PDA

צפייה בגרסה מלאה : משלוח הלך לאיבוד - מטרטרים אותי בין צ'יטה למרכז חלוקה. עצות?



de fox
20-02-22, 10:40
ממתין למשלוח מדוד עלי.
קיבלתי הודעה ממרכז חלוקה קרוב למגורי שהחבילה נאספה - שעה אחר כך קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה למרכז החלוקה ושאני מוזמן לבוא לאסוף.

הגעתי - אין חבילה....
צ'יטה זו חברת השליחויות - כל התקשורת איתם זה דרך צ'ט בממשק שלהם באתר (לזכותם יאמר שהם מגיבים אבל זה מרגיז שאין עם מי לדבר, לא טלפון, כלום).
ציטה טוענים שהחבילה במרכז החלוקה וכנראה הם (מרכז החלוקה) סגרו בטעות את הטיפול (מכאן ההודעה שהחבילה נאספה).
בשיחה נוספת עם מרכז החלוקה, טוענים שאין חבילה. ביקשתי לבדוק האם אולי מישהו באותו שם שלי אולי אסף את שלי בטעות - אין חבילה.
ציטה טוענים שעשו בדיקת מלאי במרכז החלוקה והחבילה שם.
שיחה עם מרכז החלוקה - אין חבילה....
בינתים פתחתי תלונה מול דוד עלי שלא קיבלתי את המשלוח. הם כותבים (בצדק) שכתוב להם שהמשלוח התקבל (יש חתימה של מישהו שקיבל אותו), מבקשים בנימוס לבדוק מול חברת השליחויות או אולי אפילו קרוב משפחה או שכן....

צ'יטה מסרבים (באלגנטיות) לתת לי לדבר עם מישהו פרונטלית - הכל בצ'אט- הנושא בבדיקה.
מרכז החלוקה, לא מענייין אותם - תפנה לשולח....

דוד עלי מבקשים הוכחה (??) מסמך או משהו שמאשר שלא קיבלתי את המשלוח....

:mad::mad::mad::mad:

עצות להתנהלות מול דוד עלי או צ'יטה?

Eran10
20-02-22, 10:55
בטל את החיוב בכרטיס.
אתה הזמנת ולא קיבלת. נקודה.

Sent from my SM-G970U using Tapatalk

guyo
20-02-22, 10:58
בטל את החיוב בכרטיס.
אתה הזמנת ולא קיבלת. נקודה.

Sent from my SM-G970U using Tapatalkלפני כן פנה למוכר באלי, ספר את המקרה. יש מצב טוב שתקבל מוצר נוסף ללא עלות.
אם לא ילך- תמיד אפשר לבטל

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

de fox
20-02-22, 11:03
עם כל זה שהלקוח צודק ואני בסופו של דבר לא קיבלתי אז הבעיה של השולח...בואו, יש פה התנהלות בזיונית של נותני שרות מקומיים. מה אשמת השולח?

- - - Updated - - -


לפני כן פנה למוכר באלי, ספר את המקרה. יש מצב טוב שתקבל מוצר נוסף ללא עלות.
אם לא ילך- תמיד אפשר לבטל

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

מה יעזור שיישלחו שוב, אקבל שידור חוזר של כל הסיפור.

בפנייה שלי לעלי כתבתי שאני לא מחפש החזר כספי רק לקבל את המוצר שהזמנתי.

raanan
20-02-22, 11:14
נושא כאוב !
צצים פה על ימין ושמאל חברות קיקיוניות של שליחויות .

מישהו שמע על באזר buzzr ?
אז צ'יטה לעומתם פדקס ...

אגב, צ'יטה
אני קבלתי מהם הודעה לאחר שאספו בחזרה את החבילה מהלוקר
בלי הודעה לפני כן על הגעתה ללוקר ...

מזל שהחבילה מאמזון וקיבלתי זיכוי מלא לאחר שלא נמצאה
בצ'יטה והועברה לגעש (אין לי מושג מה זה).

רענן

IlanHadar
20-02-22, 11:49
כן זה קורה, מקבלים זיכוי,
הבעיה שבעלי זה לוקח המון זמן, צריכים לחכות לזמן שעובר ואז לפתוח בירור. באמזון זה די מיידי.

אני מחכה ל 3 חבילות גדולות מעלי לרכבים, שנעלמו מאז שעלו לטיסות לישראל. בטח תקועים במרכז המיון של הדואר.

