PDA

צפייה בגרסה מלאה : חיבור בצינור מתכת בין קומפרסור למיכל.



סולי
31-01-22, 17:40
שלום...
פרויקט המיכל אוויר טרם תם ונשלם
צינור פלסטיק 8ממ שקוף ושחור..אפילו 10ממ שחור לא שורד את החום וכושל כל פעם אחרי שימוש ארוך ומאומץ.

מעוניין לחבר בין הקומפרסור בזווית 90 מעלות הברגה 1/4npt. צינור 30סמ ממתכתי כלשהי שיהיה עמיד בחום ובלחות ובצד שני גם הברגה ב90 מעלות 1/4npt.

לפני שמכוונים אותי למוצר מדף של arb... ממה ששמעתי החלק הפנימי לא עשוי נירוסטה ונוטה להחליד ולהתפורר בפנים.

תודה לעוזרים.137214137215

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

guyo
31-01-22, 17:58
אמנם לא מנסיון אישי אם הצינורות שלהם, אבל מחברים של flexzila עד כה מתפקדים מצויין, עמידים ואיכותיים.
אם זה בא בחשבון מבחינתך, הייתי מזמין צינור.


Sent from my SM-G998B using Tapatalk

דקל מ
31-01-22, 18:00
הייתי מנסה להתקין צינור מאריך 3/8 של ברז פרח
בטוח אפשר לעשות התאמה בין ההברגות וזה צינור שיודע להחזיק לחץ (לא יודע לכמה לחץ הקומפרסור דוחס לך)
יודע לעבוד בחום (מים חמים)
מגיע כבר מסוכך והכי חשוב עולה גרושים
לא הצלחת, לא הפסדת הרבה אולי 50 שקלים

Sent from my BL5000 using Tapatalk

asafk
31-01-22, 18:00
אתה צריך צינור פלסטיק (ניילון) של בלמי אויר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נמרוד
31-01-22, 18:30
איזה חום? זה בתוך הקבינה, לא?
מה ואיך נכשל?

איל מ
31-01-22, 18:46
אני מנחש ש
כשאוויר זורם בלחץ במהירות במעבר צר, זה יוצר הרבה חום. למעשה, זה אחת הסיבות הנפוצות לכשלון של צינור משאבה ידנית של אופניים. ושם הספיקה היא כלום וחצי.

Gilad
31-01-22, 18:53
צינור נחושת צריך לעשות את העבודה

לך לכל מזגניסט או טכנאי קירור שיכופפו לך לפי מידב בשטח וילחימו הברגות בקצה

YoavR
31-01-22, 19:08
איזה חום? זה בתוך הקבינה, לא?
מה ואיך נכשל?

החום של האויר הדחוס


.... של arb... ממה ששמעתי החלק הפנימי לא עשוי נירוסטה ונוטה להחליד ולהתפורר בפנים.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

לא יפה. זו סתם דיבה.
הצינור הוא צינור טפלון העטיפה השזורה שלו היא נירוסטה.

137218
יש מגוון אורכים

ניתקלתי בקומפרסור שעבד בתנאי לחות גבוהים שהצינור לאט לאט ניסתם מלחות וג'יפה.

kd2
31-01-22, 19:12
אתה צריך צינור פלסטיק (ניילון) של בלמי אויר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נכון.
יש אצלי 8-10-12 בעוטף עזה אם אתה רוצה.
לא גמישים מאוד אבל הרבה הרבה יותר חזקים.
יש לכל ספקי הפנאומטיקה.
חשוב גם לבחור עובי דופן הכי עבה שיש.

או נחושת ו2 מחברים פלר.
(גם ציוד לזה יש לי).

סולי
31-01-22, 19:17
Guys,
תודה הסתכלתי אבל לא מצאתי שם מחברים לצורך שלי...

אסף,
איפה אמצא צינור כזה עכשיו? ומה יהיה עם הזווית פלסטיק גם היא כשלה בפעם האחרונה עם הצינור.

נמרוד,
אכן בתוך הקבינה... החום מגיע מעבודה מאומצת וארוכה של הקומפרסור.
במקור מחוברת שם הפיה לחיבור מהיר של צינור המילוי... עכשיו בעצם יוצא משם צינור לתוך מיכל.
הוספתי תמונות של הכשל בצינור 8ממ שקוף.. ואחכ בצינור 10ממ כחול... ולאחרונה גם עם 10ממ שחור גם הזווית עם החיבור מהיר התפרקה.

Gilad,
תודה זה נשמע כמו פתרון!..

יואב,
אני מתנצל... כנראה סרן שמועתי לא אמין כל כך... אבל ממך נשמע שכך גם הצינור בסביבה מסוימת.

