PDA

צפייה בגרסה מלאה : מתחילים מחדש - לנדקרוזר 200 בנזין



Aifer
21-01-22, 13:23
מתחילים מחדש,
אחרי 6 שנים נהדרות עם הגראנד, שמתי את ידי על חלום ישן, לנדקרוזר 200, בנזין, 2008, סטוק.

הכוונה להכיר אותו לאט ולהתקדם יחד. לשמחתי הדגם נמצא במרכז הכוונת של חברות השיפורים בחו״ל ויש הכל.
המחירים בהתאם...

בתכנית:
1) ערכת הגבהה - בעדיפות כרגע OME BP-51, OME Sport, Iroman foamCell pro

2) מיגון - המיגון המקורי במצב מעולה, כמה שריטות אך בכל זאת 3 טון בשטח מצריך שקט נפשי - אפשרויות: ARB steel, Rival aluminium, סדנאות ישראליות

3) מצבר שני - יש כבר תשתית למקרר מאחור בחיבור למצבר היחיד (95 א״ש). דילמה לגבי עוד מצבר, מטען dc יעודי, חיווט וכו׳ מול ערכות חדשות של מצבר ליטיום נייד מאחור נטען ע״י הרכב ללא צורך בהתעסקות בחשמל. https://forum.ih8mud.com/threads/kiss-dual-battery-upgrade.1110226/

4) מולטימדיה - כרגע מותקן מסך ראשי של יצרן סיני (טרגט אנדרואיד 7.1 AN2610) - מריץ (לא ביציבות) וייז, עמוד ענן וכו׳. נראה שאתרכז בייצוב הקיים לפני החלפה.

5) פגוש+כננת - כרגע לא בתכנון. ברור לי שזה משפיע על סעיף 1 אבל במקרה של ה BP51 הקדמיים זהים.

6) מתקן לגלגל אחורי על הדלת - לא מעוניין. הפונקציונליות של דלת הצדפה טובה לי.

7) שנורקל - לא מתכנן.

8) טיפולים - בוצעו עד היום במוסך יבואן בחלקים מקוריים ושמנים של פז (כמדומני....) . טיפולים שוטפים (פילטרים, שמנים) מתכנן לעשות לבד כםי שעשיתי בגראנד (יש לי גישה לליפט ומוסך). עדיין מחפש קטלוג חלקים מלא + ספר מוסך (כפי שהיה לי בגראנד).

9) טיפולים מורכבים יותר - יש כמה וכמה מומחים - אשמח להצעות

זהו בנתיים, מצ״ב קישור לתמונה ישן מול ״חדש״.

אשמח לנסיונכם בתחומים שכתבתי, אפשר לפרטי או בפורום (עדיף).

שבת שלום,

אומר


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220121/77cdb9f3ec41f0448b37d1dbc376a7a5.jpg

erezgur
21-01-22, 13:36
תתחדש...

חתיכת הרפתקאה... תהנה!

GodsFather
21-01-22, 15:09
מברוק! מה סגנון הטיולים?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Aifer
21-01-22, 15:13
קל בינוני, עם אוהלים וכו׳.
עשוש כדוגמא לסמן ימני בקושי.
צריך לדלג את מדרגת נקרות (למרות שמצחיק אותי להגיד דילוג על המפלץ הזה), מעלה אברהם, צין, תחמס וכו.

מברוק! מה סגנון הטיולים?




Sent from my HD1903 using Tapatalk

asafk
21-01-22, 16:05
אני רואה שאתה עם הצמיגים החתך 60 המקוריים. לי זה תמיד נראה מידה מצחיקה לאוטו הענק הזה. תכניות בנושא?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Aifer
21-01-22, 16:18
ברוחב צמיגים של 285 יש המון בשר, (כמעט 7 אינטש) ולכן לא בתכנית כרגע. הצמיגים כרגע טויו open country חדשים אז לא מתוכננת החלפה בקרוב. מה גם שצמיג BF KO2 במידה הזאת עולה כ 1200+ ש״ח.
בארה״ב ואוסטרליה עולים ל במידת צמיג לאחר הגבהה.



אני רואה שאתה עם הצמיגים החתך 60 המקוריים. לי זה תמיד נראה מידה מצחיקה לאוטו הענק הזה. תכניות בנושא?