איל מ
20-02-22, 11:49
אני עם התנהלות מקוממת כבר כמה פעמים מול צ'יטה.
עם עלי אין מה לדבר. הם רוצים שתשלח להם הוכחה שלא קיבלת (כן. הפרדוקס לא מובן להם).
כך יוצא, שחבילות שעד כה היו מגיעות לדואר במושב, פתאום צריכות להיאסף מכל מיני מקומות הזויים בכפרי המשולש (לחלקם אין אפילו כתובת, וצריך לדבר עם צהיטה כדי לקבל מספר טלפון ולחפש בוויז מה שבעל המכולת אומר לך), וזה במידה ובאמת הגיע.

בתור התחלה, צריך להציף את עלי בהודעות לגבי נותן השירות בארץ. אני מניח שהכמות האפסית של משתמשי ג'יפולוג, לעומת מיליארדי ההזמנות שלהם תיבלע במערכת שגם ככה לא עומדת בסטנדרט מערבי של שירות ללקוח, אבל אם זה יתפוס באזז גם בעוד קהילות כאן בארץ... לכו תדעו.

YoavR
20-02-22, 12:38
סליחה על הבורות,
מה זה "מרכז חלוקה"?

yovavz
20-02-22, 12:55
זה כשאתה משלם משלוח הביתה וחברת ההפצה הישראלית "חוסכת" לך את הטירחה של תיאום עם השליח ו-"אין אפחד בבית" ומאלצת אותך להגיע לפיצוציה של מנשה, מרחק של "רק" חצי שעה מהבית בשעות העבודה (בין 10:00 ל-16:00)...
ואם ממש תבקש יפה ותשליש מעט מעות של רצון טוב, אפילו יצאו מגדרם ויביאו לך עדבית

ד ו ר ו ן
20-02-22, 13:15
אם זו חבילה שאפשר לוותר עליה, ושולמה בפייפאל, יש לך אפשרות לבטל דרכם בנפרד מעלי והדרישות ההזויות שלהם להוכיח שלא קיבלת משהו.

ניר ל
20-02-22, 14:30
נתקלתי לאחרונה בשלושה מקרים של שילוח פיקטיבי מאליאקספרס, פעם אחת נשלחה חבילה עם מוצר זול ולא קשור, פעמיים נשלחה חבילה עם מספר מעקב פיקטיבי שלא מוביל לשום תוצאה. פעמיים זוכיתי ע"י אלי למרות סירוב המוכר, פעם אחרונה המוכר הסכים מיידית להחזר מלא, למרות שנותרו עוד חודשיים לתאריך הפקיעה של המשלוח. טוב, כנראה שרתכת אלקטרונית + משלוח DHL ב 36$ זה לא הגיוני גם במושגים שלהם.
מדובר על מוצרים בעלות של כמה עשרות דולרים ובאחוז גבוה מסך ההזמנות שלי בערכים כאלה. לי נראה סוג של שיטת מצליח של נוכלים סינים.

לא קשור אמנם למקרה המתואר, אבל קחו גם את זה בחשבון.

איל מ
20-02-22, 14:33
אם זו חבילה שאפשר לוותר עליה, ושולמה בפייפאל, יש לך אפשרות לבטל דרכם בנפרד מעלי והדרישות ההזויות שלהם להוכיח שלא קיבלת משהו.

אני עברתי לשלם בפייפאל. למרות שהיו מקרים שזה גורר עמלה קטנה.

gillss
20-02-22, 15:25
מסקנות ביניים (שלי אישית כמובן)
1. צ'יטה = פח אשפה של חברת שליחויות (למרות שאפילו פדקס התחילו לעבוד איתם)
2. בעידן הפוסט קורונה יש המון נוכלויות בשילוח, בתשלומים ובכלל.
3. החזר כספי תמיד יתקבל , אבל דרך הייסורים עד להגעתו = ויה דה לארוסה (לפעמים)
4. לא קונה אצל דוד עלי מוצר שעלותו גבוה מ 100$ (זה המקסימום שזוגתי מסכימה לי להימורים)

ד ו ר ו ן
20-02-22, 16:36
4. לא קונה אצל דוד עלי מוצר שעלותו גבוה מ 100$
תקנה לפי חו״ד מוכרים.
אנשים לא ממתינים רגע אם יש בעיה וישר רושמים, וזה מופיע בתגובות הרוכשים.

