צפייה בגרסה מלאה : מרווח גדול בהתקנת נעילת לוקרייט דנה 30
בעת התקנת לוקרייט לסופה בסרן הקידמי, אחרי ששמתי את הפינים והקפיצים - מדדתי את המרווח בין המצמדים אשר עמד על כמעט 5 מ״מ.
הדיסקיות מרווח של הסייד גירס במקום.
זהו סופו של בית הסטליטים?
בעת התקנת לוקרייט לסופה בסרן הקידמי, אחרי ששמתי את הפינים והקפיצים - מדדתי את המרווח בין המצמדים אשר עמד על כמעט 5 מ״מ.
הדיסקיות מרווח של הסייד גירס במקום.
זהו סופו של בית הסטליטים?
כנראה שכן.
אתה יכול לקחת סיכון ולהרכיב, ובגלל שזה סרן קדמי יכול להיות שיחזיק מעמד לא מעט זמן.
בית סטליטים חדש דנה 30 עלה בינוביץ' 900 שקלים לפני כמה שנים.
אם זה רכב טיולים שיכול לעמוד, תזמין, זכור כמובן לבחור את הנכון בהתאם ליחסי העברה שלך.
https://www.ebay.com/itm/272132194639?hash=item3f5c57c14f:g:mZwAA OxywXFScTDF
ehudzeelim
21-01-22, 13:12
למה לא להחליף את דיסקיות המרווח של הסייד גירס ליותר עבות?
למה לא להחליף את דיסקיות המרווח של הסייד גירס ליותר עבות?
וואלה שאלה טובה. בגדול כל מקום שראיתי אמר להחליף.
boaz avrahami
21-01-22, 15:23
בסרן האחורי היה לי עניין כזה עם אוזי ולאחר התיעצות עם שרות הלקוחות שלחו לי דיסקיות בעובי מיוחד שפתרו את העניין.
מדדתי את המרווח בין המצמדים אשר עמד על כמעט 5 מ״מ.
לא כל כך מבין מה זאת המידה שאתה מציין.
המדידה היא בין הספייסרים למוט המרכזי. הטולרנס מאפשר עד 0.5 מ"מ מרווח.
צירפתי את העמוד הרלוונטי מהוראות של הלוקרייט.
מנסיון, לא ממליץ להתעלם מזה. אצלי (בסרן טויוטה) היה מרווח שחורג מעט מהטולרנס. זה נגמר בפינים שבורים ורק במזל גדול מאוד זה היה כל הנזק.
הזמנתי דיסקיות מרווח עבות יותר, מקורי של טויוטה.
137029
ehudzeelim
21-01-22, 18:00
לא כל כך מבין מה זאת המידה שאתה מציין.
המדידה היא בין הספייסרים למוט המרכזי. הטולרנס מאפשר עד 0.5 מ"מ מרווח.
צירפתי את העמוד הרלוונטי מהוראות של הלוקרייט.
מנסיון, לא ממליץ להתעלם מזה. אצלי (בסרן טויוטה) היה מרווח שחורג מעט מהטולרנס. זה נגמר בפינים שבורים ורק במזל גדול מאוד זה היה כל הנזק.
הזמנתי דיסקיות מרווח עבות יותר, מקורי של טויוטה.
137029יש שתי מידות:
אחת זו שאתה מתאר,
והשניה שפות"ש מתכוון (אם הבנתי נכון), מופיעה בתצלום:137033
Sent from my SM-J510H using Tapatalk
יש שתי מידות:
אחת זו שאתה מתאר,
והשניה שפות"ש מתכוון (אם הבנתי נכון), מופיעה בתצלום:137033
Sent from my SM-J510H using Tapatalk
אכן למרווח הזה התכוונתי.
בנעילת לוק קייט לסופה, ישנם עוד שני מצמדים (מה שלא נראה בתמונה הקודמת).
מעדכן:
ניסיתי את מזלי, התקנתי את הנעילה. תוך שני סיבובים הפינים נשברו, ורק במזל לא קרה משהו.
הנעילה חזרה למחסן - ועכשיו אני צריך להבין האם באמת אפשר לשים דיסקיות עבות יותר או שצריך להחליף את הקייס
אם מחליפים קייס, זה כולל כיוון קורונה פיניון?
boaz avrahami
21-01-22, 21:03
ברור שכן
שים לב.
אם אתה מחליף בית סטליטים, חשוב לדעת שיש 2 דגמים, בהתאם ליחס ההעברה שלך.
דנה 30:
אחד עד 3.54
אחד מ 3.73
אחיר קצת מחשבה אני מעוניים לשים דיסקיות מרווח גדולות יותר עד שאחליף בית סטליטים
יש לזה מוצר מדף, או שזה רק בחריטה?
