צפייה בגרסה מלאה : בעיה בסופה - לא עובר את ה100 קמ"ש - מה צריך לבדוק?
אהלן,
כמו שכתוב למעלה - כשאני נוסע בכביש מהיר קשה לי לעבור ה90. בדרך כלל אני משייט על 80. לפי מה שאני מבין, 110-120 לא אמור להיות מילה גסה בכלל.
יכול להיות שהספידומטר מזייף קצת, אבל גם אם מזייף ב10 קמ"ש אני עדיין נמוך מהסקר הקטן שעשיתי.
מעביר הילוכים בד"כ ב2500 סל"ד.
יחסי ההעברה הם המקוריים - 3.54
הצמיגים הם צמיגי 31"
והמנוע הוא מנוע רגיל ללא שינויים
המקל הנוסף הוא לא משקל חריג
השאלה היא מה כדאי לבדוק. כרגע חשבתי על בדיקת קומפרסיה, בדיקת לחץ דלק.
חשוד נוסף: פאן קלאץ'
הם יש עוד מערכות שיכולות להסביר את הבעיה?
תודה,
אביב
GodsFather
26-12-21, 08:19
מדדת עם ספידו בלבד או בגיבוי של gps?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מדדת עם ספידו בלבד או בגיבוי של gps?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ספידומטר עם GPS. באמת יש קצת פער ביניהם, אבל גם לGPS יש טווח טעות.
בכל מקרה, גם עם הפער היא לא איפה שהיא אמורה להיות.
מה המהירות שאתה רואה בווייז או בתוכנה אחרת בנייד?
נשלח מהנייד
צריך לקחת DATA באמצע נסיעה תחת עומס(AIR FLOW,TEMP,TPS.....) ממערכת הזרקהׁׁ.....
מבלי זה=דיבורי סרק
P.S
במנוע 4.0 לחץ דלק צריך לעיות מינימום 3.2 BAR.....
מה המהירות שאתה רואה בווייז או בתוכנה אחרת בנייד?
נשלח מהנייד
ממוצע עשר קמ״ש יותר מהספידומטר
ממוצע עשר קמ״ש יותר מהספידומטראו קיי, זה תקין ולכן כנראה שולל בעיות מדידה של מד המהירות ברכב (כולל אי התאמה של גודל הצמיגים, שינוי יחסי העברה וכו') ומחסיר את הדיון לצד הטכני של סוגיית המהירות עצמה.
נשלח מהנייד
צריך לקחת DATA באמצע נסיעה תחת עומס(AIR FLOW,TEMP,TPS.....) ממערכת הזרקהׁׁ.....
מבלי זה=דיבורי סרק
P.S
במנוע 4.0 לחץ דלק צריך לעיות מינימום 3.2 BAR.....
אני לא לגמרי חושד במערכת ההזרקה, מכיוון שאם היית בעיה במערכת זו הייתי מרגיש גם השתנקויות, זיופים וכו' - ולא היו בינתיים.
כמובן שלא פסלתי.
סריקת מחשב מראה רק 55 - כלומר ללא תקלות, ולא מופיע 12 או 32 (מתח או מזגן).
אני לא לגמרי חושד במערכת ההזרקה, מכיוון שאם היית בעיה במערכת זו הייתי מרגיש גם השתנקויות, זיופים וכו' - ולא היו בינתיים.
כמובן שלא פסלתי.
סריקת מחשב מראה רק 55 - כלומר ללא תקלות, ולא מופיע 12 או 32 (מתח או מזגן).
אחי
מדבר על DATA=DATA STREAM=LIVE DATA
ולא על קריאת תקלות ו-GOOGLE SEARCH
P.S
אחי
מדבר על DATA=DATA STREAM=LIVE DATA
ולא על קריאת תקלות ו-GOOGLE SEARCH
P.S
הבנתי מה אתה אומר,קריאת התקלות הייתה להוספת מידע כללי.
כרגע אתחיל לבדוק בחיישן TPS כשהרכב עומד, מכיוון שזה חיישן פוטנציומטר
הוא מאיץ חזק כמו שצריך? סוחב טוב בעליות? תגובת דוושה מיידית? פועל חלק?
הבעיה מופיעה רק החל ממהירויות מסויימות?
הוא מאיץ חזק כמו שצריך? סוחב טוב בעליות? תגובת דוושה מיידית? פועל חלק?
הבעיה מופיעה רק החל ממהירויות מסויימות?