משלמים בפייפאל גם בעלי..

zivo
20-02-22, 17:52
מסקנות ביניים (שלי אישית כמובן)
1. צ'יטה = פח אשפה של חברת שליחויות (למרות שאפילו פדקס התחילו לעבוד איתם)
4. לא קונה אצל דוד עלי מוצר שעלותו גבוה מ 100$ (זה המקסימום שזוגתי מסכימה לי להימורים)
++
לא קונה בעלי מעל 10$ ( אלא אם ממש אין ברירה ואני לא מוצא במקום אחר).
לעומת השרות לקוחות הגרוע שלהם, המשלוחים שלהם ( עד לארץ) יעילים ומהירים.
צ'יטה באמת זבל של חברה. אין עם מי לדבר.

Yaron.nahum
20-02-22, 18:09
++
לא קונה בעלי מעל 10$ ( אלא אם ממש אין ברירה ואני לא מוצא במקום אחר).
לעומת השרות לקוחות הגרוע שלהם, המשלוחים שלהם ( עד לארץ) יעילים ומהירים.
צ'יטה באמת זבל של חברה. אין עם מי לדבר.

היום אפשר כבר לשלם ב Paypal בעלי.
ואז אם יש בעיה , פונים אל paypal
שם נטל ההוכחה הוא של השולח ולא של המקבל כמו בעלי , ולכן תמיד תקבל החזר ומהר.

בנוסף אם אתה צריך להחזיר מוצר , יש אפשרות להחזר פעם אחת בשנה על חשבונם
(לפחות היה לפני שנה בערך , אולי השתנה.)

erezgur
20-02-22, 21:21
בנוסף אם אתה צריך להחזיר מוצר , יש אפשרות להחזר פעם אחת בשנה על חשבונם
(לפחות היה לפני שנה בערך , אולי השתנה.)
לא מדוייק.
אפשר עד 12 פעמים בשנה (!), יש תקרת החזר מכובדת (כ-120 שח למשלוח, אם איני טועה).
מחייב ברישום חד פעמי לשירות (חינם) - https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/refunded-returns

שאר התנאים ושאלות/תשובות - https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/refunded-returns/general-conditions

zivo
20-02-22, 21:38
היום אפשר כבר לשלם ב Paypal בעלי.
ואז אם יש בעיה , פונים אל paypal
שם נטל ההוכחה הוא של השולח ולא של המקבל כמו בעלי , ולכן תמיד תקבל החזר ומהר.

בנוסף אם אתה צריך להחזיר מוצר , יש אפשרות להחזר פעם אחת בשנה על חשבונם
(לפחות היה לפני שנה בערך , אולי השתנה.)

הבעיה העיקרית שלי עם עלי זה איכות ותאימות המוצר ( לא אי הגעה).
ואלו דיונים קשים ואין סופיים.
בגלל שאני לא מביא דברים גדולים מעלי, זה תמיד מגיע בדואר ישראל ( ולא צ'יטה וכל החולירע האחרים).

איל מ
21-02-22, 00:19
בגלל שאני לא מביא דברים גדולים מעלי, זה תמיד מגיע בדואר ישראל ( ולא צ'יטה וכל החולירע האחרים).

אני גם לא מביא דברים גדולים. הפריט האחד לפני האחרון היה 10 נורות לד t5 ללוח שעונים. גודל האריזה- קצת יותר משקיק תה, וסביבו עוד מעטפת ניילון. אבל משהו שם השתנה, והם התחילו להעביר את זה לברדלס השיכור הזה.

shachar
21-02-22, 09:16
בדרך חבילה מ bangood
העלות מעל 75$

נשלח דרך איזו חברה מהגהנום J-NET
קיבלתי בדצמבר בקשה לתשלום מיסים מ GC "המעגל הגדול" שילמתי
הם שולחים בארץ דרך "באזר" לנקודת חלוקה מאז כבר שלוש פעמים הודיעו לי לבחור נקודה ואחר זמן החליפו לאחרת

אבל המוצר לא מגיע

אחרי שהספק כבר כנראה שלח חדש, אתמול הגיע פניה לשלם מיסים,
שלחתי את הקבלת חזרו שאין צורך לשלם והחבילה הועברה להפצה.

כנראה צירף של שלוש חברות פח :-(

raanan
21-02-22, 10:10
בדרך חבילה מ bangood


הם שולחים בארץ דרך "באזר" לנקודת חלוקה מאז כבר שלוש פעמים הודיעו לי לבחור נקודה ואחר זמן החליפו לאחרת

אבל המוצר לא מגיע

(

באזר , החארות הכי גדולים בשוק.
אין שום דרך להגיע אליהם.

