PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ או החלפה תיבה אוטומטית ZF4HP22 ל-ריינג' רובר קלאסיק V8



shacham_t
19-02-22, 22:40
הגיע הזמן להחליף/לשפץ את הגיר (תקוע בראשון ל-2 ק"מ ראשונים, תוסף לא שיחרר, שמן הוחלף פעמיים), אותו גיר כמו של דיסקו 1.
למי יש המלצה אצל מי לבצע?

תודה לעונים לעניין..

מוטי ג.
19-02-22, 22:53
גם כשהגיר חם?
גם כשאתה מעלה עוד סל"ד?
אני גם בדילמה הזו, קבלתי הצעות מחיר שנעות בין 5 ל7 אשח, ויש גירים מפירוק-ייבוא מחול ב3000 שח.

shacham_t
19-02-22, 23:06
כשמתחמם אין בעיה, כשקר לאחר 2 ק"מ בערך עם סל"ד 3,000 משתחרר..
זה תסמין שה- governer תפוס ככל הנראה..אבל אם מוריד כבר הגיע הזמן לשיפוץ מלא.
ההצעות הם 8 ומעלה כרגע, מחפש עוד..

שחף110
19-02-22, 23:41
תבדוק להחליף את הגומיות בגוברנר. זה 30₪ וסהכ להוריד רק טרנספר.

איל מ
20-02-22, 09:10
למי שארוך לו: אמל"ק: אני מרוצה. אני מכיר שיש דעות שלפיהן שיפוץ גיר לא מצליח.

אני שיפצתי גיר zf של דיסקברי אצל ערן טאגרט בעין החורש לפני 100,000 ק"מ. מאז- אין תלונות.
לפני כן עשיתי קצת מחקר אינטרנטי לגבי זה. הנציג המורשה של zf- דיוק הידראוליקה יושבים (או ישבו) במחניים וקיבלתי חוות דעת צוננות על ביצוע שלהם מכמה מכונאים. לערן הגעתי אחרי ששלושה "גורואים" בנפרד אמרו שהוא היחיד שהם סומכים עליו, שמכיר את הגירים של zf, ושעושה עבודה טובה.

עם זאת, נתקלתי ברשת בכמה אנשים שלא היו מרוצים משיפוץ אצלו. מצד שני אלו אנשים שצורת ההתנהלות שלהם היא כתיבת הודעות של "רק אצל x התותח/הקוסם/המלך" כמעט בכל שרשור בין אם זה קשור או לא. (x הוא לא משפץ גירים אלא מוסך, וזה לא נאמר בהקשר של נושא השרשור, אלא כדי להסביר את האופי הקשקשנו-פייסבוקי של הכותבים). הם גם מעולם לא הסבירו למה השיפוץ לא הצליח, או מה היו התופעות שמהן הם לא מרוצים.

נ.ב.
עלה לי 5,000 לפני מע"מ כולל פירוק והרכבה, אבל זה היה לפני כמה שנים. את ערן לא פגשתי, ההתנהלות היתה דרך מוסך.
.

מיכה100
20-02-22, 09:17
מצטרף להמלצה על ערן טגרט, כמובן מנסיון אישי (שיפוץ גיר של דיסקו 2 2004).

shacham_t
21-02-22, 11:59
תודה רבה. דיברתי עם ערן.

איל מ
21-02-22, 12:31
ו....
מה הוא אמר? (מחירים, צפי להצלחה, התרשמות מהבנאדם?)

בכל מקרה נשמח אם תמשיך לעדכן, כדי שהבא שיחפש מידע יוכל להנות גם.

-->