התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מעוניין לקנות ג'יפ ראשון - תקציב עד 160K



iamdudi
17-01-22, 11:32
אהלן,
אני רוצה לקנות רכב שטח ראשון.

1. תקציב עד 160K (לא איכפת לי להוציא פחות) + 5000 ש"ח ליישור קו / תוספות לאחר הקנייה, אני מסוגל להתמודד עם הוצאה של 5000-10000 ש"ל אחת לכמה שנים, אבל ממש חשוב לי רכב אמין יחסית.

2. מבחינתי קצר + גגון זה מעולה, ארוך זה טיפה גדול לי ולרוב כשאנחנו מטיילים אנחנו שניים ברכב וזה מספיק לי.

3. הרכב ישמש אותי ליום יום נסיעות מהוד השרון לעבודה, נניח 20-25 בשנה כולל הטיולים, לא מתכוון לטפל בעצמי בכלל, לגבי האם הרכב יהיה מושבת לכמה ימים, אני יכול להתמודד עם זה אם מדובר על משהו פעם בכמה שנים, לא פעם בכמה חודשים.

4. ככל הנראה לא אעשה טיולי מדבר איתו (למרות שאם יהיה לי בטוח אצטרף פעם פעמיים ואולי אפילו אתפס לזה) בעיקר אני רוצה רכב שטח כי יוצא לי לעשות קמפינג כמה פעמים בשנה, לפעמים במדבר, לפעמים צפון, ואני צריך משהו שאפשר לקחת בכיף.
הרכב יהיה

5. אוטומטי בלבד (זוחל בפקקים לצערי) דיזל זה סבבה לי כי אני מבין שהם מחזיקים מעמד, אני רוצה רכב ל 3 שנים בערך.
6. לא נעול על כלום, ראיתי ג'ימני 2021 וזה חמוד להפליא אבל קצת צעצוע, לנד קרוזר הכי אחלה אבל יקר! אז אולי פאג'רו קצר?

אשמח לסיוע, תודה!

Galaye
17-01-22, 11:39
היי

בסכום הזה זה רק גימני יעמוד בצרכים של 20/25 קמ בשנה - אם תתמודד עם הנוחות שלו .
רנגלר בן 12 עולה ככה בשוק של היום ורק קצר , להשיג ארוך במחיר כזה אפשרי אבל לא בתקופה של השוק קורונה הזה שמתרחש כרגע .

הכל תלוי כמה ותיק אתה רוצה את הרכב שטח … הייתי מחלק את התקציב ל2 קונה כלי ישן לשטח ופרייבט בן 8/7 שנים ליומיום

מקווה שנתתי כיוון


Sent from my iPhone using Tapatalk

iamdudi
17-01-22, 11:42
נתת אבל לא את הכיוון שרציתי :-)
הזיה המדינה הזו, 160000 שקל ואין מה לקנות.

פאג'רו 2015? לא יתאים לק"מ השנתי לדעתך?

תודה!

erezgur
17-01-22, 12:08
אני לא רואה כמעט מגבלות בדרישות שלך, למעט הדרישה לגיר אוטומט.

אתה יכול להסתדר עם קצר, 2 אנשים ברכב, נסועה נמוכה, אין שום צורך בעבירות גבוהה (הקטע עם "טיול מדבר" לא ממש מובן. "מדבר" לא מציין שום רמת קושי כי ישנם מסלולים קלילים במדבר וגם טיולי עבירות קשים, בדיוק כמו בצפון :) ), תקציב מכובד, אין העדפות ברורות.

לגבי השאלה האם פאג'רו יכול להתאים לנסיעה של 20-25 קמ ביום - התשובה פשוטה - כל רכב יכול להתאים לנסועה כזו, אין כאן מגבלה לטעמי.

