צפייה בגרסה מלאה : גרנד צ'ירוקי L חדשה - V6 או V8 ?
שלום רב לכולם.
שואל עבור מכר שמעוניין לרכוש גרנד צ'ירוקי L חדשה, וביקש את עזרתי:
הרכב מוצע עם מנוע 3.6 V6 או 5.7 V8.
האם כדאי להוסיף כ-100-120 אלף ש"ח עבור ייבוא הרכב עם מנוע 5.7 V8? האם ה"השקעה" תחזיר את עצמה במכירת הרכב עוד 3-4 שנים?
תודה! :)
האם "כדאי" מבחינה כלכלית?
כלומר האם תוספת של 120 אלף שח כיום תעלה את ערכו ב- 120 אש"ח בעוד 4 שנים?
גם מבחינה כלכלית, אך לא רק.
ומבחינה כלכלית - לא מצפה ש-120 של היום יישארו 120 בעוד כמה שנים, כן מצפה שבאופן יחסי העלות תשתקף במחיר המכירה. דהיינו שהרכב יימכר בסכום גבוה יותר משמעותית מרכב דומה עם המנוע הקטן יותר.
Yaron.nahum
30-01-22, 18:02
אם מבקשים ממנו עוד 100K אז כנראה מדובר גם על רמות גימור שונות
וההבדל הוא לא רק במנוע
כי לפי האתר של jeep.com
בגרנד צירוקי L ,
רק ב 3 רמות הגימור הגבוהות ניתן לשדרג למנוע V8
והעלות של השדרוג הזה הוא 3295$ לפני מיסים ,
המנוע עצמו הוא המי של דודג' קרייזלר , מנוע טוב
השאלה היא מה ההבדלים הנוספים.
האם כדאי להוסיף כ-100-120 אלף ש"ח עבור ייבוא הרכב עם מנוע 5.7 V8? האם ה"השקעה" תחזיר את עצמה במכירת הרכב עוד 3-4 שנים?
לא.
אם מבקשים ממנו עוד 100K אז כנראה מדובר גם על רמות גימור שונות
וההבדל הוא לא רק במנוע
כי לפי האתר של jeep.com
בגרנד צירוקי L ,
רק ב 3 רמות הגימור הגבוהות ניתן לשדרג למנוע V8
והעלות של השדרוג הזה הוא 3295$ לפני מיסים ,
המנוע עצמו הוא המי של דודג' קרייזלר , מנוע טוב
השאלה היא מה ההבדלים הנוספים.
אכן יש הבדל גם ברמת הגימור.
הרכבים המוצעים כאן הינם ברמת הגימור "לימיטד", המנוע הגדול זמין רק ברמת הגימור "אוברלנד" ומעלה.
Yaron.nahum
30-01-22, 18:10
אז מן הסתם כדאי להשוות תפוחים לתפוחים.
צריך לבדוק מה התוספות הנוספות ברמת הגימור שמוצעות
והאם הן משמעותיות עבור הרוכש
רק עבור המנוע לשלם 100K , ברור שלא שווה . (אם לא היה ברור מההודעה הראשונה )
האם כדאי להוסיף כ-100-120 אלף ש"ח עבור ייבוא הרכב עם מנוע 5.7 V8? האם ה"השקעה" תחזיר את עצמה במכירת הרכב עוד 3-4 שנים?
תודה! :)
אפשר לנסות לשאול את הגברת :rolleyes:
137164
לא.
אם הרכב יהיה נדיר בארץ, יהיה קשה יותר למכור אותו כיד שניה.
בנוסף,
ג'יפאים שמחפשים רכב לטובת נסיעת שטח פחות יתענינו בגרסת הL, המגושמת, והנה השוק קטן עוד קצת.
שלום רב לכולם.
שואל עבור מכר שמעוניין לרכוש גרנד צ'ירוקי L חדשה, וביקש את עזרתי:
הרכב מוצע עם מנוע 3.6 V6 או 5.7 V8.
