PDA

צפייה בגרסה מלאה : סרטון רחפן סוזוקי ג'ימני חדש במעלה זיק לפני יומיים



mendi80
01-11-21, 10:48
https://youtu.be/4cuuXWXFpA0 (https://www.youtube.com/watch?v=4cuuXWXFpA0)

נתקעתי במדרגה במשך יותר משעה, מאחור סכנת התהפכות, ומצד שמאל סלע שהרכב מחליק לכיוונה ועלול לחטוף מכה ממנה.

לאחר שהזזתי את הסלע הזה(זה לקח זמן) עליתי למעלה תוך דקה, סוללות הרחפן הספיקו להיגמר עד אז והחלק החשוב הזה לא צולם.

הנוסעים הבאים יצטרכו להזיז את הסלע מהמסלול (בקלות) והעליה אמורה להיות פשוטה יותר כשהסלע הזה כבר לא שם.

סולי
01-11-21, 11:10
גימיני סטנדרטי יחסית?
רכב בודד? רחפן בתור מכוון? עלית את זיק?

שברת פה לא מעט מוסכמות.... שאפו עם האומץ ובעיקר על הביצוע!

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

mendi80
01-11-21, 11:37
כן, ג'ימני מקורי(בגיל 7 חודש), את הצמיגי HT המקוריים כבר הספקתי לגמור, החלפתי לצמיגי ג'נרל AT בגודל מקורי.

וזהו, הכל מקורי.


כן, הייתי שם לבד, ומידי פעם נוהג ושולט ברחפן ביחד במקביל :-) בגלל זה התנועות של הרחפן מהירות לפעמים

de fox
01-11-21, 14:32
זה נראה כאילו שאתה משתמש ברחפן כדי להבין איפה אתה תקוע במעלה מבלי לצאת מהרכב. ממש מגניב היכולת של הרחפן לשמור על מיקום מבלי לזוז מ"מ. אם לא הייתי יודע אחרת הייתי חושב שהמצלמה על חצובה.

GodsFather
01-11-21, 15:05
תם עידן היציאה מהרכב

סרטון יפה, עבודה יפה עם הרכב

Sent from my HD1903 using Tapatalk

erezgur
01-11-21, 15:13
יפה מאד.

בשלב הבא מחברים כננת לרחפן ...

נשלח מהנייד

איל מ
01-11-21, 16:06
יש שם כמה נקודות בהן איך שהטראקשן מתחיל למשוך, אתה בדיוק מוריד רגל מהגז. אפשר ללמוד הרבה מהצפיה (ישבתי דרוך, וכל פעם שזה קרה צעקתי כמו אוהד כדורגל בהחמצה של גול ;) ).
בנוסף, הייתי עורך קצת יותר (יש המון קטעים מתישים שהיה אפשר לקצר ולחתוך).
אבל באופן כללי שאפו לך.

gillss
01-11-21, 16:23
סרטון מדהים
כלי רכב מדהים יותר
והנה כמה תובנות (בלי לחזור על דברי אחרים)
צמיגים - חובה לשפר.
צילום רחפן - כדאי לגייס מטיס ולא לנהוג ולטוס יחד.
נעילה אחורית - מומלץ (עושה פלאים לכלי ולנהג)
הגימיני החדש כמו אחיו הבכור הסמוראי , הם כלי רכב מדהימים.


אז ...
יצירה קולנועית נאה
כלי רכב מדהים
מעלה זיק כמו שזיק צריך להיות


שאפו על הביצוע , על התעוד ועל השיתוף.

asafk
01-11-21, 19:03
זיק. לבד. ג'ימני.
רחפן חבר נאמן ומכוון.

בוא'נה. יש לך ביצים.

והטרקשן עובד ממש יפה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

assafy
01-11-21, 21:28
שאפו. אפשר לדעת איזה דגם הרחפן?

ב' קודקוד
01-11-21, 23:09
גימיני סטנדרטי יחסית?
רכב בודד? רחפן בתור מכוון? עלית את זיק?

שברת פה לא מעט מוסכמות.... שאפו עם האומץ ובעיקר על הביצוע!