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

YoavR
21-01-22, 18:19
1) ערכת הגבהה - בעדיפות כרגע OME BP-51, OME Sport, Iroman foamCell pro



אין כאן מקום להשוואה.
Ironman foamcell ו-OME Sport זה משהוא אחד. לא אחווה דיעה כי אני לא אובייקטיבי.

OME BP51, זה חיה אחרת לגמרי. זו לא דיעה. טכנית, זה משהוא אחר לגמרי.
אם אתה לא מבין את ההבדל אז תעשה שיעורי בית.
ממליץ בחום לעשות סיבוב על רכב עם בולמים כאלה שמכויילים נכון. זה מסוג הדברים שעד לא חווים לא ממש מבינים על מה מדובר.

יכול להיות ההשקעה הכי טובה שעשית ברכב או בזבוז מיותר של כסף. תלוי באופי הטיולים וסגנון הנהיגה שלך.

sgill
21-01-22, 22:18
סליחה על השאלה, אבל זה הרכב שפורסם בפייס עם חצי מילון קילומטר שרצו עליו המון כסף?

עדכון: ראיתי שלא.. יש אחת 2009 עם 550 אלף קילומטר ורוצים 280 אלף ש"ח. נראה לי הזוי....

boaz avrahami
21-01-22, 23:24
מברוק אומר!

ishc
22-01-22, 00:45
תתחדש, סע בדרכים משבשות.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

סולי
22-01-22, 01:04
תתחדש.. לדעתי אחד הגיפים היותר מוצלחיל שיוצרו.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Aifer
22-01-22, 08:22
סליחה על השאלה, אבל זה הרכב שפורסם בפייס עם חצי מילון קילומטר שרצו עליו המון כסף?

עדכון: ראיתי שלא.. יש אחת 2009 עם 550 אלף קילומטר ורוצים 280 אלף ש"ח. נראה לי הזוי....לא ולא.
הרכב הזה לא פורסם בלוחות

Sent from my IN2013 using Tapatalk

נדב ש.
22-01-22, 09:10
תתחדש! בהצלחה בפרוייקט, מעניין יהיה לראות אותו מוגבהה ומטייל בשטח, חתיכת בהמה האוטו הזה.

סולי
22-01-22, 09:25
יצא לי לראות כזה של חבר לאורך שנים בטיולים, מוגבה ועם צמיגים חצי חצי, ללא נעילות. הוא פשוט עושה הכל מהר יותר ונוח יותר מכל 4x4 אחר בשוק בישראל.

פשוט מדהים....
אם על מכוניות אספלט חזקות אומרים שהן מקטינות את הכבישים... אז הרכב הזה גורם למדינה שלנו באמת להראות קטנה.

מעבר לגיהוץ הפנומנלי ואיכות החיים בקבינה ... הקצב שבו כביש 6 נעלם מתחת לגלגלים פשוט מעורר פליאה... כמה אוויר יש למנוע הזה .. פשוט לא נגמר.

ובשטח... במקומות הצפופים לזכות הגמוס יש מערכת בקרת זחילה... הוא ממש מתנהג כמו זחלן שהופכת כל תמרון בעייתי למשקל ולגודל למשהו שקל לחיות איתו.

ויש עוד ועוד דברים מדהימים שם..

אהבתי... אמשיך לחלום.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Aifer
23-01-22, 21:44
מולטימדיה - כרגע מותקן מסך ראשי של יצרן סיני (טרגט אנדרואיד 7.1 AN2610) - מריץ (לא ביציבות) וייז, עמוד ענן וכו׳. נראה שאתרכז בייצוב הקיים לפני החלפה.

הדילמה עכשיו:
להישאר עם הקיים או להחליף לחדיש.
הוייז לא יציב, עמוד ענן גרסא עתיקה
קשר לחנות אפליקציות לא פועל ולא יכול להוריד אופואד.
עיקר הבעיה - עדכון פרטי חשבון גוגל שלי שידרסו את הבעלים הקודם .
משהו בממשק בףהאנדרואיד הישן לא יציב ומתרסק.

כתבתי ליבואן, מחכה לתשובה.

מערכת חדשה אנדרואיד 10 , 2200 שח.

רעיונות?