האם כדאי להוסיף כ-100-120 אלף ש"ח עבור ייבוא הרכב עם מנוע 5.7 V8? האם ה"השקעה" תחזיר את עצמה במכירת הרכב עוד 3-4 שנים?
תודה! :)
רציתי לכתוב משהו ציני, אבל זה סתם מזלזל , כאילו... מה יוצא לי מזה חוץ מלהיות זין שצוחק מהבדיחות של עצמו. אז במקום זה אני אענה לך את התשובה הכי אמיתית ונכונה ומדויקת (לעניות דעתי):
אף אחד לא יכול לעזור לך.
ראשית בגלל ששום ג'יפאי לא ירכוש כזה רכב, זה לא בדיוק רכב שטח. כאן יש ג'יפאים. עתירי ניסיון - אבל לא עם הגראנד L.
שנית בגלל שלאף אחד אין ניסיון עם כזה רכב. המעטים שהגיעו לכאן הגיעו ביבוא לא סדיר ובקושי צברו כאן קילומטראז'.
שלישית - אף אחד לא נביא. יתכן שבעוד שלוש ארבע שנים יגיע הגל ה-27 של הקורונה והגל הזה יחסל את כל מי שיוצא לטבע, אז מכירות רכב שטח יקרסו. כמובן - זה מוגזם ומופרך אבל נראה לי שבשנתיים האחרונות קרה כאן הכול חוץ מפלישת חייזרים. איך מנוע המי יתנהג עוד שלוש שנים? אולי מחירי הדלק יזנקו? אולי ג'יפ תציג רכב חשמלי שיהפוך את מנועי הבנזין למיושנים בעיני כל הנאדים שקונים רכבים כאלה? אולי תקנות התעבורה באופן שיפלה באופן קיצוני רכב מזהם? כל אלה הן נבואות בלבד.
מה יהיה עוד שלוש שנים וכיצד יתנהג דגם שאף אחד כאן לא יודע עליו כלום חוץ מאיך קוראים לו? את זה יודעת רק מגדת העתידות מהתמונה המשעשעת שהעלה כאן רענן מעלי.
השאלה לגבי מנוע המי או רגיל היא לא כלכלית, והתשובה פשוטה אם מנסחים נכון את השאלה: שווה לך לשלם את הפרש המחיר בשביל מנוע בנז@#& ?
(בנזין, למה מה חשבתם ?)
GodsFather
30-01-22, 19:52
נקודה למחשבה שעלתה כאן בעבר על רכב ביבוא אישי - תיקון תקלות ייחודיות לדגם.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
למי שאוהב שרירים, נהמה גרגרנית וכד' ומוכן לשלם עליהם, התשובה ברורה.
נקודה נוספת למחשבה - לרכב ביבוא אישי, במיוחד אם מי מהיורשים כבר אוחז ברשיון נהיגה - ביטוח משמעותית יקר יותר עד כדי בלתי קיים...
כאשר שואלים "האם כדאי" מבלי לציין את הדרישות, האילוצים, הציפיות וכו' - אי אפשר לענות על השאלה, לפחות לא תשובה רצינית.
במקרה הזה כן מציינים את נושא תוספת העלות והכוונה למכור לאחר 3-4 שנים ועל כן ההנחה הסבירה היא שהכדאיות עליה מדברים היא כלכלית.
לא מאמין שתוספת של 120 אש"ח בעת הקנייה תאפשר מחיר מכירה גבוה ביותר מ-120 אש"ח לאחר 4 שנים ולכן התגובה הקצרה של נמרוד מדויקת - לא
נשלח מהנייד
למי שאוהב שרירים, נהמה גרגרנית וכד' ומוכן לשלם עליהם, התשובה ברורה.
