PDA

צפייה בגרסה מלאה : ניסן ווינר בעיה בהתנעה



roybens
09-12-21, 18:24
שלום חברים
יש לי ניסן ווינר שנת 2003 4x4
הרכב אצלי כמה חודשים בכמה חודשים שהרכב אצלי בזמן ההנעה אחרי שהרכב היה מניע היה רעש מהסטרטר
ואם הזמן ההנעה בבוקר בעיקר הפכה להיות קשה יותר
השבוע באחד הבקרים זה היה הסוף הוא כבר לא הניע .
החלפתי סט סלילי חימום חדשים ושופץ הסטרטר..
ביום הראשון(אתמול) עבד טוב הניע בנגיעה ממש..והייתי ממש מרוצה.
היום בבוקר מסרב להניע יש סטרטר אבל לא מניע ….
מרגיש כאילו לא מגיע סולר כדי להניע.
פימפמתי במשאבת העזר שמעל הפילטר. פתחתי את הבורג ניקוז נתתי למעט סולר לצאת ושוב חיזקתי את הבורג.
עברתי על בנדים על קו הדלק שיוצא מה פילטר לכיוון המנוע הנראים לעיין וחיזקתי
אך עדיין לא הצלחתי להניע.
יש למישהו רעיון מה לבדוק לאיזה כיוון ללכת.
תודה מראש

elibaba
09-12-21, 18:38
תנסה עם ספריי אתר, נשמע שיש לך יניקת אוויר כלשהיא
https://yac.co.il/product/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%90%D7%AA%D7%A8/

roybens
09-12-21, 18:42
תנסה עם ספריי אתר, נשמע שיש לך יניקת אוויר כלשהיא
https://yac.co.il/product/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%90%D7%AA%D7%A8/

מה הכוונה ?? מה עושים עם הספריי הזה ? לאן מתיזים ?

boaz avrahami
09-12-21, 21:03
לפילטר אוויר

shmulikbg
10-12-21, 00:25
לפני השימוש באתר, תבדוק אם הדיזה במשאבת הזרקה מקבלת חשמל ונפתחת.

roybens
10-12-21, 00:49
לפני השימוש באתר, תבדוק אם הדיזה במשאבת הזרקה מקבלת חשמל ונפתחת.
יש דרך פשוטה לבדוק את זה ?

shmulikbg
10-12-21, 01:03
הכי פשוט זה שמישהו יפתח סוויץ' כשאתה נוגע בדיזה ותנסה להרגיש קליק.
הדרך הנכונה היא עם מכשיר בדיקה או נורת ביקורת.

asafk
10-12-21, 08:46
נחזור להתחלה.
רעשים מהסטרטר. למה היה צריך לשפץ אותו.
מה היו הממצאים בשיפוץ? איך נראה גגש השילוב?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

roybens
10-12-21, 09:44
נחזור להתחלה.
רעשים מהסטרטר. למה היה צריך לשפץ אותו.
מה היו הממצאים בשיפוץ? איך נראה גגש השילוב?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הסטרטר לאחר ההנעה היה משמיע קולות של חיכוך
גם הבחור ששיפץ אמר שעשה את שלו

וכרגע יש ממש קושי להניע בעצם לא מניע
לגבי הגלגל שיניים הוא במצב טוב לא היה צורך להחליף אותו

boaz avrahami
10-12-21, 10:24
את העבודה ביצעת לבד או במוסך?
המשאבה הידנית לאחר שאתה מפמפם מתקשה עד כדי חוסר יכולת להמשיך לפמפם?

נורת הביקורת של סלילי החימום נכבית לאחר כמה שניות?

roybens
10-12-21, 14:08
את העבודה ביצעת לבד או במוסך?
המשאבה הידנית לאחר שאתה מפמפם מתקשה עד כדי חוסר יכולת להמשיך לפמפם?

