PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות אחרי החלפת נורות לד



ציקס
07-12-21, 18:37
אז אחרי תקופת שיעמום קלה קניתי באמזון נורות לד לחזית,ולאיתות/חניה,אחרי ההתקנה אני רואה שהקצב של האיתות שונה בזמן שהאור דרך דולק לעומת כבוי,וגם החיווי בלוח שעונים של האיתותים דולק קבוע ובזמן איתות הוא מהבהב....
למישהו יש מושג ממה זה נובע?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Yaron.nahum
07-12-21, 18:54
למיטב ידיעתי ,
כאשר מחליפים נורות איתות לנורות לד, צריך להחליף גם את היוניט איתות

האם החלפת אותו ?
אם לא , כנראה זאת הסיבה.

מצאתי קישור בקראספורום שמסביר את הנושא
https://carsforum.co.il/topic/569100-%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7% 9D-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D/

ציקס
07-12-21, 19:47
הבעיה אצלי שונה.
הנורות בלוח השעונים דולקות קבוע.במקום להיום כבויות ולהבהב
אני לא חושב שזו אותה בעיה

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

ציקס
11-12-21, 11:20
מישהו?משהו?
יכולת ההבנה שלי בחשמל דיי נמוכה,אני צריך כיוון להתחיל...

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

איציק - 4X6ZH
11-12-21, 11:28
הכיוון הוא
חוק אוהם
שם כתוב מה הקשר בין הזרם למתח ועד כמה ההתנגדות חשובה

תכלס הבעיה שאצלך היא שאוטומט הוינקר אצלך עובד לפי צריכת הזרם
מנורות לד צריכת זרם נמוכה לכן קצב העבודה שלו משתנה

תשאר עם המנורה המקורית זה עובד מספיק טוב ומערכת אמינה המשחקים עם הלד
לא לטובת הרכב

איציק

סולי
11-12-21, 12:33
מישהו?משהו?
יכולת ההבנה שלי בחשמל דיי נמוכה,אני צריך כיוון להתחיל...

Sent from my SM-A528B using Tapatalkכמו שאמרו הבעיה ככל הנראה היא בריליי איתות, מנסיוני .. (כל הרכב עם לדים למרות שנת ייצור 98).

ממליץ בחום לנסות לפתור זאת מהכיוון הזה תחילה, תסיר את הריליי איתות מהרכב ותצלם אותו.. אחפש לך קישור
לרכישה.


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ציקס
11-12-21, 14:45
מצורפת תמונה של הריליי איתות..
אבל לא ברור לי למה זה קשור לבעיה?
ההיבהוב של האיתות תקין,הבעיה היא שבלוח שעונים הנורות של האיתות דולקות קבוע,ברגע שאני מדליק את האור,לא את האיתות.136378136379

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

shmil
11-12-21, 16:20
וקשם כל, צודק מי שאמר לך שצריך אוטונט איתות לנורות לד.
אוטומט האיתות שצילמת הוא לא לנורות לד, אלא לנורות להט. שניהם.
יש עניין של התנגדויות המורות שמשפיעות על האיתות.
זו בעייה אחת והיא זו שמשפיעה לך על הבדלי קצב האיתות בין עם אור חנייה לבלי אור חנייה.

אתה צריך להחליף, אגב, את שני אוטמטי האיתות, גם את זה לכיוון אחד, וגם את זה של איתות החירום.


עניין הדלקות המנורות בשעון המהירות קשור כנראה לאוטומט האיתות של איתות החירום. תוציא אותו ותראה אם יש שינוי.
שוב, החלפת האוטומטים - תפתור לך את הבעייה.
זה ךא שאים שם בעיית חיווט, אבל להבנתי אתה לא מאלו שאוהבים להתעסק בחשמל....

ציקס
11-12-21, 21:13
אוקיי,ניתקתי את שניהם.
עדיין הנורות בלוח השעונים דולקות קבוע,
מה אני יכול להסיק מזה?
שווה לנתק את הנורות הראשיות לצורך הבדיקה?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

סולי
11-12-21, 21:17
לא יזיק

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

shmil
11-12-21, 21:32
אוקיי,ניתקתי את שניהם.
עדיין הנורות בלוח השעונים דולקות קבוע,
מה אני יכול להסיק מזה?מיד נלך מסודר
שווה לנתק את הנורות הראשיות לצורך הבדיקה? לא

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
הבנו, הנורות דולקות קבוע, שתיהן, כלומר יש + קבוע שמגיע אליהן.

כיוון שאתה מדבר על שתי המנורות גם יחד, אני מעריך שהפלוס הקבוע מגיע דווקא מהכיוון של איתות החרום ולא של האיתות.


