צפייה בגרסה מלאה : ריח דלק וצריכה מוגזמת
אהלן חברה לאחרוטנה יש לי ריח מאוד חזק של דלק כשאני נוסע וצריכת הדלק שלי גבוה מן הרגיל.
1.האגזוז שלי חדש והפלנג' תקין.
2.לאחרונה החלפתי רצועת טיימיג וכרגע הסמו נוסע בסדר.
3.יש לי לפחות שתי צינוריות שיוצאות מאזור הקרבורטור ומשהו בעברו של הסמו שלי סגר אותן אם ברגים (יש הן בורג בתור פקק).
4.הקרבורטור נוקה במכון קרבורטורים לפני קצת יותר מחצי שנה ונבדק במכון קרב' לפני מס' שבועות.
5.פלגים וחוטי הצתה חדשים, הצתה מכוונת.
-אני לא יודע אם יש קשר בין הדברים אבל אני מנסה לתת פה כמה שיותר אמפורמציה שאולי תעזור למצא פתרון לבעיית הריח והצריכהף.
תודה אלעד.
אהלן חברה לאחרוטנה יש לי ריח מאוד חזק של דלק כשאני נוסע וצריכת הדלק שלי גבוה מן הרגיל.
1.האגזוז שלי חדש והפלנג' תקין.
2.לאחרונה החלפתי רצועת טיימיג וכרגע הסמו נוסע בסדר.
3.יש לי לפחות שתי צינוריות שיוצאות מאזור הקרבורטור ומשהו בעברו של הסמו שלי סגר אותן אם ברגים (יש הן בורג בתור פקק).
4.הקרבורטור נוקה במכון קרבורטורים לפני קצת יותר מחצי שנה ונבדק במכון קרב' לפני מס' שבועות.
5.פלגים וחוטי הצתה חדשים, הצתה מכוונת.
-אני לא יודע אם יש קשר בין הדברים אבל אני מנסה לתת פה כמה שיותר אמפורמציה שאולי תעזור למצא פתרון לבעיית הריח והצריכהף.
תודה אלעד.
בדקת את צינור העודפים? אני לא בדיוק יודע מה הבעיה אצלי היה אותו סיפור התברר שהמכסה דלק לא סוגר טוב הוחלף מכסה דלק ואני נושם אבק נטו!
combina347
30-03-06, 03:45
האם הבעיה התחילה לאחר החלפת רצועת הטיימינג?(האם החלפת לבד או במוסך)
ייתכן ששם מקור הבעיה
בקשר לקרבורטור אל תילחץ בגלל הצינורות זאת בטוח לא הבעיה
בכל אופן תופעה כזאת נובעת מפיצוץ חלקי של הדלק בתא השריפה ולא כולו ומתבטה בכוח מנוע ירוד
שתי סיבות לתופעה:
1.תיזמון לא נכון של הניצוץ(מה שמקשר אותנו לטיימינג בהנחה שבאמת כל מערכת ההצתה חדשה כולל מכסה מפלג.
2. תערובת לא נכונה של הקרבורטור כך שאין מספיק אויר לפיצוץ תקין בתא השריפה ולא כל הדלק נשרף ולכן יש ריח חריף (בהנחה ואף אחד לא שחרר בתוך הרכב)
1. החלפתי רצועת טיימיג לבד אבל אם השגחה של חבר מוסכניק.
2. מכסה המפלג שלי לא חדש רק הפלגים, פלאטינה וחוטי ההצתה.
מכאן לאן אני ממשיך? מה אני צריך לבדוק ומה יכול לשפר את המצב?
יכול להיות שאני צריך להחליף את המכון קרבורטורים?
combina347
01-04-06, 14:43
על איזה פלטינה אתה מדבר? איזה סמוראי יש לך?
