PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך גרנד צירוקי 2018-2020 בשטח?



yochaytzur
18-11-21, 17:06
היי
בהמשך לפוסט אחר שפתחתי לגבי הרקסטון, אבל כדי לא להפוך את הפוסט ההוא לדיון השוואה בין קוריאני לאינדיאני, אני פותח פוסט חדש דומה.
למי שיש נסיון עם גרנד צירוקי 2018-2020 (שלו או טייל איתו בקבוצה): מה ההבדל בין כל הדגמים השונים? איך יכולת העבירות? לכל הדגמים יש הילוך כוח? האם הוא לא עדין מדי וכו'.
תודה.


Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Micha
20-11-21, 09:51
בהנחה שאנחנו מדברים על רכבים ביבוא סדיר או מקביל (לא אישי) שנתונים 2018 ומעלה, בכולם יש LOW ואחלק את הגרנדים ל-3 סוגים עיקריים מכניים (יש כמובן הבדלים בדגמים ברמת הגימור והאיבזור ואם תרצה, גם על זה אפשר לדבר) :
1. לרדו/לימיטד עם בולמים קפיצים "רגילים" - מערכת קוואדרו טראק 2 שמכילה טראקשן מהיר ומצויין (כמו ברוב הלנדקרוזרים 120-150).
2. לימיטד עם מערכת מתלי אוויר - כנ"ל אבל עם יכולת הגבהה בנסיעת שטח לגובה מעולה (ס"מ יותר לנדקרוזר מוגבה 2") .
3. טריילהוק - כמו 2 + דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ונשלט מחשב.

אז אם תיקח רכב מקבוצה 1, תצטרך למגן, להגביה 2" באמצעות החלפת בולמים קפיצים ורצוי לעבור לצמיגי 50/50. הרכב יעשה כל מה שלנדקרוזר עושה אבל עם טיפה יותר תשומת לב, בחירת קו התקדמות בררנית וכו'. הוא לא יישאר בשטח.

אם תיקח רכב מקבוצה 2, תצטרך רק מיגון ורצוי צמיגים 50/50. בשטח הוא יהיה גבוה בלי קשר לכמה תעמיס וכמה אנשים יהיו ברכב ובכביש הוא חלום.

אם תיקח טריילהוק, תהיה כמו רכב בקבוצה 2 אבל ידברו עליך יותר :-)

בכל מקרה, לא מדובר לעלות את הזיק, וגם רצוי לא לנסות את ורדית בעלייה. אבל עשוש, מעלה אברהם, צין וכו'... בלי בעייה.

יש עוד שני דגמים "מפוארים עוד יותר" כמו הסאמיט ואוברלנד אבל הם לטעמי בעייתיים מאוד בגלל ג'אנט 20 שמזמין קריעה של צמיגים. לא כיף.

ש01
20-11-21, 17:56
לגבי קבוצה 1 (וכנראה 2) - הם מגיעים עם מיגון מהחברה.
המיגון חלקי בלבד, והמיגון גחון מפלסטיק (!). חובה להשלים את המיגון למיגון מלא כולל מיכלי דלק.

yochaytzur
21-11-21, 09:19
בהנחה שאנחנו מדברים על רכבים ביבוא סדיר או מקביל (לא אישי) שנתונים 2018 ומעלה, בכולם יש LOW ואחלק את הגרנדים ל-3 סוגים עיקריים מכניים (יש כמובן הבדלים בדגמים ברמת הגימור והאיבזור ואם תרצה, גם על זה אפשר לדבר) :
1. לרדו/לימיטד עם בולמים קפיצים "רגילים" - מערכת קוואדרו טראק 2 שמכילה טראקשן מהיר ומצויין (כמו ברוב הלנדקרוזרים 120-150).
2. לימיטד עם מערכת מתלי אוויר - כנ"ל אבל עם יכולת הגבהה בנסיעת שטח לגובה מעולה (ס"מ יותר לנדקרוזר מוגבה 2") .
3. טריילהוק - כמו 2 + דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ונשלט מחשב.

