PDA

צפייה בגרסה מלאה : מי שרוצה לרכוש רנגלר חדש שימהר להזמין עכשיו...עוד צרות באות עלינו..



KOOKE
21-10-21, 22:03
https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rkywcasspby

נבואות הזעם בעניין מנועי הבנזין מתחילות להתגשם מוקדם מן הצפוי...

התקווה היחידה היא שעם הפוליטיקה המחורבנת שלנו עד שכזו תוכנית תתמש ייקח לא מעט זמן - כך שאולי אספיק לצבור ממון לרכישת רוביקון עם חבילת אקסטרים ריקון....

גיא
21-10-21, 22:17
נראה שמי שהפרוטה באמת מצוייה בכיסו. לא משנה לו אם הוא משלם הרבה או ממש הרבה.

הוא צריך רכב שרד כי זה ממתג אותו והוא יביא רכב שרד … ביי הוק או ביי קרוק.

דרור ברלי
23-10-21, 10:57
https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/rkywcasspby

נבואות הזעם בעניין מנועי הבנזין מתחילות להתגשם מוקדם מן הצפוי...

התקווה היחידה היא שעם הפוליטיקה המחורבנת שלנו עד שכזו תוכנית תתמש ייקח לא מעט זמן - כך שאולי אספיק לצבור ממון לרכישת רוביקון עם חבילת אקסטרים ריקון....


הפוליטיקה הישראלית מחורבנת - אבל יעילה ואפקטיבית מאוד כשצריך לפגוע בציבור ולהצר את צעדיו.

סביבתנים תל-אביבים יושבים עכשיו על השאלטר של התחביב שלנו - אל תצפה ששום דבר טוב ייצא לך מזה.
רצינו "שינוי"?.... קיבלנו. ובגדול. אל לנו להתלונן.

איל מ
23-10-21, 11:28
מישהו כאן מקבל ריטיינר על הקפצת מחירי משומשות?

asafk
23-10-21, 11:31
אני חייב לציין שחוץ מהכותרת של הדיון אין שום דבר שמפלה לרעה רכבי שטח בתכנית הזו. אם קראתם משהו אחר הפנו בבקשה את תשומת ליבי.
כן יש הבנה שכמו באירופה וכמו בארהב מי שרוצה למכור רכב מזהם צריך מולו למכור רכב לא מזהם. שם מדובר על יצרנים. כאן אין יצרנים אז מתכננים להחיל את העיקרון הזה על יבואנים. זה עובד ככה שנים בכל מדינות המערב. וכשאני כותב מדינות המערב אני לא מתכוון רק למדינת תל אביב.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
23-10-21, 12:13
אסף, אתה מתעסק בסמנטיקה.
זה מאוד הגיוני שרכבי השטח יהיו הנפגעים הראשונים של זה. נו, כי הם המזהמים הכי גדולים....

אלה שרוצים חדש - חוץ מזה שנכון לרגע זה תצטרכו להמתין לו כמעט שנה (... ומי יודע מה יקרה בהמשך כי בכל יום נחשפים עוד ועוד מחדלים של היצרנים שכשלו בתחזיות הייצור שלהם. וזה ממש לא רק שבבים.... זה עוד הרבה מאוד חומרים וחלקים ורכיבים), רוביקון עם חבילת ריקון רצית? עוד מעט ממילא תהיה מוגבל לרנגלר 4XE. אחר כך רק לחשמלי.
ג'ימני בכלל לא יהיה, טנדרים דיזל ייאסרו לשיווק, מה יישאר? רכבי שטח פרימיום חשמליים במיליון שקל?...



יישארו המשומשים. סוג של מפלט זמני. זה יהיה טבעי שבהתחלה המחירים שלהם יעלו עוד קצת.

אבל המשומשים לא נעלמו מעינו הצרה והרעה של הרגולטור וידו הגסה לא תפסח עליהם.
יבואו הגבלות ואיסורים דרקוניים למיניהם - איסור כניסה למרכזי ערים שהרדיוס שלו יילך ויתרחב, דרך סגירת כל הפרצות בטסטים עד לכדי אי-אפשרות מעשית לעבור טסט ברכב ישן, ועד לאיסור שימוש רשמי וגורף. עם כל תקנה מגבילה חדשה, ערך המשומשים יצנח עוד ועוד עד שיימחק כליל. כן, גם לנדקרוזר.
ואז תקבל הודעה למייל שמקציבה לך 30 יום לסידורים אחרונים עם האוטו ואחר כך תצטרך להעמיד/לגרוט אותו ולהחזיר את הרשיונות שלו.

יהיו להם כל האמצעים לעקוב אחריך ולאכוף עליך אם תעיז לגנוב סיבוב פה ושם בג'יפ הישן והמזהם שלך - כי כבר היום ישראל היא מעצמת-העל מס' 1 בעולם המערבי במעקבים אחרי אזרחיה ובחדירה לפרטיותם.

