צפייה בגרסה מלאה : toyota a750f 5 speed auto oil change
היי ,
יש ברשותי ל.ק 2006 320 אלף קמ מעוניין לעשות סרוויס לגיר מישהו עשה לבד ושרד לספר?
היי ,
יש ברשותי ל.ק 2006 320 אלף קמ מעוניין לעשות סרוויס לגיר מישהו עשה לבד ושרד לספר?לא לבד. ב280 אלף עשיתי החלפת שמן במכונת אינפוזיה (אצל חן יצחקיאן).
אתה יכול לספר על התהליך? או שלא היית ליד...
הייתי ליד...
זה בעזרת מכשיר די גדול שמתחבר בצינורות במקום החליל של הרדיאטור. שמים את השמן החדש במכונה והיא מחליפה את השמן הישן בחדש. אפשר לראות את השמן הישן ואיך לאט לאט זה משנה את הצבע. זה תהליך די ארוך שלקח אם אני זוכר נכון, כחצי שעה או ארבעים דקות.
את המכונה הזו לא הרבה מוסכים מחזיקים.
https://images.app.goo.gl/uRRHKM5ATiykX1ZS8
תמונה מהאינטרנט (לא קשורה להיכן שהייתי) שמראה מכונה דומה.
צריך רק לחפש
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/121137-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A7-120-2007-%D7%92%D7%99%D7%A8-5-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7% AA
בברכה,טושי
אפשר להחליף החלפה מלאה גם ללא מכונה.
זה לא לבעלי לב חלש.
בגדול השיטה היא לנתק את הצינורות מ- ואל- מצנן השמן.
כאשר הרכב מונע הצינור שיוצא מהגיר הולך למיכל, ולאחר שיצאה כמות מסויימת של שמן, הצינור של השמן שחוזר לגיר נכנס למיכל של נוזל טרי ונשאב לגיר.
אני לא מפרט כרגע מעבר לזה - כי אין לי נסיון בשיטה הזו עבור הגיר הספציפי הזה וצריך לדעת את הפרטים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אפשר להחליף החלפה מלאה גם ללא מכונה.
זה לא לבעלי לב חלש.
בגדול השיטה היא לנתק את הצינורות מ- ואל- מצנן השמן.
כאשר הרכב מונע הצינור שיוצא מהגיר הולך למיכל, ולאחר שיצאה כמות מסויימת של שמן, הצינור של השמן שחוזר לגיר נכנס למיכל של נוזל טרי ונשאב לגיר.
אני לא מפרט כרגע מעבר לזה - כי אין לי נסיון בשיטה הזו עבור הגיר הספציפי הזה וצריך לדעת את הפרטים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
שיטה לא מומלצת בעליל.
הספיקה של היציאה מהמשאבה היא פי כמה יותר גבוה לעומת
ספיקה של החזרה בשיטת הנפילה החופשית ממיכל.
הגיר נשאר ללא שימון לזמן לא קצר.
אם כבר עדיף להחליף בשיטה של, הורדת כמות מבוקרת מהאגן, השלמה של אותה כמות,
הנעה לכמה דקות, שוב חזרה על התהליך לפחות 3 פעמים עד שהשמן יוצא נקי וורוד.
כמובן שזה דיי בזבזני של כמות שמן.
נ.ב תהליך כזה רצוי לבצע על ליפט (גלגלים באוויר)
ולעבור בין כל מצבי הגיר עם השהייה של כמה שניות בין המעבר במצבים.
רענן
https://www.youtube.com/watch?v=WDrpTkMKi3Q&ab_channel=Fourby4Diesel
ראיתי את התהליך הזה של החלפת השמן בגיר.
מתלבט אם להכנס לזה .
האמת שאני מרגיש דפיקה קלה בהחלפת ההילוכים בין 2 ל 3 . ואני יודע שלא עשו סרוויס לגיר אף פעם. אני מאוד מאמין בתוספים ועובד עם גאסטיק בראדרס https://justicebrothers.com/products/automotive/engine-oil-products/
חולק איתכם את ההתלבטות לגבי הרכב והגיר... מה הייתם עושים?
החלפת שמן בתהליך כמו בסרטון?
החלפה מלאה של פילטרים גם ופתיחה של עגן השמן
להכניס תוסף לראות אם עובר?
להשאיר עד שימות?
תודה !
שבוע טוב
חולק איתכם את ההתלבטות לגבי הרכב והגיר... מה הייתם עושים?
ג'אסטיק ברדר הם חברת תוספים טובה מאד. אבל,
בעיה בגיר בד"כ לא נפתרת עם אף תוסף בפרט שהתקלה נקודתית ולא כוללת בגיר.
מהנסיון שלי, בזבוז כסף (אולי בתחושה ותקווה תרגיש שיש שיפור קל לטובה).
רצוי לדעת כמה קמ' עברה התיבה ואם ידוע עד כמה עבדה קשה.
תוריד מעט שמן ותראה מה מצבו מבחינת צבע, שבבים, אבקה וריח.
אם הצבע של השמן שחור , לא הייתי נוגע.
רענן
הכי טוב הכי נכון והכי בריא. לך למוסך שיש בו מכונה.. תעשה שירות מלא לגיר ותמשיך משם.
אם הוא כבר במצב רע... זה לא יעזור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הכי טוב הכי נכון והכי בריא. לך למוסך שיש בו מכונה.. תעשה שירות מלא לגיר ותמשיך משם.
אם הוא כבר במצב רע... זה לא יעזור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk+1
ובהחלפת שמן אפשר להוסיף את התוסף (כך עשיתי), אך רק תוסף על שמן כל כך ישן זה לא יועיל בכלום, מה עוד שלא פשוט סתם להוסיף מאחר והתיבה אטומה ללא מדיד.
+1
ובהחלפת שמן אפשר להוסיף את התוסף (כך עשיתי), אך רק תוסף על שמן כל כך ישן זה לא יועיל בכלום, מה עוד שלא פשוט סתם להוסיף מאחר והתיבה אטומה ללא מדיד.
תיבה ללא מדיד "קלאסי" (dipstick) לא אומר תיבה אטומה ללא טיפול.
לתיבה יש בורג ריקון, בורג מפלס חם, ובורג מילוי.
ואם יודעים איזה צינור גומי לנתק מהרדיאטור, אז אפשר להוסיף שמן או תוסף בקלי קלות.
בברכה, טושי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.