ymandel
19-10-21, 20:03
הרכב דיפנדר Tdi300, תודלק בתחנה מקומית ואחרי מספר ק"מ התחיל לגמגם וכבה. הונע שוב במאמץ והגיע לחניה (נכבה כל 500-1000 מטר נהיגה).
לרכב שני מכלי סולר, כאשר אחד מתחת לכסא נוסע ומכיל כ30 ליטר נוספים.
לרכב יש משאבת דיזל חשמלית נוספת שהרעישה באופן מוזר.
מילאתי דיזל בתחנה אחרת במיכל הקדמי, העברתי את הסוויץ' והכל חזר לשורה כרגע, מניע ללא בעיה ונוסע ללא גמגום.
מה עכשיו? ניקוז המיכל או הוספה עד למקסימום של סולר משובח (כרגע במיכל כ 25 ליטר)? החלפת פילטרים? תליית בעל התחנה?
לרכב שני מכלי סולר, כאשר אחד מתחת לכסא נוסע ומכיל כ30 ליטר נוספים.
לרכב יש משאבת דיזל חשמלית נוספת שהרעישה באופן מוזר.
מילאתי דיזל בתחנה אחרת במיכל הקדמי, העברתי את הסוויץ' והכל חזר לשורה כרגע, מניע ללא בעיה ונוסע ללא גמגום.
מה עכשיו? ניקוז המיכל או הוספה עד למקסימום של סולר משובח (כרגע במיכל כ 25 ליטר)? החלפת פילטרים? תליית בעל התחנה?