נקודה נוספת למחשבה - לרכב ביבוא אישי, במיוחד אם מי מהיורשים כבר אוחז ברשיון נהיגה - ביטוח משמעותית יקר יותר עד כדי בלתי קיים...
יש הבדלים בביטוח כשמדובר על אותו רכב, בין ייבוא רגיל וייבוא אישי?
תודה לכולם.
אנסח את השאלה אחרת:
האם רכב בגירסה מאובזרת / חזקה שעלה כחדש 20% יותר מרכב בגירסה בסיסית, יימכר לאחר מספר שנים בכ-20% יותר ממחירו של רכב משומש בגירסה בסיסית?
- - - Updated - - -
למי שאוהב שרירים, נהמה גרגרנית וכד' ומוכן לשלם עליהם, התשובה ברורה.
נקודה נוספת למחשבה - לרכב ביבוא אישי, במיוחד אם מי מהיורשים כבר אוחז ברשיון נהיגה - ביטוח משמעותית יקר יותר עד כדי בלתי קיים...
יש הבדלים בביטוח כשמדובר על אותו רכב, בין ייבוא רגיל וייבוא אישי?
בייבוא אישי אכן הנושא בעייתי.
מדובר כאן על ייבוא מקביל שחוסך את כאבי הראש האלו.
תודה לכולם.
אנסח את השאלה אחרת:
האם רכב בגירסה מאובזרת / חזקה שעלה כחדש 20% יותר מרכב בגירסה בסיסית, יימכר לאחר מספר שנים בכ-20% יותר ממחירו של רכב משומש בגירסה בסיסית?
- - - Updated - - -
בייבוא אישי אכן הנושא בעייתי.
מדובר כאן על ייבוא מקביל שחוסך את כאבי הראש האלו.
אין שום דרך לדעת.
אני יכול לנחש שאחרי ארבע-חמש שנים התשובה תהיה לא.
אני יכול גם לנחש שאחרי עשר+ שנים כנראה שכן.
אבל אתה יכול ללכת לשאול קוף בספארי, לאף אחד אין שום יתרון עליו (במקרה הזה).
תראה.. ההיסטוריה מלמדת שגראנד צרוקי בגירסת אוברלנד עם מנוע המי היה לאורך השנים תמיד מבוקש ויקר יותר כמשומש מהדגם הפשוט יותר.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
תראה.. ההיסטוריה מלמדת שגראנד צרוקי בגירסת אוברלנד עם מנוע המי היה לאורך השנים תמיד מבוקש ויקר יותר כמשומש מהדגם הפשוט יותר.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
נדיר יותר, לא בהכרח מבוקש יותר, אבל כתוצאה של היצע דל - אין בעיית סחירות.
זה עלול לבלבל עם "מבוקש" יותר, אבל התוצאה דומה.
השאלה המקורית באמת קצת מצחיקה, אבל אני מבין ההתלבטות, למרות שהיא לא אופיינית לקהל היעד של הכלים האלה.
אם אין לך בעיית תקציב, ובא לך על ה V8 (ברור לנו למה), לך על זה.
לא תהיה בעיית סחירות.
כמה כסף "תפסיד", זה כבר ספקולציה שאף אחד לא באמת יודע את התשובה.
לדעתי, ניחוש בלבד, בגלל המגמות האחרונות, הכלים האלה ישמרו יפה על הערך.
נישה צרה. ותמיד יהיו מעריצים חולי נפש.
ראה ערך - קורבט בייבוא אישי בשנים האחרונות, ומה קרה שם למחירון. (רמז - אנשים הרוויחו יפה מהשגעון).
תמסור לו שייהנה, ושיזמין מה שבא לו.
120 לפה, 120 לשם, זה מאוד אינדיבידואלי. אין תשובת בית ספר.
אנסח את השאלה אחרת:
האם רכב בגירסה מאובזרת / חזקה שעלה כחדש 20% יותר מרכב בגירסה בסיסית, יימכר לאחר מספר שנים בכ-20% יותר ממחירו של רכב משומש בגירסה בסיסית?
