צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקשר לשיפורים, רנגלר JL חדש
שלום,
אני חדש בתחום ולאחרונה קניתי רנגלר ספורט 2021 וברשותי כמה שאלות בנושא השיפורים לעתיד.
1. הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרות לנתק את המוט המייצב בזמן הצורך או שאני צריך לקנות מערכת כדי לעשות זאת? ואם כן מה העלויות.
2. מה ההבדל בין ערכת הגבה עם מיכל לערכה בלי מיכל?
3. איפה אני יכול לקנות ולהתקין נעילות דיפרנציאל אחורה וקדימה?
תודה מראש;)
1. ניתן להתקין ניתוק מכאני, ברגע שהוא שם, צריך לנתק בכניסה לשטח
2. מיכל מאפשר קירור של הבולם, משמעותי בנסיעות מהירות וארוכות בשבילים
3. יש הרבה בעלי מקצוע בתחום, אישית אני ממליץ על ארז 4x4
אבל שאלה- קנית ספורט ואתה מנסה להפוך אותו לרוביקון?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ארז 4X4
סופרג'יפ רחובות/חדרה/באר שבע
דניאל אדיב
02-01-22, 10:47
1)אתה צריך לניקים פריקים למוט מייצב. יש כמה חברות, אתה יכול לחפש בגוגל
אני ממליץ להזמין מחול.. באמזון יש כמעט הכל. המחיר משתנה בין המותגים.
משהו בסביבות 300-400 למשהו סיני ויכול להגיע גם ל1000 פלוס למותגים מוכרים.
2)בולם עם מיכל נועד לנסיעה מהירה בשטח(מתחמם פחות), יש לי על ה-JK לדעתי סתם מיותר ויקר.
3)סופר ג'יפ(בכל הסניפים) ארז 4X4 אמזון וכו..
הייתי מתחיל מאחורית ובהתאם לטיולים שוקל להתקין מקדימה,
עם נעילה אחורית על הרנגלר אתה יכול לעשות כמעט כל מסלול בארץ די בקלילות
(לא מדבר על עדשה וכמרירי).
רק חידוד קטן,
הקשר, אם קיים, בין מיכל נפרד לבולם לקירור הוא עקיף.
מיכל מאפשר לארוז יותר נפח של שמן וכך יותר קיבול חום. הבולם יספוג יותר אנרגיה לפני שיגיע לרתיחה.
כמו קומקום חשמלי שירתח מהר יותר אם יש בו פחות מים
boaz avrahami
02-01-22, 12:33
לא התעסקתי על ה JL אבל בדגם הקודם ראיתי מנתי מיצב זולים יחסית שצריך לנתקם משני הצדדים, לאבטח את המוט ואת הלינקים לקחת לתוך האוטו.
פעולה מסורבלת - במיוחד בהרכבה חזרה בסוף הטיול.
לעומתם מנתקים כמו JKS שמנתקים רק למטה ואז מעבירי לתושבת שמחזיקה את הכול מנותק ותלוי במקום שלא מפריע למהלך המתלה.
שווה לשים לב ולהשקיע בדגם נח לתפעול.
מנתקים של JKS מנסיוני הדל הם מוצלחים מאוד.
שים לב לרכוש באורך המתאים להגבהה שלך.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220102/44bffbe053be3c8c0ac5e5ba1e013ccf.png
בנוסף לכל מה שאמרו פה,
לדעתי את רוב המסלולים בארץ אתה עושה גם בלי נעילות.
לרכב יש מערכת בקרת החלקה שעושה עבודה מדהימה.
תנסה...תראה...תמיד תוכל להוסיף עוד.
רנגלר זה לגו למבוגרים.
לא יודע אם פות"ש חוזר לכאן לקרוא את התשובות, אבל בכל מקרה - מצד אחד, השאלות הספציפיות מעידות על איזושהי הכנה / לימוד החומר והבנת הקיים ברכב המדובר (אל מול רוביקון, למשל) ומצד שני קצת מרמזות על פזיזות של התלהבות-של-מתחילים.
אני ממש לא קרוב להיות בנעליו, אבל ללא ספק אם הייתי מקבל כזה רכב, הייתי מתחיל קודם לטייל עם הרכב במצבו הנוכחי ולומד / מתרשם / מפנים לאיזה כיוון אני מעוניין להתקדם עימו ומה סדר השיפורים המתאים עבורי. ייתכן וקצת צבירת ניסיון (או אפילו הדרכת שטח טובה) - יסגרו חלק ניכר מהצורך בשיפורים מכניים דחופים.
שלום,
אני חדש בתחום ולאחרונה קניתי רנגלר ספורט 2021 וברשותי כמה שאלות בנושא השיפורים לעתיד.
1. הייתי רוצה לדעת האם יש אפשרות לנתק את המוט המייצב בזמן הצורך או שאני צריך לקנות מערכת כדי לעשות זאת? ואם כן מה העלויות.
2. מה ההבדל בין ערכת הגבה עם מיכל לערכה בלי מיכל?
3. איפה אני יכול לקנות ולהתקין נעילות דיפרנציאל אחורה וקדימה?
תודה מראש;)
לגבי 1. ו-3.-מה עם אחריות של יצרן?
בנוסף לכל מה שאמרו פה,
לדעתי את רוב המסלולים בארץ אתה עושה גם בלי נעילות.
לרכב יש מערכת בקרת החלקה שעושה עבודה מדהימה.
תנסה...תראה...תמיד תוכל להוסיף עוד.
רנגלר זה לגו למבוגרים.
אתה בטוח לגבי הספורט , ראיתי רנגלר ספורט בחורשן שהתקשה לעלות עליות שהרוביקון שמהקבוצה שלו עלה בקלות מטורפת.
Yaron.nahum
10-01-22, 15:35
ואני ראיתי פעם בנחל צין רגלר ספורט שהתקשה בעליה
שאחריו בשיירה היו גם דאסטר וגם רקסטון עלו בלי הרבה דרמה
זה לא הכל הרכב , יש גם מרכיב של הנהג.
ולאחר שזה נאמר , ברור שרוביקון עובר דברים יותר בקלות
כאשר יש לך
גלגלים יותר גדולים ,
נעילות ,
סרן עם יחס יותר נמוך
אפשרות לניתוק של מוט מייצב מקדימה ,
והרכב מגיע עם צמיגים טובים יותר
בהחלט עושים את ההבדל.
אבל הרנגלר ספורט עדיין רכב עם עבירות בסיסית טובה מאוד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.