היום יש אלקטרוני ואין פלטינות יותר אלה אם כן אתה נוסע על ענתיקה כי עדיין לא ראיתי את זה על סמוראי ייתכן ויש על 84
אני ממליץ לפתוח את מכסה הטיימינג ולבדוק כיוון של שני החיצים אני כמעט בטוח ששם הבעיה,
בסיבובי סרק אין שום בעיה כמובן ובכל מתתחיל בנסיעה (חוסר כוח ריח מוגזם וצריכה מטורפת)
אל תמהר ללכת למכון קרבורטורים כדי לא לשלם כסף נוסף לדבר שלא בטוח ייפתור את הבעיה
בהצלחה
גם אני במצב דומה.
ריח של דלק, עשן שחור ותצרוכת דלק מוגזמת.
מבחינת הצתה הכל תקין וגם אצלי שתי יציאות ואקום מבוטלות ויש שתי משאבות שלא מחוברות לכלום.
בכל מקרה לאחר המון נסיונות עם הרבה אנשים שמבינים דבר או שתים במכונאות ההמלצה שקיבלתי כרגע היא שעדיף כבר ללכת למכון שיבצע בדיקה עם מכשיר 4 גזים ויבצע שיפוץ/כיוון/ניקוי / וואטאבר העיקר שהסמוראי יפסיק לאכול לי כל כך הרבה.
אני ממליץ לך את אותו הדבר ואם אתה לא כל כך מרוצה מהמכון שלך תגיד איפה אתה גר, אני מאמין שלכל אחד כאן יש מכון באיזור שלו שהוא מכיר ובוטח בו.
על איזה פלטינה אתה מדבר? איזה סמוראי יש לך?
היום יש אלקטרוני ואין פלטינות יותר אלה אם כן אתה נוסע על ענתיקה כי עדיין לא ראיתי את זה על סמוראי ייתכן ויש על 84
אני ממליץ לפתוח את מכסה הטיימינג ולבדוק כיוון של שני החיצים אני כמעט בטוח ששם הבעיה,
בסיבובי סרק אין שום בעיה כמובן ובכל מתתחיל בנסיעה (חוסר כוח ריח מוגזם וצריכה מטורפת)
אל תמהר ללכת למכון קרבורטורים כדי לא לשלם כסף נוסף לדבר שלא בטוח ייפתור את הבעיה
בהצלחה
הסמו שלי הוא 88 ואם אני לא מבלבל את זה אם משהו אחר אז הפלטינה זה מה שבתוך הדיסטוביוטור
[QUOTE=thegood1]הסמו שלי הוא 88 ואם אני לא מבלבל את זה אם משהו אחר אז הפלטינה זה מה שבתוך הדיסטוביוטור? לי אין עשן שחור ואני לא חושב שיש ירידה בכוח, לפחות לא משמעותית.
מה שכן היום שמתי לב שיש לי קצת "פיקים" באגזוז והריח מופיע רק בזמן נסיעה (אם מנוע נמצא בהילוך סרק אז אין ריח גם בפול גאז). יכול להיות שיש לי נזילת דלק מאיפה שהוא?
הצ'וק של שניכם סתום! עובד תמיד פתחו צינורות מים של הצ'וק ותפתחו אותם בלחץ
הצ'וק של שניכם סתום! עובד תמיד פתחו צינורות מים של הצ'וק ותפתחו אותם בלחץ
קודם כל תודה על התשובה המהירה.
דבר שני האם אתה יכול לתת קצת יותר הדרכה איך לעשות זה (איזה צינורות איך לחבר אליהם מים בלחץ?
הצ'וק של שניכם סתום! עובד תמיד פתחו צינורות מים של הצ'וק ותפתחו אותם בלחץ
האם מדובר בצינור שיוצא מהחיבור שממנו מגיעים המים גם לחימום ומתחבר איש שם מתחת לקרבורטור? אם כן אז פשוט לפרק אותו מהחיבור שממנו מגיעים המים גם לחימום ולהעביר דרכו מים בלחץ?