ככל שחולפים השנים, האבזור המקורי לא משחק תפקיד בערך הרכב, אלא מצבו התחזוקתי.
דהיינו, כבדיחה של דודו טופז (ז"ל) , L , S , LS לא רלוונטי יהיה במכירה. אבל,
אם מדובר על שוני מהותי (מנוע V6 מול V8 ), אז כן אמור להיות הבדל ולא בטוח שדווקא
למנוע הגדול יהיה לו ביקוש על פני המנוע הקטן.
רענן
אני מעדיף v6 על v8 כשזה פרטי שלי
פחות צילינדר, פחות דלק, פחות משקל.
אגב, יש מצב שה v6 המדובר זה אותו מנוע של קרייזלר ששתלו ברנגלר (עד ה JL) ובעוד עשרות רכבים.
אם כן, הוא אמור להיות מאוד מוצלח ואפקטיבי, ונטול מחלות ילדות (2011-2013)
Yaron.nahum
31-01-22, 15:30
אני מעדיף v6 על v8 כשזה פרטי שלי
פחות צילינדר, פחות דלק, פחות משקל.
אגב, יש מצב שה v6 המדובר זה אותו מנוע של קרייזלר ששתלו ברנגלר (עד ה JL) ובעוד עשרות רכבים.
אם כן, הוא אמור להיות מאוד מוצלח ואפקטיבי, ונטול מחלות ילדות (2011-2013)
אכן ה V6 הוא אותו המנוע שקיים גם ברנגלר (קיים גם ב JL ביבוא מקביל / אישי )
לעומת זאת מנוע ה V8 המי 5.7 יודע לסגור זוג או רבעיית צלינדרים כאשר אין צורך
ואז בנסיעה מנהלית אתה יכול לנסוע גם על ארבעה צלינדרים.
כאשר הקוף מתעורר , ואתה לוחץ על הדוושה , כל השמונה נכנסים לפעולה .
אני חושב שפולקסווגן המציאו את זה קודם,…
אכן אותו מנוע v6 נמצא ברנגלר, ואין בעל רנגלר שלא היה רוצה או מפנטז המי v8
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
על פניו, זה רכב ששוקל כ 205 קילו יותר מרנגלר JL ארוך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אישית תמיד בעד קניית הגרסה החזקה יותר. ובניגוד לציפוי אולי - בדרך כלל צריכת הדלק לא פחות טובה אם לא לוחצים.
כיוון שנשאלה שאלת המכירה - אכן אין לדעת. אבל הנסיון מראה שעל פי רוב כשהרכב מתיישן לכינור הגבוה אין יתרון במכירה, לגרסת מנוע חזקה - יש. אם יחד עם המנוע מגיעות גם אופציות שטח כאלו או אחרות- אז בכלל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אכן אותו מנוע v6 נמצא ברנגלר, ואין בעל רנגלר שלא היה רוצה או מפנטז המי v8
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
בינינו, ובלי להפחית מהעניין, אתה יודע מה ההבדל בין המנועים ?
הצליל.
זה הפלוס הגדול. וזה ממש ממכר.
השאר לדעתי לא מצדיק כלום.
בינינו...(-:
Yaron.nahum
31-01-22, 19:48
בינינו, ובלי להפחית מהעניין, אתה יודע מה ההבדל בין המנועים ?
הרעש.
זה הפלוס הגדול. וזה ממש ממכר.
השאר לדעתי לא מצדיק כלום.
בינינו...(-:
צודק , כמעט.
להמי V8 אין רעש. (כמו להרבה מנועי V8 )
יש לו צליל , ממכר.
תיקנתי
אל תיתפס לקטנות…
התכוונתי לצליל.
אם נתעלם מהתענוג הזה, השאר די פסיכולוגי.
זה לא נכון.
