צפייה בגרסה מלאה : טעות במספר שלדה ברשיון רכב
היי,
בניירות של הטנדר יש טעות בשש הספרות/אותיות הראשונות. בהמשך יש עוד שמונה ספרות (החשובות) שהן זהות.
מספר השילדה מתחיל ב JSA0SJ40T,
ברשיון הרכב כתוב ASSA0A540T
ה-JSA0SJ40T שכתוב על השילדה זה ההתחלה של כל הרכבים מדגם SJ40T (הטנדרים).
מעולם לא הייתה לי בעיה בטסט עם הפער הזה, אך עכשיו אני לקראת שליחת הרכב לאירופה וחושש שמישהו בדרך (יציאה מהארץ או כניסה לספרד) לא יאהב את חוסר ההתאמה הזו.
יש דרך לעדכן את זה?
האם מכון רישוי?
מעבדה?
כמה זה קריטי?
תודה!
עימרי
היבואן.
הוא זה שיצר הבעייה בדיווח הראשוני למשרד הרישוי.
כנראה שרק הוא יוכל לתקן.
היבואן.
הוא זה שיצר הבעייה בדיווח הראשוני למשרד הרישוי.
כנראה שרק הוא יוכל לתקן.
אם אשיג מכתב מהיבואן לדעתך זה משהו שמכון רישוי יכול לעדכן או שאין להם גישה לזה?
כמעט בטוח שמכון רישוי לא. רק משרד הרשוי.
יש משתמש בשם משברנפשי, כנראה שהוא מבפנים ויודע בדיוק.
boaz avrahami
29-12-21, 15:43
לדעתי אתה צריך לרתום את היבואן ולדאוג לעדכן את הרשיון עצמו ולא לעצור במכתב כללי
ואיך משרד תחבורה ידעו שזה לא שלדה שהוחלפה והשלדה המקורית למשל עברה טוטל לוס?
כי המספר שמזהה את השלדה תקין. החלק הבעייתי הוא המזהה של המודל.
ומה שיש בניירות רכב לא תואם לדגם הרכב של הניירות.
תתחיל בטלפון למכשירי תנועה. אני מניח שיעזרו לך. במיוחד אם ברור שהקוד לא מתאים ולא המספר הסידורי.
אם לא ענו לך או לא רוצים לעזור תן לי איתות בהודעה פרטית אני אנסה להפנות אותך למישהו שהתנסה בתיקון טעויות ברשיון.
ועוד דבר. אל תפנה למשרד הרישוי בשלב זה. התוצאות עלולות להיות גרועות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הייתי בסיפור מאד דומה לפני 3 שנים.
אי התאמה בספרה הראשונה וגם היא היתה ״0״.
אחרי שנים של טסטים באותו המכון - לא הסכימו להמשיך להעביר אותי [emoji35].
כל ההסברים למשרד הרישוי, מסלול 1 וכל מי שהסכים להקשיב לי שזו סיפרה ״0״ סידורית בתחילת המספר (מופיע על השילדה אבל לא על הניירת) - לא עזרו.
רק מכתב רישמי מהיבואן שהסביר שמספר השילדה שייך למספר המנוע בתאריך מסירת הרכב ללקוח אי שם ב-1998 ריצה את משרד הרישוי (בחולון) להוסיף את הסיפרה לרישיון.
3 חודשים של רכב מושבת, התרוצצות והפעלת קשרים…
לא מאחל לאף אחד טעויות הקלדה שכאלו.
MashberNafshi
30-12-21, 19:29
כפי שיעצו לך החברים פה:
1. פניה ליבואן לקבלת מכתב שמתאר את נסיבות המקרה.
2. עם המכתב לפנות לרשות הרישוי לצורך השינוי.
יתכן ואם תתעקש, היבואן יבצע זאת בעבורך.
כי המספר שמזהה את השלדה תקין. החלק הבעייתי הוא המזהה של המודל.
ומה שיש בניירות רכב לא תואם לדגם הרכב של הניירות.
אתה מחמיא להם מאוד.אין מצב שהם ידעו את זה
boaz avrahami
30-12-21, 20:41
אתה מחמיא להם מאוד.אין מצב שהם ידעו את זה
כדאי שתלמד איך העסק בנוי לפני כאלו תגובות.
לכל יצרן יש תבנית למספרי שלדה כאשר ההתחלה מבטאת משהו שהיצרן רצה לבטא.
למשל מדינת יצור, רמת גימור, הנע ועוד ועוד ובסוף יש מספר רץ.
המספר הרץ במקרה הזה תואם את הרשיון.