הצ'וק של שניכם סתום! עובד תמיד פתחו צינורות מים של הצ'וק ותפתחו אותם בלחץ
לא!!! הצ'וק שלי לא סתום!!!
הרבה אנשים שמבינים דבר או שנים במכונאות לא היו מפספסים את זה...
the good כן תראה אם הצינורות האלה מעבירת מים חמים לקרב'.. ותפתח אותם עם אוויר
וכמו כן צריך שהמנוע יהיה בחום עבודה על מנת שהצ'וק יפתח
אנקין -אז משהו בקרב' שלך סתום עשן שחור=תערובת עשירה אין משהו אחר..
אוקי אז לאחר שהתייאשתי לנסות לבד החלטתי ללכת למכון קרב'.
בהמלצה של מורי הלכתי ל"שירי קרבורטורים" באור יהודה (הסיבה שאני רושם את השם היא כי אני מרוצה מאוד מהעבודה, היחס, המחיר והאחריות לשנה).
בבדיקת CO התברר שאני עומד על 12-13, לאחר שיפוץ וניקוי אני עומד על 2-3 ולמבדאה 1.046.
ההתנהגות של הרכב הרבה יותר טובה, אין עשן יותר, ריח הדלק נעלם ועכשיו נמתין ונראה מה השיפור בצריכה (לפני זה עמדתי על 30 ליטר ל-200 ק"מ).
שלום,
אני רוצה לפתוח שוב את הבעיה ברשותכם..
אצלי (ויטרה 97 קצרה סגורה) יש ריח חריף של דלק בעיקר כשמיכל הדלק מלא.
הריח מופיע בבלימות חזקות.
רעיונות למקור הריח?
צביקה קרבורטור
23-04-07, 17:52
שלום,
אני רוצה לפתוח שוב את הבעיה ברשותכם..
אצלי (ויטרה 97 קצרה סגורה) יש ריח חריף של דלק בעיקר כשמיכל הדלק מלא.
הריח מופיע בבלימות חזקות.
רעיונות למקור הריח?
בדוק אפשרות של צינור מלוי , או צינור עודפים במיכל הדלק קרוע.
בברכה
צביקה
בדוק אפשרות של צינור מלוי , או צינור עודפים במיכל הדלק קרוע.
בברכה
צביקה
תודה.
שאלה - אני אמור לראות את הנזילה חיצונית = אמור להיות טפטוף מאיזור מיכל הדלק?
כי מהסתכלות שטחית לא ראיתי נזילה..
אני אכנס מתחת לרכב מאוחר יותר היום?
אשמח גם לכיוון.. איפה אני אמור לחפש את הצינורות האלו?
אוקי אז לאחר שהתייאשתי לנסות לבד החלטתי ללכת למכון קרב'.
בהמלצה של מורי הלכתי ל"שירי קרבורטורים" באור יהודה (הסיבה שאני רושם את השם היא כי אני מרוצה מאוד מהעבודה, היחס, המחיר והאחריות לשנה).
בבדיקת CO התברר שאני עומד על 12-13, לאחר שיפוץ וניקוי אני עומד על 2-3 ולמבדאה 1.046.
ההתנהגות של הרכב הרבה יותר טובה, אין עשן יותר, ריח הדלק נעלם ועכשיו נמתין ונראה מה השיפור בצריכה (לפני זה עמדתי על 30 ליטר ל-200 ק"מ).
שירי קרבורטורים נמצא בראשל"צ ולא באור יהודה ואכן הוא מקצועי ביותר עושה אחלה עבודה! גם אני שיפצתי אצלו ת'קרבורטור שלי ומאז יש לי צריכת דלק "נורמלית"
לילה טוב לכולם
אפשר קצת אינפורמציה של עלויות אצל שירי קרבורטורים?
אני גם קצת עם אותה בעיה, כשאני נוסעת בעיר עם לחץ צמיגים של 28 לדוגמה, היחס שלי הוא 250 ל-30 ליטר והריח... אוי הריח...