אם אתם רוצים להשוות צנועים יש הרבה פרמטרים.
אבל מעבר לכל הסיבה שמנועי v8 גמישים ונותנים מומנט רציף בכל הסלד - הוא סדר ההצתה והחלוקה סביב סיבוב המנוע.
זה לא רק צליל. זה אופי פעולה מאוד ייחודי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ההמי עדיף בכל פרמטר על הv6.
האם עדיף ב 120 אלף שח?
עניין סובייקטיבי.
אבל נראה לי שאם נכנסים לחישובי מחיר מכירה, אז כנראה שלא שווה.
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
זה לא נכון.
אם אתם רוצים להשוות צנועים יש הרבה פרמטרים.
אבל מעבר לכל הסיבה שמנועי v8 גמישים ונותנים מומנט רציף בכל הסלד - הוא סדר ההצתה והחלוקה סביב סיבוב המנוע.
זה לא רק צליל. זה אופי פעולה מאוד ייחודי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא בדיוק הבנתי על מה אתה מדבר. אבל,
מבחינת סדר הצתה ובלאנס, 6 טורי המנוע הכמעט מושלם.
המושלם זה מנוע 12 צלינדר שטוח , 6 בוכנות מול 6 , סטייל בוקסר,
רק שהבוכנות באמת אחת מול השניה (לא כמו בבוקסר שלא באמת אחת מול השניה),
סיפור יקר ומסובך לכן אפשר למצוא אותו בטסטה רוסה ...
אתם כנראה כולכם צודקים ברמה הטכנית
אני לא ממש מבין בהנדסת המנועים האלו
אבל, מבחינת הנהיגה, והביצועים, אין יותר מידי הבדל.
יצא לי לנהוג ב 2 דגמים ברכב אמריקאי (בעצם קנדי) אחד עם v6 ושני v8 המי, על אותו הרכב, מאותו שנתון (חברת השכרה)
אני יודע שזה נגד הזרם, ונורא נורא לא פופולארי, אבל באמת שחוץ מהצליל, וקצת יותר כח (לא שחסר ל v6 כח) לא הרגשתי הבדל מהותי בהתנהגות.
אבל זה רק אני, חובבן שכמוני.
אם נשאר ברמה הטכנית אגב, ה v8 גם יותר כבד, עם ה 60-70 כ״ס תוספת. כך שזה גם מקזז משהו.
אבל הצליל, הצליל, משהו שאי אפשר לכתוב עליו….
אני לא הייתי משלם עליו תוספת של 120K.
6 טורי הכי מאוזן ומומנטי אינרציה מאופסים. וכאן בכלל שאלו על 6 בV.
לא על זה אני מדבר.
ממש בפשטנות....
מנוע 4 פעימות עושה 720 מעלות.
מחזור אוטו מראה לנו שפעימת העבודה נמשכת כ 180 מעלות מתוכה הלחץ יורד ללחץ שהיה טרום ההצתה בערך אחרי 90 עד 120 מעלות.
מנוע 6 מצית כל 120 מעלות. כלומר פעימת העבודה מתחילה בערך כשהצילינדר הקודם בסוף פעימת העבודה הקודמת שלו והלחץ בו כבר נמוך.
מנוע 8 מצית כל 90 מעלות לכן תמיד יש שני צילינדרים בפעימת עבודה בחלק האנרגטי יותר שלה ולכן יש כוח רציף יותר כל הזמן ובכל סלד.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פרארי לא דופקים חשבון ל"מסובך" או "יקר". אם הבוקסר 12 היה כזה מנוע מוצלח, הם היו ממשיכים איתו. ועובדה שהם חזרו למנועי V. עם 12, 8 ועכשיו גם 6.
גרסת המנוע היותר חזקה תמיד עדיפה. בכל מכונית. אין דבר כזה "יותר מדי כוח".