Sent from my SM-G781B using Tapatalk


אני מבין שהיה לו אישור להטיס רב להב בשמורת טבע מוכרזת....

ishc
01-11-21, 23:14
תיכף תומר יבוא ויוריד לו את המכנסיים

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Mor Gurevich
02-11-21, 06:55
מרשים!!! נהיגה אינטיליגנטית מאוד.
והאומץ…

opl
02-11-21, 07:20
הרחפן הוא מאביק מיני 2.

לזכרוני מיסטר סולי כבר לא פקח...

ד ו ר ו ן
02-11-21, 07:26
מרשים!!! נהיגה אינטיליגנטית מאוד.
והאומץ…

צילום ועריכה יפים, לפחות לטעמי.

לעלות את הזיק נהג יחיד ברכב בודד מקורי ללא נעילה תו״כ הפעלת רחפן בלי ריכוז מלא בנהיגה עצמה, זה רחוק מאינטיליגנטי.
מטופש, על סף מסוכן.
זה מקום שסיבוך מקומי בבת אחת יכול להפוך לאסון.

מוני אורבך
02-11-21, 07:57
בנושא בקרת האחיזה..
לאחרונה קניתי גימיני חדש עם בקרת אחיזה.
עד כה לא היה לי רכב עם מערכת כזו, או פתוח או נעול נעילות אמתיות.
הרכב מתנהג אחרת גם מזה וגם מזה.
בגלל שהבקרה היא דינמית אתה צריך לזרום איתה.
והכלי המרכזי שלך הוא הגז.
הרעיון הוא אף פעם לא להרפות מהגז, ומצד שני לא לתת יותר מדי גז.
אם תרפה מהגז הגלגלים יפסיקו להסתובב ובקרת האחיזה תפסיק לעבוד.
וגלגלים יתחילו להסתובב באוויר.
מצד שני יותר מדי גז והבקרה תפסיק לעבוד, כי אז הבקרה מרגישה יותר מדי הפרשי כוח בין שני הגלגלים ומוותרת.
צריך להיות מאוד קשוב לגלגלים ולרכב ולהבין מתי הבקרה נכנסת לפעולה, ואז לתת קצת יותר גז עד סף החלקה.
קל מאוד לכתוב את זה, קצת יותר קשה לעשות.

ברור שיותר קל וטוב עם שני נעילות מכניות, אבל אפיה הכיף בזה ?

איל מ
02-11-21, 08:36
צילום ועריכה יפים, לפחות לטעמי.

לעלות את הזיק נהג יחיד ברכב בודד מקורי ללא נעילה תו״כ הפעלת רחפן בלי ריכוז מלא בנהיגה עצמה, זה רחוק מאינטיליגנטי.
מטופש, על סף מסוכן.
זה מקום שסיבוך מקומי בבת אחת יכול להפוך לאסון.

בגדול,בקטעים בהם הוא נוהג הוא לא מטיס. הרחפן מטיס את עצמו. כלומר,עומד ומחכה. לא יודע איך זה במאוויק, אבל בפאנטום 4, העקיבה האוטומטית אחרי גוף כזה גדול ששונה מהותית מהסביבה, היא די יעילה (אני יודע שכאן הוא כל פעם מיקם ותיקן ידנית).
לגבי רכב לבד בזיק, יש בזה משהו.
לגבי רכב מקורי- לא אישיו. הנה, רכב מקורי שעלה בלי השתוללויות. אם הנהג אחראי ויודע לעצור כשרואה שזה יותר מדי בשביל האוטו, אני לא רואה שום בעיה.

ד ו ר ו ן
02-11-21, 08:47
רואים תמרון רחפן במקביל לתנועת הרכב, ולא רק מעקב, אלא שינויי זוית.
לעניות דעתי זה אומר שליטה תוכ נסיעה, לא מצב מעקב אוטומטי.

גם בלי הרחפן, לדעתי לבוא לזיק בצורה כזו (לבד ברכב בודד), סטנדרטי, ועוד ברכב חדש שלא מכירים טוב, זה לא חכם בהמעטה.
מי שנסע רוורס חזרה מטה מאמצע הזיק יודע כמה זה מסוכן.
אני לא מתחסד, ולא יוצא בהכרזות שלא עשיתי דברים טפשיים בסגנון, אבל הכמעט ונפגע היה בגילאים טיפוסיים להתנהלות כזו, והביא להבנה כמה זה מיותר.

