PDA

צפייה בגרסה מלאה : פגוש אחורי, מטבח ועומסים - בעקבות פרסום מוצר



GodsFather
22-11-21, 17:14
היי

בתמונה המצ"ב נראה שיש לא מעט עומס על הטמבון ומשם על קצהו.
ברזל, צמיג 35, מיכל מים, מטבח ועוד...


תוהה איך דברים כאלה מחזיקים מעמד ולא מפתחים חופשים/עקמומיות. אין תמיכה מהקרקע

136168

guyo
22-11-21, 17:22
אולי הבעיה אצלי, אבל התמונות לא נטענות

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

erezgur
22-11-21, 17:30
אני רואה את התמונה, את שני העותקים

נשלח מהנייד

איל מ
22-11-21, 17:46
במובייל,
ובתצוגת דסקטופ בפלא,
גם אני לא רואה

GodsFather
22-11-21, 18:43
ננסה שוב136169

Sent from my HD1903 using Tapatalk

guyo
22-11-21, 18:54
ננסה שוב136169

Sent from my HD1903 using Tapatalkעובד פיקס אצלי

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

talw
22-11-21, 19:16
היי

בתמונה המצ"ב נראה שיש לא מעט עומס על הטמבון ומשם על קצהו.
ברזל, צמיג 35, מיכל מים, מטבח ועוד...


תוהה איך דברים כאלה מחזיקים מעמד ולא מפתחים חופשים/עקמומיות. אין תמיכה מהקרקע

136168

אני לא רואה עם זה בעיה כל עוד לא נוסעים עם זה פתוח …
שני מסבים קוניים בראים בציר בריא שמחובר לנקודה בריאה בטמבון, טמבון שתפוס לשלדה במקומות הנכונים וזהו פחות או יותר. כשזה סגור אמורה להיות לקצה השני של המתקן אפשרות לטפס על בליטה כלשהי בטמבון בכדי להעביר את עומס המתקן ל טמבון- כך שלא ייוצר מנוף עומס על אחד קצוות המתקן.

boaz avrahami
22-11-21, 19:50
הבעיה היחידה שעם קפיצי סליל כל נגיעה באוטו תהפוך את מה שמונך על המדף. בטנדר זה יכול לעבוד. אולי.

guyo
22-11-21, 19:54
מציע לכם לראות את הסרטונים האחרונים של overland bound, בדגש על אפיון ובניית המטבח שלו שמתבסס על הפגוש האחורי של הל''ק 80.
נראה יציב ורובסטי מחד גיסא וללא השפעות ניכרות על הפגוש האחורי מאידך.

גיא

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-11-21, 20:07
משקל משמעותי בקצה שלדה זה לא הדבר הכי בריא, לא לשלדה ולא לדינמיות של הרכב בתנועה בשינוי כיוון.
זו מטוטלת בקצה מנוף ארוך.

בנסיעת שטח בשביל סביר כמו קוליס נגבי ממוצע, בקצה השלדה בסרח כזה יש תאוצות רגעיות אך חוזרות של 3-5g.
זה אומר שהמשקולת הזו מרגישה לקצה השלדה כחצי טון רגעי שחוזר על עצמו אלפי פעמים בנסיעת שטח.

talw
22-11-21, 20:15
ראבק, כולה שמה מים לקפה.

asafk
22-11-21, 20:18
והיא לא כל כך כבדה, זה רק נראה ככה בגלל הטייטס.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

GodsFather
22-11-21, 22:07
יש עוד מליון דוגמאות.... של טייטס.

אוסיף ואומר - יש דגם מקביל לדלת המאובזרת הזו רק בחיבור זכר-נקבה לוו גרירה של טנדרים אמריקאי המוכרים.
שם אני משער שיש יותר חופש ופחות שליטה וגם המרחק מקצה השלדה גדול יותר, קרי יותר מנוף... והם דוהרים בשבילים.

