צפייה בגרסה מלאה : מה עם הבלמים של הנגרר? לא צריכים בחינה?
חנן-ג'יפולוג
19-01-22, 09:17
סיימתי טסט לנגרר של העבודה. נגרר בן שנתיים. 1250 ק"ג כולל.
לא בטסט הנוכחי ולא לפני שנה, לא בדקו את הבלמים.
נראה לא סביר. לא אמורים לבדוק? לא רוצים לבדוק? לא יודעים?
הבדיקה בדכ היא משיכה של הבלם וסע קצת קדימה....
כשהעגלה תהיה בת 15 תצטרך להביא אישור בלמים
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
גם אצלי מרימים בלם חנייה, מבקשים לנסות לנסוע והם רואים בעין את איכות הבלימה, לא מדעי אבל ככה זה מתבצע.
סיימתי טסט לנגרר של העבודה. נגרר בן שנתיים. 1250 ק"ג כולל.
לא בטסט הנוכחי ולא לפני שנה, לא בדקו את הבלמים.
נראה לא סביר. לא אמורים לבדוק? לא רוצים לבדוק? לא יודעים?אני עם אותו נגרר ,
מעולם לא בדקו בלמים
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
מעולם לא בדקו לי בלמים, בטסט האחרון אפילו לא עברתי דרך הבור...
[QUOTE=חנן-ג'יפולוג;975884]סיימתי טסט לנגרר של העבודה. נגרר בן שנתיים. 1250 ק"ג כולל.
לא בטסט הנוכחי ולא לפני שנה, לא בדקו את הבלמים.
נראה לא סביר. לא אמורים לבדוק? לא רוצים לבדוק? לא יודעים?
כל התשובות נכונות
וגם אם ירצו, הבדיקה באמצעות דינמומטר כמו לרכב לא רלוונטית.
הדבר נובע מדרך הפעולה של בלמי הנגרר.
בלמים בנגרר מופעלים באופן יחסי ע"י לחיצת כף הריתום של הנגרר כלפי הנגרר.
הדבר קורה מאליו בזמן בלימה של רכב שמחובר אליו נגרר.
ידית הבלימה מבצעת פעולה של נעילת סנדלי הבלימה בתופי הבלימה לחלוטין.
מצד שני אם הנגרר עמוס או ריק- הבלימה משתנה לחלוטין.(אין ווסת בלימה).
יותר מזה, אם הנגרר ישן ומצריך אישור בלמים, למי הולכים? ליצרן של הנגרר בד"כ.
הבעיה היא שאישור בלמים מצריך אישור מוסך, ומתקיני הגרורים לרוב אינם מוסך.
מצד שני המוסכים לא מטפלים בנגררים בד"כ.
מצב די בעייתי.
מוזר..
כבר כמה שנים עושה טסטים ל2 עגלות. לפעמים בירושלים לפעמים בב"ש.
תמיד בודקים בלמים ע"י משיכה של בלם היד ונסיעה קדימה (הם מסתכלים שהתחת של הרכב "מתיישב" או שגלגלי העגלה מחליקים על הרצפה בלי להסתובב). זה קורה השלב שאחרי הבור (ששם אני לא ממש מבין מה הם מחפשים מלמטה)
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
19-01-22, 12:16
בדיוק השבוע, אחרי הטסט להיילקס, הם קיבלו ממני מחמאה שלא בפניהם שמאז הג'פוקליפסה נהיה פה מסודר, אירופה. מה שתקין עובר, בלי טובות מאף אחד, ומה שלא לא.
אז מסתבר מדבריכם שברכבים חריגים המצב נשאר יותר דומה לעזה.
מה הבעיה לשים את הנגרר על הגלילים ולמשוך בלם יד של הנגרר?
MashberNafshi
19-01-22, 17:47
מה הבעיה לשים את הנגרר על הגלילים ולמשוך בלם יד של הנגרר?
בדיוק כך אמורים לבדוק.
אך כפי שכבר ציינו פה, רוב הבוחנים מתעצלים.
לעתים הגלגלים לא מתיישבים היטב על הגלילים(במיוחד הגרורים בעלי 2 סרנים).
לעתים אין קריאת משקל של הגרור ע"י החיישן של מד-הבלם(דינמומטר לבלימה), או אז תראו את הבוחנים עולה על הגרור מאחור ומפעיל מומנט כח-אדם.
הגרור היחידי שאינו נכנס למסלול הבחינה הנו של מוביל טנקים או צמ"ה.
For science
\,
electric or passive hydraulic?
For science
\,
electric or passive hydraulic?זה פלסטינה פה..
מכני פסיבי לחלוטין, כשהעגלה דוחפת את הרכב הייצול לוחץ על מוט הברגה שמותח כבלי פלדה שמושכים בולמי תוף.
עוד לא הגיע לארץ בשורת הנגררים עם בלימה מתואמת לרכב ולכן סילברדו למשל רשאי לגרור עד 3.5 טון לעומת 8 טון אצלך..
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Fuck me....
That is ancient technology not in my wheel house.
In the US its mostly electric, works very well just maintenance prone.
לא ברור למה אבל חשמלי.. הידראולי... אסור עד 3.5 טון. רק פוש-פול..מלחמת העולם השניה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.