Saar
02-11-21, 08:52
למיני 2 אין יכולת מעקב אוטומטית.
זה מגיע באייר 2...
באופן אישי, אני לא מתקרב למקומות כאלו לבד, אבל זו מדינה חופשית +- :)

Mor Gurevich
02-11-21, 22:43
צילום ועריכה יפים, לפחות לטעמי.

לעלות את הזיק נהג יחיד ברכב בודד מקורי ללא נעילה תו״כ הפעלת רחפן בלי ריכוז מלא בנהיגה עצמה, זה רחוק מאינטיליגנטי.
מטופש, על סף מסוכן.
זה מקום שסיבוך מקומי בבת אחת יכול להפוך לאסון.

אל תוציא את דבריי מהקשרם.
לא דיברתי על עצם ההחלטה לגשת לאתגר עבירות לבד, אלא על כישורי הנהיגה.

לעלות את המעלה הנ״ל עם רכב סטנדרטי, בנהיגה איטית ומבוקרת, ככל שמשתקפת בסרטון, זה מרשים. מאוד.

ד ו ר ו ן
02-11-21, 23:46
מה הקשר בין ״אינטיליגנטי״ ליכולת הנהיגה?

גיא
03-11-21, 08:56
מה הקשר בין ״אינטיליגנטי״ ליכולת הנהיגה?

אבל הוא הזיז את הסלע … אז אין בעיה.

למרות שזה בטח נחשב פחות מסוכן בלי הסלע …

Blacki
03-11-21, 12:12
ואייך העליות לירושלים או מים המלח ? 🙈

danny_aaron
03-11-21, 16:56
היי ,
הבקרת משיכה לא מספיקה לעבוד ואתה מרפה את הגז ,
מעניין אם הגימיני עם צמיג שטח מלא יעבוד קל יותר .
תענוג של אוטו .

Mor Gurevich
04-11-21, 17:51
מה הקשר בין ״אינטיליגנטי״ ליכולת הנהיגה?

אין קשר

איל מ
04-11-21, 18:35
האמת היא שבד"כ יש קשר הפוך.

ehudzeelim
04-11-21, 19:06
בהחלט יש קשר.
התמודדות עם מצבים הדורשים תגובה מהירה ובחירת פעולה נכונה ממגוון פעולות אפשריות
היא גם פונקציה של תפיסה נכונה של המרחב והזמן, שהיא סוג של אינטיליגנציה מרחבית
זה בא לידי ביטוי בעיקר בנהיגה מהירה ובמצבי חירום ולחץ
ופחות בנהיגת שטח בקצב רגוע.

איל מ
04-11-21, 19:18
הנהגים הכי טובים שהכרתי היו לא אינטליגנטים בלשון המעטה. ואין צורך לענות ברצינות תהומית.

ehudzeelim
04-11-21, 20:20
אינטיליגנציה זה מושג רחב ומורכב,
לפעמים נדרשת אינטילגנציה מסויימת כדי לזהות אותה.
;)

erezgur
04-11-21, 22:47
זו תשובה אינטליגנטית :)

נשלח מהנייד

hadtomer
06-11-21, 08:49
תיכף תומר יבוא ויוריד לו את המכנסיים

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

חס ושלום, אני מוריד מכנסיים רק לאנשים שאני מכיר.

לגבי כל היתר, אנא עארף, אני בקטעים האלה קצת פוץ (קצת....) אני לא מבין מה הקטע עם לתעד את הדברים האלה לדראון עולם וכנראה בניגוד לחוק ואני גם מניח שמדובר כאן יותר במקרה של חוסר ניסיון וחוסר חברים לטיולים, אבל זה גם נובע מתפיסה שלי שהיא כנראה מיושנת (קצת...) בכל מה שקשור לצורך בתיעוד עצמי ורשתות חברתיות. אני גם לא מבין למה הבת שלי מתעדת את עצמה ברשתות החברתיות ולא יוצאת מהבית כדי לשחק קלאס וגוגואים, ואולי למצוא איזה מקל וצמיג נטוש כדי לשחק. אז יש מצב שאני כנראה ממש ממש זקן.

