התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מעלה חצרה



MR BIG
14-12-21, 07:43
בוקר.

זה שמוביל מגב חצרה למרפסת....ולהיפך....

איך המעלה בירידה? ואיך הוא בעלייה?

אשמח לתובנות.

ד ו ר ו ן
14-12-21, 07:44
לאיזה רכב?

נמרוד
14-12-21, 07:51
עביר לכל 4×4 עם הילוך כוח.

MR BIG
14-12-21, 08:01
לאיזה רכב?

ראם.

יורם-דרומי
14-12-21, 08:06
טיילתי במעלה חצרה לפני שבועיים בירידה

אפשרי בהילוך כוח 4x4 בירידה או בעליה
בעליה מכוון טוב והכל בסדר


Sent from my iPad using Tapatalk

ד ו ר ו ן
14-12-21, 08:38
בעלייה לא רחוק מהמרפסת יש קטע עם קצת דרדרת ואחריה הצלבות עם מדרגה, ומיד אחריה עיקול חד שמאלה ישר לעוד מדרגה לא גבוהה, אבל באמצע שיפוע.
כאמור,
לא אתגר גדול לרכב עם הילוך כוח(למרות שכשהיינו הייתה קבוצה שהתעכבה שם).
אבל לראם זה סיפור שונה לדעתי.
בגישה מלמטה תצטרך לעשות קדימה-אחורה על המדרגה העליונה כדי לקחת את העיקול שלא בשפצ.
העיקול ממש אחרי המדרגה העליונה אז יאתגר לעלות בשטף.
בירידה כנ״ל.

בסמוך לירידה לגבים (העליונים), יש עיקול צפוף בשיפוע שלרכב רחב כזה אולי יצריך תמרון.

erezgur
14-12-21, 09:27
איך המעלה בירידה? ואיך הוא בעלייה?
.
אני נזכר בחתימה של תומר הדר...

נשלח מהנייד

דרור ברלי
14-12-21, 09:58
אתה מתכוון ל"מעבר חצרה".
עליה עם דרדרת ומדרגה גבוהה אבל משופעת, עם אחיזה טובה. ואחר כך סיבוב חד שמאלה עם מדרגה נוספת בתוך הפנייה שיכול להיות קצת צפוף לראם, אבל תתכנן נכון את הפניה ולא תהיה לך בעיה.

לקחתי קבוצה למסלול הצין בשבת האחרונה, מכביש 90 דרך המרפסת לצין ולכביש 227. כולם עלו בלי שום בעיה או קושי (כל הכלים עם הילוך כוח TC/נעילה)



מעלה חצרה האמיתי סגור כבר שנים רבות לתנועת כלי רכב, קטלני, וכבר גבה חיי אדם.

ד ו ר ו ן
14-12-21, 10:47
מעלה חצרה האמיתי סגור כבר שנים רבות לתנועת כלי רכב, קטלני, וכבר גבה חיי אדם.
זה אף פעם לא היה מעלה לרכב, והניתוב בהתאם.
מישהו ניסה לרדת, הבא אחריו ראה קוליס וניסה ואז מישהו נפגע.
זה תוואי צינור קבור באדמה.

-->