PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחפש מקום לקנות ציוד חילוץ בסיסי באיזור חיפה



h2o
19-12-21, 16:55
רצועת גרירה, שאקלים, את חפירה, שפאלות. המלצות איפה לקנות באיזור חיפה?
אפשר גם מהאינטרנט

guyo
19-12-21, 16:59
רצועת גרירה, שאקלים, את חפירה, שפאלות. המלצות איפה לקנות באיזור חיפה?
אפשר גם מהאינטרנטמהאינטרנט - אישטח

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

נמרוד
19-12-21, 17:00
את חפירה אתה תמצא בכל חנות חומרי בניין. גם שאקלים תקניים ורצועת גרירה תמצא בכל חנות אספקה טכנית גדולה במפרץ ולא חסר (שזר, אלמוג, בורג המפרץ וכו.). אם אתה יכול לחכות כמה ימים, אז יש לך את איש-שטח, חנות אינטרנט ישראלית מצויינת. וכמובן שיש כל טוב באיביי ואמזון. לגבי שפלות... יש באיש-שטח אם אתה מאמין שזה יעזור לך.

h2o
19-12-21, 17:12
מגניב, אחלה רעיונות. תודה.
האמת ששפאלות זה הכי פחות קריטי מבחינתי, חושבים שזה נחוץ?
ואם יש לכם רעיונות לדברים נוספים שכדאי לשים קבוע ברכב, אשמח לשמוע

איל מ
19-12-21, 17:41
מהאינטרנט - אישטח

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

+
אבל בלי לדעת איך עובדים עם זה, רב הנזק על התועלת. אז קודם שווה לחפש איזו השתלמות.
בנוסף,
לבדוק שיש לך ברכב נקודות עיגון (להריץ כמה חיפושים בנושא כאן באתר).

bazz270
20-12-21, 09:20
בורג המפרץ או שזר / אלמוג יש רצועות ושאקלים בגרושים.לפרוג'יפ בנשר יש גם כל מני דברי שטח למנהם
מגניב, אחלה רעיונות. תודה.האמת ששפאלות זה הכי פחות קריטי מבחינתי, חושבים שזה נחוץ?ואם יש לכם רעיונות לדברים נוספים שכדאי לשים קבוע ברכב, אשמח לשמועאם אתה לא מתכוון לכבוש יעדים מטורפים ברמה "מתאבד + " , רצועה ו2 שאקלים זה מעל ומעבר

דרור ברלי
20-12-21, 10:11
אם אתה לא מתכוון לכבוש יעדים מטורפים ברמה "מתאבד + " , רצועה ו2 שאקלים זה מעל ומעברטעות נפוצה שיכולה לעלות בהרבה כסף ועגמת נפש.בהרבה מקרים, כולל פשוטים בתכלית, אתה זקוק להרבה יותר מזה.אבל מצד שני זה יכול להגיע לסחיבה של עשרות ק"ג רבים של ציוד שיישאר ללא שימוש במשך חודשים ואפילו שנים, וצריך להיות מודע לעובדה הזו ולא לקחת סיכונים מיותרים. ואם כן, לתכנן ולדעת "מה עושים כש...."חפש כאן שרשורים של רשימת הציוד הבסיסית שדרושה ליציאה לשטח.

נמרוד
20-12-21, 10:18
רצועה וזוג שאקלים זה אכן המינימום. זה מספיק לחלק ניכר מהחילוצים, ואיפה שלא, אז אם מכל רכב (וצריכים לפחות שניים לטנגו) תצא רצועה אחת, אז כבר יש על מה לדבר גם בחילוצים מורכבים יותר. וזה המינימום בעיקר כי זה דמי רצינות וכבוד כלפי מי שיעזור לך במשיכה, שקודם כל הציוד שלך יתלכלך ורק אם אין ברירה גם שלו. ממליץ לקרוא את זה:

