התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צריך עזרה עם טק-2



Avi_m_b
15-02-22, 17:39
שלום לכולם
לא מיזמן קניתי את הטרופר הראשון, יד שניה דיזל שנת 2004.
הבעיה היחידה שתיקנתי לאחר קניה הייתה יחידת הכוח של ההגה.
הבעיה האמיתית התחילה לאחר החלפת הרכיב, שכן נורת ה"CHECK ENGIEN" מפעם לפעם היבהבה ישר בהדלקת הרכב לפני ניסוין ראשון להתניע. הבעיה הלכה וחזרה עד שהיום 15.2.22 נשארה קבועה. לפי מה שקראתי באינטרנט זו בעיה הקשורה בעיקר בחיישנים.
כבעלי טרופר חדש, אין לי עדיין את כל הציוד לבדיקת התקלה ואשמח לקבל עזרה, כדי לבודד את הבעיה, ממשהו שיש לו טק-2 באזור רחובות .

תודה מראש

erezgur
15-02-22, 19:17
ברוך הבא לפורום ותתחדש !

האם הבעיה התחילה ררק לאחר התיקון עליו כתבת?
כמה זמן נסעת עליו לפני אותו תיקון?

ושאלה נוספת - אתה מטפל לבד ברכב או שהתיקונים נעשים במוסך?

Avi_m_b
15-02-22, 19:42
ברוך הבא לפורום ותתחדש !

האם הבעיה התחילה ררק לאחר התיקון עליו כתבת?
כמה זמן נסעת עליו לפני אותו תיקון?

ושאלה נוספת - אתה מטפל לבד ברכב או שהתיקונים נעשים במוסך?

קניתי לפני שלושה חודשים, כשבדקתי לבד את הרכב ישר ראיתי את הבעיה עם יחדת הכח של ההגה, אבל לקחתי גם למוסך והוא בדק את הרכב ואמר שהרכב נראה נקי מלבד הבעיה של ההגה.
הבעיה עם התחילה רק לאחר החלפת הרכיב.
כרגע הרכב מטופל במוסך אך ברצוני ללמוד איך מטפלים ברכב ולטפל בו בעצמי עד כמה שאפשר.

ofer_b
15-02-22, 21:03
אני ממודיעין עם טק2, מוזמן

ofer_b
15-02-22, 21:15
אני ממודיעין עם טק2, מוזמן

נדב ש.
15-02-22, 21:53
קניתי לפני שלושה חודשים, כשבדקתי לבד את הרכב ישר ראיתי את הבעיה עם יחדת הכח של ההגה, אבל לקחתי גם למוסך והוא בדק את הרכב ואמר שהרכב נראה נקי מלבד הבעיה של ההגה.
הבעיה עם התחילה רק לאחר החלפת הרכיב.
כרגע הרכב מטופל במוסך אך ברצוני ללמוד איך מטפלים ברכב ולטפל בו בעצמי עד כמה שאפשר.

יכול להיות שזה סתם צירוף מקרים ולא קשור לתיקון שעשו ובכלל מדובר באחד מהחיישנים במנוע.

אני מניח כשאתה אומר "יחידת כח הגה" אתה מתכוון לתיבת הגה, מיכוון שהיא נמצאת מתחת למחשב מנוע וצמות חשמל ראשיות של המנוע והגיר אני מניח שהבעיה שם(תהיה חכם יותר אחרי בדיקה עם טק2) כי כנראה הזיזו והתעסקו שם כדי לפרק את התיבה, מתחת למחשב מנוע יש קונקטורים גדולים כחול, שחור וירוק, תציץ שם ותראה אם הכל יושב במקום ומחובר כראוי, לא רוצה לסבך אותך יותר מידי כי אתה לא מכיר את הרכב, אז רק בזהירות.

raanan
16-02-22, 08:57
אני מקציר ועם טק 2 .
אבל מעולם לא חיברתי לדיזל וגם לא מכיר ומבין כלל במנוע דיזל הזה.

רענן

wonderd
19-02-22, 08:43
גם לי לא נראה שתיבת ההגה קשורה לזה - אין לה שום חיישן או חשמל שיכולים להשפיע.
תבדוק צנרת ואקום, חיבורי צמות חשמל וחיבורי מינוס למנוע - זה באותה סביבה, אולי משהו זז או לא מחובר טוב.

Gershon
19-02-22, 10:23
ב-TROOPER הזה יש אופציה עם SELF DIAGNOSTIC(ללא סורק)
ברגע שיש נורות אזהרה(למשל CHECK ENGINE)-אפשר להשתמש זאת

חיים יוד
19-02-22, 10:43
בטרופר כאשר מנורת מנוע מהבהבת לפני ובזמן התנעה הוא לא מזהה מפתח תקלת אמולייזר זה הכול.
נסה לסגור סוויץ ולפתוח שוב רק כאשר המנורה לא מהבהבת יותר ניתן היה לנשות להניע התנעה מאופשרת.

חיים יוד

נדב ש.
19-02-22, 13:10
בטרופר כאשר מנורת מנוע מהבהבת לפני ובזמן התנעה הוא לא מזהה מפתח תקלת אמולייזר זה הכול.
נסה לסגור סוויץ ולפתוח שוב רק כאשר המנורה לא מהבהבת יותר ניתן היה לנשות להניע התנעה מאופשרת.

חיים יוד

זה נכון. לפעמים הבעיה במפתח עציו, אם יש מפתח נוסף כדי לנסות קודם אותו.
בגלל זה הפניתי אותו לבדוק את החיבורים מתחת למחשב מנוע אחרי שכנראה התעסקו בפיקור תיבת הגה שם, החיווט של האימובלייזר המקורי מתחבר מישם, אחד מהקונקטורים השחורים שמסתעף למחשב עצמו.

-->