89 פתוחה
צביקה קרבורטור
04-05-07, 23:04
לילה טוב לכולם
אפשר קצת אינפורמציה של עלויות אצל שירי קרבורטורים?
אני גם קצת עם אותה בעיה, כשאני נוסעת בעיר עם לחץ צמיגים של 28 לדוגמה, היחס שלי הוא 250 ל-30 ליטר והריח... אוי הריח...
89 פתוחה
שלום רב!
ראשית צייני את הפרטים הבאים: האם הצריכה בנסיעה עירונית, בין עירונית או משולבת, לצריכה בעיר (8.3) הצריכה סבירה?!
מה המהירות הממוצעת שבה את נוסעת בכביש פתוח?
יש לטפל תחילה בריח הדלק ובסיבות לכך( צנרת דלק יבשה, משאבת דלק נוזלת, או קרבורטור עם תערובת דלק עשירה, שגורם לעלייה בתצרוכת הדלק, ובריח של דלק.
יש לפנות למכון קרבורטור מקצועי ואמין בעל שם והמלצות בתחומו.
אנא צייני את מקום מגורייך.
בברכה
צביקה
אז ככה אני בתל אביב
כשאני נוסעת רק בעיר הצריכה אפילו גבוהה מזה וזה עומד על 230-240 ל-30 ליטר
המהירות הממוצעת שלי בכביש פתוח נעה בין 90-100
מכל הנסיעות שלי (עיר, פתוח וכו') אף פעם לא הגעתי ליחס של 1-10
סוזי המשתוללת
05-05-07, 00:38
מאיהלה
קודם כל תורידי מהר את לחץ האויר ל20 כשהצמיגים קרים או 22 אחרי נסיעה שהצמיג חם - זה הלחץ הנכון לאוטו לפי היצרן
דבר שני כל החברים הנכבדים - תוציאו פלאגים ותצלמו לנו אותם - ניתן ללמוד המון מהתמונה של האלקטרודה (צבע ,משקעים , רטיבות , עיוות של האלקטרודה מרווח וכו')
צביקה קרבורטור
05-05-07, 12:45
מאיהלה
קודם כל תורידי מהר את לחץ האויר ל20 כשהצמיגים קרים או 22 אחרי נסיעה שהצמיג חם - זה הלחץ הנכון לאוטו לפי היצרן .
דבר שני כל החברים הנכבדים - תוציאו פלאגים ותצלמו לנו אותם - ניתן ללמוד המון מהתמונה של האלקטרודה (צבע ,משקעים , רטיבות , עיוות של האלקטרודה מרווח וכו')
יש לציין שמאיה החליפה לאחרונה את צמיגיה, וגודל הצמיגים אצלה הם בגודל 215, שיש להם השפעה ישירה על תצרוכת הדלק.
בברכה
צביקה
שכחתי להוסיף את השכלול הלא מדויק שהצמיגים שלי יותר גדולים מהמקורי
לגבי ה-20, כשנסעתי על 20 תצרוכת הדלק היתה הרבה יותר גבוהה, כך כשאני בעיר ביום יום אני שמה 27 או 28, בפנצריה אמרו לי בכלל 30 אבל האוטו קשה מדי אפילו כשאני עולה על נמלה אני מרגישה את זה בחוליות בגב (איייי)
חולה עליך יא לודוויג
מאיהלה
קודם כל תורידי מהר את לחץ האויר ל20 כשהצמיגים קרים או 22 אחרי נסיעה שהצמיג חם - זה הלחץ הנכון לאוטו לפי היצרן
דבר שני כל החברים הנכבדים - תוציאו פלאגים ותצלמו לנו אותם - ניתן ללמוד המון מהתמונה של האלקטרודה (צבע ,משקעים , רטיבות , עיוות של האלקטרודה מרווח וכו')
כשנסעתי תקופה על 20 היחס היה 30-210 בערך
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.