PDA

צפייה בגרסה מלאה : פיוז סטרסר נשרף פעמיים



prinz804
05-12-21, 21:47
אז ככה,
נwk2 דיזל, נכנס לשטח ואחרי שעה אני מכבה את הרכב ולאחר 5 דקות מנסה להניע, אין תגובות.

לאחר בדיקה הבחנתי בפיוז של הסטרטר שרוף, פיוז 40A.

מחליף ומייד הרכב מניע, ממשיך יומיים של טיול ושוב, מכבה את הרכב בתחנת דלק ושוב לא מניע.


איפה ומה להתחיל לחפש?...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

יונימוג אדום
06-12-21, 05:59
הגיע הזמן שתחזור למוטב !!
תחזור לסופה - שם לא היית שואל כאלה שאלות אלא קופץ מתחת לרכב ופותר את הבעיה .

אילן

Gershon
06-12-21, 06:25
הגיע הזמן שתחזור למוטב !!
תחזור לסופה.....

אילן

או לזה-כי אין לו סטרטר

zivo
06-12-21, 11:42
אז ככה,
נwk2 דיזל, נכנס לשטח ואחרי שעה אני מכבה את הרכב ולאחר 5 דקות מנסה להניע, אין תגובות.

לאחר בדיקה הבחנתי בפיוז של הסטרטר שרוף, פיוז 40A.

מחליף ומייד הרכב מניע, ממשיך יומיים של טיול ושוב, מכבה את הרכב בתחנת דלק ושוב לא מניע.


איפה ומה להתחיל לחפש?...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

בניגוד לציניות של האחרים, אני לא הייתי מזלזל בתופעה.
שים לב שהפיוז יושב על הקו של האוטמט לא של הסטרטר עצמו.
אבל מצד שני, יש שם זרמים גבוהים, וזה יכול בקלות להתפתח לשריפה.
תנסה להסתכל על החוטים שהולכים לשם, תחפש בידוד שנמס \ נפגע.
הייתי בודק את הזרם על הקו לעבר האוטמט (בזמן התנעה). עם הזרם נמוך, הייתי מחפש בעעיה בבידוד (שגורמת לקצר רגעי), אם הזרם מתקרב ל 40 (קבוע, בזמן ההתנעה), הייתי מתחיל לחשוד באוטמט עצמו.

prinz804
06-12-21, 20:44
הגיע הזמן שתחזור למוטב !!
תחזור לסופה - שם לא היית שואל כאלה שאלות אלא קופץ מתחת לרכב ופותר את הבעיה .

אילןצודק, זה עוד יקרה... אני מקווה שבקרוב.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

prinz804
06-12-21, 20:45
בניגוד לציניות של האחרים, אני לא הייתי מזלזל בתופעה.
שים לב שהפיוז יושב על הקו של האוטמט לא של הסטרטר עצמו.
אבל מצד שני, יש שם זרמים גבוהים, וזה יכול בקלות להתפתח לשריפה.
תנסה להסתכל על החוטים שהולכים לשם, תחפש בידוד שנמס \ נפגע.
הייתי בודק את הזרם על הקו לעבר האוטמט (בזמן התנעה). עם הזרם נמוך, הייתי מחפש בעעיה בבידוד (שגורמת לקצר רגעי), אם הזרם מתקרב ל 40 (קבוע, בזמן ההתנעה), הייתי מתחיל לחשוד באוטמט עצמו.תודה, נתחיל לחפור.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

asafk
07-12-21, 18:19
נסעת בבוץ לאחרונה?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

SixPac
01-01-22, 09:13
אז ככה,
נwk2 דיזל, נכנס לשטח ואחרי שעה אני מכבה את הרכב ולאחר 5 דקות מנסה להניע, אין תגובות.

לאחר בדיקה הבחנתי בפיוז של הסטרטר שרוף, פיוז 40A.

מחליף ומייד הרכב מניע, ממשיך יומיים של טיול ושוב, מכבה את הרכב בתחנת דלק ושוב לא מניע.


איפה ומה להתחיל לחפש?...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

40A זה לא מגן על זרם ההתנעה של הסטרטר. הסטרטר מושך בין 600 ל 1000 אמפר.
40A זו הגנה על ממסר הסטרטר ואותו הייתי בודק.
גילוי נאות: אני לא חשמלאי רכב ולא מהנדס חשמל

boaz avrahami
01-01-22, 09:55
אתה לגמרי צודק מרק. זיו כבר הזכיר את הנקודה בתגובה #4.
גם אני לא חשמלאי אבל מבין כמוך וזה מספיק בשביל להבין על איזה מעגל הפיוז מגן

zivo
01-01-22, 14:50
אתה לגמרי צודק מרק. זיו כבר הזכיר את הנקודה בתגובה #4.
גם אני לא חשמלאי אבל מבין כמוך וזה מספיק בשביל להבין על איזה מעגל הפיוז מגן

למרות הקרדיט (כמו תמיד), לא מסכים אתך :-)
לדעתי מרק לא צודק, הממסר זה כמעט הדבר האחרון שהייתי בודק במקרה הזה ( אני מתקשה לחשוב על תסריט איך ממסר תקול שורף את הפיוז הזה).
צריך להבדיל בין הממסר לבין האוטומט.
אבל מעל לכל, הייתי מחפש בעיית בידוד \ קצר או האוטומט עצמו.

boaz avrahami
01-01-22, 16:23
אתה לא מכזי(ו/ב)….

אבל הכוונה שלי הייתה שבתגובה ההיא הצבעת על המעגל פיקוד זרם נמוך ולא על המעגל זרם גבוה בין המצבר לסטרטר.

זה יכול להיות כל מיני עם סבירות גבוהה לבידוד פגום.

איל מ
25-01-23, 22:43
מסקרנות.
הבעיה נפתרה?

-->