PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעידות אחרי החלפת קלאץ- סופה



אומי5
14-11-21, 11:32
החלפתי קלאץ (והסבתי משאבה לחיצונית לפי כתבה מצויינת באתר) החזרתי הכל מקום, הכל עובד (צריך לנקז עוד קצת בקלאץ, אבל נעזוב את זה כרגע).

בזמן הנסיעה יש לי ויברציות.
הן מפסיקות בלחיצה על הקלאץ או בהוצאה לניוטרל.
האם הרכבתי לא נכון את הדריישאפט?

כיוון אחר לבעיה?

תודה רבה

ציקס
14-11-21, 12:30
מיסב מירכוז בין הציר של הגיר לגלגל תנופה?
החלפת בדקת?

Sent from my SM-A305F using Tapatalk

ציקס
14-11-21, 12:32
למרות שזה אמור לרעוד בזמן שיחרור הקלאץ,אבל אם לא היו לפני אז למה עכשיו..

Sent from my SM-A305F using Tapatalk

אומי5
14-11-21, 13:06
מאוד מקווה שה לא הוא, נבדק, היה תקין וקיבל קצת גריז.

אם זה הוא, למה כשאני בניוטרל וקלאץ לא לחוץ ונותן גז אין ויברציה? בגלל שאין התנגדות?

ציקס
14-11-21, 13:53
אם ראיתי את קיומו והתייחסת אליו,אז סביר שזה לא ממנו...
לעיתים יש להם נטייה להישכח[emoji846].
אתה יכול לנסות לפרק את הדריישפט האחורי ולבדוק בזמן שאתה נוסע משולב(הנעה קידמית בלבד).


Sent from my SM-A305F using Tapatalk

איל מ
14-11-21, 14:45
האם הדרייבשאפט הוחזר באותו מיקום (נהוג לסמן עם טיפקס)? האם במקרה הקרדן פורק לשני חלקיו והוחזר כששני צלבים על אותו מישור?
(אני סתם זורק רעיונות שאמורים להיות obvious).

אומי5
14-11-21, 15:11
הקרדן לא פורק, הדרייבשאפט לא סומן, אנסה לחבר מחדש במיקום אחר...

לא נסעתי עדיין משולב קדימה.

shmulikbg
14-11-21, 17:51
האם הדרייבשאפט הוחזר באותו מיקום (נהוג לסמן עם טיפקס)? האם במקרה הקרדן פורק לשני חלקיו והוחזר כששני צלבים על אותו מישור?
(אני סתם זורק רעיונות שאמורים להיות obvious).

+1
.

asafk
18-11-21, 18:41
אני כמובן חושד במירכוז המצמד.
אבל...
מה החלפת? את שלושת החלקים?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

אומי5
18-11-21, 19:03
המצמד מורכז ע"י תותב יעודי.
חוץ מגלגל תנופה הכל הוחלף, כולל האוזינג ומשאבה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

shmil
18-11-21, 20:08
הנח האוטו על בוקים ו"סע" בזהירות.
אם מדובר במשהו חיצוני - תוכל לראות.

אם לא תראה, היית בודק גם סגירה כהלכה של ההאוזינג. כן, טריביאלי, אני יודע.

ציקס
07-12-21, 20:14
נו?
פתרת את הבעיה?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

אומי5
07-01-22, 10:03
סוף סוף יש טסט ועל הדרך הרמתי את הג'יפ וסובבתי את הדריישפט ב180 מעלות.
בדרך הביתה הבנתי שאני מרגיש את הרעידות בהילוך רביעי.

בהתחלה אמרתי, אה, הילוך ישיר, זה בטח המירכוז... אחר כך התחילו לעלות לי מחשבות יותר הגיוניות והרבה פחות שמחות.

האם אני לקראת שיפוץ גיר או שאני מפספס איזשהו הגיון שבגלל מרכוז זה ירעד רק ברביעי?

-->