תודה https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211018/73c257edee79d8dae647615151ddb295.jpg

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

JustDoB
18-10-21, 09:04
. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211018/ed3a66fe7a9401315b28dff905b40272.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20211018/5ef6221906a9a8341fba58a280791e62.jpg

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

erezgur
18-10-21, 09:08
מה נתוני צריכת החשמל שלו (יש עליו מדבקה)?
נדמה לי שמדובר ב45 אמפר, אבל אולי קצת יותר.
בכל מקרה, זו צריכה גבוהה וכמובן חשוב שהרכב יהיה מונע בעת הניפוח...

**עריכה** עניתי לפני שעלתה התמונה עם המדבקה. אכן 45 אמפר. לכן תיאורטית 50 אמור היה אמור להספיק... נמתין לתשובה של מומחי החשמל.
נשלח מהנייד

חנן-ג'יפולוג
18-10-21, 10:13
בחירה של נתיך צריכה להיות 30-50 אחוז מעל הזרם הנומינלי, אז 60-70 אמפר תהיה בחירה הגיונית.
שווה להזכיר: יכולת ההולכה של הכבלים, צריכה להיות גבוהה משל הנתיך.

נמרוד
18-10-21, 10:32
אולי יותר נכון להתקין אותו בתא המנוע ליד המצבר ולהעביר צינור אויר לאן שצריך?

boaz avrahami
18-10-21, 10:42
לאחרונה התקנתי כזה עם כבלים 10 ממ״ר לתא מטען.

ראשית, מדהים לקבל את אותו המתח אחרי 7 מטר כבל בלי נפילות.

שנית, כדאי מאוד להגן על החיבורים של הפיוז שלך עם מבודדים.
הפיוז מסופק עם פקקי גומי לברגים ואפשר וכדאי לשים שרינק על נעלי הכבל.
אחרי הכול זה פלוס בצד הטניסה חי לגמרי בלי הגנות

boaz avrahami
18-10-21, 11:15
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211018/0a56bcb3f64aa38ae87f21b43548b2c3.jpg


ככה זה אצלי. צמוד למצבר על מנת שגם הכבל עצמו יהיה מוגן מקצר ולא יעשה שריפה.
כבל כזה שמקצר לגוף שורף את האוטו בלי למצמץ

JustDoB
18-10-21, 13:23
תודה !

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

-->