צפייה בגרסה מלאה : דיסקו 1 : בוקסות לזרוע A סרן אחורי
אז אני צריך להחליף 2 בוקסות בזרוע A מעל הסרן האחורי.
אין מלאי של הנל בכתום .
אז אפשרות אחת היא כזה:
https://www.lrdirect.com/ntc1773py-yellow-upper-mounting-bush-set
נראה צקמוק
אפשרות שנייה , היא כזה :
https://www.lrdirect.com/ntc1773-supplied-by-landrover-branded-landrover
מקורי כמובן
עכשיו ראיתי שאווטבק טכנולוגיות הם יבואן רשמי של SUPER PRO , אתקשר אליהם מחר....
עריכה, כבר שלחתי מייל ואיליי ענה לי תוך 5 דקות בערך שיש במלאי , עולה 170 שח .
אז אני מניח שSUPER PRO מנצח , אני טועה?
מה הפורום אומר בנושא?
תודה .
סופרפרו. מוצרים מצויינים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כן חשבתי ככה.... הבנתי את זה בדיון על הבוקסות ברדיוס קדמי שירדתם עליי שהחלפתי כבר פעמיים למקורי.
הוזמן
מוכרח לציין שבמעבר בגימיני/סמוראי סלילים לבושינגים בזרועות מפוליאוריטן חלק מהflex הולך .... עיקר המהלך מתלה שמתאפשר עם זרועות רדיוס מגיע בזכות מגמישות הבושינגים הללו, בקטנים זה משמעותי... עד כדי גרימת נזקים בסמו סליל, כדאי לבדוק להבין מה ההשפעה שלו לטוב ולרע של מעבר מבושינג רך מקורי לקשה אפטרמרקט...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
במקרה הנוכחי, הזרוע A הנ"ל לא אמורה (לדעתי) להיות גמישה, היא מחזיקה את כל הסרן במקום, והוא מתנדנד סביב הזרוע הנ"ל.
זה נראה ככה
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211108/f8e55036ca18a74780880be2f730370e.jpg
הנקודות האדומות הן ממשק לשלדה, שם אני צריך להחליף בושינג, הגמישות של הסרן (להבנתי) היא בחופש בתפוח (מסומן בירוק) שמחבר את הזרוע לסרן ומוטות הרדיוס.
תנועה של 2 מ"מ בזרוע לא תהפוך את האוטו לעביר יותר או פחות.
היי מוטי,
טרפירמה מייצרים בוייטנאם מה שנראה כמו העתק מושלם של סופרפרו.
התותבים (בוקסות) שלהם נראים ומרגישים מאוד איכותיים.
ראיתי ששאלת ספציפית לגבי התותבים העליונים של זרוע A, אצלי טרם החלפתי אותם.
ובכל זאת דוגמא שמבחינתי מעידה על האיכות של התותבים שלהם:
אחרי שניסיתי כל מיני אופציות (לכאורה מקורי שנראה שלם, OEM חדש, פוליאוריתן של BP) והתקמצנתי על סופרפרו...
באפריל התקנתי את הבוקסות של טרפירמה והן היחידות שמחזיקות מעמד אצלי בזרועות המתלה התחתונות מאחורה כבר לא מעט טיולים ונסיעה יומיומית ללא סימנים של בעיות (שבדרך כלל הופיעו די מהר, ליתר דיוק אחרי טיול אחד).
135979135978135983
135981135982
בזמנו עשיתי רשימת קניות:
TF1000 - A frame to chassis
TF1001 - Rear lower to axle
TF1002 - Front radius to axle
TF1003 - Front radius to chassis
TF1004 - Rear lower to chassis [already fitted]
TF1005 - Panhard late type with bigger bolts (either drill and use bigger bolts or use britpart sleeves with original bolts)
בהצלחה
הגיע משלוח מאווטבק טכנולוגיות,
סופר פרו לזרוע A, כולל תרמיל סיכה קטן לחדירה חלקה [emoji6]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211116/07cf4b6f2e2da950c94ad87cd821b590.jpg
תתחדש !
רק שים לב שהידוק הבורג אום יעשה שהרכב על הריצפה במצב מתלים טבעי.
רענן
נדבק הבורג לתותב בבוקסה ולא בא לו לצאת(צד שמאל נתקע, צד ימין יצא חלק) , הם תכננו את התושבת כ"כ קרוב לשלדה ואין שום דרך לתת מכה לבורג להעיף אותו החוצה, באסה.
צריך לחמם או לחתוך את הבורג.
נדבק הבורג לתותב בבוקסה ולא בא לו לצאת(צד שמאל נתקע, צד ימין יצא חלק) , הם תכננו את התושבת כ"כ קרוב לשלדה ואין שום דרך לתת מכה לבורג להעיף אותו החוצה, באסה.
צריך לחמם או לחתוך את הבורג.
יש מקום לכליבה?
או לום....
יש מקום בין קצה הבורג לשלדה, הכנסתי קצה של לום, ולא זז, ניסיתי לפתוח את האום כנגד הלום, כך שיפעיל כוח על הבורג, גם לא עבד.
אני מצליח לסובב את הבורג אבל מרגיש שאני מסובב כנגד הגומי בבוקסה.
לא חיממתי כי נגמר לי המיכל פרופן, ארכוש מחר ואנסה שוב.
לום דוחף כנגד השלדה, ובמקביל מכות עם פטיש פלסטיק על הבורג.
אחר כך עם פטיש לא פלסטיק...
אחר כך עם פטיש לא פלסטיק גדול.
לא לתת איתו על האזניים כי הן יתעקמו. וגם על הזרוע עצמה, באלימות מבוקרת.
ערכתי.
