PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגודל צמיג רזרבי



dud
28-11-21, 11:30
בהנחה שלא יוצאים לטיולים טכניים קשים
האם גלגל רזרבי קטן מהרגיל מספיק טוב? (לא גלגל גומי קשיח)
ברשותי סובארו פורסטר הצמיגים המקוריים הם
225\60\R17
הגלל הרזרבי הוא
185\65\R17
מאחר ולשמחתי בעשורים האחרונים לא היה לי ניסיון עם החלפת צמיגים בשטח,
האם אפשר להסתדר עם גלגל הקטן?
מה דעתכם
תודה

Asaf-a
28-11-21, 11:58
זו אותה שאלה כמו האם צריך ביטוח מקיף? עד שלא נדרש אז הכל סבבה.

ובקצרה לשאלתך:
לא רעיון טוב להסתפק בגלגל הדק המקורי כספייר בנסיעת שטח, וגם הצמיגים המקוריים עדינים מאוד בפורסטר.


Asaf-a
אסף.א

דרור ברלי
28-11-21, 12:35
הגלגל הרזרבי הזה הוא בדיחה עצובה.
צמיגים החתך 60 המקוריים העדינים קשוחים כמו צמיגי שופל בהשוואה אליו.

dud
28-11-21, 15:42
מאחר שיש לי ביטוח נמשיך עם אותה הגישה. :cool:
נחליף בצמיג גדול.
הגאנט של הספייר צהוב ושוקל כמו משאית אולי נחליף גם אותו.
תודה

דרור ברלי
28-11-21, 17:24
מצוין.
רק קח בחשבון שגלגל בגודל מלא לא מתאים לאימום/ארגונית הקלקר שמחזיק את הגלגל הרזרבי המוקטן (ואת הג'ק ולולאת הגרירה) בתא המטען.
תצטרך לוותר על הקלקר הזה. בנוסף, הגלגל בגודל מלא רחב יותר והוא ירים לך קצת את לוח הדיקט של ריצפת תא המטען.

Asaf-a
28-11-21, 17:29
אם מסירים את הקלקר אז גלגל מקורי (עם צמיג מקורי משומש…) נכנס בדיוק וללא הרמת המגש (לפחות ב2015), קח בחשבון שתצטרך לאלתר בורג ארוך יותר + לוחית לאבטח את הגלגל לרצפת הרכב.

יתכן שצמיג מסיבי יותר יחייב הגבהה קלה של המגש.


Asaf-a
אסף.א

nirs
28-11-21, 18:57
גם הצמיגים הרגילים של סובארו, לא בדיוק שורדים בשטח ולצערי כבר נתקלתי בתקר כפול (ב 2 צמיגים) באחד הטיולים. עם עזרה של תולעים המשכנו אלאה.
ממליץ לשקול מעבר ל 50/50.


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
28-11-21, 19:05
גם ה-AT/50:50 לא שורדים יותר מדי.... כי ככה זה בחתך 55/60
חתך נמוך פשוט לא מתאים לשטח. נקודה.

dud
29-11-21, 21:44
תודה רבה חברים.
עזרתם מאוד.

-->