PDA

צפייה בגרסה מלאה : שמנים שמנים שמנים...



נעם ל
07-02-22, 15:02
שלום חברים
הכלה היא טרופר דיזל אוטומט 2000 מערכת TOD
ולשאלות:
מי יודע אילו שמנים הולכים בדיפ' אחורי
דיפ' קדמי
טרנספר

תודה מראש:)

raanan
07-02-22, 15:08
שלום חברים
הכלה היא טרופר דיזל אוטומט 2000 מערכת TOD
ולשאלות:
מי יודע אילו שמנים הולכים בדיפ' אחורי
דיפ' קדמי
טרנספר

תודה מראש:)
שים לב, בטרנספר זה שמן ממסרה אוטומטית - דקסטרון 3

ofer_b
07-02-22, 17:35
דיפ קדמי 75-90
דיפ אחורי 80-90 עם תוסף מוגבל החלקה lsd
טרנספר ב tod דקסטרון 3

Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk

נעם ל
07-02-22, 19:42
אלופים תודה רבה!
מה לגבי כמויות?

raanan
07-02-22, 19:45
אלופים תודה רבה!
מה לגבי כמויות?
נסחפת ... צריך בשביל זה את הספר.
נדמה לי שיש פה בספריית ההורדות.

קח טיפ קטן,
תמיד תתחיל בפתיחה של בורג המילוי ואח"כ את בורג הריקון

נעם ל
07-02-22, 19:46
אחפש פה. לגבי הטיפ מאמץ בחום

נדב ש.
07-02-22, 19:48
אלופים תודה רבה!
מה לגבי כמויות?

2 ליטר בקידמי(שים לב לבורג הריקון, הוא אחד מברגי סגירת הביצה).
3 ליטר באחורי.
2.5 +/- ליטר בטרנספר(דקס' 3 ), בזהירות לא לדפוק את ההברגות.

+1 לרענן, קודם תפתח את ברגי המילוי.

נעם ל
07-02-22, 20:37
נסחפת ... צריך בשביל זה את הספר.
נדמה לי שיש פה בספריית ההורדות.

קח טיפ קטן,
תמיד תתחיל בפתיחה של בורג המילוי ואח"כ את בורג הריקון
שיטוט זריז והספר נמצא - שיטוט נוסף ולהלן הממצאים:
דיפ' קדמי - 1.4 ליטר 75W-90
דיפ' אחורי - 3 ליטר 80W-90 עם התוסף הנ''ל
טרנספר 1.9 ליטר דקסרון 3
הספר מתייחס למילוי מוחלט, אני בדר''כ מודד כמות שיצאה וע''פ זה ממלא (כי תמיד נשארים שיירים וכו' וכו')
קדימה לעבודה...

נדב ש.
07-02-22, 21:16
השמנים מגיעים בבקבוק של 1 ליטר בדר"כ, אז בכל מקרה יישאר לך עודף, וזה תמיד טוב שיש.

טעות למדוד כמות שיוצאת כי לפעמים חסר מאי אילו סיבות...
יש בורג ריקון ובורג למלא, ממלאים עד שמטפטף מהבורג מילוי.
בהצלחה.

נעם ל
08-02-22, 23:11
2 ליטר בקידמי(שים לב לבורג הריקון, הוא אחד מברגי סגירת הביצה).
3 ליטר באחורי.
2.5 +/- ליטר בטרנספר(דקס' 3 ), בזהירות לא לדפוק את ההברגות.

+1 לרענן, קודם תפתח את ברגי המילוי.
נדב קודם כל תודה!
לגבי הכמויות.. זה מה שהנסיון ממליץ? כי אין חכם וכו'.. כמובן שאם אצלך ועוד זה עובד אז אמלא ע''פ הכמויות שרשמת.. בכל מקרה טרם קניתי לדיפים, אז אעדכן כמה נכנס לאחר ביצוע

asafpeleg
09-02-22, 06:42
מהספר:https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220209/0b7645cb0b4c4e3238367e67ffd689ac.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220209/d814206b13c7a369908d4ad74557e544.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220209/eedcf2b056169fc9e3a24d2a9cf12f9c.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220209/55ac70b01baa683827eb9086806f8087.jpg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

נעם ל
14-06-22, 21:07
כמו שהובטח.. עדכון לאחר ביצוע:
ביצה קדמית: יצא שמן בצבע חום כהה מאוד ויחסית נקי ללא משקעים למיניהם, יצא בריקון כמות של 950 מ''ל...... נכנס במילוי 1.6 ל'.