---------------------------

זה בדרך. כבר עכשיו החלאות מטעם מדינת ישראל עובדים על זה. כשזה יקרה? הייתי אומר לכם "צאו לרחובות". מה שכמובן לא תעשו, כל אחד מסיבותיו הוא:

מי כי סתם מתעצל
מי שממילא מקבל רכב מהעבודה אז מה אכפת לו
מי כי חושש לקבל מכות משוטרים
ואחרון חביב - מי כי הוא בפשטות גמורה מייחל לדיקטטורה טוטליטרית ש"תעשה כאן סדר". לא תאמינו כמה כאלה יש במדינה שלנו בכלל וגם כאן בפרט

ומכיוון שזה כך, אז כל זה מגיע לכם. ושלא תעיזו ליילל על זה.

asafk
23-10-21, 12:40
הפרשנות שלך שגויה מיסודה. והיא פרשנות מרחיקה לכת של משהו שכלל לא נאמר.
מותר לייצר, לייבא ולמכור כלי רכב מזהמים. וגם יהיה מותר בעתיד. רק שעל כל בראבוס 700 כ"ס יהיה צריך לייבא שלוש חשמליות.
גם בארהב על כל ראם טיאראקס פיאט צריכה למכור משהו היברידי. וגם באירופה על כל אאודי 12 צילינדר פולקסווגן צריכה למכור 5 מכוניות מיני חשמליות.
וזה לא תקף רק על רכבי שטח אלא על כל כלי הרכב, רכבי יוקרה וספורט חזק בעניין.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

asafk
23-10-21, 12:48
ולגבי העתיד - תפנימו מעכשיו כי זה נאמר ונכתב באופן רשמי - ב2025 יהיה אסור למכור רכב דיזל וב 2030 יהיה אסור למכור רכבי בנזין.
בניגוד לפרשנויות ולספקולציות ונבואות זעם - זו מדיניות מוצהרת.
וחוקי אויר נקי בערים גם הם מדיניות מוצהרת. זה בדרך אבל רק נגד רכבי דיזל - בגלל העשן והחלקיקים.

כל השאר..... כאמור.... פרשנויות.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אבי ביטר
23-10-21, 16:28
ב 2025 יהיה אסור למכור דיזל?

מעניין

דרור ברלי
24-10-21, 07:44
כן.
2025 - אין יותר רכבי דיזל חדשים.
2030 - אין יותר רכבי בנזין חדשים.

geva dover
24-10-21, 08:02
באמת?

מעניין מה יעשו כל החברות עבודות עפר/קבלנים/ משתמשי הטנדרים לעבודה ברגע שיאסרו קניה של רכבי דיזל חדשים?

מוני אורבך
24-10-21, 08:08
וטוב שכך.
אפשר לעשות יופי של רכבי שטח חשמליים.
למעשה כבר עושים את זה היום.
וברגע שיהיה מספיק רכבי שטח חשמליים יהיה גם מספיק תשתית לטעינה לכווולם.

כנראה שיש אנשים שקשה להם להיפרד מרעש המנוע.
אותי הוא די מעצבן, מודה.
מאוד מאוד נראה לי לנסות בשקט בשקט בשטח.
לשמוע את הרוח והחצץ והציפורים.
כנראה שאני מריח כלניות בסופו של דבר.
הזקנתי (או החכמתי)

ומי שירצה כלי רכב עם מנוע בעירה פנמי בטוח ימצא את הממון והשיטה לנסוע באחד חדש כזה

נ.ב

אפשר לעשות גם טנדרים חשמליים (כבר עושים) ואפילו כלי צמה חשמליים
יהיו מאוד שקטים אבל יעשו את העבודה

boaz avrahami
24-10-21, 08:54
בסופו של יום מדובר ביכולת להסתגל לשינויים.
לא כל השינויים טובים לפרט כזה או אחר אבל האבולוציה מכתיבה אותם.

מי שלא יודע להסתגל לשינויים לא שורד.

דרור ברלי
24-10-21, 12:54
באמת?

מעניין מה יעשו כל החברות עבודות עפר/קבלנים/ משתמשי הטנדרים לעבודה ברגע שיאסרו קניה של רכבי דיזל חדשים?



מה יעשו? יסעו במשומשים.
הביקוש להם ומחיריהם כמובן יעלו. זמנית.

בינתיים יגיעו עוד ועוד תקנות מגבילות שיתייחסו לכלים ישנים.
החמרה וסגירת פרצות בטסטים, איזורי איסור כניסה לרכב מזהם שיילכו ויתרחבו ולא רק לדיזלים אלא בהמשך גם לבנזין, אגרות מוגדלות, מיסוי דרקוני נוסף על דלקים וחלפים, צמצום פריסת תחנות דלק ושאר מרעין בישין שמטרתם לשכנע אותך לוותר על המשך השימוש הרכב.
הכלים הקיימים יתיישנו, יתחילו לעשות צרות ולא ישתלם להשקיע ברכב שמעשית לא יכול לעבור טסט ושאסור לנסוע בו בכל מיני מקומות - ואז כבר ייגרטו.

