yoav
31-01-22, 17:13
כשאני משלב 4x4 בהיילקס 2019, אני מבין (או חושב שאני מבין..)שקורים שני דברים:
1. שילוב בטרנספר שמתחיל לסובב את גל ההינע הקדמי שמניע את הדיפרנציאל
הקדמי
2. שילוב add בציריה ימין שמחבר אותה לדיפרנציאל.
והשאלות:
1. אז ציריה שמאל מסתובבת כל הזמן? והיא לא מסובבת את הדיפ הקדמי שמסובב את גל ההינע? אז איזה חיסכון יש פה בעצם ( בלוקרים ידניים הרי יש בשני הצדדים..)
2. אם אותו add לא עובד אז בשילוב 4x4 הטרנספר ישולב- גל ההינע הקדמי יעביר לדיפ הקדמי אבל לא לציריה ימין, אבל לשמאלית כן?..
אם היה פורום לפרה-מתחילים הייתי שואל שם😁
בסמוראי היה יותר פשוט להבין
1. שילוב בטרנספר שמתחיל לסובב את גל ההינע הקדמי שמניע את הדיפרנציאל
הקדמי
2. שילוב add בציריה ימין שמחבר אותה לדיפרנציאל.
והשאלות:
1. אז ציריה שמאל מסתובבת כל הזמן? והיא לא מסובבת את הדיפ הקדמי שמסובב את גל ההינע? אז איזה חיסכון יש פה בעצם ( בלוקרים ידניים הרי יש בשני הצדדים..)
2. אם אותו add לא עובד אז בשילוב 4x4 הטרנספר ישולב- גל ההינע הקדמי יעביר לדיפ הקדמי אבל לא לציריה ימין, אבל לשמאלית כן?..
אם היה פורום לפרה-מתחילים הייתי שואל שם😁
בסמוראי היה יותר פשוט להבין