Sent from my IN2013 using Tapatalk

assafy
23-01-22, 23:27
מולטימדיה - כרגע מותקן מסך ראשי של יצרן סיני (טרגט אנדרואיד 7.1 AN2610) - מריץ (לא ביציבות) וייז, עמוד ענן וכו׳. נראה שאתרכז בייצוב הקיים לפני החלפה.

הדילמה עכשיו:
להישאר עם הקיים או להחליף לחדיש.
הוייז לא יציב, עמוד ענן גרסא עתיקה
קשר לחנות אפליקציות לא פועל ולא יכול להוריד אופואד.
עיקר הבעיה - עדכון פרטי חשבון גוגל שלי שידרסו את הבעלים הקודם .
משהו בממשק בףהאנדרואיד הישן לא יציב ומתרסק.

כתבתי ליבואן, מחכה לתשובה.

מערכת חדשה אנדרואיד 10 , 2200 שח.

רעיונות?

Sent from my IN2013 using Tapatalkהייתה לי בעיה דומה. כשאתה נכנס למסך ה-login הוא מתעופף אחרי כמה שניות?
העברתי את המערכת דרך המתקין ליבואן שנקרא uzeb בלי הרבה תקוות ולאחר יותר משבוע קיבלתי את זה חזרה ללא דרישה לתשלום כשהוא מסודר וכשאני יכול להתחבר לחשבון הגוגל שלי. מערכת ההפעלה נשארה אנדרואיד 7.1.1 אך אני יכול להוריד תוכנות כגון וויז ועמוד ענן שאכן מופיע ב-UI הישן אך עובד ומתעדכן על נקודות העיניין.
אני מעריך שעשו עדכון קושחה כלשהוא.

Aifer
26-01-22, 20:14
השבוע עבר תיקונים קטנים של:
מכה בפגוש - הוצאה החוצה בחימום.
נעילה מרכזית לא מתחברת (ממשיכה לאותת) - כבר קיבלתי צםפי ל 12500 שח עבור יחידת סרטו. פורום אמריקאי פתר את הבעיה שנבעה מחוסר שימוש. מאז עובד פיקס

נסיעת שטח ראשונה היום עם חברה מיוחדים ב CJ למיניהם , ברזנטים קרועים, רמת הגולן , שלג
הג'מוס הרגיש בבית. דאגתי לשווא מהמשקל הכבד.
סוג של שיכוך מלכותי , עם פינוק בפנים שלא הכרתי (חימומי כסאות גם מאחור), הפשרת מראות , הפשרת ווישרים (כן כן) ואז לחזור בכביש 6 ב 130 רגוע 2,500 סלד.

מקווה שההגבהה לא תקלקל את הרכות המדהימה של הג'מוס .
מתרגלים אחד לשני...

Sent from my IN2013 using Tapatalk

anery
17-02-22, 13:42
ראיתי בכמה מודעות שמחליפים לרכבים מהמודל הזה את החזית ("בודי חדש") לחזית של מודל 2021?!
איך בדיוק אפשר לעשות דבר כזה?

נמרוד
17-02-22, 15:43
ראיתי בכמה מודעות שמחליפים לרכבים מהמודל הזה את החזית ("בודי חדש") לחזית של מודל 2021?!
איך בדיוק אפשר לעשות דבר כזה?משהו כזה?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220217/01d2ab36b0943430b648f8954b0a2a34.jpg

omri_t
17-02-22, 17:19
השבוע עבר תיקונים קטנים של:
מכה בפגוש - הוצאה החוצה בחימום.
נעילה מרכזית לא מתחברת (ממשיכה לאותת) - כבר קיבלתי צםפי ל 12500 שח עבור יחידת סרטו. פורום אמריקאי פתר את הבעיה שנבעה מחוסר שימוש. מאז עובד פיקס

נסיעת שטח ראשונה היום עם חברה מיוחדים ב CJ למיניהם , ברזנטים קרועים, רמת הגולן , שלג
הג'מוס הרגיש בבית. דאגתי לשווא מהמשקל הכבד.
סוג של שיכוך מלכותי , עם פינוק בפנים שלא הכרתי (חימומי כסאות גם מאחור), הפשרת מראות , הפשרת ווישרים (כן כן) ואז לחזור בכביש 6 ב 130 רגוע 2,500 סלד.

מקווה שההגבהה לא תקלקל את הרכות המדהימה של הג'מוס .
מתרגלים אחד לשני...

Sent from my IN2013 using Tapatalkברוך הבא לסטנדרט שמחוץ לטויוטה...

