התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רנו זה דרעק ?! שרשור פוצל.



חנן-ג'יפולוג
25-01-22, 20:47
אללה איסתור. רנו זכתה בארה"ב במכונית השנה? ועוד רנו9? נשמע כמו פייק ניוז.

asafk
25-01-22, 21:14
אין מחיר לאמינות של רנו.
או של משרדי פירסום.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

raanan
25-01-22, 21:34
עכשיו הייתה כתבה של יפעת גליק בנושא עמדות טעינה במרחב הציבורי ובבתים משותפים.
בגדול היה,
בבית משותף צריך הסכמת וועד הבית ולא פעם נוצר בגלל זה סיסוכי שכנים.
במרחב הציבורי אין מספיק וכרגיל בפירפריה כמעט שאין ביחס לת"א והמרכז.
בנוסף, אין אמינות לאפליקציות של איתור עמדות זמינות.

בקיצור,
המסקנה שלי (שבעצם לא השתנתה הרבה), יותר מתאים לבעלי בתים פרטיים.

רענן

assafy
25-01-22, 21:34
מכאן בא הביטוי - הכנה למזגן

ehudzeelim
25-01-22, 21:59
מרגש. גם זאת היתה פעם מכונית השנה:

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220125/ccffadcf43013f509cf95aa38d1fbef9.jpg


היתה לי כזאת בגרסת ה-5 דלתות (רנו 11),
אוטו אמין ביותר, וכבונוס יכולות שטח מצוינות, הייתי מגיע איתה משדה בוקר לעין עקב באופן קבוע.
נסעתי איתה 100K ב-7 שנים מאילת עד החרמון עם ציוד קפינג וגנרטור על הגגון ולא נתקעתי מעולם. בסוף הלך ראש מנוע ב-300K ק"מ אז מכרתי אותה לברזל.
אז קצת כבוד ;)

מיכה100
25-01-22, 22:19
היום במחיר הזה קונים בוגאטי שירון.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

גיא
26-01-22, 00:01
מרגש. גם זאת היתה פעם מכונית השנה:

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220125/ccffadcf43013f509cf95aa38d1fbef9.jpg

גם באירופה וגם בספרד !

דרור ברלי
26-01-22, 07:50
רנו 9 המקורית (הצרפתית, לא הספרדית) היתה מכונית אדירה.
להבדיל מרובכם, עוד הספקתי לנהוג המון בכמה כאלה.

אלה גם היו השנים שמכוניות של רנו באמת היו אמינות וטובות. לסלוגן ההוא היתה אחיזה במציאות.

Asaf-a
26-01-22, 07:56
מוזר
אני דווקא זוכר אותן כמאוד בינוניות, וממש לא כמובילות הקטגוריה.


Asaf-a
אסף.א

נמרוד
26-01-22, 08:03
רנו 9 המקורית (הצרפתית, לא הספרדית) היתה מכונית אדירה.
להבדיל מרובכם, עוד הספקתי לנהוג המון בכמה כאלה.

אלה גם היו השנים שמכוניות של רנו באמת היו אמינות וטובות. לסלוגן ההוא היתה אחיזה במציאות.אז תתקשר לקרסו, תבדוק אם המחיר עדיין מוקפא.

דרור ברלי
26-01-22, 08:07
לא מובילת הקטגוריה בשום פרמטר של "איך נוסעת".
אבל היתה מכונית בסיסית פשוטה, טובה לתקופתה ובעיקר אמינה - שזו בדיוק ההגדרה שהפכה את סובארו וטויוטה לאגדות בישראל.

ובואו נהיה כנים לרגע - היעדר אמינות תיאורטי הוא גם הדבר היחיד שכל הזמן עולה כשמזכירים את המילה "רנו" (או כל רכב צרפתי אחר) - נו, כי היא צרפתית בלהבלהבלה.

דרור ברלי
26-01-22, 08:15
אז תתקשר לקרסו, תבדוק אם המחיר עדיין מוקפא.


עם מחוג מד הטמפרטורה שצונח כל הזמן, עכשיו הכל כאן מוקפא ו/או קפוא. לא צריך פריזר.
אני רק חושב על טיולי השלג בסופ"ש הקרוב עם שני ריצ'רצ'ים דפוקים בברזנט וכבר נהיה לי לא טוב....



לקרסו יש אוסף יפה ומשופץ של כל מכוניות רנו שהם ייבאו לישראל, בטח יש שם גם 9 אחת.... אבל תגידו מה שתגידו, רנו 9/11 היה אוטו בכלל לא רע לזמנו. עם מנועי ה-1,108 (44 כ"ס) ו-1,397 סמ"ק (72 כ"ס) היא לא היתה הראשונה ברמזור, אבל המנועים האלה לא נגמרו. באירופה היתה גם גרסת 1,712 סמ"ק עם 93 כ"ס שנחשבה מהירה לזמנה, ו-1.4 טורבו 110 כ"ס שהיתה ה"ספורטיבית" במבחר והיתה באמת מהירה וספורטיבית לתקופתה ואפילו כיכבה באחד מסרטי בונד.