בדוק מה קורה עם אור חנייה ובלי אור חנייה, כתוב כאן.
אחר כך, חבר רק את אוטומט האיתות, לא את אוטומט איתות החרום. דווח מה קורה עם אור ובלי אור, באיתות וללא איתות.

איציק - 4X6ZH
11-12-21, 21:43
זה רכב עם תקן אורות אמריקאי
אור ברקס משותף עם וינקר כאשר ידית הוינקר משמשת כצומת לחיבור (+)
ובמקביל מפסק שמנתק את אור הבלם לצד שהוינקר מופעל .

איציק

חנן-ג'יפולוג
11-12-21, 22:08
אחרי כמה התנסויות במגוון רכבים, אני מצטרף לאיציק: מדובר בהתחכמות מיותרת.

באחד הרכבים, מיצו' ספייסטאר, זה אפילו הוריד דרמטית את הספק המנוע. הרכב סירב לעבור את ה70 קמ"ש.

ציקס
11-12-21, 22:22
שמיל,עשיתי בדיקה כזו:
הדלקתי אורות חניה(כשאני מושך את מפסק האורות חצי דרך) האורות במחוונים דלקו קבוע.
נתקתי את שני הריליים,ללא שינוי.
הפעלתי את האיתות שמאל, והחזרתי אחד אחרי השני.
בשלב הזה האור בבמכוון שמאל כבה.
החזרתי עוד ריליי וחזר להבהב.

ולא הבנתי את הקשר ל70 קמש של המיציבושי...?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
11-12-21, 22:29
אין קשר ישיר לcj, אבל זו עוד דוגמא לכך שכמעט בכל רכב ששמתי את זה, זה ייצר אתגרים להמשך או תקלות.

ציקס
11-12-21, 22:30
אני מנסה לצרף פה סרטון,אבל הוא כניראה גדול מידי...

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

ציקס
11-12-21, 22:31
אין קשר ישיר לcj, אבל זו עוד דוגמא לכך שכמעט בכל רכב ששמתי את זה, זה ייצר אתגרים להמשך או תקלות.ששמת את הנורות לד?
זה כזה בעייתי?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
11-12-21, 22:32
כן.

ציקס
11-12-21, 22:34
דווקא לא חשבתי שבכזה רכב טיפש חשמלית,תהיה לי בעיה עם זה.
יותר דאגתי מהטסט.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

shmil
11-12-21, 22:36
שמיל,עשיתי בדיקה כזו:
הדלקתי אורות חניה(כשאני מושך את מפסק האורות חצי דרך) האורות במחוונים דלקו קבוע.
נתקתי את שני הריליים,ללא שינוי.
הפעלתי את האיתות שמאל, והחזרתי אחד אחרי השני.
בשלב הזה האור בבמכוון שמאל כבה.
החזרתי עוד ריליי וחזר להבהב.

ולא הבנתי את הקשר ל70 קמש של המיציבושי...?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

לא ממש ברור.
זה לא ריליי, זה אוטומט איתות.
ריליי זה משהו אחר.

זהה איזה אוטומט זה איתות, ואיזה אוטומט איתות חירום (כל הארבעה יחד - הכפתור שבהגה).
אז תעשה את הבדיקות שטמרתי.
בינתיים נראה שיש לך בלאגן בחשמל, בעיקר.


קראתי שוב את ההודעה הראשונה שלך.
אמנם אני מדבר מפוזיציה (של מי שכל הנורות ברכב שלו, חוץ משתי הראשיות, הן לד), אבל אצלי קיימת "הפרדת מנורות".
הבעייה בנורות. תחליף חזרה והכל יסתדר.

ציקס
11-12-21, 22:41
דווקא החשמל שלי לדעתי מסודר לגמרי.
הכול עובד ללא רבב אצלי כבר 20 שנה,עד רמת הדימר אורות וצופר[emoji846].
לא היו לי אף פעם בעיות חשמל עד עכשיו.

אני יכול לזהות מי מהרכיבים הוא האיתות עי ניתוק.
לגבי ריליי סטנטרטי יש לי גם מושג היכן הם נמצאים,לבדוק אותם?
מה לבדוק בהם?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

shmil
11-12-21, 22:52
אין הפרדה אמיתית של מתח וזרם במנורות שקנית בין האיתות לחנייה.

זה לא שאי אפשר להמיר את כל הנורות ברכב ללד, זה פשוט מחייב עבודה והבנה על הפרדת המתחים והעדר אפשרות לזרם לזרום למקומות שהוא לא צריך לייצר אדמות או אדמות יחסיות (בחשמלית מתורגמת לעברית מדוברת)..
קרא שוב את שכתבתי בסוף הודעה הקודמת.

-->