ההגבהה תמיד תפגע באיכות הנסיעה.
השאלה בכמה. וכמה אתה רגיש.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

הדסופה
17-02-22, 19:52
ממש לא נכון כקביעה גורפת


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aifer
17-02-22, 20:10
משהו כזה?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220217/01d2ab36b0943430b648f8954b0a2a34.jpgהרבה יצרנים סינים מייצרים חזית מעודכנת ל 200 ואפילו כבר יש אחת שנראית כמו ה 300.
אני מעדיף להישאר מקורי יפני ומבחינתי אין שום תועלת בחזית "מעודכנת".

עדכון התקדמות:
יצאתי מקורונה , מכרתי את הגראנד שמצא בית מעולה. הקונה מאד מרוצה.

לפני שבוע הוחלפה המערכת לדגם מתקדם Teyes CC3 (אצל גילי פופ מצור ציון). האיכות יוצאת דופן בסאונד , במסך, במהירות התגובה וכו'. מאד מרוצה.

בוצע טיפול תקופתי עם חלקים מקוריים ושמן קסטרול אדג' (שדרוג משמן פז שבשימוש במוסכי יבואן). לחץ השמן בסרק מעט עלה. המנוע עובד ומגיב מעולה.

ולסיום, ביצעתי טסט לבד. בפעם הראשונה מזה 6 שנים.
חוץ מזה שהבוחנים לא מצאו את מספר המנוע , עבר חלק למעט נורת אור חנייה (שבדקתי שעובדת 10 דק לפני הטסט) - 40 שח על נורה שעולה שקל וסיימנו. עדיין שיפור משמעותי.

לגבי הגבהה ומיגון: אני בכיוון של אולדמן BP51 ומיגון ARB פלדה. ממתין להגעת חלקים באונייה (כל כך ישראל של שנות ה 80).


כל דבר שאני פותח, מפרק ברכב הזה מאד מרשים. איכות חלקים ופלסטיקה ברמה מאד גבוהה. הכל בנוי חזק וכפול.


קרוז קונטרול לא עבד מיום הקנייה. פיוז תקין. יודעי דבר מכוונים אותי להחלפת סליל כרית אויר בהגה.... אין לחץ וכנראה אתחבר למחשב אמיתי לבדוק מה קורה שם לפני שאתחיל לפרק.

מאד מאד מתרשם ומרוצה מהסוס.

Sent from my IN2013 using Tapatalk

Gershon
18-02-22, 10:12
מתחילים מחדש,
אחרי 6 שנים נהדרות עם הגראנד, שמתי את ידי על חלום ישן, לנדקרוזר 200, בנזין, 2008, סטוק.

הכוונה להכיר אותו לאט ולהתקדם יחד. לשמחתי הדגם נמצא במרכז הכוונת של חברות השיפורים בחו״ל ויש הכל.
המחירים בהתאם...

בתכנית:
1) ערכת הגבהה - בעדיפות כרגע OME BP-51, OME Sport, Iroman foamCell pro

2) מיגון - המיגון המקורי במצב מעולה, כמה שריטות אך בכל זאת 3 טון בשטח מצריך שקט נפשי - אפשרויות: ARB steel, Rival aluminium, סדנאות ישראליות

3) מצבר שני - יש כבר תשתית למקרר מאחור בחיבור למצבר היחיד (95 א״ש). דילמה לגבי עוד מצבר, מטען dc יעודי, חיווט וכו׳ מול ערכות חדשות של מצבר ליטיום נייד מאחור נטען ע״י הרכב ללא צורך בהתעסקות בחשמל. https://forum.ih8mud.com/threads/kiss-dual-battery-upgrade.1110226/

4) מולטימדיה - כרגע מותקן מסך ראשי של יצרן סיני (טרגט אנדרואיד 7.1 AN2610) - מריץ (לא ביציבות) וייז, עמוד ענן וכו׳. נראה שאתרכז בייצוב הקיים לפני החלפה.

5) פגוש+כננת - כרגע לא בתכנון. ברור לי שזה משפיע על סעיף 1 אבל במקרה של ה BP51 הקדמיים זהים.

6) מתקן לגלגל אחורי על הדלת - לא מעוניין. הפונקציונליות של דלת הצדפה טובה לי.

7) שנורקל - לא מתכנן.

