צפייה בגרסה מלאה : שאלה על ממיר קטליטי
שלום לכולם,
גרנד שירוקי 2010, 3.7L V6
יש לי בעיה בממיר הקטליטי – נדלקת נורת הצ'ק אנג'ן והמחשב מראה תקלה p420.
החלפת ממיר קטליטי במוסך יכול להגיע לכמה אלפי שקלים.
מצד שני, אני יכול לקנות בחו"ל בפחות מ- $100 ממיר אוניברסלי ולהחליף לבד (ולתאם את קוטר הממיר לקוטר האגזוז). ברור לי שאיכות הממיר האוניברסלי נמוכה יותר אבל בפער שכזה – אתפשר.
שאלתי לחברים – למה יש הבדל עצום שכזה שחורג מפערי המחירים הרגיל של חו"ל-ישראל? האם יש משהו שאני מפספס כאן?
תודה!
מוני אורבך
25-10-21, 11:08
לא היתי ממליץ על ממיר קטליטי ב 100$ ללא אבא ואימא.
עליות החומרים שמהם מיוצרים הרכבים האקטבים בממיר עלו בשנים האחרונות לשמיים.
ומכאן גם תופעת הגניבות...
ממיר ב 100$ הוא או ממיר עם מעט מאוד חומר אקטיבי או שמיועד למנוע מאוד קטן או גם וגם.
אז נכון לממרים מקורים דורשים מחירי בית מרקחת ++ וזה בגלל שאתה יודע בדיוק מה אתה קונה ושזה מתאים למנוע שלך.
יש גם ממרים אינוורסלים שיעשו עבודה טובה אבל צריך להתאים אותם לגודל המנוע ורצוי שיהיו בעלי אבא ואימא ולא מדבקה.
אחרת הם יכולים פשוט לא לעשות את העבודה.
חנן-ג'יפולוג
25-10-21, 11:40
זה המקום לציין שחלקיקים מממירים שהתפרקו לעתים עושים את דרכם בחזרה למנוע (כן, זה בניגוד לאינטואיציה) ומשמידים אותו.
כדאי לקחת את זה בחשבון, הן בהשתהות בטיפול בתקלות, והן בבחירת ממיר.
boaz avrahami
25-10-21, 12:21
ממיר קטליטי דורש אישור יבוא.
לא אמור להיכנס חלק לארץ.
לתשומת לב פות״ש
יש ממירים תחליפיים מותאמים לגראנד.
עלות (כולל עבודה) 1000-1500 ש"ח (אם אנלא טועה, כ50% ממקורי).
תודה רבה לכולם. בעקבות העצות הנ"ל מסתמן שאוותר על הממיר הזול מחו"ל ואחפש ממיר חליפי מותאם לרכב שלי.
ממיר קטליטי דורש אישור יבוא.
לא אמור להיכנס חלק לארץ.
לתשומת לב פות״ש
1+.
תתייעץ עם אגזוזן (אמיתי לא חובב אירוויזיון)
יש להם פתרונות בד"כ גם חליפיים.
למשל אגזוזים רחובות.
כמו תמיד:
P420=תערובת לא נכונה ולא יותר מזה
יכול להיות הרבה דברים במערכחת
צריך לקרוא DATA STREAM ולא תקלות
כמו תמיד:
P420=תערובת לא נכונה ולא יותר מזה
יכול להיות הרבה דברים במערכחת
צריך לקרוא DATA STREAM ולא תקלות
מה הכוונה בתערובת לא נכונה?
תערובת עשירה/עניה מידי.....במצבים מסוימים
תבדוק במקביל את חיישני החמצן שלך על האגזוז יש לפני ואחרי הממיר.. יש מצב שאחד מהם מזייף\תקול וכתוצאה מכך משפיע על היחס אוויר-דלק מה שעלול להוביל להצטברות יתרה של פיח בממיר ולסתום אותו.
לא צריך ישר לרוץ ולהחליף את הממיר, אלא אם כן הוא באמת סתום והחיישנים שלך תקינים.
יש כאלה שעושים שטיפת ממיר על הרכב (או מחוץ לרכב), לפעמים זה עובד ובדרך כלל זה פתרון זמני (נותן עוד קצת חיים לממיר) אבל זה מאוד תלוי במצב הממיר שלך.
כמובן שבסופו של דבר האופציה הטובה ביותר זה להחליף את הממיר בחדש, לא משומש ולא מפירוק.. ובא לציון גואל..
תבדוק במקביל את חיישני החמצן שלך על האגזוז יש לפני ואחרי הממיר.. יש מצב שאחד מהם מזייף\תקול וכתוצאה מכך משפיע על היחס אוויר-דלק מה שעלול להוביל להצטברות יתרה של פיח בממיר ולסתום אותו.
לא צריך ישר לרוץ ולהחליף את הממיר, אלא אם כן הוא באמת סתום והחיישנים שלך תקינים.
יש כאלה שעושים שטיפת ממיר על הרכב (או מחוץ לרכב), לפעמים זה עובד ובדרך כלל זה פתרון זמני (נותן עוד קצת חיים לממיר) אבל זה מאוד תלוי במצב הממיר שלך.
כמובן שבסופו של דבר האופציה הטובה ביותר זה להחליף את הממיר בחדש, לא משומש ולא מפירוק.. ובא לציון גואל..
1+.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.