צפייה בגרסה מלאה : מחפש מקום לקנות ציוד חילוץ בסיסי באיזור חיפה
רצועת גרירה, שאקלים, את חפירה, שפאלות. המלצות איפה לקנות באיזור חיפה?
אפשר גם מהאינטרנט
רצועת גרירה, שאקלים, את חפירה, שפאלות. המלצות איפה לקנות באיזור חיפה?
אפשר גם מהאינטרנטמהאינטרנט - אישטח
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
את חפירה אתה תמצא בכל חנות חומרי בניין. גם שאקלים תקניים ורצועת גרירה תמצא בכל חנות אספקה טכנית גדולה במפרץ ולא חסר (שזר, אלמוג, בורג המפרץ וכו.). אם אתה יכול לחכות כמה ימים, אז יש לך את איש-שטח, חנות אינטרנט ישראלית מצויינת. וכמובן שיש כל טוב באיביי ואמזון. לגבי שפלות... יש באיש-שטח אם אתה מאמין שזה יעזור לך.
מגניב, אחלה רעיונות. תודה.
האמת ששפאלות זה הכי פחות קריטי מבחינתי, חושבים שזה נחוץ?
ואם יש לכם רעיונות לדברים נוספים שכדאי לשים קבוע ברכב, אשמח לשמוע
מהאינטרנט - אישטח
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
+
אבל בלי לדעת איך עובדים עם זה, רב הנזק על התועלת. אז קודם שווה לחפש איזו השתלמות.
בנוסף,
לבדוק שיש לך ברכב נקודות עיגון (להריץ כמה חיפושים בנושא כאן באתר).
בורג המפרץ או שזר / אלמוג יש רצועות ושאקלים בגרושים.לפרוג'יפ בנשר יש גם כל מני דברי שטח למנהם
מגניב, אחלה רעיונות. תודה.האמת ששפאלות זה הכי פחות קריטי מבחינתי, חושבים שזה נחוץ?ואם יש לכם רעיונות לדברים נוספים שכדאי לשים קבוע ברכב, אשמח לשמועאם אתה לא מתכוון לכבוש יעדים מטורפים ברמה "מתאבד + " , רצועה ו2 שאקלים זה מעל ומעבר
אם אתה לא מתכוון לכבוש יעדים מטורפים ברמה "מתאבד + " , רצועה ו2 שאקלים זה מעל ומעברטעות נפוצה שיכולה לעלות בהרבה כסף ועגמת נפש.בהרבה מקרים, כולל פשוטים בתכלית, אתה זקוק להרבה יותר מזה.אבל מצד שני זה יכול להגיע לסחיבה של עשרות ק"ג רבים של ציוד שיישאר ללא שימוש במשך חודשים ואפילו שנים, וצריך להיות מודע לעובדה הזו ולא לקחת סיכונים מיותרים. ואם כן, לתכנן ולדעת "מה עושים כש...."חפש כאן שרשורים של רשימת הציוד הבסיסית שדרושה ליציאה לשטח.
רצועה וזוג שאקלים זה אכן המינימום. זה מספיק לחלק ניכר מהחילוצים, ואיפה שלא, אז אם מכל רכב (וצריכים לפחות שניים לטנגו) תצא רצועה אחת, אז כבר יש על מה לדבר גם בחילוצים מורכבים יותר. וזה המינימום בעיקר כי זה דמי רצינות וכבוד כלפי מי שיעזור לך במשיכה, שקודם כל הציוד שלך יתלכלך ורק אם אין ברירה גם שלו. ממליץ לקרוא את זה:
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/1425
טעות נפוצה שיכולה לעלות בהרבה כסף ועגמת נפש.בהרבה מקרים, כולל פשוטים בתכלית, אתה זקוק להרבה יותר מזה.אבל מצד שני זה יכול להגיע לסחיבה של עשרות ק"ג רבים של ציוד שיישאר ללא שימוש במשך חודשים ואפילו שנים, וצריך להיות מודע לעובדה הזו ולא לקחת סיכונים מיותרים. ואם כן, לתכנן ולדעת "מה עושים כש...."חפש כאן שרשורים של רשימת הציוד הבסיסית שדרושה ליציאה לשטח.איזה קטעים.אני כבר עשור נוסע עם רצועה וכמה שאקלים ושום דבר מכל האפוקליפטיקה שתיארת לא פגשתי.נו בטח זה בגלל שאני נוסע רק על מדרכות בקניון..
אני עם פורסטר אז מבין בין השורות שרצועה ושאקלים זה כל מה שאצטרך.מקסימום אפשר תמיד להוסיף בהמשך.תודה על המידע
אם יש לך סבלנות לחכות למשלוח אז איש-שטח. אבל אם אתה רוצה "לראות בידיים" חפש את אוטו-פרל, יושבים בחוף שמן. גן עדן לרצועות, שאקלים, פרזולים, חבלים וכל מני דברים שג'יפאים אוהבים.
אני עם פורסטר אז מבין בין השורות שרצועה ושאקלים זה כל מה שאצטרך.מקסימום אפשר תמיד להוסיף בהמשך.תודה על המידעמציע שתבין גם לאן אתה מחבר בפורסטר ואיך.בהנחה שלא קנית רכב שמישהו כבר דיגם לפניך וייצר נקודות גרירה, אתה תצטרך במקרה של תקיעה להתחבר למשולשים.לדעתי, רשימת הקניות שלך צריכה להיות:רצועה של 3 מטר2 שאקלים רכיםקצת מעבר (בנוסף):רצועה של 9 מטר2 שאקלים רכיםכפפות עבודהאת חפירה מתקפל
מציע שתבין גם לאן אתה מחבר בפורסטר ואיך.בהנחה שלא קנית רכב שמישהו כבר דיגם לפניך וייצר נקודות גרירה, אתה תצטרך במקרה של תקיעה להתחבר למשולשים.לדעתי, רשימת הקניות שלך צריכה להיות:רצועה של 3 מטר2 שאקלים רכיםקצת מעבר (בנוסף):רצועה של 9 מטר2 שאקלים רכיםכפפות עבודהאת חפירה מתקפלמה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעת
כל כך הרבה פעמים נזקקנו ליותר מרצועה אחת ושני שאקלים.ואוי למי שנוסע גם בלי זה וסומך/מקווה שלאחרים יהיה ציוד לספק לו....
מה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעתלדעתי נועדו לגרירה קצרה/קלה בלבד: להעלות אותך על גרר, למשוך אותך מתעלה קטנה.אם שקעת עמוק, משיכה ארוכה, משיכה עם מכות כוח - מתפתחים שם עומסים גדולים ויכול להגרם נזק למרכב.
מה הבעיה לגרור מנקודות העיגון שקיימות ברכב? אלו שמבריגים לתוכן את הבורג עם הטבעת
מתוך נסיון בסובארו … זה מתעקם יופי. גם במשיכה עדינה ומבוקרת עם כננת.
אל תסמוך על זה.
ואללה. טוב לדעת. אשאל בפורום סובארו לגבי הדרך הנכונה לגרור/לחלץ פורסטר
אתה יכול להמשיך לפתח את הנושא מכאן:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/96826-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%95%D7%95-%28%D7%90%D7%95%D7%96%D7%9F%29-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7% 95-XV-%D7%9E%D7%A7%D7%93%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7% 94
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.