אתה צריך בכלל 4X4?
מה דעתך על סובארו XV / פורסטר / אאוטבק? כנראה תוכל למצוא רכב חדש יותר מאשר פאג'רו שאולי יהיה חסכוני יותר לתחזוקה?
מה דעתך על סוזוקי גרנד ויטרה 4X4 (הדגם הנוכחי ללא הילוך כח למיטב ידיעתי, אבל לא השתכנעתי שאתה מחפש יכולות שטח. אתה יכול להסתכל גם על הדור הקודם ואז יישאר לך עודף משמעותי מהתקציב שלך).

אני רואה שבעבר חיפשת רכב שטח ראשון, בתקציב נמוך הרבה יותר ובחנת רכבים ישנים יותר -היו לך מסקנות כלשהן מהסיבוב ההוא? מדוע לא רכשת בסוף? (השאלות הן כדי שאולי נוכל לכוון אותך טוב יותר בבחירת הרכב).

נמרוד
17-01-22, 12:18
בא לך פאג'רו קצר, אתה יכול להרשות לעצמך פאג'רו קצר - יאללה, בהצלחה!

Juv
17-01-22, 12:23
הסתכלת על גרנד צ'ירוקי מ -2011 ומעלה?
הדגם נקרא WK2, דווקא יכול להתאים לפרופיל שתיארת.
יש כאן באתר מבחן דרכים לשנתון 2011 -
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/2090-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-2011

Yaron.nahum
17-01-22, 14:33
גם לדעתי , סובארו XV יכנס חדש עם עודף
או פורסטר חדש (כולל תקציב ישור הקו שלא ידרש לרכב חדש)

בהנחה שאתה צריך אותו לקמפינג פעם בתקופה.

הם גם יוכלו לטייל בשטחים ובשבילים קלים ללא כל בעיה .

רק הסופש הייתי בטיול עם XV ושלושה פורסטרים בשבילים של צפון מדבר יהודה
(הר מונטר , מרסבא , בורות עוזיהו ועד ליציאה דרך נחל דרגות)

היו כמה מדרגות קטנות שדרשו מכוון לרכבים הללו אבל עברו את כל המסלול עם כל החלקים שהתחילו איתם.

כמובן שאם אתה רוצה גם את הלוק של גיפ , אז כן פגרו קצר עדיף בהרבה בשטח , ויש לו גם לוק הרבה יותר מתאים.

iamdudi
17-01-22, 14:50
טנקס.
הצ'ירוקי נראה לי אחלה, אם הוא נחשב כלי אמין זו לגמרי אופציה שלא שקלתי.
לאשתי יש XV וזה רכב חמוד ממש, איתו אני נוסע כשאני כרגע מטייל אבל בא לי משהו קצת יותר אגרסיבי.

דניאל מאירי
17-01-22, 15:37
הכי יקר כמו שכתבת עליו אני גם הכי ממליץ,
גם תקבל עליו הכי הרבה כשתמכור, ככה שסיכון ממשי אין לך.
דניאל

Galaye
17-01-22, 20:01
טנקס.
הצ'ירוקי נראה לי אחלה, אם הוא נחשב כלי אמין זו לגמרי אופציה שלא שקלתי.
לאשתי יש XV וזה רכב חמוד ממש, איתו אני נוסע כשאני כרגע מטייל אבל בא לי משהו קצת יותר אגרסיבי.

ממה שאני הבנתי אתה רוצה רכב שיש לו הילוך כוח ואתה רוצה לעשות 20/25 אלף קמ בשנה שזה למעשה מקביל למה שאני עושה עם רכב עבודה בליסינג …

אז צארוקי לדעתי רכב יקר מידי לכזו נסיעה במיוחד שעושה לרוב שקל לקמ
גראנד ויטארה אורך 2015 נכנס בתקציב
פאגירו לא ראיתי יותר צעיר מה2013 שייכנס בתקציב

וכן השוק הזוי כבר עוד לפני הקורונה וזה רק החמיר בגלל שאין חדשים במלאי וגם בגלל שכבר שנים אין רכב עם הילוך כוח חדש בתקציב עד 200