8) טיפולים - בוצעו עד היום במוסך יבואן בחלקים מקוריים ושמנים של פז (כמדומני....) . טיפולים שוטפים (פילטרים, שמנים) מתכנן לעשות לבד כםי שעשיתי בגראנד (יש לי גישה לליפט ומוסך). עדיין מחפש קטלוג חלקים מלא + ספר מוסך (כפי שהיה לי בגראנד).

9) טיפולים מורכבים יותר - יש כמה וכמה מומחים - אשמח להצעות

זהו בנתיים, מצ״ב קישור לתמונה ישן מול ״חדש״.

אשמח לנסיונכם בתחומים שכתבתי, אפשר לפרטי או בפורום (עדיף).

שבת שלום,

אומר


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220121/77cdb9f3ec41f0448b37d1dbc376a7a5.jpg

תתחדש!
רכב הזה שווה!

Aifer
20-04-22, 17:43
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220420/722f5c30605c973c7aadb9642172fbcc.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220420/4980b680178e417b04ac2fa40bc0c6e6.jpg
עבר זמן והרבה תהפוכות אישיות מאז העדכון האחרון.
יצאנו היום לסיבובון בחרבת זעק, נחל אדוריים והסביבה.
נכנסו מבוגרים ו 5 ילדים (ללא פתיחת שורה 3) - לא מתכוון להמליץ לאף אחד, פשוט היה צורך…
הרכב מגהץ שבילים מדהים, שקט, יציב ובולע חריצים כאילו הם לא קיימים. בפירוש 20-30 קמ״ש מהר יותר מה ZJ.
נבדקה בקרת הזחילה בעליה ובירידה דרדרתיות ועובד מעולה (קצת קולות מוזרים אבל הרב מתקדם חלק וללא דרמות).

מעניין איך יהיה אחרי התקנת BP51 שהוזמנו בינואר (כן כן, מחכה כבר 3 חודשים לאוניה של הנפלד …)
בלי נדר החודש יותקן הקיט פלוס מיגון פלדה ARB.

ביום יום התרגלתי לגודל והכיף הגדול הוא רמת החיים בתא הנוסעים - הבידוד, הכח האינסופי, הסאונד המטורף שמערכת ה Teyes מוציאה מהמגבר והרמקולים המקורים.

חג שמח

Micha
21-04-22, 13:38
רכב מדהים.
נסעתי על כזה 4 שנים (2009-2013) וזה הרכב היחיד שאני מצטער שאין לי :-) .

137953137954137955

Aifer
21-04-22, 21:08
רכב מדהים.
נסעתי על כזה 4 שנים (2009-2013) וזה הרכב היחיד שאני מצטער שאין לי :-) .

137953137954137955אתה קנית מדןדן ?
לדעתי אני רואה את הרכב שלך בנווה רסקו, מדוגם להפליא

Sent from my IN2013 using Tapatalk

איל מ
21-04-22, 21:55
aifer שים לב לשנים: 2009-2013.

Micha
22-04-22, 09:08
אתה קנית מדןדן ?
לדעתי אני רואה את הרכב שלך בנווה רסקו, מדוגם להפליא

Sent from my IN2013 using Tapatalk
לא :)
אני הייתי היד הראשונה.

Aifer
22-04-22, 09:09
לא :)
אני הייתי היד הראשונה.:-) לא הייתי רחוק. רכב נהדר. דיזל שכמדומני עדיין על המנוע המקורי... נדיר.

Sent from my IN2013 using Tapatalk

hadtomer
22-04-22, 16:35
חלום. אתה לא הראשון שאני שומע שאכל חרא עם אוניות מאוסטרליה, אבל אני בטוח שהתוצאה הסופית תהיה מאוד ראויה. תכלס-רכב באמת מדהים.

Aifer
02-05-22, 20:29
עוברים לשלב ב' לפי תכנון:
1) סט BP51 שהגיע לארץ לאחר 3 חודשים.
2) החלפת שמנים בדיפ' , תיבת העברה, גיר + פילטר למקוריים
3) מיגון ARB - הגיע דגם לא מתאים, דורש אלתורים .. מעצבן אבל נחיה.

פרטים בהמשך138079138080138081138082

Sent from my IN2013 using Tapatalk

ishc
02-05-22, 21:51
זה מעצבן??? אצלי המיגון של ARB הגיע שהמדבקה מודבקת הפוך!!! ;)

תתחדש ותהנה זה בטח יסע מדהים.