נורת הביקורת של סלילי החימום נכבית לאחר כמה שניות?
את השיפוץ של הסטרטר עשיתי במקום שמשפצים סטרטרים
במוסך הוחלפו ארבע סלילי להט חדשים. ולגבי במשאבת עזר…. כן יש למעלה בורג לפריימינג. אז פתחתי אותו ופימפמתי עד שיצא סולר סגרתי והמשכתי לפמפם עד שאי אפשר היה לפמפם יותר. לגבי הנורה …כן נכבת ואין אף נורה אחרת שנשארת דלוקה

roybens
10-12-21, 15:13
את השיפוץ של הסטרטר עשיתי במקום שמשפצים סטרטרים
במוסך הוחלפו ארבע סלילי להט חדשים. ולגבי במשאבת עזר…. כן יש למעלה בורג לפריימינג. אז פתחתי אותו ופימפמתי עד שיצא סולר סגרתי והמשכתי לפמפם עד שאי אפשר היה לפמפם יותר. לגבי הנורה …כן נכבת ואין אף נורה אחרת שנשארת דלוקה
אני ידי חדש עם הרכב הזה לא כזה מכיר אותו. אבל אולי מישהו יודע אם יש איזה קונקטור ששווה לעבור עליו עם ספריי מגעים ששייך ?

boaz avrahami
10-12-21, 15:16
אני לא זוכר את הבורג הזה בווינר 99 שהיה לי…
רק עיגול שחור שהיה צריך לפמפם עד שאי אפשר היה יותר ללחוץ אותו…

boaz avrahami
10-12-21, 15:33
גם בבדיקה ביוטיוב אני לא רואה שום בורג ניקוז אלא רק פמפום. הקונקטור ששיך לזה הוא חום לייד.

תפמפם עד שזה קשה ולא ניתן עוד.
אם זה לא מתקשה יש לך בעיה בדיאפרגמה בפנים וזה דורש החלפת בית הפילטר כולו…

boaz avrahami
10-12-21, 15:54
תבדוק גם שאין לך פיוזים או ריליי של מערכת הכיבוי/ התנעה שרוף

roybens
10-12-21, 16:45
תבדוק גם שאין לך פיוזים או ריליי של מערכת הכיבוי/ התנעה שרוף
ירדתי לבדוק כל הפיוזים שבתוך הרכב תקינים אלו שבסביבת המנוע על פניו נראים תקינים הרוב שם זה ריליים. זה בסדר לנקות שם עם ספריי מגעים?

- - - Updated - - -

אגב זה הפילטר סולר אצלי עם המשאבה למעלה136357

boaz avrahami
10-12-21, 16:45
כן.
תבדוק אם יש ריליי שקשור למשאבת דלק ותצליב אותו עם אחד זהה בערכים החשמליים.

מה שהיה אצלי ומה שאני מוצא באינטרנט עבור נבארה D22 משנת 2003 הפומפה שחורה אבל זה לא ממש משנה.
אם הפומפה קשיחה אז אמור להיות בקו ונראה שהבעיה אינה שם. לכאורה…

החשד נופל יותר לכיוון ששמוליק הצביע

אגב, בן כמה הפילטר דלק?

roybens
10-12-21, 16:55
כן.
תבדוק אם יש ריליי שקשור למשאבת דלק ותצליב אותו עם אחד זהה בערכים החשמליים.

מה שהיה אצלי ומה שאני מוצא באינטרנט עבור נבארה D22 משנת 2003 הפומפה שחורה אבל זה לא ממש משנה.
אם הפומפה קשיחה אז אמור להיות בקו ונראה שהבעיה אינה שם. לכאורה…

החשד נופל יותר לכיוון ששמוליק הצביע

אגב, בן כמה הפילטר דלק?
יחסית חדש חמישה חודשים בערך נסע כ 5000קמ

boaz avrahami
10-12-21, 16:56
צלם את המכסה עם הכיתוב. ככה לא מבין כלום

roybens
10-12-21, 17:22
צלם את המכסה עם הכיתוב. ככה לא מבין כלום
ניסיתי לצלם מקווה שאפשר להבין מזה כי כבר חושך136361

roybens
10-12-21, 17:39
ניסיתי לצלם מקווה שאפשר להבין מזה כי כבר חושך136361
עוד כמה זויות

boaz avrahami
10-12-21, 18:23
זה עושה שכל?
לא הייתי שולל גם אימובילייזר/ קודנית

https://youtu.be/AmUDRVJ74Hs

https://fuse-box.info/nissan/nissan-navara-d22-1997-2004-fuses-and-relay

roybens
10-12-21, 18:33
זה עושה שכל?
לא הייתי שולל גם אימובילייזר/ קודנית

https://youtu.be/AmUDRVJ74Hs

https://fuse-box.info/nissan/nissan-navara-d22-1997-2004-fuses-and-relay
האמת שאין קוד יש את הפאנל של המספרים אבל הוא לא מחובר ככה קניתי את הרכב. …מכניס מפתח ומניע
לא יודע אם יש שבב במפתח הזה ???

shmulikbg
10-12-21, 21:53
האמת שאין קוד יש את הפאנל של המספרים אבל הוא לא מחובר ככה קניתי את הרכב. …מכניס מפתח ומניע
לא יודע אם יש שבב במפתח הזה ???

