התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מעבר לטנדר?



פיני ד
24-02-22, 11:52
אהלן...
שוקל לעבור לטנדר עבור טיולים ונסיעיות יום יומיות קצרות לעבודה...10 קמ גג ....

מנסיונכם... מה הטנדר הכי קצר שעדיין יכול לאכלס 5 מקומות.... וטוב בשטח (שלדת סולם, הילוך כוח...נעילות וכו..)?
באיזור ה50 60 אש"ח?

נמרוד
24-02-22, 12:01
מנסיונכם... מה הטנדר הכי קצר שעדיין יכול לאכלס 5 מקומות.... וטוב בשטח (שלדת סולם, הילוך כוח...נעילות וכו..)?
באיזור ה50 60 אש"ח?

כל הטנדרים היפאנים בערך אותו אורך, הקבינה הכפולה דומה, לכולם שלדת סולם, הילוך כוח. לחלקם יש נעילה אחורית מקורית (טויוטה ומיצובישי, לא בכל הדגמים).

במה שקשור לשטח יש יתרון בנקודות להיילקס כמעט בכל פרמטר, ולכן זה ברירת המחדל למי שמטייל - אבל זה בא במחיר גבוה משמעותית יותר מכל האחרים. בסכום שלך נכנס בקושי היילקס ויגו מהמודלים הראשונים - 2006-2007 - עם קילומטראז' גבוה.
אז בקיצור, חפש מיצובישי האנטר, ידני.

קרא את הכתבות האלו:

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3946

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3974

ואת זה, על קנייה ובנייה של האנטר:

https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118978

liontamer84
24-02-22, 13:39
מה שהכי משגע אותי בכל הסיפור הזה - שבתקציב הזה אפשר להביא רכב פול סייז כדוגמאת ראם/סילברדו/F350 בשנתון גבוה יותר משמעותית.

נמרוד
24-02-22, 13:40
מה שהכי משגע אותי בכל הסיפור הזה - שבתקציב הזה אפשר להביא רכב פול סייז כדוגמאת ראם/סילברדו/F350 בשנתון גבוה יותר משמעותית.

למה זה משגע אותך? לך על זה.

מוטי ג.
24-02-22, 13:43
מה שהכי משגע אותי בכל הסיפור הזה - שבתקציב הזה אפשר להביא רכב פול סייז כדוגמאת ראם/סילברדו/F350 בשנתון גבוה יותר משמעותית.חישבת גם את המעמ? לדעתי יש הבדל בין טנדר קטן לפולסייז אם אתה לא עצמאי.
אשמח לחידוד בנושא

liontamer84
24-02-22, 14:36
למה זה משגע אותך? לך על זה.

זה משגע אותי כי אתה מקבל יותר "אוטו"...
וכי אם זה היה כזה פשוט ללכת, כנראה שהיה לי כבר אחד כזה בחניה.

זה מפחיד אותי שזה יהיה בור בלי תחתית.
כמו שפחדתי לפני שקניתי את הטרופר, והעזתי רק אחרי טיפולי המרה של סוזי המשתוללת
וכשישבתי עם סביון והוא הראה לי שהמפלצת לא כזו נוראית.

פיני ד
24-02-22, 14:48
כל הטנדרים היפאנים בערך אותו אורך, הקבינה הכפולה דומה, לכולם שלדת סולם, הילוך כוח. לחלקם יש נעילה אחורית מקורית (טויוטה ומיצובישי, לא בכל הדגמים).

במה שקשור לשטח יש יתרון בנקודות להיילקס כמעט בכל פרמטר, ולכן זה ברירת המחדל למי שמטייל - אבל זה בא במחיר גבוה משמעותית יותר מכל האחרים. בסכום שלך נכנס בקושי היילקס ויגו מהמודלים הראשונים - 2006-2007 - עם קילומטראז' גבוה.
אז בקיצור, חפש מיצובישי האנטר, ידני.

קרא את הכתבות האלו:

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3946

https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3974

ואת זה, על קנייה ובנייה של האנטר:

https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118978




תודה על התשובה הסופר מפורטת! מעריך מאוד.

ishc
24-02-22, 14:50
בתקציב הזה לא יכנס ויגו אלא היילקס דור לפני כן.
הנטר ונבארה 2007-2010, ווינר עד 2012 או דימקס עד 2009.
עוד אופציה היא שבי קולורדו שזה בגדול דימקס בנזין על צמיג 31.
להיילקס יש יתרון גובה מובהק ולהאנטר יתרון בשנתון ובמנוע חזק יותר.
מה זה טנדר קצר? כולם באותו 5 מטרים וקצת אורך.
הבעיה הרי גדולה של כולם היא גובה (חוץ מההילקס) וגודל צמיג שעומד על 29 אלא אם מצאת אחד שהשחיל לרישיון מידה טובה יותר.
חד משמעית עדיף ידני לטעמי, מכל מיני סיבות.
לרוב האנשים שמוכנים לנסוע בטנדר (כי לחלק זה פשוט לא מספיק מפנק ובאמת שאין לי מושג מה הם רוצים) כולם יכולים להיות רכבי טיולים מעולים. הגבהה, נעילה אחורית ומיגון ורוב המסלולים יעברו לכם תחת הגלגלים בצורה טובה.
השיפורים ההכרחיים לא זולים אז אם מצאת אחד מוגבה וממוגן שווה לשקול אותו ברצינות.
אני עברתי להאנטר לפני שנה אחרי 7 שנים ברכבי SUV. אני לא מתחרט לרגע על המעבר.