וגם סובארו לא כזה חסכוני לכזו כמות קמ

בהצלחה

התקציב שלי מאוד דומה ואני הפרדתי רשויות ואולי ברכב הבא אשתמש בתקציב למקדמה על חדש
אבל אצלי זה רכב שני ורוב הקמ הוא רכב עבודה

Sent from my iPad using Tapatalk

assafy
17-01-22, 21:08
גראנד וויטארה עד 2015 באופן מפתיע שתיין דלק רציני.
באופן כללי כל רכבי השטח לא בדיוק מצטיינים בחסכנות מלבד דאסטר דיזל שהוא ידני.
אופציה שלא הועלתה היא סאנגיונג רקסטון שמתחיל ממחיר נמוך יותר אז תוכל למצוא צעיר יותר.
אך כפי שנמרוד כתב, אם מה שתופס אותך זה דווקא פאג'רו אז לך על זה.
קח בחשבון שאחזקת רכב שטח ובעיקר הגדולים עם הילוך הכח, יקרה באופן משמעותי מאחזקת רכב פרטי רגיל. ומהצד השני רכב כזה יסב הנאה הרבה יותר מרכב שתפקידו רק לקחת אותך מנקודה א' לנקודה ב' על הכביש.

Galaye
17-01-22, 21:17
תכלס בנסועה של 25k בשנה אני לא מכיר ג’יפ לא שתיין
שלא נדבר על תחזוקה …

גם רקסטון יהיה בכזה קמ אחרת מרכב פרייבט …
היחיד שיהיה סביר בכזה נסיעה זה גימני מבחינת ג’יפ (בעל הילוך כוח)
דאסטר יהיה אחלה חדש ונכנס לתקציב גם אבל זה ידני ובלי הילוך כוח ומה שקראת עליו וגם פה יש מלא פוסטים אפשר להנות ממנו בשטח כמעט כמו פורסטר

בקיצר בסכום כזה דילמה לא פשוטה לרכב יומיומי אפילו טנדר חדיש לא נכנס בתקציב

המון בהצלחה


Sent from my iPad using Tapatalk

erezgur
17-01-22, 22:47
רק כעת אני מבין שכאשר נכתב 20-25 הכוונה לנסועה שנתית באלפים... משום מה הבנתי שמדובר בנסועה יומית של 20-25 קמ.

אז כבר לא מדובר בנסועה שנתית מינורית כמו שחשבתי כאשר רשמתי את תגובתי למעלה.

haggaigi
17-01-22, 23:15
אני מכיר בקבוצת גרנד צ'ירוקי WK חבר שנוסע 30,000 ק"מ שנתי, הרכב שלו מוסב לגז, על צמיגים גדולים, מוגבה והכל, רכב שמטופל במוסך טו.
הייתי יכול להמליץ לך על זה, בתקציב הזה אתה יכול להביא רכב מדוגם, שכבר הוכן לשטח ועל גז שיכול להוזיל לך עלויות תדלוק.
בהצלחה

asafk
17-01-22, 23:29
הקילומטרז' השנתי הזה מכוון אותך לרכב דיזל, או בנזין מוסב לגז.
אז קודם כל - כן. פג'רו קצר זה מצויין. תמצא כזה טוב. גם לנדקרוזר קצר זה מצויין אבל אתה נופל בשנתונים עוד כמה שנים.
מה שמחזיר את הגרנד צ'רוקי לדיון אבל אני חושב שלהתעסק עם רכב מוסב לגז עלול להיות כאב ראש - כי אתה לא יודע מי עשה את ההסבה וכמה היא טובה. ויש גראנד דיזל שנחשב לרכב -למבינים- כי כמו כל ג'יפ צריך למצוא את המוסך הנכון ולדעת גם להתאמץ ולהביא לבד חלקים וכו' - וכאן יש עוד קצת מורכבות בגלל שזה לא המנוע הנפוץ באמריקה. אבל כן - מצאת אחד שמור דיזל או בנזין מוסב לגז 'מבית טוב' - אתה תהנה ממנו ללא ספק.
אופציה נוספת על השולחן לשנתון מתקדם יחסית, דיזל ויכולת שטח הם הטנדרים היפניים אבל יש לי תחושה שזה לא הכיוון שלך אז אני משאיר את האופציה הזו בצד.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