וזהו. עולם מערבי מטורלל.

מי שאוהב מכוניות אמיתיות יצטרך לחשב מסלול מחדש ולעבור למדינת עולם שלישי קצת יותר הגיונית. מתאים לכם עולם שלישי?...

מוטי ג.
24-10-21, 13:05
ההגבלה על רכבי דיזל כוללת גם "משאיות"?
אם לא, אז כל המדינה תהיה פול סייזים

gillss
24-10-21, 13:14
"קודם כל תרגעי !"
2025 או 2030 אלו הצהרות יפות , אבל אנחנו במדינת ישראל ולא בשווצריה. (ובטח לא בסין)
בפברואר 1997 הציגה חברת התכנון PBS, תכנון ראשוני למערכת להסעת המונים במטרופולין תל אביב
ב 2026 יוכל (אולי) האזרח הראשון בגוש דן לשלם כרטיס ולעלות על רכבת תחתית.
וזה לפני שהזכרנו את M1 או M2 שהם בתכנית ב 2032 ו 2035.
אז לפני שמספידים את אחרון הג'יפים "המזהמים" - בואו כולם למפגש ג'יפולוג
שתו איזה תה צמחים מסביב למדורה וזה ירגיע את כולם (אולי אפילו את דרור)
בממשלה הקודמת הייתה זו מיקי חיימוביץ' שרצתה לסגור את כל דרכי העפר לרכב.
כולנו נזעקנו והיא עברה לעבוד במקום אחר.
בישראל כמו בישראל - הצהרות זה יופי ומעשים זה עוד יותר יופי.


זה שהעולם עובר לחשמל , אפשר להתרגל.
זה שכולם רוצים יותר ירוק , צריך להתרגל.
זה שתמיד יהיו בעולם (וגם בישראל) כלי רכב לשטח , זו עובדה.
וביחס למה נעשה בעוד עשור עם הרוביקון שקנינו לפני שנתיים ?
דיה צרה לשעתה.


ומאד אהבתי (וגם התחברתי) לתגובתו של בועז !!!

asafk
24-10-21, 19:10
באמת?

מעניין מה יעשו כל החברות עבודות עפר/קבלנים/ משתמשי הטנדרים לעבודה ברגע שיאסרו קניה של רכבי דיזל חדשים?הרכינות הגדולות באמת היברידיות טוריות כבר הרבה שנים.
(מנוע דיזל מכני של 40 או 50 ליטר שמפעיל גנרטור, ומנועח ענק חשמליים בסרנים).
אז המעבר לבטריות או תאי דלק יהיה להם קל וטבעי.
אותם לא מעניינת רומנטיקה. רק כמה שקל לטון.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ד ו ר ו ן
24-10-21, 19:45
כמו הרכבת.. מזמן זה גנרטור נייד.

YoavR
25-10-21, 06:08
רכבת זה לא הידרוסטטי?

גיא
25-10-21, 15:22
תרגעו ... זה לא יקרה מחר ...

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/bjfhtc7ik

boaz avrahami
25-10-21, 15:48
אין מה להרגע. להיפך.
הנשים ההזויות האלו יצליחו להעביר רק החלטות שיפגעו לנו בכיס ובלי לשפר את הזיהום או לתת פתרון של תחבורה אפקטיבית.
ותכלס אנחנו אפילו לא פרומיל מהזיהום הגלובלי בזמן שהמזהמים הגדולים אפילו לא מתחילים לחשוב בכיוון הפחתת הזיהום.

מדובר בשורה התחתונה הקבוצה הזויה וחולמנית מהסוג שהביא מזרח תיכון חדש.
אין קשר למציאות זולת עוד מס.

נמאס כבר להתעצבן מזה.
אני שוקל לבקש קיצבה קבועה בגין עבודה.
שישאירו אלפיים שקל לבזבוזים ויעזבו אותי במנוחה כבר. באמת די

raanan
25-10-21, 16:17
כמו הרכבת.. מזמן זה גנרטור נייד.
אכן עתיקה מאד השיטה ונובעת מהקושי להעביר הספק ומומנט מפלצתי מהמנוע לגלגלים
(קלאץ וגיר ידני או טורק וגיר אוטומטי).

רענן

thebips
25-10-21, 16:49
הרכינות הגדולות באמת היברידיות טוריות כבר הרבה שנים.
(מנוע דיזל מכני של 40 או 50 ליטר שמפעיל גנרטור, ומנועח ענק חשמליים בסרנים).
אז המעבר לבטריות או תאי דלק יהיה להם קל וטבעי.
אותם לא מעניינת רומנטיקה. רק כמה שקל לטון.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

רעיון מענין
https://driving.ca/auto-news/news/say-watt-this-massive-ev-never-needs-to-plug-in


https://youtu.be/sbPH5cTTBDs

-->