צפייה בגרסה מלאה : האם כדאי לקנות סוזוקי גימיני מהדגם החדש או הישן (2019-2022)-(1998-2018)?
אני מתעניין בקניה של גימיני ואני מתלבט אם לקנות את הדגם החדש או הישן (דגם ישן שנת 2015-2018 לא גרוטאה ישנה) האם כדאי להוסיף את הכמה "גרושים" לגרסא החדשה או שמא הדגם הישן יכול להספיק לי, כמובן שאני מתכוון לשדרג אותו אם הזמן אז גם אם יש הבדל במחיר של שדרוגים כגון מיגונים,הגבהות דיפרנציאל אחורי פגוש קידמי,צמיגים ועוד... בנוסף גם להתחשב בתחזוקה לאורך זמן וצריכת דלק, וכמובן כל עניין הנוחות שהבנתי שיש שדרוג מהותי בין שתי הדגמים.
יש לציין שזה רכב שטח ראשון שאני קונה אבל היה לי עבר אם רכבי שטח.
תודה מראש:)
מוני אורבך
20-02-22, 07:59
היה לי דגם ישן (2006) וחדש (2021)
ללא ספק החדש טוב משמעותית ושווה את העוד כמה גרושים.
הכול בו יותר טוב, והיהלום הוא כמובן המנוע שהוא משמעותית יותר חזק.
יש אומרים שזה דווקא העיצוב..
החדש בעיני רבים (כולל אותי) הרבה יותר יפה.
צריכת דלק, החדש במשולב (ידני) עושה סביבות האחד ל 13.
הישן (אוטומט) עשה סביבות האחד ל 11
למיטב ידעתי גם החדש האוטומט עושה אחד ל 11.
בקרת המשיכה בחדש מצוינת, אין צורך בנעילות אלא אם כן אתה רוצה ללכת לעבירות אתגרית.
החדש טוב יותר בהכל.
אפילו באיכות הפלסטיק הפנימית.
חוץ מהמושבים הקדמיים - המושבים בחדש הם זוועה.
אלה של הישן נוחים יותר. לפחות לי.
היה לי במשך שנתיים וקצת 2007 ידני.
החדש לוקח ללא כל ספק.
גם חיצונית (אבל זה אישי) ובעיקר בגלל המנוע. לא שהוא רכב מירוץ, אבל מרגיש יותר בנוח לעומת הקודמים.
היה לי דגם ישן (2006) וחדש (2021)
ללא ספק החדש טוב משמעותית ושווה את העוד כמה גרושים.
הכול בו יותר טוב, והיהלום הוא כמובן המנוע שהוא משמעותית יותר חזק.
יש אומרים שזה דווקא העיצוב..
החדש בעיני רבים (כולל אותי) הרבה יותר יפה.
צריכת דלק, החדש במשולב (ידני) עושה סביבות האחד ל 13.
הישן (אוטומט) עשה סביבות האחד ל 11
למיטב ידעתי גם החדש האוטומט עושה אחד ל 11.
בקרת המשיכה בחדש מצוינת, אין צורך בנעילות אלא אם כן אתה רוצה ללכת לעבירות אתגרית.
תודה רבה על התשובה,
לדעתך מבחינת תחזוקה שוטפת ואמינות יכול להיות הבדל בין החדש לישן או שאלו אותם המכלולים פחות או יותר?
פלוס-מינוס הכל דומה מאוד.
גם החדש רכב פשוט.
היתרונות הטכניים הגדולים בחדש הם מנוע עם יותר כוח, שילוב מכני של תיבת ההעברה (במקום לחצנים חשמליים בישן) ובקרת משיכה (TC) יעילה. אין שום סיבה שיהיה פחות אמין. נהפוכו.
מוני אורבך
20-02-22, 09:57
יש לי את הרכב שמונה חודשים, אז קשה לי לענות על שאלת האמינות..
כן אני יכול להגיד שהגישה למנוע ולכול הרכבים המכניים מאוד מאוד קלה.
יש הרבה מאוד מרחב, ונראה שהתחזוקה תהיה הרבה יותר קלה.
בישן הוא היה יותר קטן ומעוגל והגישה למנוע היתה משמעותית יותר קשה.
אבל זה רק ברמה התאורתית, מעשית הרמתי רק מכסה מנוע וזהו.
מרימי החלונות האוטומטים לפני חודשים החליטו להשתגע.
החלון לפעמים עלה ואז ירד לחצי.
בהתחלה חשבתי שזו איזו קונפגורציה מוזרה, אבל לא זה תקלה.
הפעלתי את הביטוח (קיבלו אותי תוך שעה מרגע הטלפון הראשון)
התברר שמרימי החלונות זו תוספת שמרכבים בארץ, לקונקטור מקורי של היצרן.
הם חוסכים ומכנסים את המערכת בארץ.
וכמובן שזה הדבר הראשון שנדפק )-:
מעבר לזה שום תקלות ושום בעיות.
התקנתי סט מגונים מלא (מהיבואן) והגבהה (מדוקטור מורי).
האם כדאי להוסיף את הכמה "גרושים" לגרסא החדשה
השאלה אם יש לך את הסכום הלא קטן הזה? אם כן, לך על זה!
פרט לשדה ראיה המחורבן שיש בגימני החדש לעומת הדגם הקודם שתקוע לטובה ולרעה בשנות האלפיים,
הדגם הנוכחי מצויד בעיקר בכל מיני שיפורים בתא הנוסעים שהופכים אותו קרוב יותר לרכב מודרני. מבחינה חיצונית על הטעם ועל הריח אין להתווכח..
ואם לא אז הדגם מהשנתונים 2015-2018 בהחלט יעשה את העבודה וישאיר לך חיוך על הפנים:)
לי יש את הישן כבר 13 שנה,
בדבר אחד ללא ספק הוא לוקח: גודל תא המטען.
לי יש את הישן כבר 13 שנה,
בדבר אחד ללא ספק הוא לוקח: גודל תא המטען.
ובדבר שני , (לטעמי לפחות ) הישן יותר יפה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.