אז אם תיקח רכב מקבוצה 1, תצטרך למגן, להגביה 2" באמצעות החלפת בולמים קפיצים ורצוי לעבור לצמיגי 50/50. הרכב יעשה כל מה שלנדקרוזר עושה אבל עם טיפה יותר תשומת לב, בחירת קו התקדמות בררנית וכו'. הוא לא יישאר בשטח.

אם תיקח רכב מקבוצה 2, תצטרך רק מיגון ורצוי צמיגים 50/50. בשטח הוא יהיה גבוה בלי קשר לכמה תעמיס וכמה אנשים יהיו ברכב ובכביש הוא חלום.

אם תיקח טריילהוק, תהיה כמו רכב בקבוצה 2 אבל ידברו עליך יותר :-)

בכל מקרה, לא מדובר לעלות את הזיק, וגם רצוי לא לנסות את ורדית בעלייה. אבל עשוש, מעלה אברהם, צין וכו'... בלי בעייה.

יש עוד שני דגמים "מפוארים עוד יותר" כמו הסאמיט ואוברלנד אבל הם לטעמי בעייתיים מאוד בגלל ג'אנט 20 שמזמין קריעה של צמיגים. לא כיף.תודה תודה על התשובה!! בדיוק ההסבר שהייתי צריך.
להשלמת התמונה: כמה יעלה לקחת לרדו סטוק ולמגן+להגביה?


Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Galaye
21-11-21, 22:27
תודה תודה על התשובה!! בדיוק ההסבר שהייתי צריך.
להשלמת התמונה: כמה יעלה לקחת לרדו סטוק ולמגן+להגביה?


Sent from my Mi A3 using Tapatalk

הגבהה - בערך בעלות של 12k
מיגון פחות וזה רק השלמה
אם רוצים שטח אז טריילהוק הכי מומלץ


Sent from my iPhone using Tapatalk

ש01
23-11-21, 10:19
הגבהה (אולדמן) - 8500-9500, תלוי היכן.
רף קאנטרי - יותר זול ושומר נפשו ירחק (לא לגעת)
בילשטיין כמו אולדמן, שמועה אומרת שפחות טובים (ב 2012 שהיה לי היו מאוד נוקשים).

מיגון (השלמה של אספיר) - כ 2000.
לבועז רפאלי יש מיגון יותר מוצלח ומשתלב יותר טוב עם הקיים המקורי. לא יודע עלות

- - - Updated - - -



אם רוצים שטח אז טריילהוק הכי מומלץ


Sent from my iPhone using Tapatalk

??????????
נו באמת....
יתרון הלרדו - אין ראדר שישבר מאיזה אבן שקפצצה על השביל ואין כריות אוויר שיום אחד יתרוקנו מסיבה נעלמה.


הכי מומלץ זה סובארו פשע ונהג בדואי

Galaye
23-11-21, 19:26
הגבהה (אולדמן) - 8500-9500, תלוי היכן.
רף קאנטרי - יותר זול ושומר נפשו ירחק (לא לגעת)
בילשטיין כמו אולדמן, שמועה אומרת שפחות טובים (ב 2012 שהיה לי היו מאוד נוקשים).

מיגון (השלמה של אספיר) - כ 2000.
לבועז רפאלי יש מיגון יותר מוצלח ומשתלב יותר טוב עם הקיים המקורי. לא יודע עלות

- - - Updated - - -



??????????
נו באמת....
יתרון הלרדו - אין ראדר שישבר מאיזה אבן שקפצצה על השביל ואין כריות אוויר שיום אחד יתרוקנו מסיבה נעלמה.


הכי מומלץ זה סובארו פשע ונהג בדואי

תכלס צודק
רק המלצתי בגלל היכולת הנעילה האחורית
ונק פתיחה עם חבילת שטח יותר מלארדו
זה הכל

תודה על הפוסט מאוד מעניין


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->