אז איך?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-11-21, 23:44
יש עוד מליון דוגמאות.... של טייטס.

אוסיף ואומר - יש דגם מקביל לדלת המאובזרת הזו רק בחיבור זכר-נקבה לוו גרירה של טנדרים אמריקאי המוכרים.
שם אני משער שיש יותר חופש ופחות שליטה וגם המרחק מקצה השלדה גדול יותר, קרי יותר מנוף... והם דוהרים בשבילים.

אז איך?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

בלאי.
ומוכרים לפני שנשבר.

סולי
23-11-21, 01:03
אני לא רואה עם זה בעיה כל עוד לא נוסעים עם זה פתוח …
שני מסבים קוניים בראים בציר בריא שמחובר לנקודה בריאה בטמבון, טמבון שתפוס לשלדה במקומות הנכונים וזהו פחות או יותר. כשזה סגור אמורה להיות לקצה השני של המתקן אפשרות לטפס על בליטה כלשהי בטמבון בכדי להעביר את עומס המתקן ל טמבון- כך שלא ייוצר מנוף עומס על אחד קצוות המתקן.אני עם טל,
ומוסיף שלא חייבים מיסבים קונים גם מיסבים החלקה ובורג בריא עושים את העבודה.

ומוסיף פעם נוספת ממלבד המגרעת בצד הנגדי לציר לדעתי כדאי קונטרה בין המתקן לבודי בנקודה הכי גבוה שניתן מה שיבטל את הגמישות של המתקן לגובה.

דוגמה חיה .. היא הסמוראי שלי.
אומנם עוד לא 35"... אבל 32", שולחן, גריקן מים/דלק 20 ליטר, שולחן נפתח, שולחן קפה נייד, נוזל קירור, נוזל בלמים, שמן מנוע, שמן הגה, שמן כבד... וזהו נדמה לי.
אהה.. בתיק על הגלגל אני לוקח עצים בתחילץ הטיול ומוציא זבל בסופו....
כבר חלפו יותר מ4 שנים ללא סימני התעייפות.

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3830-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%A4%D7%92%D7%95%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9B%D7%9C%D7%9C-%D7%9C%D7%A1%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%90%D7% 99



הבעיה היחידה שעם קפיצי סליל כל נגיעה באוטו תהפוך את מה שמונך על המדף. בטנדר זה יכול לעבוד. אולי.

הסמוראי שלי נוסע על סלילים ....

חוץ מזה נתנו מעלי דוגמאות נוספות.. ואין שום סיבה שזה לא יעבוד.. גם אם יש לכך השפעות שליליות על התנהגות הרכב.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
23-11-21, 06:11
אורי,
סמוראי לא דוגמא טובה.
הסרח בקצה שילדה אפסי.

GodsFather
23-11-21, 07:13
אורי,
סמוראי לא דוגמא טובה.
הסרח בקצה שילדה אפסי.סמוראי עושה ווילי

Sent from my HD1903 using Tapatalk

איל מ
23-11-21, 08:30
לכל מתקון יש מגרעות.
אין ספק שמשקל כל כך גדול בקצה רכב הוא לא נכון הנדסית אבל....
ניתן לחיות עם זה, ניתן לצמצם משקלים, ניתן להתאים בולמים וקפיצים וניתן גם לתת ברקס עדין בסיבוב כדי שההגה יתפוס... (בדיחה, לכל מי שעוד לא קם).
לגבי שלדה שנשברת, עוד לא יצא לי לראות, מניח שיש שלדות יותר חלשות מאחרות. כמו בהיילקס למשל.
(עוד בדיחה, לטובת הקמים מאוחר, גם כאן אין צורך להיעלב).
136172
נ.ב.
כשחיפשתי את התמונה ההיתולית, נתקלתי בהמון תמונות של האנטר/טריטון עם אותה תופעה, מקריאה שטחית של כותרות, מסתבר שגם שם זה קיים.

-->