iamdudi
18-01-22, 11:17
איך הסתבכתי עם עצמי
אבל אני כן מבין שתכלס אני רוצה לנד קרוזר קצר, אולי פאג'רו קצר.
עכשיו זו שאלה למצוא אחד טוב ואני מתלבט איך יחזיק לנד קרוזר קצר עם 250000 ק"מ, בהנחה ומצאתי אחד טוב ומטופל.

Galaye
18-01-22, 13:09
איך הסתבכתי עם עצמי
אבל אני כן מבין שתכלס אני רוצה לנד קרוזר קצר, אולי פאג'רו קצר.
עכשיו זו שאלה למצוא אחד טוב ואני מתלבט איך יחזיק לנד קרוזר קצר עם 250000 ק"מ, בהנחה ומצאתי אחד טוב ומטופל.

דודי
אם אתה לא רוצה בתקציב הזה לקנות 2 ולהפריד רשויות בן שטח לעבודה …
אז לנדקרוזר או היילקס עם קמ כזה שמור יחזיק לדעתי עד 500 בקלות שעם קמ שאתה מכוון תגיע אליו תוך 5 שנים בערך.

לא רק אתה מסובך עם תקציב כזה …
תהיה חזק


רכב נועד לתת תמורה יותר מלקחת אותך מא לב
Prefer to move from 2H to 4L with joy
Galaye

נמרוד
18-01-22, 19:19
איך הסתבכתי עם עצמי
אבל אני כן מבין שתכלס אני רוצה לנד קרוזר קצר, אולי פאג'רו קצר.
עכשיו זו שאלה למצוא אחד טוב ואני מתלבט איך יחזיק לנד קרוזר קצר עם 250000 ק"מ, בהנחה ומצאתי אחד טוב ומטופל.תחפש בסבלנות את מה שאתה רוצה, אני מעריך (אולי אני טועה) שאתה תמצא כלי טוב בתקציב המכובד שלך עם לא יותר מ150,000 קילומטר.

assafy
18-01-22, 19:54
איך הסתבכתי עם עצמי
אבל אני כן מבין שתכלס אני רוצה לנד קרוזר קצר, אולי פאג'רו קצר.
עכשיו זו שאלה למצוא אחד טוב ואני מתלבט איך יחזיק לנד קרוזר קצר עם 250000 ק"מ, בהנחה ומצאתי אחד טוב ומטופל.יחזיק, אבל עם השקעה מתמדת בתחזוקה. בבסיס הוא בנוי טוב ואמין בלי איזה בעיות ביזאריות אך גם טויוטה מתקלקלת ולכל מיני גומיות וחלקים יש אורך חיים. ואם לא הוחלפו המזרקים אז זה יכול ליפול במשמרת שלך.
תקפיד על טיפולים בזמן במקום מיקצועי, פילטרים מקוריים, שמן לפי התקן, סולר נקי ואז הרכב יחזיק והמנוע יאריך ימים. תהיה אבל מודע לזה שעלולה ליפול עליך צרה שתצרוך ממך אף באיזור עשירייה.
זה נכון לכל רכב שתקנה מאחר והתקציב שלך לא מאפשר רכב חדש (לפחות לא מהגדולים בעלי הילוך כח למעט ג'ימני).

iamdudi
19-01-22, 11:00
תודה לכולכם על העזרה.
אני אתבשל עם עצמי עוד קצת.

-->