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/1425

bazz270
20-12-21, 11:22
טעות נפוצה שיכולה לעלות בהרבה כסף ועגמת נפש.בהרבה מקרים, כולל פשוטים בתכלית, אתה זקוק להרבה יותר מזה.אבל מצד שני זה יכול להגיע לסחיבה של עשרות ק"ג רבים של ציוד שיישאר ללא שימוש במשך חודשים ואפילו שנים, וצריך להיות מודע לעובדה הזו ולא לקחת סיכונים מיותרים. ואם כן, לתכנן ולדעת "מה עושים כש...."חפש כאן שרשורים של רשימת הציוד הבסיסית שדרושה ליציאה לשטח.איזה קטעים.אני כבר עשור נוסע עם רצועה וכמה שאקלים ושום דבר מכל האפוקליפטיקה שתיארת לא פגשתי.נו בטח זה בגלל שאני נוסע רק על מדרכות בקניון..

h2o
20-12-21, 11:35
אני עם פורסטר אז מבין בין השורות שרצועה ושאקלים זה כל מה שאצטרך.מקסימום אפשר תמיד להוסיף בהמשך.תודה על המידע

bazz270
20-12-21, 11:44
פגז!

אייל
20-12-21, 12:01
אם יש לך סבלנות לחכות למשלוח אז איש-שטח. אבל אם אתה רוצה "לראות בידיים" חפש את אוטו-פרל, יושבים בחוף שמן. גן עדן לרצועות, שאקלים, פרזולים, חבלים וכל מני דברים שג'יפאים אוהבים.

amitaikl
20-12-21, 12:48
אני עם פורסטר אז מבין בין השורות שרצועה ושאקלים זה כל מה שאצטרך.מקסימום אפשר תמיד להוסיף בהמשך.תודה על המידעמציע שתבין גם לאן אתה מחבר בפורסטר ואיך.בהנחה שלא קנית רכב שמישהו כבר דיגם לפניך וייצר נקודות גרירה, אתה תצטרך במקרה של תקיעה להתחבר למשולשים.לדעתי, רשימת הקניות שלך צריכה להיות:רצועה של 3 מטר2 שאקלים רכיםקצת מעבר (בנוסף):רצועה של 9 מטר2 שאקלים רכיםכפפות עבודהאת חפירה מתקפל

h2o
20-12-21, 13:01
מציע שתבין גם לאן אתה מחבר בפורסטר ואיך.בהנחה שלא קנית רכב שמישהו כבר דיגם לפניך וייצר נקודות גרירה, אתה תצטרך במקרה של תקיעה להתחבר למשולשים.לדעתי, רשימת הקניות שלך צריכה להיות:רצועה של 3 מטר2 שאקלים רכיםקצת מעבר (בנוסף):רצועה של 9 מטר2 שאקלים רכיםכפפות עבודהאת חפירה מתקפלמה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעת

דרור ברלי
20-12-21, 13:03
כל כך הרבה פעמים נזקקנו ליותר מרצועה אחת ושני שאקלים.ואוי למי שנוסע גם בלי זה וסומך/מקווה שלאחרים יהיה ציוד לספק לו....

amitaikl
20-12-21, 13:11
מה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעתלדעתי נועדו לגרירה קצרה/קלה בלבד: להעלות אותך על גרר, למשוך אותך מתעלה קטנה.אם שקעת עמוק, משיכה ארוכה, משיכה עם מכות כוח - מתפתחים שם עומסים גדולים ויכול להגרם נזק למרכב.

גיא
21-12-21, 01:32
מה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעת

מתוך נסיון בסובארו … זה מתעקם יופי. גם במשיכה עדינה ומבוקרת עם כננת.

אל תסמוך על זה.

h2o
21-12-21, 11:43
ואללה. טוב לדעת. אשאל בפורום סובארו לגבי הדרך הנכונה לגרור/לחלץ פורסטר

איל מ
21-12-21, 12:03
אתה יכול להמשיך לפתח את הנושא מכאן:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/96826-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%95%D7%95-%28%D7%90%D7%95%D7%96%D7%9F%29-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7% 95-XV-%D7%9E%D7%A7%D7%93%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7% 94

-->