גם bangood נהיו חנות פח
(הייתי מאד מרוצה מהם עד לאחרונה למרות שהמחירים שלהם יותר יקרים מחנויות באלי אקספרס)

כנראה שנשאר לרכוש בראש בטוח (יחסית) רק ב: אמזון, איביי , אלי אקספרס

kd2
21-02-22, 10:34
בעלי - רק פייפאל.
שיכנעו אותי פה באתר + חברים לחזור אליהם, ואני שמח על השילוח הדי מהיר לרוב,
אבל...
הDNA שלהם נשאר מחורבן, שירות לקוחות על הפרצוף, מבטל דרך פייפאל בשניה שהם שולחים הודעת תגובה תלושה מהמציאות.

ולגבי המשלחים הישראלים, בכל מקום שאין תחרות זה בסוף מתחרבן ככה בארץ, החברות מבינות שאפשר ליישר קו על שירות נוראי, כי מה תעשה ?
תלך למתחרה שגרוע כמוהו ?

השינמוך התחיל בנקודות חלוקה, והם ידרדרו את זה עד למתיחת כל הגבולות בסוף.

אני די התייאשתי מזה ומנסה לקנות את כל הדברים שהם לא שטויות באמזון, כי בסוף אם תכמתו את הזמן והעצבים הפער במחיר לא שווה את זה.

de fox
21-02-22, 11:39
ברור שפייפאל. כל רכישה באתר מחול היא דרך פייפאל, אין פה בכלל שאלה.
אני מנסה לשחק את המשחק - אני מבקש מצ'יטה אישור מהם שהחבילה לא סופקה אלי כדי להציג אותו לדוד עלי.
ברקע האצבע על ההדק מול פייפאל. יש לי עד יולי (אם אני מבין נכון) לתבוע זיכוי

Yaron.nahum
21-02-22, 15:39
אז אתה כנראה אחד מ ל"ו.

אני כבר מזמן הייתי פונה לפייפאל.
ושהשאר ישברו את הראש.
כי את החבילה כנראה כבר לא תראה , אז למה למתוח סתם ככה

אבל ישר כח.

kd2
21-02-22, 16:51
עזוב, אלו לא גופים שמסוגלים להעריך את ההגינות שלך או משהו בסגנון, לא מעניין אותם.
פתח דיספיוט וזהו.
כל המילים היפות של המוכר, אם הוא חנות ענקית, סתם משפטי העתק-הדבק, אף אחד שם לא "על זה".

de fox
22-02-22, 13:51
עדכון:
צ'יטה ביקשו ממני להתאזר בסבלנות 3 ימי עסקים בזמן שהם עושים "בדיקה מעמיקה".
בינתיים עלי אקספרס דחו את הדיספיוט שלי בטענה שלהם יש אישור שהחבילה נמסרה ולי אין הוכחה שלא. הגשתי ערעור על גזר הדין.

guyo
22-02-22, 13:55
עדכון:
צ'יטה ביקשו ממני להתאזר בסבלנות 3 ימי עסקים בזמן שהם עושים "בדיקה מעמיקה".
בינתיים עלי אקספרס דחו את הדיספיוט שלי בטענה שלהם יש אישור שהחבילה נמסרה ולי אין הוכחה שלא. הגשתי ערעור על גזר הדין.אתה יכול לצלם את הכלום שקיבלת כהוכחה

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

lizard
23-02-22, 10:45
אני עם התנהלות מקוממת כבר כמה פעמים מול צ'יטה.
עם עלי אין מה לדבר. הם רוצים שתשלח להם הוכחה שלא קיבלת (כן. הפרדוקס לא מובן להם).
כך יוצא, שחבילות שעד כה היו מגיעות לדואר במושב, פתאום צריכות להיאסף מכל מיני מקומות הזויים בכפרי המשולש (לחלקם אין אפילו כתובת, וצריך לדבר עם צהיטה כדי לקבל מספר טלפון ולחפש בוויז מה שבעל המכולת אומר לך), וזה במידה ובאמת הגיע.

בתור התחלה, צריך להציף את עלי בהודעות לגבי נותן השירות בארץ. אני מניח שהכמות האפסית של משתמשי ג'יפולוג, לעומת מיליארדי ההזמנות שלהם תיבלע במערכת שגם ככה לא עומדת בסטנדרט מערבי של שירות ללקוח, אבל אם זה יתפוס באזז גם בעוד קהילות כאן בארץ... לכו תדעו.


