PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיה במצב מצערת, פיצוצים וניתוקי הצתה, בעיית צמת חשמל או מחשב ניהל מנוע?



Danybr
08-01-22, 22:23
שלום לכולם
יש לי תגובה מאוחרת למצערת, תגובה לא ליניארית למצערת, פיצוצים וחוסר סחיבה
1 החלפתי מחשב ניהול מנועה
2 שיפצתי צמת חשמל
3 החלפתי את כול החיישנים
כאשר הרכבתי מחשב עם טעינת יתר הבעיה נפתרה, וכדי להתגבר על טעינת יתר הרכבתי אלטרנטור עם ווסט טעינה חיצוני והבעיה חזרה.
האם משהוא נתקל בבעיה כזאת ?

erezgur
08-01-22, 23:19
ברוך הבא לפורום,
באיזה רכב מדובר?

נשלח מהנייד

shmil
09-01-22, 08:46
מתאור המקרה אני מניח שמדובר בסופה.
ברוך הבא, דני, להבא השתדל לספק אינפורמציה שתעזור לנו לעזור לך.

אנא פרט - כמה זמן הסופה ברשותך, אם הרבה זמן - מה קרה או הוחלף לפני שהתחיל הארוע.
כמו כן, אם אינך יודע איך קוראים תקלות, אנא למד תוך חיפוש בפורום, וחזור עם רשימת קודי התקלות ומשמעותן.
בנוסף - נא פרט אילו חיישנים החלפת ומהו מקור החיישנים המוחלפים.

boaz avrahami
09-01-22, 08:55
אתה כבר יודע שמתח משפיע על הבעיה.
מה מצב המצבר?
מה מצב החיבר מינוס לגוף?
מה ערכי הטעינה התקינים על המצבר?

Danybr
09-01-22, 10:52
מדובר ברכב סופה שנת 95 , גיר רגיל
בדקתי את כול המינוסים שמחוברים לגוף כולם במקום
ניקיתי את המגעים
טעינת מצבר תקינה מעל 14v

- - - Updated - - -

החיישנים הוחלפו מקוריים של חברת מופאר
חיישן map
חיישן חום מנועה שמורכב על בית טרמוסטת
חיישן מצערת
חיישן חום סעפת

- - - Updated - - -

אין קוד תקלה ונורת תקלת מנועה לא דולקת בזמן מנועה פועל

- - - Updated - - -

דרור ברלי
09-01-22, 15:41
חיישן קראנק ניסית להחליף?
בעיה דומה התגלתה כחיישן קראנק שממש השתדל לרמוז שהגיע זמנו.

Danybr
09-01-22, 16:05
חיישן קראנק חדש
רק קוייל נשאר מקורי

- - - Updated - - -

השאלה למה מתח גבוהה פותר את התקלה ??

- - - Updated - - -

ועוד דבר חשוב כאשר אני מנתק את האלטרנטור בכלל הבעיה מחריפה

shmil
09-01-22, 22:02
גם כשאתה מנתק אלטרנטור אין קוד תקלה?

קרא שוב את שכתבתי:
אנא פרט - כמה זמן הסופה ברשותך, אם הרבה זמן - מה קרה או הוחלף לפני שהתחיל הארוע.
כמו כן, אם אינך יודע איך קוראים תקלות, אנא למד תוך חיפוש בפורום, וחזור עם רשימת קודי התקלות ומשמעותן.

כשאתה אומר "אין קודי תקלות", אני מבין "אני לא יודע לקרוא קודי תקלות".

-->