מה שאינו תואם זה הקידוד בהתחלה ועל הטעות הזו אפשר לעלות בקלות לפי הדגם ושנת היצור ועוד מסמכים ששמורים בספרי היבואן.
זה יתוקן בלי יותר מדי משחקים.
זה יתוקן בלי יותר מדי משחקים.
הלוואי...
תכננתי לשלוח את הרכב בעוד שבועיים שלושה, אז כל עזרה תתקבל בברכה!
גם בפרטי :)
כדאי שתלמד איך העסק בנוי לפני כאלו תגובות.
לכל יצרן יש תבנית למספרי שלדה כאשר ההתחלה מבטאת משהו שהיצרן רצה לבטא.
למשל מדינת יצור, רמת גימור, הנע ועוד ועוד ובסוף יש מספר רץ.
המספר הרץ במקרה הזה תואם את הרשיון.
מה שאינו תואם זה הקידוד בהתחלה ועל הטעות הזו אפשר לעלות בקלות לפי הדגם ושנת היצור ועוד מסמכים ששמורים בספרי היבואן.
זה יתוקן בלי יותר מדי משחקים.
והנה הסבר על מספר השילדה של הסוזוקי שלי:
מבנה מספר השילדה לדגם הזה הוא JSA0SJ40TXXXXXXXX- כפי שמוטבע על שלדת הרכב. בניירות יש טעות בתווים המודגשים JSA0SJ40TXXXXXXXX
J - Japan, country where the vehicle was built
S - Suzuki, the manufacturer
SJ40T - The model name
זה שהרכב יוצר ביפן ע"י סוזוקי והוא מדגם אס ג'י 40 טי כתוב בניירות במקומות אחרים.
ק
וד הדגם הנכון ל-9 הספרות של מספר השילדה הוא JSA0SJ40T - כפי שמוטבע על שלדת הרכב (JSA0SJ40T00501603) - מצורפת תמונה
J - Japan, country where the vehicle was built
S - Suzuki, the manufacturer
SJ40T - The model name
זה כנראה נפוץ מכפי שנראה...
לפני שבועיים נסעתי לראות רכב שהיה דיפלומט (סורנטו ידני) וגם שם, מספר המנוע הרשום ברישיון היה עם ספרה אחת (שהייתה אמורה להיות כפולה) חסרה, אבל היה זהה למספר המוטבע על המנוע. (למשל 123456 במקום 1234456)
אם עושים על זה בעיות, אני לא יודע.. אבל בשביל השקט הנפשי כדאי לדאוג לטפל בזה.
בנתיים אני שומע על עוד ועוד אנשים עם אותה בעיה.
יכול להיות שברכבים ישנים היו רושמים רק את הספרות האחרונות ובאיזשהו שלב מאוחר השלימו את החסר בלי לבדוק התאמה לרכב?
אולי בעבר לא ניתן היה להזין אותיות?
יש לי צילום של ניירות של טנדר שהיה בבעלותי שבו מספר השלדה בניירות מתחיל ב- 004XXXXXXXX במקום JSAOSJ40TXXXXXXXX כפי שמופיע על השלדה התואמת.
ועוד צילום של טנדר אחר שגם היה בבעלותי שבו המספר בניירות מתחיל ב XSSA0SJ40TXXXXXXXX במקום JSAOSJ40TXXXXXXXX כפי שמופיע על השלדה התואמת.
הזייה.
הטעות תוקנה.
ניגשתי למחלקת שירות של סוזוקי עם הרכב והם הוציאו לי מסמך שמאשר שהמספר שילדה שמוטבע על הרכב הוא המספר שמתועד אצלם והמספר התואם למספר הרישוי. במקביל הם כתבו למחלקת מחשוב של משרד הרישוי על הטעות ותוך שבוע סוזוקי אישרו שמשרד הרישוי עידכנו את הרשיון.
הוצאתי כפל ואכן מופיע המספר המעודכן.
בדרך למדתי שיש עוד אפשרות לעדכון מספר השילדה:
להוציא מסמך מהיבואן.
ללכת עם המסמך למכון הרישוי (טסטסים) הקרוב ולהוציא נספח א' שבו הם מאשרים שמספר השילדה שמוטבע על הרכב תואם למספר במכתב של היבואן (הם גם שולחים את המסמך מהיבואן לעימות באיגוד המוסכים שיוצר קשר עם היבואן).
עם המסמך מהיבואן ונספח א' ממכון הרישוי יש ללכת למשרד הרישוי בחולון (אולי אפשר בכולם) והם מעדכנים את הרשיון.
תודה לכל מי שסייע!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.