זה לא שהפרדוקס לא מוכר להם, זה מתוכנן ככה. בגלל זה הפסקתי לקנות מעלי אקספרס וגם אם אני קונה משהו, רק דרך פייפל.
קניתי מוצר כלשהו, התברר שזה מוצר מ2018, לא עובד בכלל על חלונות 11 ועדיין לא עובד אבל יש קצת יותר סימני חיים בחלונות 10. המוכר מרח אותי. פתחתי דיספיוט בפייפל וקבלתי את כל הכסף בחזרה.

lizard
23-02-22, 11:00
1. אני קונה 99 מהמוצרים שלי באמזון. יותר יקר מאיביי אבל 100% שרות ו99% הגעה ואם משתמשים בשרות משלוחים שלהם 0% עיזים. בפעם היחידה שאני זוכר שהייתה לי בעיה (מישהו בדואר ישראל גנב לי חלקים מהחבילה) אמזון זיכו, קניתי מחדש את המוצרים וקבלתי משלוח חינם או משהו כזה. בלי להחזיר את מה שכן הגיע.
2. איביי כבר יותר ברמה של עלי מאשר של אמזון. הביטחון שהחבילה תגיע ובלי עיזים, לא גדול.
3. עלי זה מבחינתי סוג של הימור. כל עוד המחיר מספיק נמוך אני לפעמים מוכען לקחת סיכון. לרוב הסיכון לא משתלם. ראה ערך החבילה האחרונה שקניתי דרכם. הגיע מוצר שאי אפשר להשתמש בו 0 תמיכה של המוכר ו0 תמיכה של היצרן. למזלי קבלתי החזר מפייפל.
4. עכשיו למצטרף החדש בחנויות שלא כדאי לקנות דרכן: ניואגג. אם אתם בעולם המחשבים, ניואגג זה אתר אמריקאי מאוד גדול לרכיבי מחשב. אישית אני לא מצאתי דרכו שום דבר שלא היה לי עדיף לקנות דרך אמזון אבל לפעמים יש כאלו. השערוריה האחרונה היא שהם מכרו (ועוד מצאו למי למכור) לוח אם תקול כשהם ידעו במפורש שהוא תקול (סיפור ארוך מהזוי לחלוטין) וכשהלקוח החזיר את הלוח אם מבלי בכלל לפתוח את האריזה - הם לא הסכימו להחזיר את הכסף כי הוא תקול. רק כשהם הבינו מי הלקוח (ערוץ יוטיוב בן 14 שנה בתחום המחשב עם מליוני צופים) הם החזירו את הלוח ואת הכסף ואז בפעם הראשונה החברה בערוץ בכלל פתחו את הקופסא וראו את המדבקת RMA על הלוח עם הפרטים של התקלה וכל הסיפור (הזוי לחלוטין למי שיש זמן, לכו לחפש את המידע בGAMER NEXSUS ביוטיוב).
יש עוד כמה חנויות שאני קונה דרכן. למשל SHOP4IL למשחקי מחשב/קונסולה ואביזרים אבל הבנתי שהשרות שלהם התדרדר במעט (כבר לא משלוח חינם ולוקח זמן לקבל מהם מענה). הבעיה היחידה שהייתה לי איתם זה לא קשור אליהם אלא שוב לדואר ישראל שמישהו שם ניסה לגנוב לי את החבילה, פתח וזרק את הכתובת שלי. לא הבין מה הוא מחזיק ביד (סט שלטים יקר לנינטנדו סוויץ), החזיר לקופסא והחזיר לסרקולציה. למזלי הדוור שלנו במושב ידע שאני מחפש את החבילה ושלח לי תמונה של חבילה לא מזוהה. זיהיתי שהיא שלי.


לסיכום, קניות באינטרנט - בחיל וברעד ולבדוק המלצות גם על האתרים ולא רק על המוצר/מוכר.

de fox
23-02-22, 13:32
אני תולה את האשמה בצ'יטה.... מה יש לי מול המוכר ששלח את החבילה אלי?

איל מ
23-02-22, 16:50
כי דואר מתנהל בשיטה שבה האחריות של חברת השילוח היא כלפי המשלח.

de fox
25-02-22, 16:30
סוף משמח ומתסכל כאחד.

אחרי בדיקה מעמיקה צ'יטה הודיעה לי שהחבילה נמצאה במרכז החלוקה. התקשרתי לוודא ואכן כך. הם לא ידעו להסביר איך פתאום הופיעה החבילה.
לתחושתי החבילה הייתה שם כל הזמן אבל אולי ציטה רק הביאה להם אותם עכשיו...אין לדעת.
אספתי את החבילה בשלום.

-->