אם זה מוצר מדף - קישור יתקבל בשמחה
אם זה חריטה, בעל מקצוע יתקבל בשמחה
boaz avrahami
22-01-22, 13:32
ניסית לפנות לשרות הלקוחות של הנעילה?
ניסית לפנות לשרות הלקוחות של הנעילה?
כמובן, ממתין לתשובה.
תמיד יש מקום לתכנית ב׳
שווה לנסות שייבות עבות.
https://www.torqmasters.com/thrust_washer_pair_custom_and_stock_thic kness
יונימוג אדום
22-01-22, 19:16
במקום לרכוש בית סטליטים חדש - תרכוש נעילה חשמלית חדשה - לדעתי העלות לא תהיה גבוהה בהרבה ( את הנעילה האוטומטית תמכור ) .
הרווח כולו שלך , נעילה נשלטת בסרן קדמי ( נעול רק כאשר אתה צריך - לפעמים נעילה מפריעה להיגוי ) הכוללת בית סטליטים וסטליטים חדשים .
כמו כן לרוב אין צורך לכוון פיניון אלא רק קורונה וכאן זה מתבצע באמצעות טבעות מירווח ( שימסים ) חיצוניות למיסבים - הדבר מאוד מקל על העבודה .
אילן
מוטי טויוטה
24-01-22, 07:54
ובמידה וכן תרצה קייס חדש, יוקון מאמזון סביב 350 כולל מיסים, משלוח חינם.
תלוי ביחסים אצלך.
אני הזמנתי לדנה 44 אחורי ב670 עד לדלת ומאז הוא אפילו ירד מתחת לרף המכס [emoji19]
Sent from my SM-N980F using Tapatalk
אחרי הרבה מחשבה הוחלט להתקין שייבות עבות יותר.
מכיוון שאין מותר מדף כזה (אני אחרי הרבה שעות חיטוט באינטרנט) חשבתי לשים פשוט עוד שייבה מכל צד.
השאלה הנשאלת היא:
1. האם באמת אפשר לשים שתי שייבות מכל צד של הסייד-גירס? אני לא מצליח לחשוב על מנגנון שיכול להתקלקל/להינזק. אם למישהו יש מחשבה על משהו כזה אשמח.
2. האם אפשר לשים שתי שייבות בצד אחד, ושינה אחת בצד השני? האם יכול לגרום נזק?
עלות שייבה עולה ביאנוביץ 10 ש״ח, ולכן אני רואה יתרון משמעותי בזה
הוראות ההתקנה מדגישות שזה חייב להיות סימטרי. הבדיקה עם עלים של המרווח לקרוס-פין היא בשביל זה. אז לא, מספר שונה של שיבות בין הצדדים לא רעיון טוב.
שים זוג שיבות חדשות. אולי זה מספיק כי הישנות שחוקות?
שתי שייבות בכל צד, זה לא מקובל, לא יודע להגיד יותר מזה.
הוראות ההתקנה מדגישות שזה חייב להיות סימטרי. הבדיקה עם עלים של המרווח לקרוס-פין היא בשביל זה. אז לא, מספר שונה של שיבות בין הצדדים לא רעיון טוב.
שים זוג שיבות חדשות. אולי זה מספיק כי הישנות שחוקות?
שתי שייבות בכל צד, זה לא מקובל, לא יודע להגיד יותר מזה.
לא נראה לי שהן נשחקו עד כדי כך - מצד שאני אני לא יודע איך הן התחילו.
למרות כמה התייעצויות עוד לא שמעתי על מישהו ששם שתי שייבות בכל צד, כולם החליפו בית סטליטים.
נראה אולי תגיע פה איזה תגובה.
לא נראה לי שהן נשחקו עד כדי כך - מצד שאני אני לא יודע איך הן התחילו.
למרות כמה התייעצויות עוד לא שמעתי על מישהו ששם שתי שייבות בכל צד, כולם החליפו בית סטליטים.
נראה אולי תגיע פה איזה תגובה.
וזה לא מדליק לך איזה נורה אדומה?
הרי פירוק והרכבה של הדרעק הזה בסרן הקדמי זה עבודה מבאסת לאללה.
ובטח כשמדובר בסופה ואין לה לוקרים, החלק הזה עובד קשה.
אם בית הסטליטים שלך דפוק, עדיף שתחליף אותו במקום לחפש קיצורי דרך שעלולים להסתיים בשוב פירוק והרכבה, או כשל בדיוק במקום הלא נכון באמצע השטח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.