סולי
31-01-22, 19:42
נכון.
יש אצלי 8-10-12 בעוטף עזה אם אתה רוצה.
לא גמישים מאוד אבל הרבה הרבה יותר חזקים.
יש לכל ספקי הפנאומטיקה.
חשוב גם לבחור עובי דופן הכי עבה שיש.

או נחושת ו2 מחברים פלר.
(גם ציוד לזה יש לי).

פספסתי את ההודעה...תודה! עובר לפרטי!

סולי
12-07-22, 19:12
חצי שנה פלוס מינוס.... חשבתי לעדכן.
וויתרתי על המחבר פושפיט בצד המיכל... זה עבד מעולה ואז ניסיתי לכופף ולשפר קצת... וכרגיל האויב של הטוב זה הטוב יותר... לא הצלחתי להביא את הצינור נחושת 10ממ למיקום בלי לחץ על המחבר...הזמנתי מחבר עין ומחכה שיגיע.
בינתיים החזרתי לצינור ניילון.

הנוסחה פה הייתה 2 מחברי פושפיט שמתאימים לטמפ גבוהות במיוחד וגם לחיבור צינור קשיח, צינור נחושת 10ממ... והמון המון סבלנות.

מוכרח להמליץ לכל מי מחבר קומפרסור למיכל ויש לו אפשרות לצאת מהקומפרסור עם צינור קשיח לעשות את זה... זה מורגש במגע ביד שהצינור עוזר לקומפרסור לאבד חום.

ובזאת גם תודה ענקית לים, kd2, על הסבלנות והייעוץ הטלפוני.139207139208

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

נמרוד
16-07-22, 12:23
חיברת צינור נחושת קשיח בין שני מכלולים שכל אחד מהם מחובר קשיח למרכב?

asafk
16-07-22, 16:47
א. ברכב כבד עם מערכת אויר תקנית, חייב להיות צינור מתכתי בין המדחס למייבש או המיכל הראשון. זה מקרר את האויר מוריד את כמות המים שנכנסת למיכל.
ב. מדחס חשמלי - צריך לשבת על תושבות גמישות.
ג. מיכל - מחובר קשיח אבל רצוי עם פס גומי בינו לבין השילדה.
ד. תמיד מומלץ באחד הקצוות לפחות של כל צינור קשיח - לחבר צינור גמיש. דווקא אם שני האלמנטים מחוברים קשיח לרכב או השילדה - לכאורה אין ביניהם תנועה יחסית אבל בכל זאת..


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

איל מ
16-07-22, 16:56
צינור נחושת שמסודר בצורת סליל כמו שמודגם אצל סולי, נותן אחלה גמישות. לא מזה הייתי מודאג.
אני רק לא הבנתי באיזה קושי נתקלת עם הנחושת.
למה לא לסובב את הברך שעל המיכל כך שתפנה לכיוון שמתאים לך, ולהוליך את הצינור, בהתאם, שיגיע בזוית הרצויה.

סולי
16-07-22, 18:49
חיברת צינור נחושת קשיח בין שני מכלולים שכל אחד מהם מחובר קשיח למרכב?מכלולים... בוא...
מה הבעיה ?
הקומפרסור arb יושב על גומיות זערוריות מקוריות... והמיכל קשיח.
למרות הסליל ומה שאיל אומר .. מדובר בקוטר 10ממ ... מעט מאוד גמישות יש שם.
אולי לוויברציות קטנות.

הקושי שנתקלתי בו זה לחבר צינור קשיח למחברי פושפיט.
קודם כל הם מיועדים לצינור גמיש והתנועה של החיבור והניתוק בלתי אפשרי כמעט ברגע שמדובר בצינור קשיח.
הסליל מאפשר את הגמישות הזו וגם הכיוונים המנוגדים של שני המחברים.


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

נמרוד
16-07-22, 18:56
צינור מנחושת עלול להסדק מרעידות, במיוחד אם אין חיבור גמיש בקצה, ולכן זה פחות מקובל בעולם האוטומוטיבי. גם על קומפרסור סטטי גדול הצנרת בדרך כלל מפלדה, לא נחושת.

זה לא שאתה צריך להפטר מהחום בצינור המוביל בין המדחס למיכל, כמו שאתה צריך צינור שיעמוד בחום הזה, כמו המקורי של ARB או VIAIR או אחרים.

סולי
16-07-22, 19:00
מה שראיתי מקומפרסורים גדולים עם מיכלים בתעשייה אלה היו צינורות נחושת.
בכל מקרה מבטיח לעקוב.
הפושפיט כן מאפשר תנועה מסויימת.
גם בגלל הפושפיט עצמו אבל גם בגלל שהשתמשתי במחבר מסתובב.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ehudzeelim
16-07-22, 19:49
נראית אחלה עבודה
רק שאלה, למה לא כיוונת את פתח המיכל לכיוון יציאת הקומפרסור? היית חוסך אורך צינור, את הזוית בכניסה למיכל, ומקטין את הפגיעות שלו. זה אפשרי גם מכיוון שיש לך פתח ניקוז מים. יש סיבה שבגללה החיבור חייב להיות מלמעלה?