Asaf-a
26-01-22, 08:15
דווקא ה19 חמש דלתות הייתה חביבה למראה ולנהיגה..


Asaf-a
אסף.א

דרור ברלי
26-01-22, 08:17
נכון. היתה לנו 19 עם מנוע אנרג'י 1.4 ידנית 80 כ"ס, נסעה והתנהגה מצוין, אפס תקלות ובכלל היתה מעולה.

raanan
26-01-22, 08:57
לי זכורה לטובה רנו 12 סטיישן שהייתה במשפחה ובכלל אהבנו אז סטיישן
היה לנו גם פיאט 124 או 128 חביבה שהייתה זורקת זנב בגיל שאסור לכתוב (או שיש כבר התיישנות בעצם)

נמרוד
26-01-22, 09:14
(וזה, רבותי, היה שיעור על איך לחטוף שרשור - בסטייל!)

ehudzeelim
10-02-22, 21:02
עם מחוג מד הטמפרטורה שצונח כל הזמן, עכשיו הכל כאן מוקפא ו/או קפוא. לא צריך פריזר.
אני רק חושב על טיולי השלג בסופ"ש הקרוב עם שני ריצ'רצ'ים דפוקים בברזנט וכבר נהיה לי לא טוב....



לקרסו יש אוסף יפה ומשופץ של כל מכוניות רנו שהם ייבאו לישראל, בטח יש שם גם 9 אחת.... אבל תגידו מה שתגידו, רנו 9/11 היה אוטו בכלל לא רע לזמנו. עם מנועי ה-1,108 (44 כ"ס) ו-1,397 סמ"ק (72 כ"ס) היא לא היתה הראשונה ברמזור, אבל המנועים האלה לא נגמרו. באירופה היתה גם גרסת 1,712 סמ"ק עם 93 כ"ס שנחשבה מהירה לזמנה, ו-1.4 טורבו 110 כ"ס שהיתה ה"ספורטיבית" במבחר והיתה באמת מהירה וספורטיבית לתקופתה ואפילו כיכבה באחד מסרטי בונד.

את הדגם מהפרסומת, עם מנוע 1237 סמק הזכור לטוב פספסת. היה גם דגם 1.7 דיזל (לא בישראל), יש לי חבר שעשה עם דיזל כזה טיול מבלגיה לאפריקה וחזור עם 4 חבר'ה ברכב ויותר שטח מכביש ובלי רחמים על האוטו שלא אכזב.
ולגבי לא ראשונה ברמזור, הדגם 1.4 שם בכיס הקטן את המתחרות של אותה תקופה (סובארו 1.6, פורד סיירה 1.6, ועוד עגלות למיניהן)
בעיקר בגלל משקל נמוך ביותר. גם ההתנהגות היתה לא פחות ממדהימה עם אחיזה מעולה ורק זוית הגלגול הזכירה שפ"צ משרשור אחר.
לגבי נוחות הנסיעה גם אין מה להשוות היא היתה בליגה אחרת בהשוואה למתחרות.

דרור ברלי
12-02-22, 07:35
דגם ה-1,250 (בפועל 1,237 סמ"ק) היתה מייצור ספרדי. היתה עם תיבת 5 הילוכים ומדבקה "5 Velocidades" .
היתה קצת פחות מוצלחת מה-9/11 הצרפתיות המקוריות ומפה לשם התחילו לקרוא לדגם הזה בלעג "ולוסידאדס".


ועדיין היתה מכונית טובה לזמנה. משמיצים מטומטמים שסגדו לדת היפנית היו גם אז וכבר אז הם חיפשו בציפורניים במה להיתלות - "נו, זה רנו" או "אבל זה צרפתי, מוכרח להתקלקל משהו"... נאדה. היה רכב טוב ואמין.
ובהשוואה ליפניות מתחרות מהתקופה שלו כמו סובארו DL ודייהטסו שרמנט, הוא נסע כמו משהו מכוכב אחר.

ymandel
12-02-22, 23:02
אם כבר שרשור רנו, מה דעתכם על רנו "רודאו"? סוג של מתחרה למהארי של סיטרואן.

Asaf-a
12-02-22, 23:07
או רנו פואגו, סוג של סובארו XT צרפתית


אסף-א
Asaf-a

גיא
13-02-22, 01:55
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220212/f5c161932c9e7406ac8c8c8decb22709.jpg

-->