asafk
06-11-21, 11:15
א. אתה זקן.
ב. אף אחד לא עושה שום דבר בלי רחפן. ככה זה. נסעת לטייל בלי לצל מלמעלה? כנראה לא טיילת.
ג. זה לא כולל את הזקנים כמונו.
ד. ואין לי שום בעיה עם זה. שום דבש למעלה לא נכתב באופן ביקורתי או שיפוטי. גם לא זה שאתה זקן.
ה. אם היה לי הכוח לשלוף רחפן בכל מעבר כנראה היה לי גם כוח לתחזק אותו ופנאי לתחזק ערוץ יוטיוב מצליח. אבל אין לי.
ו. ובגלל זה אני מעריך מאוד מי שכן עושה את זה - ברור לי שזה דורש טונות של עבודה. וזה כיף.
ז. יצירה היא דבר נהדר. וסרטונים תיעודיים של דברים שאתה עושה יכולים להיות חרא ויכוחים להיות טובים. ההבדל ביצירה כזו בין חרא משעמם מצולם רע וערוך רע לבין סרטון שכיף לצפות בו אפילו קצת - זה כישרון. וכאן יש כישרון גם בצילום (ובהטסה....) גם בעריכה וגם בנהיגה.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

סולי
06-11-21, 11:48
מוכרח לציין שבתור נהג, וידאו בשידור חי מכמה כיוונים נותן לי בטחון ומידע הרבה יותר ממכוון קרקעי.

כמובן שזמן אוויר של 20דק איננו מספק, אתמול המאביק 3 לדעתי הוכרז עם זמן אוויר של מעל לחצי שעה ויכולת עיקוב משופרת... just saying. .

חברים חברים אבל לכולם יש מחיר.. 2000דולר ואתה מטייל לבד גם למחוזות מאתגרים כמו הזיק (;

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

raanan
06-11-21, 12:23
מוכרח לציין שבתור נהג, וידאו בשידור חי מכמה כיוונים נותן לי בטחון ומידע הרבה יותר ממכוון קרקעי.

יש כמה עזתים שהזימזום הזה ב LIVE הוריד להם את הבטיחון ועוד כמה דברים ...

ד ו ר ו ן
06-11-21, 16:45
מוכרח לציין שבתור נהג, וידאו בשידור חי מכמה כיוונים נותן לי בטחון ומידע הרבה יותר ממכוון קרקעי.

אשליה,
לעולם מכוון חיצוני יראה טוב יותר מה שתנסה לראות מתוך הרכב, גם עם מצלמות 360 החוצה בתמונה דו-מימדית.
אז תגיד שאתה מטיס רחפן שמצלם מבחוץ פנימה, ומי ינהג ברכב בזמן שתתפעל אותו?
ומה עם תפיסת עומק השדה של דברים? וזויות שהמצלמה משטחת?
מכוון זה לא רק נקודה, זה תכנון כל הקו ומ״מ שיוכל להגיד לך שלמרות הרגשה לא נוחה בתוך הרכב זה הכיוון הנכון, ולחילופין, יעצור בזמן לפני שתכנס לצרה.

מוטי ג.
06-11-21, 16:54
מכוון זה לא רק נקודה, זה תכנון כל הקו ומ״מ שיוכל להגיד לך שלמרות הרגשה לא נוחה בתוך הרכב זה הכיוון הנכון, ולחילופין, יעצור בזמן לפני שתכנס לצרה.


וייתן יד כשצריך סיוע, או ייקרא לסיוע

סולי
06-11-21, 18:42
הוספתי קריצה כן?



Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
06-11-21, 19:27
הוספתי קריצה כן?



Sent from my SM-G781B using Tapatalk

לא רואים בטאפטוק…

מוטי ג.
06-11-21, 21:34
לא רואים בטאפטוק…דווקא רואים, סוגריים ונקודה פסיק, ככה (;

סולי
06-11-21, 21:42
מוטי למה תיקנת אותו? עכשיו הוא יהיה חייב לומר את המילה האח..

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

איל מ
06-11-21, 22:35
להבא, שים את הפסיקנקודה לפני הסוגריים. הפורום יהפוך לך את זה אוטומטית לסמיילי קורץ.
ככה ;)

ד ו ר ו ן
06-11-21, 23:16
להבא, שים את הפסיקנקודה לפני הסוגריים. הפורום יהפוך לך את זה אוטומטית לסמיילי קורץ.
ככה ;)

עכשיו רואים..
אורי, תלמד משהו!

-->