הפער של 120K במחיר הוא לא רק בשביל המנוע. זו גם רמת גימור שונה ויותר אבזור שגם זה, אם תשאלו אותי, לא מצדיק את הפער הכל כך גדול.
אבל האם דגם V8 HEMI יהיה יותר סחיר ויקבל מחיר גבוה יותר במכירה? קשה לדעת. ישראלים מאוד אוהבים רמות גימור גבוהות והמון אבזור מקורי גם ברכב מיד-שניה ואפיל ושלישית ורביעית. אבל אם תרצה למכור בדיוק אחרי זינוק חד במחירי הדלק?.... יגידו לך "אהה, זה 8 צילינדר, זולל דלק"... כאילו שה-V6 הוא חסכוני.... ככה שאי אפשר לדעת. הנסיון עם הגרנדים הישנים מלמד שה-V8 מבוקש יותר מה-6 טורי. בגרנדים WK דגמי HEMI מבוקשים הרבה יותר מהגרנד 4.7 הרגיל ובטח מהגרנד 3.7 עם מנוע V6. האם הביקוש הזה מתבטא בפער מחיר, באחוזים, דומה לזה שהיה כשהם עמדו חדשים באולם התצוגה?..... וואלה, לא יודע. זה כמובן לא אומר כלום לגבי הגרנד החדש.
לגבי "נדירות" - אתם נכנסים כאן לדיון שלא קשור לגרנד צ'רוקי אלא לפסיכולוגיה/פילוסופיה שסביב קניית/מכירת מכוניות משומשות - רכב "נדיר" יהיה פחות מבוקש כשמדובר במכוניות רגילות, כאלה שמציפות את השוק ופונות לקהל אחר שלא מעוניין להתעסק עם רכב ייחודי שלא מוכר בשוק ועם קושי אפשרי בשירות ובהשגת חלפים.
דווקא במכוניות פאר/יוקרה/מיוחדות, ה"נדיר" יכול למצוא חן בעיני כאלה שמחפשים משהו שונה וייחודי ואולי יהיו מוכנים לשלם עבורו יותר - רק לקחת בחשבון שה"סחירות" של רכב נדיר תהיה נמוכה יותר, כלומר זה רכב שמהרגע שיוצע למכירה עד שבאמת ימצא את הקונה הנכון שמבין מה יש לפניו ומוכן לפתוח את הכיס, עלול לעבור זמן רב. לא לכל מוכר יש את הסבלנות הזאת.
בגראנדים הקודמים , ההמי גם היה חסכוני יותר בדלק מה v6, והיה הבדל במחיר אבל בוודאי שלא התקרב לסכומים כאלה , גם לא ב %
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיר מישהו שב 2008 ייבא גרנד wk ביבוא אישי, יעצתי לו ללכת על המי v8 אוברלנד עם כל חבילת השטח, בחר ללכת על לרדו v6 כיום הרכב שלו שווה ביום טוב כ 30-40k המי 2008 עם ה qd2 נסחר סביב 100k ומחירו רק עולה עם השנים.
גראנד החדש עם חבילת השטח שמגיעה באוברלנד על נעילות ה qd2, בבוא היום יקרוץ לאלו שמחפשים לטייל גם בשטח, ועף על פי שכיום נראה לנו קצת הזוי לקחת רכב במחיר מעל 500k לשטח, זה יקרה, ההיסטוריה אינה משקרת, כמו כן נראה לי שהוא יהיה הרכב האחרון עם מנוע v8 ( מזכיר לי משהו מהסרט מקס הלוחם בדרכים..)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
פרארי לא דופקים חשבון ל"מסובך" או "יקר". אם הבוקסר 12 היה כזה מנוע מוצלח, הם היו ממשיכים איתו. ועובדה שהם חזרו למנועי V. עם 12, 8 ועכשיו גם 6.
זה לא בוקסר כמו בסובארו או פורשה .
זה היה מנוע עם גל ארכובה סופר מסובך כדי להעמיד באמת בוכנה מול בוכנה.
