gilur
09-11-21, 13:01
בשורה התחתונה: אני מחפש מישהו עם קינג קצר דיזל 3.2 בין 2001-2006 - כדי להציץ לו במנוע. יש לי חוט אחד מנותק לא ברור ש...יעלה או יחסוך הרבה (מאוד) כסף ועבודה.
אני מהמרכז ומסתובב. אשמח לסימן ממי שיכול לעזור.
קצת יותר - למי שמתעניין:
כמו שנכתב, יש לי קינג 2001 כאמור. הרכב אצלי כבר 3 שנים ואני יד... עשירית !
מן הסתם רכב עם 9 בעלים קודמים עבר אי אילו התעללויות ולא חסרות קומבינות שעשו ברכב.
בערך מהרגע שקניתי אותו יש לי בעיה שלפעמים הוא כבה. אם למקד את זה - הוא כבר כשהוא חם (ז"א אחרי נסיעה של חצי שעה - שעה) ובעיקר בעצירה או במעבר בין מצבי הילוכים שונים ( D-N- R) .
יותר מאשר מכונאי אחד כבר אמרו לי את המשפט "צריך להחליף משאבת סולר". האמת שגם הבעלים הקודם החליף אבל אני לא יודע מה היתה הסיבה שלו.
בכל מקרה, איש יקר וכניראה פג'רואיסט שמבין עניין אמר לי "חכה"... זה כניראה חשמל. אחרי טיפול מינוסים שלא עזר ולפני החלפת צמות (הן על הפנים אצלי) גיליתי שוב חוט אחד שניראה שנתלש מאיפשהו (יש לו בקצה מחבר לנעל כבל ובתוכה כמו נעל כבל שהתפרקה מאיזה מקום). בזמנו - כשראיתי אותו באוויר בודדתי אותו - שלא יגע בכלום.
אתמול החלטתי לתת לו מינוס. הימור ....
הימור מוצלח, לשמחתי.
מייד הטורים התייצבו ומעבר בין מצבי הגיר לא גרר כיבוי של הרכב.
עכשיו - הכי הגיוני בעיניי שהיה צריך להיות איזה חיישן מחובר אליו. במצב רגיל הוא נותן איזו התנגדות סימלית מול האדמה - כמו כל החיישנים וכשמשהו לא תקין או משתנה (כמו חום) היא עולה קצת.
כמו שזה ניראה - מבחינת מחשב הרכב עדיף קצר קבוע למינוס מאשר נתק (התנגדות אין סופית) אבל אני בכל זאת רוצה להשלים את הטיפול כמו שצריך ולזהות לאן זה היה צריך להיות מחובר.
כמה שחיפשתי בספרי הרכב אני לא מגיע לתושבה חד משמעית מעבר לחיישן לחץ שמן על משאבת ההגה (שאכן לא מחובר אצלי),
אבל לא עושה לי שכל למה שזה ישפיע על הטורים.
בקיצור - ובשורה התחתונה - אין טוב ממראה עיניים.
אם יש כאן בעלים של פאג'רו כזאת ורצוי שמורה היטב - אני אשמח מאוד להציץ בה ולהבין לאן החוט הזה אמור להגיע (ואולי גם מאיפה בא החוט שחסר לי על משאבת ההגה)
אשמח לתגובות בפורום או בה.פ.
גיל
(ד"א, החוט האמור נמצא בערך בין משאבת ההגה לסעפת היניקה בקדמת המנוע, והוא בצבע שחור עם פס אדום - סגור כולו בשרוול פלסטיק שחור - כחוט בודד בפנים שאח"כ מתחבר לייתר הצמה)
אני מהמרכז ומסתובב. אשמח לסימן ממי שיכול לעזור.
קצת יותר - למי שמתעניין:
כמו שנכתב, יש לי קינג 2001 כאמור. הרכב אצלי כבר 3 שנים ואני יד... עשירית !
מן הסתם רכב עם 9 בעלים קודמים עבר אי אילו התעללויות ולא חסרות קומבינות שעשו ברכב.
בערך מהרגע שקניתי אותו יש לי בעיה שלפעמים הוא כבה. אם למקד את זה - הוא כבר כשהוא חם (ז"א אחרי נסיעה של חצי שעה - שעה) ובעיקר בעצירה או במעבר בין מצבי הילוכים שונים ( D-N- R) .
יותר מאשר מכונאי אחד כבר אמרו לי את המשפט "צריך להחליף משאבת סולר". האמת שגם הבעלים הקודם החליף אבל אני לא יודע מה היתה הסיבה שלו.
בכל מקרה, איש יקר וכניראה פג'רואיסט שמבין עניין אמר לי "חכה"... זה כניראה חשמל. אחרי טיפול מינוסים שלא עזר ולפני החלפת צמות (הן על הפנים אצלי) גיליתי שוב חוט אחד שניראה שנתלש מאיפשהו (יש לו בקצה מחבר לנעל כבל ובתוכה כמו נעל כבל שהתפרקה מאיזה מקום). בזמנו - כשראיתי אותו באוויר בודדתי אותו - שלא יגע בכלום.
אתמול החלטתי לתת לו מינוס. הימור ....
הימור מוצלח, לשמחתי.
מייד הטורים התייצבו ומעבר בין מצבי הגיר לא גרר כיבוי של הרכב.
עכשיו - הכי הגיוני בעיניי שהיה צריך להיות איזה חיישן מחובר אליו. במצב רגיל הוא נותן איזו התנגדות סימלית מול האדמה - כמו כל החיישנים וכשמשהו לא תקין או משתנה (כמו חום) היא עולה קצת.
כמו שזה ניראה - מבחינת מחשב הרכב עדיף קצר קבוע למינוס מאשר נתק (התנגדות אין סופית) אבל אני בכל זאת רוצה להשלים את הטיפול כמו שצריך ולזהות לאן זה היה צריך להיות מחובר.
כמה שחיפשתי בספרי הרכב אני לא מגיע לתושבה חד משמעית מעבר לחיישן לחץ שמן על משאבת ההגה (שאכן לא מחובר אצלי),
אבל לא עושה לי שכל למה שזה ישפיע על הטורים.
בקיצור - ובשורה התחתונה - אין טוב ממראה עיניים.
אם יש כאן בעלים של פאג'רו כזאת ורצוי שמורה היטב - אני אשמח מאוד להציץ בה ולהבין לאן החוט הזה אמור להגיע (ואולי גם מאיפה בא החוט שחסר לי על משאבת ההגה)
אשמח לתגובות בפורום או בה.פ.
גיל
(ד"א, החוט האמור נמצא בערך בין משאבת ההגה לסעפת היניקה בקדמת המנוע, והוא בצבע שחור עם פס אדום - סגור כולו בשרוול פלסטיק שחור - כחוט בודד בפנים שאח"כ מתחבר לייתר הצמה)