ביצה אחורית: יצא שמן חום כהה מאוד כמוס במשקעים ו'אבקת מתכת' שנצמדה למגנט בורג הריקון, יצאה כמות של 2.4 ל' ובמילוי נכנס 3 בדיוק.

טרנספר: יצא שמן שחור משחור עם הרבה דמיון אפשר היה להבחין באזכור קל לגוון האדום המקורי... יצא ונכנס 2.25 ל'.

פ' אויר חדש.. מזגן כנ''ל.

פ' סולר הוחלף למקורי כמובן, לא נמצא חשד למים בסולר (רוקנתי את הסולר שיצא מהפילטר לתוך כוס שקופה למשך כמה שעות לראות היצוף הסולר וישקעו המים).

שמן מנוע: הבורג של ריקון הקרטר היה מכוסח לחלוטין.. הוצא עם דורן (והרבה קללות), הוחלף בחדש, גם הגומייה. הקרטר פורק ואיתו נשרו כמויות מפחידות של סיליקון, שבזמן הסרתו התברר שהוא בן 2 דורות לפי 2 צבעי/סוגי הסיליקון שיצאו. המון בוצה חתיכות סיליקון וגרגרים לא מזוהים גדולים יחסית (משהו כמו 1-2 מ''מ כולל במסננות הקטנות). הכל נוקה היטב כולל הברגים של הסגירה, RTV חדש נמרח (כמו שעשיתי בעבר בגיר למי שעוקב...) והכל הורכב.

פילטרים שמן חדשים מקוריים. (מי המהנדס השיכור שתכנן את המיקום המפגר שלהם?????).

עד כאן להיום רבותיי!
בהמשך - מים... כאן המקום להסביר לי מה *לא* לעשות בזמן החלפתם (כן פקק רדיאטור יוחלף..)

- - - Updated - - -

אה.. גיר.. גם עבר רענון ...:)

- - - Updated - - -

וכמובן מנצל את הבמה להודות לכולכם על העצות, ההסברים, הטיפים ועוד

ד ו ר ו ן
14-06-22, 22:50
פ' סולר הוחלף למקורי כמובן, לא נמצא חשד למים בסולר (רוקנתי את הסולר שיצא מהפילטר לתוך כוס שקופה למשך כמה שעות לראות היצוף הסולר וישקעו המים).


בשביל הספורט, תפתח את הפילטר הישן, ממש לפתוח ,לא רק להציץ פנימה, ותסתכל על הנייר סינון.
אם יש כתמים שחורים, סיכוי גבוה שעברו שם מים וג׳יפה.

asafpeleg
15-06-22, 06:37
פילטרים שמן חדשים מקוריים. (מי המהנדס השיכור שתכנן את המיקום המפגר שלהם?????).

הכי קל להגיע למסנן שמן מנוע מלמטה מאחורי הגלגל הקדמי הימני, ומשם זה די תלוי במיגון מנוע- אם אין אז לא בעיה, אם יש - אולי צריך לפרק כמה ברגים של המיגון ואח״כ להחזיר.
מסנן שמן של מערכת הזרקה (זה שבצד ״נהג״ ) לא דורש החלפה באותה תכיפות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

נעם ל
15-06-22, 08:45
בשביל הספורט, תפתח את הפילטר הישן, ממש לפתוח ,לא רק להציץ פנימה, ותסתכל על הנייר סינון.
אם יש כתמים שחורים, סיכוי גבוה שעברו שם מים וג׳יפה.

עוד לא זרקתי.. אסתכל

- - - Updated - - -


פילטרים שמן חדשים מקוריים. (מי המהנדס השיכור שתכנן את המיקום המפגר שלהם?????).

הכי קל להגיע למסנן שמן מנוע מלמטה מאחורי הגלגל הקדמי הימני, ומשם זה די תלוי במיגון מנוע- אם אין אז לא בעיה, אם יש - אולי צריך לפרק כמה ברגים של המיגון ואח״כ להחזיר.
מסנן שמן של מערכת הזרקה (זה שבצד ״נהג״ ) לא דורש החלפה באותה תכיפות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

בדיוק משם. זו פעם שנייה שאני מחליף כבר, ומוריד לגמרי את המיגון שיש שם בעיקר בשביל לנקות הכל. אולי אחרי שאטמתי את הקרטר כמו שצריך לא יתלכלך שם כל כך, ובפעם הבאה אראה אם ניתן לפרק את הפילטר ללא פירוק המיגון.
לגבי הפילטר הקטן- לא מכיר (אך אני 'ירוק' בתחום..) מה התדירות להחלפתו? עד כה החלפתי בשגרת טיפולים.. כמה עשרות שקלים ואני כבר מתחת לרכב;)

-->