מוטי טויוטה
03-05-22, 00:33
תענוג לראות
מוסך?

Sent from my SM-N980F using Tapatalk

Aifer
03-05-22, 13:31
תענוג לראות
מוסך?

Sent from my SM-N980F using Tapatalkבפרטי מולי

Sent from my IN2013 using Tapatalk

המשוטט
03-05-22, 14:57
זה קלינקה לא מוסך ;-)

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Aifer
03-05-22, 15:06
זה קלינקה לא מוסך ;-)

Sent from my SM-A530F using Tapatalkנכון

Sent from my IN2013 using Tapatalk

Aifer
22-10-22, 21:12
עברו כמה טיולים והתרגלנו למפלץ.
רכב יומיומי מאד מפנק, וחזק אבל גדול ,גדול מאד.
בטיולים מדהים. המימדים מהווים אתגר במקומות צרים והצבע סובל....
בקרת המשיכה מצויינת בשילוב עם ה KDSS (מנגנון אוט' מסובב הדראוליקה לניתוק 2 המוטות המייצבים).

החוויה האחרונה, 4 ימים בירדן.
חולות , דיונות - נראה שזה הבית שלו.

הורדת אויר ל 18-20. נעילת דיפרנציאל מרכזי
ניתוק בקרת יציבות + בקרת אחיזה (דורש לחיצה ארוכה על אותו כפתור) וכל הכוח של ה V8 יורד לגלגלים. וזה טס.
לשמחתי , סיימתי לכייל את שיכוך ההחזרה Rebound של ה BP51 לפני הטיול והחוויה היתה מדהימה.
מצורף סרטון של נהיגה ב 100 קמש בוואדי רם. היציבות מרשימה, לא הכרתי כזה שיכוך שלא על אופנוע בימי הצעירים. בכל זאת 3 טון רכב.


https://photos.app.goo.gl/RTDc26wGdNrespTJ7


היחיד שלקח אותי בלי להתאמץ היה דיפנדר חדש, גרסא 007 (תקראו באינטרנט על הגרסה המטורפת הזאת) עם מנוע V8 טורבו ומעל 500 כ"ס.

המקרר (Snowmaster 35L) המחובר ליחידת ליתיום EcoFlow River 600, לא אכזב. בבוקר היחידה היתה באיזור 50 אחוז ולאחר כשעתיים נסיעה נטענה ל 100 אחוז.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/5e1b126d1069094e02143a9deb7d03a5.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/a58ed816eadc7b1761191ccc410f60c6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20221022/f57f1949160df1e5a23a7549ff2c2037.jpg

Sent from my IN2013 using Tapatalk

Aifer
22-10-22, 21:22
אין כאן מקום להשוואה.
Ironman foamcell ו-OME Sport זה משהוא אחד. לא אחווה דיעה כי אני לא אובייקטיבי.

OME BP51, זה חיה אחרת לגמרי. זו לא דיעה. טכנית, זה משהוא אחר לגמרי.
אם אתה לא מבין את ההבדל אז תעשה שיעורי בית.
ממליץ בחום לעשות סיבוב על רכב עם בולמים כאלה שמכויילים נכון. זה מסוג הדברים שעד לא חווים לא ממש מבינים על מה מדובר.

יכול להיות ההשקעה הכי טובה שעשית ברכב או בזבוז מיותר של כסף. תלוי באופי הטיולים וסגנון הנהיגה שלך.צודק!!!
תראה את החוויה שלי מירדן

Sent from my IN2013 using Tapatalk

Aifer
30-03-24, 14:31
ראיתי בכמה מודעות שמחליפים לרכבים מהמודל הזה את החזית ("בודי חדש") לחזית של מודל 2021?!
איך בדיוק אפשר לעשות דבר כזה?ככה
אל תשאלו למה נכנסתי לפרוייקט הזה אבל מהלימון יוצאת לימודנה.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240330/0dbef97ed4d82be61e320b74fd0991a1.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240330/6ad0bddd85f3f295046fd601f4233b05.jpg

Sent from my IN2013 using Tapatalk

נדב ש.
30-03-24, 15:10
יפה. תתחדש.
כייף לראות ולקרוא.

-->