zivo
08-11-21, 11:34
אז הגיע המועד.
במהלך השנה האחרונה התחילו חופשים בתפוחים במערכת ההגה. לקראת הטסט, הבאתי מארה"ב 4 תפוחים, תושבת לזרוע עזר ומוט מקשר חדש.
חכיתי חודש לפני הטסט, והכל הוחלף, עשיתי כיוון פרונט.
אני יודע שהם לא אוהבים לד בפנס הראשי, החלפתי חזרה להלוגן H4.
אני יודע שלא אוהבים דיזל מזהם (מעולם לא נכשלתי על זיהום, המנוע במצב טוב), 3 ימים לפני הטסט, הורדתי פילטר סולר, מילאתי אותו ב BJ245 , ונתנתי בראש. יצא הרבה עשן, והמנוע חזר לנגן כמו חדש.
הצמיגים במצב סביר.
שבוע שלם אני חושב לעצמי, מה יהיה הפעם? איזה סיפור מחכה לי הפעם?
הולך לטסט במכון הקבוע.
מתחילים בבוחן הראשון, רשיונות, ווסט צהוב, משולש, ומטף:
הוא אומר לי "המטף שלך לא מתאים".
אני : "זה המטף שיש לי ברכב 5 שנים ותמיד העברתם אותי. מה השתנה?"
הבוחן: " אני רק אומר".
ממשיך במסלול, מגיע לבדיקת פרונט, בסוף הבדיקה, הבוחן שעומד ליד (לא זה שבבור), פולט לעברי: "הרכב מוגבה יותר מדי".
אני: "הרכב מוגבה על המ"מ, ויש הערה ברשיון. אם אתה רוצה את הנספח של משרד התחבורה עם הגבהים המותרים, יש לי".
הבוחן: "לא הצלחנו להגביה את הרכב.....סע " .....????
זיהום אוויר, כיוון אורות, הולך לשלם.
הפקידה בקבלה (הבת של הבעל בית):"הרכב מוגבה יותר מדי"
אני:" לא יודע מה להגיד לך."
פקידה:"הרכב מוגבה יותר ממה שמותר. כתוב לך ברשיון 50מ"מ, אבל הרכב יותר גבוה."
אני:" אני לא יודע מה להגיד לך. אני לא יודע מה להגיד, כי אני ממש לא מבין איך הבוחן קבע שהרכב לא בגובה הנכון. הוא אפילו לא טרח למדוד....לפני שאני שואל מאיפה הוא יודע מה הגובה הנכון? ודרך אגב, כבר 5 שנים שאתם מעבירים אותי עם ההגבהה הזו, לכל היותר, הרכב שקע קצת, אבל בטוח לא נעשה גבוה יותר. "
פקידה:"לא מדד?"
אני:"לא מדד".
פקידה:"לא בסדר"
יוצאת, הולכת לבוחן בכיר, הוא מסתכל על הרכב (שחונה בכניסה למשרד), ואומר שהכל תקין.
חוזרים למשרד, הניירת עוברת לפקידה השניה.
פקידה:" המטף שלך לא מתאים"
אני:" זה המטף שיש לי ברכב כל השנים, ותמיד העברתם אותי, מה השתנה?"
פקידה:" אתה צריך 55ב, בא נראה מה יש לך ברכב".
הולכים לרכב, מוציאים את המטף, מסתכלים, כתוב עליו 55ב.
פקידה:"אתה בסדר"
אני:" תודה שאת חושבת שאני בסדר...."
חוזרים למשרד, משלם והולך.
איפה דרור שצריך אותו???? :-) :-) :-)
במהלך השנה האחרונה התחילו חופשים בתפוחים במערכת ההגה. לקראת הטסט, הבאתי מארה"ב 4 תפוחים, תושבת לזרוע עזר ומוט מקשר חדש.
חכיתי חודש לפני הטסט, והכל הוחלף, עשיתי כיוון פרונט.
אני יודע שהם לא אוהבים לד בפנס הראשי, החלפתי חזרה להלוגן H4.
אני יודע שלא אוהבים דיזל מזהם (מעולם לא נכשלתי על זיהום, המנוע במצב טוב), 3 ימים לפני הטסט, הורדתי פילטר סולר, מילאתי אותו ב BJ245 , ונתנתי בראש. יצא הרבה עשן, והמנוע חזר לנגן כמו חדש.
הצמיגים במצב סביר.
שבוע שלם אני חושב לעצמי, מה יהיה הפעם? איזה סיפור מחכה לי הפעם?
הולך לטסט במכון הקבוע.
מתחילים בבוחן הראשון, רשיונות, ווסט צהוב, משולש, ומטף:
הוא אומר לי "המטף שלך לא מתאים".
אני : "זה המטף שיש לי ברכב 5 שנים ותמיד העברתם אותי. מה השתנה?"
הבוחן: " אני רק אומר".
ממשיך במסלול, מגיע לבדיקת פרונט, בסוף הבדיקה, הבוחן שעומד ליד (לא זה שבבור), פולט לעברי: "הרכב מוגבה יותר מדי".
אני: "הרכב מוגבה על המ"מ, ויש הערה ברשיון. אם אתה רוצה את הנספח של משרד התחבורה עם הגבהים המותרים, יש לי".
הבוחן: "לא הצלחנו להגביה את הרכב.....סע " .....????
זיהום אוויר, כיוון אורות, הולך לשלם.
הפקידה בקבלה (הבת של הבעל בית):"הרכב מוגבה יותר מדי"
אני:" לא יודע מה להגיד לך."
פקידה:"הרכב מוגבה יותר ממה שמותר. כתוב לך ברשיון 50מ"מ, אבל הרכב יותר גבוה."
אני:" אני לא יודע מה להגיד לך. אני לא יודע מה להגיד, כי אני ממש לא מבין איך הבוחן קבע שהרכב לא בגובה הנכון. הוא אפילו לא טרח למדוד....לפני שאני שואל מאיפה הוא יודע מה הגובה הנכון? ודרך אגב, כבר 5 שנים שאתם מעבירים אותי עם ההגבהה הזו, לכל היותר, הרכב שקע קצת, אבל בטוח לא נעשה גבוה יותר. "
פקידה:"לא מדד?"
אני:"לא מדד".
פקידה:"לא בסדר"
יוצאת, הולכת לבוחן בכיר, הוא מסתכל על הרכב (שחונה בכניסה למשרד), ואומר שהכל תקין.
חוזרים למשרד, הניירת עוברת לפקידה השניה.
פקידה:" המטף שלך לא מתאים"
אני:" זה המטף שיש לי ברכב כל השנים, ותמיד העברתם אותי, מה השתנה?"
פקידה:" אתה צריך 55ב, בא נראה מה יש לך ברכב".
הולכים לרכב, מוציאים את המטף, מסתכלים, כתוב עליו 55ב.
פקידה:"אתה בסדר"
אני:" תודה שאת חושבת שאני בסדר...."
חוזרים למשרד, משלם והולך.
איפה דרור שצריך אותו???? :-) :-) :-)