על הראש הבורג יהיה לך קשה. הכוונה על הזרוע. מכיוונים שונים ואם הבורג מסתובב, אז ניתן גם לתת לו סיבוב מדי פעם, עד שרואים שמשהו מתחיל לזוז. (תמיד יש מנח אחד שבו יותר קל).
כאמור,
מכות חזקות יכולות לעוות שם כל מיני דברים.
כבר ניסיתי לתת מכות על הזרוע בהיקף נקודת החיבור, לא עזר, הבורג מסתובב קצת, כמה שהוא מצליח למתוח את הגומי בבוקסה. לא רציתי לקרוע את הגומי כדי שתהיה לי התנגדות כלשהיא אח"כ.
סיבוב ומשיכה?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
מנסיוני .. זה הכלי הנכון למשימה... וסבלנות.
https://www.brandtools.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2498&gclid=CjwKCAiAs92MBhAXEiwAXTi252V2niiwsN 1RLk47LeP1YCk4rsWu_bk0riQBSAwJ8b0KhgTbaS od-xoC3K8QAvD_BwE
אולי בשרשור כלים להשאלה...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לחתוך זה לגמרי החלק הקל, אני מנסה להימנע מזה.
חימום ומכות לא עזרו, מסורית כן.
יש לי ברגים כאלה בנבלת חלקי חילוף, מקווה שיצאו בקלות, ואם לא אז חדשים.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211120/b0f52cf437ce4feaf535f58f3f19771f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20211120/97f015b4975cba3a642a63d272b6016b.jpg
סליחה, משום מה שתי התמונות זהות
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211120/e25b2e0aa93530299d3253b25ae98516.jpg
נצל את העובדה שהכל מפורק שם ובדוק סדקים בשלדה באזור של חיבור תושבות תמך הA לשלדה. איפה שנגמרות הפלטות חיזוק ובאזור הקורת רוחב.
אמנם בדיפנדרים, וכאלו שהועמסו הרבה מעבר למה שהיצרן תכנן, ועבדו קשה בשטח, אבל נתקלתי בכמה וכמה שפיתחו שם בדיוק סדקים.
הכי כיף חדש. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211122/de540d4df6408e3462bb47d794b51624.jpg
הצלחת לחלוץ לבד או שהלכת למקום עם פרס?
לבד, עם פרס 80 טון, שאריות ממוסך של פעם שהיה בקיבוץ.
תפוח חדש, ואיך אפשר בלי קצת צבע שהכל ירגיש כמו חדש....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211126/b966024ec5ad6152330d18aa4fe70625.jpg
וברגים חדשים, שהסופר פרו לא יעלבו [emoji6]
האמת שפשוט אחד חתכתי, אז אם כבר חדש אז כמובן שאת שניהם https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211126/3725d9b585b36d71f04763ffcd87737a.jpg
בצבא אומרים:
צבוע = חדש.
אז תתחדש! ;)
בעיה חדשה,
בנוסף להחלפת הבוקסות והתפוח החלפתי גל הינע מקופלונג לגל הינע 2 צלבים (משומש שההסטוריה שלו אינה ידועה) ונולד רעש חדש, מן נהמה כזו שאני מניח שמקורה בויברציה,בעיקר בעזיבת דוושת הגז.
יש באתר שרשור של אסף שהיה לו רעש כזה והקלינים היו הפוכים, אז לי אין קלינים, מה שקובע את זוית הסרן הוא רק מיקום זרוע A עליונה שחזרה למקומה הקודם.
אז אני מניח שהרעש החדש שאני מרגיש מקורו בשינוי גל ההינע.
לפני שאני מחליף חזרה לקופלונג, האם מישהו חושב על סיבה אחרת מאשר גל הינע לא מאוזן?
קבלו ביטול, הבעיה נמצאה, הפיניון חופשי, אז או שהלך מיסב או מה שיותר נראה לי, שהיוק ששמתי לא זהה ליוק שפירקתי ולכן הוא מחזיק אחרת את הפיניון.
מחר....
ייתכן ותצטרך להוסיף/לגרוע מרווח (שימסים - עדיף שתהיה במקום שיש בו כאלה).
אפשר לבצע את הכיוונון הזה גם "ברגש" כי אני מניח שאתה לא מתכוון לפרק את הדיפ' בשביל זה.
מחר אפרק את היוק שהרכבתי, ואבדוק מה הבדלים ביניהם, אני משוכנע שהייתי שם לב בהרכבה אבל שמתי לב רק בנסיעת מבחן.מקווה שלא עשיתי שם נזק בפנים. אוף.
ייתכן ותצטרך להוסיף/לגרוע מרווח (שימסים - עדיף שתהיה במקום שיש בו כאלה).
אפשר לבצע את הכיוונון הזה גם "ברגש" כי אני מניח שאתה לא מתכוון לפרק את הדיפ' בשביל זה.לגרוע /להוסיף שמסים יכול להתבצע רק על ביצה פתוחה, ולי היה את הרושם (אולי מוטעה) שזה "שקוף", אז אולי כן ואולי לא.
לגרוע /להוסיף שמסים יכול להתבצע רק על ביצה פתוחה, ולי היה את הרושם (אולי מוטעה) שזה "שקוף", אז אולי כן ואולי לא.
יש שימסים בשני צידי הפיניון.
בשביל גובה הפיניון חייבים לפתוח ולפרק דיפ'.
בשביל פרילוד למיסב פיניון צריך לפרק רק את הפלנג'.
136267
בהצלחה.
בעיה נמצאה
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=969861
בעיה נמצאה
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=969861
זה קרה לך בגלל שהלכת על פלנג' מפירוק. הפלנג' העדכני מגיע בעומק הנכון ואינו דורש ספייסר.
מה שסער שלח לא מתאים לי, אבל לא כדאי להמשיך כאן כי זה לא קשור.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.