צפייה בגרסה מלאה : סיבוב במקום - מה זה השיפור הזה?
נתקלתי במקרה בסרטון המצורף (חילוץ מקצועי של ג'יפ שנפרד מהסרן הקדמי) בהפעלת יכולת מעניינת (שראיתי שמגיעה כאופציה גם בברונקו החדש) - סיבוב הרכב כאילו שמדובר ברכב עם זחלילים - הציר האחורי לא זז והרכב "מחליק" הצידה.
אפשר לראות למשל את הגרר בדקה 4:30 וגם לאחר דקה 15, 29 (ועוד) וגם את הג'יפ הירוק, באותו מעבר צר, ב- 19:20, שם גם רואים את הנהג מפעיל את הנעילות המתאימות.
אז מה בדיוק קורה שם?
הסרטון -
https://www.youtube.com/watch?v=JKzolvcQ_Xw
בלמים מפוצלים, אסור בארץ במפורש.
שים לב ארז, הוא אפילו אומר את זה במדוייק בערך בדקה 19.
הוא אומר - שים נעילה קדמית ותשתמש בפרונט בלבד, תבטל נעילה מאחור, רק לא אומר ללחוץ על הברקס של "גלגל הציר".
מקווה שהייתי ברור.
אהבתי!
שאלה,
מה מונע מהרכב הנגרר לסייע בעלייה עם הנעה אחורית בלבד? (בתוספת לאיזה משטח מגע בינו לבין הגורר)
אני אהבתי בסרטון את העובדה שהם הושיבו נהג בגרור :p
והוא אפילו מחזיק בהגה
איזה גלגלים בדיוק הוא מסובב עם ההגה ?
או למה לכל הרוחות הוא יושב בגרור ?
לשני הנהגים יש סט מדונה, אז אני מניח שהם מדברים בקשר ביניהם, ואני מניח שגורר לא רואה הרבה מה מצב הנגרר ולכן הוא יכול לדווח לו לעצור לפני התהפכות וכו
בלמים מפוצלים, אסור בארץ במפורש.
שים לב ארז, הוא אפילו אומר את זה במדוייק בערך בדקה 19.
הוא אומר - שים נעילה קדמית ותשתמש בפרונט בלבד, תבטל נעילה מאחור, רק לא אומר ללחוץ על הברקס של "גלגל הציר".
מקווה שהייתי ברור.
כן, הבנתי.
אני זוכר (ומקווה שלא טועה) שבברונקו החדש הראו יכולת דומה, כנראה טכניקה אחרת שכן תוכל להגיע ארצה.
כן, הבנתי.
אני זוכר (ומקווה שלא טועה) שבברונקו החדש הראו יכולת דומה,.
יש גם בלנדקרוזר החדש רק בלי יח״צ.
אהבתי!
שאלה,
מה מונע מהרכב הנגרר לסייע בעלייה עם הנעה אחורית בלבד? (בתוספת לאיזה משטח מגע בינו לבין הגורר)
העובדה שהמנוע לא פועל, כי היתה שריפה בתא המנוע (וגם לא הראו שסגרו את צינורות הבלם הקרועים.
נתקלתי במקרה בסרטון המצורף (חילוץ מקצועי של ג'יפ שנפרד מהסרן הקדמי) בהפעלת יכולת מעניינת (שראיתי שמגיעה כאופציה גם בברונקו החדש) - סיבוב הרכב כאילו שמדובר ברכב עם זחלילים - הציר האחורי לא זז והרכב "מחליק" הצידה.
אפשר לראות למשל את הגרר בדקה 4:30 וגם לאחר דקה 15, 29 (ועוד) וגם את הג'יפ הירוק, באותו מעבר צר, ב- 19:20, שם גם רואים את הנהג מפעיל את הנעילות המתאימות.
אז מה בדיוק קורה שם?
הסרטון -
https://www.youtube.com/watch?v=JKzolvcQ_Xw
סרטון מעולה ומרתק.
באמריקה יש הכל - מצד אחד הליצנים שמתלהבים מברונקו או דפנדר על שבילי נוף כרמל, ומצד שני הפסיכים האלו במואב.
אפשרי עם טרנספר אטלס 4.
הוא מאפשר בחירה בהנעה אחורית בלבד, הנעה קדמית בלבד, הנעה 4X4 - וכל אלה עם 4 יחסי העברה לבחירה - גבוה (לכביש), נמוך, סופר-נמוך, וסופר-סופר-נמוך.... מכיוון שמדובר בהכפלת מומנטים רצחנית, צריך רק להיזהר עם דוושת המצערת, שלא תגזרו דריישפטים וסרנים.
למי שלא מכיר או לא ראה את זה בפעולה - יער של ידיות צומח מהריצפה.....
נעילת גלגל אחורי אחד ניתן לקבל עם בלם-יד מפוצל לשניים. כל זה כמובן עם נעילות נשלטות בלבד. מגניב לגמרי איך שזה עובד.
בברונקו זה קיים. בסיבוב, הגלגל האחורי פנימי לסיבוב ננעל. עובד יפה. בלי דרמות.
https://www.youtube.com/watch?v=7Pr8MQNeoyE
הם חיים במד מקס...
חייב משאית גרר כזו!
שימו לב בדקה 7:00 לקשת התהפכות. היא עשויה מנייר. התקפלה קדימה רק מעצמת העצירה. גם אם יש חלודה שעזרה, זאת עדין קשת בעובי דופן של מוט מטאטא. מניח שבארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יש יד חופשית גם לטמטום.
זו לא קשת התהפכות. יותר גשר להתקנת תאורה.
שים לב שרואים שזה עשוי מכמה חלקים. מזכיר קצת את הנדנדות להרכבה עצמית שמיועדות למרפסת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.