PDA

צפייה בגרסה מלאה : ציר המצלעות



יורם-דרומי
01-12-21, 20:20
למישהו יצא לטייל בציר המצלעות בחודש האחרון?
מה מצבו?

hadtomer
02-12-21, 18:22
חודש וחצי. מצבו כתמול שלשום. שום שינוי כבר שנים. הירידה הגדולה דורשת מכוון.

יורם-דרומי
05-12-21, 16:28
בשבת האחרונה טיילתי במסלול הנל,
קשוח ומאתגר,

שמעון.פ
05-12-21, 18:22
בשבת האחרונה טיילתי במסלול הנל,
קשוח ומאתגר,
מאיזה כיוון הגעת?
ובכלל, תמונות, סרטונים?

erezgur
05-12-21, 18:23
בשבת האחרונה טיילתי במסלול הנל,
קשוח ומאתגר,

יורם,
מאד אשמח אם תדרג אותו אצלנו - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/117110-%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7% AA

קרא קודם את משמעות הדירוגים השונים בקישור "מפתח דירוג המעלות" - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116739

mikyheimann
06-12-21, 15:24
קשוח, צריך נהיגה טובה ומכוון טוב
אני מדבר על נסיעה מערבה בעליה

erezgur
06-12-21, 16:58
קשוח, צריך נהיגה טובה ומכוון טוב
אני מדבר על נסיעה מערבה בעליהאם טרם דירגת את המעלה - נשמח לקבל את הדירוג שלך... ראה תגובה קודמת לקישור ופרטים

נשלח מהנייד

מיכה100
11-03-22, 09:01
מישהו יכול לעדכן מצב ציר המצלעות בכיוון מזרחה? דיסקברי 4 וBK מוגבה, שניהם מן הסתם עם הנעילות המקוריות.
השאלה לגבי הציר כולו, אבל גם ספציפית למדרגה בירידה.
זוכר שהיא היתה צפופה גם לדיסקו 2, וה 4 טיפה יותר רחב..

Sent from my HD1903 using Tapatalk

שחר גרינברג
11-03-22, 09:10
אני ירדתי עם טרופר קצר לפני כחודש
אכן צפוף
ויש סיכוי סביר לנשק שם את הסלע

אבל אם יש מכוון טוב ומשקיעים במעצ אז אפשר לעבור חלק


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
11-03-22, 14:18
טיפ שעבד אצלי .. נראה שכולם מכירים אבל בגלל הזווית והפחד אולי שוכחים ליישם ... לא לגעת בברקס בירידה.
לזרום למטה, זו הדרך היחידה לא לפרק את הבניה.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

איל מ
11-03-22, 17:21
לא לגעת זה קצת קיצוני.
בין זה לבין ללחוץ ברקס עד הסוף בפתאומיות יש הרבה "אמצע".

חנן-ג'יפולוג
11-03-22, 18:03
סולי עם סמוראי צר שמלכתחילה פחות מועד לנשק את הקיר שם ויחסי העברה משופרים בטרנספר.

רעיון טוב, בגדול, תלוי מכשול ורכב. לדעתי ממש לא מתאים לרכב סטנדרטי במצלעות. לא הייתי מנסה את זה גם עם ההיילקס שלי בירידה במצלעות, ואני עם יחס העברה משופר בטרנספר. אני יורד שם הרבה יותר לאט מהמהירות הנמוכה ביותר שהרכב מסוגל לנסוע בה עם מצמד משוחרר.

נסעתי תקופה לא קצרה עם פגיעת פח קלה מהקיר הזה ליד הגלגל הימני אחורי (האוטו חטף את זה בעלייה) . עד שחבר החמיר את המצב במדרגה ביאיר ואז כבר ההיילקס הועבר לפחח.

סולי
11-03-22, 21:11
לא ניסיתי בעליה מעולם...

בירידה עם קבוצה מכובדת, חלקה גולשת כאן..רובה בעצם.
סיקס על 33, גימיני על 235, סמוראי קצר על 31, סמוראי טנדר על 32..
כולם גם עם יחסי הפחתה רציניים בlow... כולם ליטפו את הברקס... ולכולם קרסה הבניה.

אני ירדתי עם עם טריטון 2018.. עם לחץ אוויר מעט נמוך 20~, מעט ציוד, ללא הגבהה אבל עם מיגון תחתי מלא ומיגוני סף.
Low נעול אח' עם מזגן על פול.. ואם אני זוכר לא קרסה הבניה והרכב ירד אלגנטי מאוד.
אם כן היתה קורסת בוודאות היתה מכה בפח... לפחות עפ הקרבה של הסמוראי הגימיני והסיקס .. שלא רק צרים יותר.. אלא גם עם צמיגים שטח בולטים מהמרכב לא במעט.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

-->