צפייה בגרסה מלאה : גל הינע קדמי לD2
בפינה היומית, דרייבשאפט קדמי.
צפצף לי בנסיעה, פירקתי (הצפצוף נעלם) ולקחתי למשפץ גלי הינע בחולון.
צריך להחליף את כל הפרק הכפול ב1,200 שח.
אם כבר משקיע כסף, אני מסתכל ורואה יצרנים שונים באינטרנט. מחירים בין 100 ל400 דולר לפני משלוח ומיסים.
אפשרות אחת Hardy Spicer
1500 שח אצלי בבית אחרי הכל.
עצות מניסיונכם?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220222/32464c807c2f0aa5906a775cb449e0fb.jpg
Sent from my SM-G970U using Tapatalk
אתה מברר מחירים בארץ לפני כל פעם?
הדרייבשאפט של הדיסקו הוא די ייחודי, ומפתח חופש בקרדן (אלו לא שיני הזחה רגילות). לכן הייתי ממליץ ללכת למישהו שיבנה לך (באסם בכפר קאסם?).
החלופיים הזולים לא מחזיקים הרבה.
עכשיו....
קח בחשבון ששריקה שנעלמת כשמפרקים דרייבשאפט קדמי, יכולה להעיד יותר על משהו לא תקין בסרן הקדמי. לפעמים גם על טרנספר.
דרייבשאפט דפוק מייצר בד"כ רעידות ולא שריקות.
לגבי משפץ גלי הינע בחולון....
אם אתה מדבר על גרינגראס, אז לי עשו את זה (מפרק כפול ושני צלבים) ב800. והאמת, הם לא תמיד עבדו לשביעות רצוני.
האמת היא שדי הפסקתי להתקשר בארץ כי מרגיש שאני מטרטר אותם בשאלות לגבי היצרנים ולא תמיד יש במלאי.
lrdirect סוגרים לי פינה טוב, כי יש להם אופציות של כמה יצרנים, אני משלם אצלם משלוח ומיסים וזה מגיע מהר הביתה.
מקווה שזה רק הדרייבשאפט.
כן. גרין גראס.
יש מקום נוסף לברר אצלם?
Sent from my SM-G970U using Tapatalk
יש מקום נוסף לברר אצלם?
הרבה ממליצים על באסם מכפא קאסם:
לכן הייתי ממליץ ללכת למישהו שיבנה לך (באסם בכפר קאסם?).
גם אני אמליץ על באסם.
ובדיסקו כשאין לוקרים. ניתוק הדרייב שפאט לא גורם לדיפ׳ להפסיק להסתובב.
אם כבר אתה מטפל בגל הינע הקידמי תדאג לאחד עם צלבים מתגרזים, שתהיה פיטמת גירוז גם במיסב הכדורי בקרדן, רוב הבעיות מתחילות ממנו.
נזק בגל הינע הזה לא נעים, אם מתפרק הוא נותן מכה לגיר ושובר אותו.
גם אני אמליץ על באסם.
ובדיסקו כשאין לוקרים. ניתוק הדרייב שפאט לא גורם לדיפ׳ להפסיק להסתובב.
נכון, אבל הוא מסתתובב בלי עומס. זה משמעותי מאוד מבחינת רעשים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.