במנוע כזה, תניח כוס מים , ובכל "פימפום גז" מהיר, הם לא זזים.
אוי כמה שאני אוהב פרארי....
אין לי ספק שכמו כל דבר שפרארי עושים, גם הבוקסר 12 הוא יצירת מופת.
אבל זה לא אומר שזה מנוע מוצלח. אם זה סוס מנצח, לא מחליפים אותו כל כך מהר.... (סוס, פרארי.... יצא מתאים:rolleyes:)
את מערכת ההנעה הכפולה של הפרארי FF ראית? זו מלאכת מחשבת הנדסית עוצרת נשימה.
אבל גם היא כבר לא מיוצרת והם לא המשיכו עם המערכת הזו.
סיבוך ומורכבות אינם תנאי להצלחה. בדרך כלל רק להיפך. אפילו בפרארי.
מכיר מישהו שב 2008 ייבא גרנד wk ביבוא אישי, יעצתי לו ללכת על המי v8 אוברלנד עם כל חבילת השטח, בחר ללכת על לרדו v6 כיום הרכב שלו שווה ביום טוב כ 30-40k המי 2008 עם ה qd2 נסחר סביב 100k ומחירו רק עולה עם השנים.
גראנד החדש עם חבילת השטח שמגיעה באוברלנד על נעילות ה qd2, בבוא היום יקרוץ לאלו שמחפשים לטייל גם בשטח, ועף על פי שכיום נראה לנו קצת הזוי לקחת רכב במחיר מעל 500k לשטח, זה יקרה, ההיסטוריה אינה משקרת, כמו כן נראה לי שהוא יהיה הרכב האחרון עם מנוע v8 ( מזכיר לי משהו מהסרט מקס הלוחם בדרכים..)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
ההבדל הוא שגראנד ישן הוא רכב עם ביקוש כי עם שיפורים ומיגונים אפשר לעשות איתו שטח.
דגם הL? מי יקנה דבר כזה לשטח?
אז בחמש שנים הראשונות עוד אפשר יהיה למכור אותו כרכב יוקרה גם כיד שניה. מניח שעל זה פות"ש מדבר, מצד שני, בשנים הללו הוא גם יאבד עשרות רבות של אחוזים מערכו. ואז מה? כמה הוא יוכל לבקש אקסטרה על ההמי? 10k? 20k?
נראה לי שהוא יהיה הרכב האחרון עם מנוע v8 ( מזכיר לי משהו מהסרט מקס הלוחם בדרכים..)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
"The last v8 interceptor"....
"Its a v8, mate..."
אין ולא יהיה שום דבר שמשתווה ל-V8 חזק.
[QUOTE=TDI;977567]תודה לכולם.
אנסח את השאלה אחרת:
האם רכב בגירסה מאובזרת / חזקה שעלה כחדש 20% יותר מרכב בגירסה בסיסית, יימכר לאחר מספר שנים בכ-20% יותר ממחירו של רכב משומש בגירסה בסיסית?
- - - Updated - - -
20% מ400 אלף שקל הם פי 2 מ20% מ200 אלף שקל (כיד שנייה).
אז אלא אם הבחור חי לפי עלות בספרים, הוא יאבד כסף.
בגראנדים הקודמים , ההמי גם היה חסכוני יותר בדלק מה v6, והיה הבדל במחיר אבל בוודאי שלא התקרב לסכומים כאלה , גם לא ב %
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע אם זה מעיד על משהו,
בג'ולייטה שהיתה לאשתי, במצב דינאמי (ספורט) הרכב היה חסכוני יותר מאשר במצב רגיל.
למה?
התאוריה שלי היא שבמצב זה בגלל שינויים גם בניהול המנוע, המנוע הפיק עוד כמה סוסים, התאמץ פחות ולכן היה חסכוני יותר.
נכון?
אולי...