מאיץ כמו שצריך, לא משתנק, מגמגם או נתקע.
מהרגשה כללית בלבד -'סוחב', אבל נחלש יחסית. פשוט 'נתקע' על מהירות כלשהי ולא פורץ קדימה.
תגובה מיידית בדוושה, תגובה סבירה ומהירה.
פועל חלק
הבעיה לא מופיעה - כי אין בעיה כלשהי חוץ מזה שמשרגיש שהיא לא 'בועטת' מעבר ל90.
כרגע החלטתי להחליף ולבדוק כמה דברים:
מערכת הדלק:
1. יוחלף פילטר דלק
2. תתבצע מדידת לחץ דלק כוללת. כולל ניתוק העודפים ולחיצה על הואקם
יניקה:
1. החלפת פילטר אוויר
2. בדיקת חיישן מצערת
הצתה:
1.החלפת פלאגים
2. החלפת מפלג/כובע
מנוע:
בדיקת קומפרסיה (בזמן החלפת הפלאגים)
אביב,
השימוש בהדגשה נועד להדגיש מילה / משפט או כדי לצעוק.
אל תשתמש בהדגשה לתגובה שלמה, כואב בעיניים....
אם אתה מוריד הילוך, הוא עובר את ה100?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
לבדיקה מדויקת TPS-גרף של העבודתוׂׂ צריך אוסצילוגרף.....לפחות
אביב,
השימוש בהדגשה נועד להדגיש מילה / משפט או כדי לצעוק.
אל תשתמש בהדגשה לתגובה שלמה, כואב בעיניים....
וואלק, לא שמתי לב
מתנצל
- - - Updated - - -
אם אתה מוריד הילוך, הוא עובר את ה100?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
עדיין לא ניסיתי, לא רציתי להעמיס על המנוע אם עדיין לא אבחנתי את התקלה ולעשות נזק בלתי הפיך
- - - Updated - - -
לבדיקה מדויקת TPS-גרף של העבודתוׂׂ צריך אוסצילוגרף.....לפחות
אני רק רוצה לבדוק את תקינות החיישן - רב מודד אמור להספיק אם אני זוכר נכון
עם רב מודד לא תהיה מדויק=סמלי
משהו לא קשור, לכאורה: מד מהירות תקין?.... אני לא שואל סתם. לעתים חיישן המהירות משתגע ויכול להטריף את כל האוטו. גם לי היו צרות איתו.
תנסה לנתק את הקונקטור של ריתמת ה-5V מחיישן המהירות (נמצא על זנב הטרנספר מצד שמאל) צא לנסיעה ותספר מה היה.
עם קונקטור מנותק לא יהיה לך חיווי מהירות - אז כדי שתדע כמה מהר אתה נוסע: 100 קמ"ש = 1,800 סל"ד בהילוך חמישי.
לך תנסה ותספר. אם זה זה, האוטו יתעורר לחיים ויטוס כמו F16.... ואז סיימת את הסיפור בחיישן מהירות חדש.
משהו לא קשור, לכאורה: מד מהירות תקין?.... אני לא שואל סתם. לעתים חיישן המהירות משתגע ויכול להטריף את כל האוטו. גם לי היו צרות איתו.
תנסה לנתק את הקונקטור של ריתמת ה-5V מחיישן המהירות (נמצא על זנב הטרנספר מצד שמאל) צא לנסיעה ותספר מה היה.
עם קונקטור מנותק לא יהיה לך חיווי מהירות - אז כדי שתדע כמה מהר אתה נוסע: 100 קמ"ש = 1,800 סל"ד בהילוך חמישי.
לך תנסה ותספר. אם זה זה, האוטו יתעורר לחיים ויטוס כמו F16.... ואז סיימת את הסיפור בחיישן מהירות חדש.
רק כדי שאבין - לנתק את הקונקטור כי יכול להיות שמד מהירות מזייף?
או כי הוא יכול לשגע את אחת המערכות? ואם כן, אז איזו ואיך?
לא. כי חיישן מהירות תקול/מקצר או משהו דומה.
אם הוא לא תקין, דרך קו ה-5V שלו הוא משגע את כל האוטו. תנסה ותדווח.
זה עלה לי לראש כי אתה אומר שהרכב נוסע יפה, מאיץ, פועל חלק והכל - אבל במהירות מסויימת הוא לא רוצה להמשיך.
במסגרת חידות הסופה, אני יודע שחיישן מהירות הפשוט הזה, שלא חי לנצח, אחראי להרבה תעלולים.