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

סולי
16-07-22, 21:17
המחבר למעלה ולמטה הוא pushfit...
וכשבשני קצוות יש מחבר כזה לשחרור וחיבור צריך חופש תנועה .. אז בצורה הזו הם מנוגדים והפירוק וההרכבה קלים יותר.

שנית אלו מחברים swivel. הוא יעבדו בכל זווית סביב הציר.

עד כאן התאוריה...
בפועל ניתוק או חיבור מאוד קשים כשיש את המחברים הללו בשני קצוות והם גם לא ממש אוהבים צינור קשיח.
המחבר על המיכל כבר לא אוטם וכשל מרוב משחקים.
אני מתכנן לעבור במיכל למחבר עם עין ונראה ..

למעלה נראה לי יותר מוגן...השטרונגול הבולט מתחתיו זה השסת בטחון (אולי אשים לו ברך שגם יבלוט פחות) .. ובתכלס עם צינור קשיח... וציוד רך בעיקר אין לא ממש ממה להיפגע.

אגב המטרה להבדיל ממה שנמרוד מציין היא לעזור לקומפרסור לאבד חום ולהאריך את חייו. גם עם arb לא בחרו לעשות זאת.

הוספתי עוד כמה תמונות אולי יעזרו להמחיש קצת.

בקישקוש זה הכיוון המתוכנן עם המחבר עין.139279139280139281139282139283139284 139285

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

kd2
17-07-22, 17:16
צינור מנחושת עלול להסדק מרעידות, במיוחד אם אין חיבור גמיש בקצה, ולכן זה פחות מקובל בעולם האוטומוטיבי. גם על קומפרסור סטטי גדול הצנרת בדרך כלל מפלדה, לא נחושת.

זה לא שאתה צריך להפטר מהחום בצינור המוביל בין המדחס למיכל, כמו שאתה צריך צינור שיעמוד בחום הזה, כמו המקורי של ARB או VIAIR או אחרים.

בקומפרסורים בוכנתיים אני מכיר רק נחושת (עם צלעות) ובדיוק בשביל לקרר את האוויר בין סטייג 1 ל -2.
לגבי סדיקה, אם זה אלים במיוחד אז כן, ועדיין רוב המדחסים נגיד בעולם הקירור מחוברים יניקה ודחיסה עם צינור נחושת ללא מחבר גמיש (מוסיפים במדחסים עם התנעה אגרסיבית ו/או צנרת קצרה שלא יודעת לספוג).





ובזאת גם תודה ענקית לים, kd2, על הסבלנות והייעוץ הטלפוני.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk

בשמחה.
אני מזמן הבנתי שאורי רוצה ייעוץ בתוך מסגרת (=טירלול) הדרישות שלו, וזה מה שהוא רוצה...
וזה הגיע לחיבור צנרת נחושת קשיחה לפושפיט, שזה אגב עובד רק שפה באמת אין גמישות אז זה קשה (חיבורי פלר זה לאנשים רגילים מידי).

ד ו ר ו ן
18-07-22, 15:27
חיברת צינור נחושת קשיח בין שני מכלולים שכל אחד מהם מחובר קשיח למרכב?

למשל צנרת ברקס קשיחה מהבוסטר עד לצומת פיצול לצינורות הגמישים.

אם זה לא צינור ישר מנקודה לנקודה, אז הפיתולים וכיפופים בדרך מייצרים גמישות.

סולי
09-09-22, 14:44
נראית אחלה עבודה
רק שאלה, למה לא כיוונת את פתח המיכל לכיוון יציאת הקומפרסור? היית חוסך אורך צינור, את הזוית בכניסה למיכל, ומקטין את הפגיעות שלו. זה אפשרי גם מכיוון שיש לך פתח ניקוז מים. יש סיבה שבגללה החיבור חייב להיות מלמעלה?

Sent from my SM-J710F using Tapatalkבוצע!
כמו שרבים וטובים המליצו כבר מההתחלה.. זנחתי את הפושפיט.
עברתי למחברי עין / compression , בקומפרסור ובמיכל. צינור נחושת 10ממ, 3לופים הצלחתי לעשוצ הפעם.
אחרי נסיעה קצרה מחזיק 125psi כבר שעה.
והצינור מתחמם יופי יופי בזמן עבודה, אני מבסוט!

תודה רבה לכולם! ובמיוחד לים! שלא התייאש ממני ותמך נפשית.140029140030140031140032

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

-->