ברוב המקרים עושים איזשהו ניתוק, מתרגלים לזה שהקודנית לא מתפקדת, ויום אחד היא מתחילה לתפקד עצמאית, בלי שהיא טורחת לעדכן אותך קודם. בקיצור, צריך להעיף אותה בשיטת טיפול שורש.

roybens
10-12-21, 22:03
ברוב המקרים עושים איזשהו ניתוק, מתרגלים לזה שהקודנית לא מתפקדת, ויום אחד היא מתחילה לתפקד עצמאית, בלי שהיא טורחת לעדכן אותך קודם. בקיצור, צריך להעיף אותה בשיטת טיפול שורש.
החלפתי סוללה במפתח…לא עזר לגבי הקודנית אין לי מושג אם היא עובדת או מחוברת בכלל בכל אופן המספרים לא מוארים אז נראה לי שלא …אני ממש לא בטוח
מה שכן אני בטוח זה שזו תקלה מתסכלת

shmulikbg
10-12-21, 22:08
בדקת אם הדיזה במשאבה מקבלת חשמל?

roybens
10-12-21, 22:28
בדקת אם הדיזה במשאבה מקבלת חשמל?
לא לא בדקתי כי האמת אני לא ממש יודע איך לבדוק את זה

roybens
12-12-21, 13:23
שבוע טוב לכולם
אז ככה דבר ראשון עזרתם לי מאוד מאוד עם הכיוונים שהפנתה אותי לבדוק .
בסופו של עניין היום בבוקר נפתרה הבעיה (התעלומה)
מסתבר שכשהחלפתי את הסטרטר הרי ניתקתי את הפלוס של המצבר
כנראה שכשעשיתי את זה (אני לא זוכר אם כן או לא מכל הבדיקות שעשיתי) כנראה שהשארתי את המפתח בסוויט׳ץ שזה גרם לאיפוס של הצ׳יפ אמובילייזר שבמפתח .
אחרי שכל השבת אכלתי סרטים על מה יכולה להיות הבעיה וכמובן שראיתי אין ספור סרטונים ביוטיוב שביססו רעות!!!! שוחחתי אתמול עם בחור שעובד במוסך קיה והוא אמר לי שזו יכולה להיות הבעיה ולא משהו אחר. היום בבוקר לקחתי את המפתח ספייר שלי ובסיבוב הראשון האוטו הניע לא צריך לספר לכם איזו הקלה זו אחרי כמעט שבוע שאני עם התעלומה הזו דוממת את המנוע וניסיתי עם המפתח הראשון שוב והאוטו שוב הניע ….דיברתי שוב עם הבחור והוא מסר שזה קורה לפעמים שהמערכת אימוני לייזר של הרכב מתאפסת …אז שוב תודה לכולם ואני מקווה שאם עוד מישהו יקרה לו משהו דומה אז יבדוק גם את האופציה הזו . מקווה שהבעיה נפתרה ושזו באמת התשובה לאי יכולת הנעה שהיתה אצלי. יום טוב לכוווולם

boaz avrahami
14-12-21, 19:40
איזה כיף לשמוע שזה נגמר כך.
מברוק

raanan
19-12-21, 13:22
לפותח השרשור,
אל תתבאס, אבל אני לא רואה קשר בין מה שכתבת על התקלה ולסגירתה.
אבל, ימים יגידו ...

רענן

roybens
11-01-22, 23:42
לפותח השרשור,
אל תתבאס, אבל אני לא רואה קשר בין מה שכתבת על התקלה ולסגירתה.
אבל, ימים יגידו ...

רענן

עד עכשיו התקלה לא חזרה והרכב מניע כמו שצריך אז אני נוטה להאמין שזו הייתה הבעיה

-->