אז תנסה. ניתוק הקונקטור זה משהו שעושים בחצי שניה. אין שינוי? תחבר בחזרה ונמשיך הלאה.
לא. כי חיישן מהירות תקול/מקצר או משהו דומה.
אם הוא לא תקין, דרך קו ה-5V שלו הוא משגע את כל האוטו. תנסה ותדווח.
זה עלה לי לראש כי אתה אומר שהרכב נוסע יפה, מאיץ, פועל חלק והכל - אבל במהירות מסויימת הוא לא רוצה להמשיך.
במסגרת חידות הסופה, אני יודע שחיישן מהירות הפשוט הזה, שלא חי לנצח, אחראי להרבה תעלולים.
אז תנסה. ניתוק הקונקטור זה משהו שעושים בחצי שניה. אין שינוי? תחבר בחזרה ונמשיך הלאה.
הבנתי אותך, אעדכן בהקדם
ממליץ לבצע בדיקת לחץ דלק תוך כדי הנסיע במהירות הבעיתית,
כמו כן תבדוק את הצנרת של החיישן MAP שהיא לא קרוע או סתומה ואולי תחליף אותו עם אחד כדי לראות שהוא מתפקד טוב.
זה כמובן בהנחה שבדקת את כל מה שכתבת מקודם.
בהצלחה
עדכון
אחרי שהגעתי לארנון בפרדס חנה לראות מה שלומו ולאכול לו את הראש, יצאתי לנסיעת מבחן
נסיעת המבחן כללה פירוק הפילטר אוויר ונסיעה קצרה ללא פילטר אוויר
הורגש שיפור יחסי לנסיעה ללא הפילטר, לכן נקנה פילטר אוויר חדש.
לא. כי חיישן מהירות תקול/מקצר או משהו דומה.
אם הוא לא תקין, דרך קו ה-5V שלו הוא משגע את כל האוטו. תנסה ותדווח.
זה עלה לי לראש כי אתה אומר שהרכב נוסע יפה, מאיץ, פועל חלק והכל - אבל במהירות מסויימת הוא לא רוצה להמשיך.
במסגרת חידות הסופה, אני יודע שחיישן מהירות הפשוט הזה, שלא חי לנצח, אחראי להרבה תעלולים.
אז תנסה. ניתוק הקונקטור זה משהו שעושים בחצי שניה. אין שינוי? תחבר בחזרה ונמשיך הלאה.
ניתקתי את הקונקטור בנסיעה, לא הורגש שינוי
- - - Updated - - -
קלאץ' לא מחליק?
הקלאץ׳ לא מחליק, מפריד בסדר גמור ונשאר שם
- - - Updated - - -
ממליץ לבצע בדיקת לחץ דלק תוך כדי הנסיע במהירות הבעיתית,
כמו כן תבדוק את הצנרת של החיישן MAP שהיא לא קרוע או סתומה ואולי תחליף אותו עם אחד כדי לראות שהוא מתפקד טוב.
זה כמובן בהנחה שבדקת את כל מה שכתבת מקודם.
בהצלחה
אחרי שאחליף פילטר דלק (אמור לקרות היום) אמשיך עם חיישן הMAP.
לא חשבתי לבדוק לחץ דלק בנסיעה, רעיון מצוין.
הכוונה היא לחבר סורק בזמן נסיעה, נכון?
הפלאגים בדרך, מקווה שיוחלפו בהקדם ואוכל לעדכן האם לאחר זה מתחיל שינוי משמעותי
הכוונה לשעון לחץ שמחובר לחליל.
וחשבתי שעברת על הדברים הבסיסיים כמו פילטרים וכדומה ;-)
למה אכלת לארנון את הראש?
תבקש ממנו למצוא את מקור הבעיה...
הכוונה לשעון לחץ שמחובר לחליל.
וחשבתי שעברת על הדברים הבסיסיים כמו פילטרים וכדומה ;-)
כן כן אתה צודק לגמרי ואכן עברתי - אבל אני עובד על דרך השלילה ומנסה לפרק גורמים אחד אחד.
הרכב גם ככה יחסית חדש, אז אני מנסה כמה שיותר ׳לפרק׳ מערכות בשביל למצוא בעיות בלי קשר
- - - Updated - - -
למה אכלת לארנון את הראש?
תבקש ממנו למצוא את מקור הבעיה...
אבל אז מה במה אני אהיה עסוק כל היום? :cool:
זה כל הכיף…
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.