freedom
12-11-21, 06:11
שלום חברים
פראדו 2001 דיזל 390000 קמ
השבוע הכנסתי את הפראדו לטיפול 10.000 שכלל החלפת שמן.פילטר שמן מקורי.פילטר דלק מקורי.ופילטר אוויר לא מקורי + החלפת מסרק הגה חדש.
שתי דברים מוזרים קרו אחרי הטיפול
הרכב צורך כמות מטורפת של דלק במקום ליטר 1 ל8 קמ זה נהיה ליטר ל4 קמ.
ובעיה שניה שאני מאמין קשורה לבעיה הראשונה זה שבזמן שאני מדליק את המערכת הקרוז קונטרול לא ניתן לתת יותר גז ולהגביר מהירות דרך הכפתור רק אפשר לקבע את המהירות שאני נוסע כרגע או להוריד מהירות בכפתור.(כן אפשר להגביר מהירות בזמן שהמערכת קרוז קונטרול עובדת דרך לחיצה על דושה של הגז)
הרכב נוסע מצויין מלא כוח אין עשן רק הבעיה של צריכת דלק היא בעייתי והייתי שמח שהקרוז קונטרול שלי היה חוזר לעבוד תקין
חזרתי למוסך בדקו אין נזילות סולר אין חוטים קרועים מנורת check engine לא דולקת ואמרו שאין להם מושג מה קרה
אני יודע במאה אחוז שמשהו קרה בטיפול הזה הרכב אצלי 11 שנה הרכב מעולם לא זייף במערכת הדלק.
תודה מראש על העזרה
טובי
פראדו 2001 דיזל 390000 קמ
השבוע הכנסתי את הפראדו לטיפול 10.000 שכלל החלפת שמן.פילטר שמן מקורי.פילטר דלק מקורי.ופילטר אוויר לא מקורי + החלפת מסרק הגה חדש.
שתי דברים מוזרים קרו אחרי הטיפול
הרכב צורך כמות מטורפת של דלק במקום ליטר 1 ל8 קמ זה נהיה ליטר ל4 קמ.
ובעיה שניה שאני מאמין קשורה לבעיה הראשונה זה שבזמן שאני מדליק את המערכת הקרוז קונטרול לא ניתן לתת יותר גז ולהגביר מהירות דרך הכפתור רק אפשר לקבע את המהירות שאני נוסע כרגע או להוריד מהירות בכפתור.(כן אפשר להגביר מהירות בזמן שהמערכת קרוז קונטרול עובדת דרך לחיצה על דושה של הגז)
הרכב נוסע מצויין מלא כוח אין עשן רק הבעיה של צריכת דלק היא בעייתי והייתי שמח שהקרוז קונטרול שלי היה חוזר לעבוד תקין
חזרתי למוסך בדקו אין נזילות סולר אין חוטים קרועים מנורת check engine לא דולקת ואמרו שאין להם מושג מה קרה
אני יודע במאה אחוז שמשהו קרה בטיפול הזה הרכב אצלי 11 שנה הרכב מעולם לא זייף במערכת הדלק.
תודה מראש על העזרה
טובי