מוטי ג.
08-01-22, 17:50
ריינג'ר 2006, 500 סמ"ק קרבורטור, פתאום מהבהבת לי מנורה חום מנוע.
החיישן הוחלף יחד עם האוברול מנוע לפני 5 שנים בערך ואני יודע שאותו חיישן אחראי על הפעלת המאוורר והנורה, ראו טבלה:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/20927038a188e18412b89f028931462a.jpg
מדדתי התנגדות ביציאה, הכל נראה תקין, בגלל זה גם הנורה נדלקת אבל המאוורר לא נדלק.
הרמתי "מכסה מנוע" ניתקתי קונקטור מאוורר(נמצא בתוך השלדה מאחורי גלגל ימין קצת מעל הציריה /צינור הבלם) ,מודד עליו 12 וולט תקין!
חיברתי המאוורר ישירות למצבר, וואלה עובד.
אבל דרך הקונקטור לא עובד!
אז עברתי לחיבור ישיר. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/12e37d87dfac1a3f9ba7e08c19a65cdd.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/51a3e9e12c76eb7f3b9bc6b9d8e0d562.jpg
את הכבלים העברתי ליד הפילטרים כי אחרת בתוך השלדה אין גישה לעבוד.
החיישן הוחלף יחד עם האוברול מנוע לפני 5 שנים בערך ואני יודע שאותו חיישן אחראי על הפעלת המאוורר והנורה, ראו טבלה:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/20927038a188e18412b89f028931462a.jpg
מדדתי התנגדות ביציאה, הכל נראה תקין, בגלל זה גם הנורה נדלקת אבל המאוורר לא נדלק.
הרמתי "מכסה מנוע" ניתקתי קונקטור מאוורר(נמצא בתוך השלדה מאחורי גלגל ימין קצת מעל הציריה /צינור הבלם) ,מודד עליו 12 וולט תקין!
חיברתי המאוורר ישירות למצבר, וואלה עובד.
אבל דרך הקונקטור לא עובד!
אז עברתי לחיבור ישיר. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/12e37d87dfac1a3f9ba7e08c19a65cdd.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220108/51a3e9e12c76eb7f3b9bc6b9d8e0d562.jpg
את הכבלים העברתי ליד הפילטרים כי אחרת בתוך השלדה אין גישה לעבוד.