אבל בזה אני בטוח:
מנוע חזק יותר מתאמץ פחות ולכן חסכוני יותר.
אם בשיוט הוא הופך לV4 אז בכלל...
אם השיקול היחידי הוא כמה ערך יאבד וכמה מהר ימכור, שיזמין לנדקרוזר ולא גרנד צ'רוקי. המתנה עד למסירה - שנה שלמה.... ובא שלום על ישראל.
אין ולא יהיה שום דבר שמשתווה ל-V8 חזק.
שכחת איך זה לעמוד מאחורי V12 שתי פעימות מקורר אויר
137219
"The last v8 interceptor"....
.
Kick in thu guts barry
she is the...th...the last of the V8's
shut the gate on this one maxy- it's the duck's gut's
sh...sh..she is the last of the v8's she sucks nitros
t....t..twin overhead cams..600 horsepower through the wheels
(אגב, המשפט האחרון שאמר המכונאי הוא קשקוש. הXBGT עם קמשפט בבלוק)
שני קטעים שאני יכול לראות תמיד, גם אם הם מטופשים
https://www.youtube.com/watch?v=EK2ijfxqlnY&ab_channel=Wasteland_Trader
https://www.youtube.com/watch?v=Z_SZCo3z-QM&ab_channel=flamerider
גם הסופרצ'ארג'ר ווייאנד 6-71 לא באמת גדש את מנוע הוינדזור 351.....
אבל אני מוכן לתת עכשיו כליה תמורת פורד פלקון XBGT אוסטרלית ידנית בדיגום אינטרספטור. כזאת.
שכחתי לעדכן כאן.
לפני כחודשיים נחת כאן גרנד צ'ירוקי L עם מנוע HEMI ו-QD2. (שמשום מה כבר לא נקרא כך. ב"Window sticker" מופיע QT2, ובשורה נפרדת eLSD)
הראשון שישתמש במערכת הזו, כמו גם בהילוך הכוח, יהיה כנראה הבעלים הבא, או זה שאחריו...
QT2 ו QD2 זה שתי מערכות שונות
Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
QT2+ELSD=QD2
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3367-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-WK#:~:text=QD2%20%D7%96%D7%95%20%D7%9B%D 7%91%D7%A8%20%D7%A0%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7 %94%20%D7%90%D7%9C%D7%A7%D7%98%D7%A8%D7% 95%D7%A0%D7%99%D7%AA%20ELSD
בינינו, ובלי להפחית מהעניין, אתה יודע מה ההבדל בין המנועים ?
הצליל.
זה הפלוס הגדול. וזה ממש ממכר.
השאר לדעתי לא מצדיק כלום.
בינינו...(-:
צודק , כמעט.
להמי V8 אין רעש. (כמו להרבה מנועי V8 )
יש לו צליל , ממכר.
באופן מוזר משהו, מחלקת האגזוזים של היצרן עשתה עבודת השתקה טובה מדי, כך שלמרבה הצער אין מספיק מהצליל הזה ברכב. שדרוג מערכת פליטה מתבקש כאן...
כמו כן נראה לי שהוא יהיה הרכב האחרון עם מנוע v8
אכן כך, למרבה הצער.
בדגם ואגוניר L החדש, מנועי V8 ירדו ממהיצע לטובת מנוע "הוריקן" V6 מוגדש חדש.
שכחתי לעדכן כאן.
לפני כחודשיים נחת כאן גרנד צ'ירוקי L עם מנוע HEMI ו-QD2. (שמשום מה כבר לא נקרא כך. ב"Window sticker" מופיע QT2, ובשורה נפרדת eLSD)
הראשון שישתמש במערכת הזו, כמו גם בהילוך הכוח, יהיה כנראה הבעלים הבא, או זה שאחריו...
המי 5.7 או 6.4 ליטר?
5.7.
6.4 מגיע רק בוואגוניר, לא בגרנד צ'ירוקי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.