ותראה את זה: https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 23338&share_tid=123338&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app


Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

פיני ד
24-02-22, 15:44
המודעה שצירפת היא זו שגרמה לי לבדוק את הנושא...בנוסף שמו לי פתק על הגיפ עם הצעת קניה מאוד מאוד מפתה.





בתקציב הזה לא יכנס ויגו אלא היילקס דור לפני כן.
הנטר ונבארה 2007-2010, ווינר עד 2012 או דימקס עד 2009.
עוד אופציה היא שבי קולורדו שזה בגדול דימקס בנזין על צמיג 31.
להיילקס יש יתרון גובה מובהק ולהאנטר יתרון בשנתון ובמנוע חזק יותר.
מה זה טנדר קצר? כולם באותו 5 מטרים וקצת אורך.
הבעיה הרי גדולה של כולם היא גובה (חוץ מההילקס) וגודל צמיג שעומד על 29 אלא אם מצאת אחד שהשחיל לרישיון מידה טובה יותר.
חד משמעית עדיף ידני לטעמי, מכל מיני סיבות.
לרוב האנשים שמוכנים לנסוע בטנדר (כי לחלק זה פשוט לא מספיק מפנק ובאמת שאין לי מושג מה הם רוצים) כולם יכולים להיות רכבי טיולים מעולים. הגבהה, נעילה אחורית ומיגון ורוב המסלולים יעברו לכם תחת הגלגלים בצורה טובה.
השיפורים ההכרחיים לא זולים אז אם מצאת אחד מוגבה וממוגן שווה לשקול אותו ברצינות.
אני עברתי להאנטר לפני שנה אחרי 7 שנים ברכבי SUV. אני לא מתחרט לרגע על המעבר.

ותראה את זה: https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 23338&share_tid=123338&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app


Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

נדב ש.
24-02-22, 15:48
זה משגע אותי כי אתה מקבל יותר "אוטו"...
וכי אם זה היה כזה פשוט ללכת, כנראה שהיה לי כבר אחד כזה בחניה.

זה מפחיד אותי שזה יהיה בור בלי תחתית.
כמו שפחדתי לפני שקניתי את הטרופר, והעזתי רק אחרי טיפולי המרה של סוזי המשתוללת
וכשישבתי עם סביון והוא הראה לי שהמפלצת לא כזו נוראית.

אם כבר אז רק ראם.
יותר צנוע בהכל אבל יותר אמין. מנוע 6 טורי קאמינס.
ב 60 ייכנס 2011, עד אמצע 2013 הם ללא אוריאה, יותר טוב. רק מה שנישאר זה לחפש אחד מטופל וק"מ שלא בשמיים.
אחרי הטרופר אין לך ממה לפחד, לגבי מע"מ זה לא מעניין אותך(גם לא אותי) כמו שזה לא מעניין אותך היום עם הטרופר או כל רכב לא מסחרי לצורכי עבודה היום.
לגבי הוצאות- טיפולים- קרוב מאוד לטיפול של טרופר במוסך מורשה.
עבודה וחלקים מעט יותר יקרים, תמיד אפשר לייבא מחו"ל ברבע מחיר.

גילוי נאות- הראם שלי מוצע למכירה ביד 2 . והוא לא בתקציב שרשמת.

מוטי ג.
24-02-22, 15:58
החלק הכי מעניין הוא למה אתה מוכר את הראם שלך?

פיני ד
24-02-22, 16:28
אם כבר אז רק ראם.
יותר צנוע בהכל אבל יותר אמין. מנוע 6 טורי קאמינס.
ב 60 ייכנס 2011, עד אמצע 2013 הם ללא אוריאה, יותר טוב. רק מה שנישאר זה לחפש אחד מטופל וק"מ שלא בשמיים.
אחרי הטרופר אין לך ממה לפחד, לגבי מע"מ זה לא מעניין אותך(גם לא אותי) כמו שזה לא מעניין אותך היום עם הטרופר או כל רכב לא מסחרי לצורכי עבודה היום.
לגבי הוצאות- טיפולים- קרוב מאוד לטיפול של טרופר במוסך מורשה.
עבודה וחלקים מעט יותר יקרים, תמיד אפשר לייבא מחו"ל ברבע מחיר.

גילוי נאות- הראם שלי מוצע למכירה ביד 2 . והוא לא בתקציב שרשמת.



ראם צריך רשיון ג לא?<

מוטי ג.
24-02-22, 16:49
צריך ג כן.

נדב ש.
24-02-22, 17:23
החלק הכי מעניין הוא למה אתה מוכר את הראם שלך?

כמה סיבות...
האישה הבטיחה שתעשה רישיון ג' ולא עשתה... היא כנראה גם לא תעשה כי לא בא לה...

אופי הטיולים ירד(יש גם פולריס ריינג'ר crew חדש בבית), כמו גם הקצב שלהם... לפחות לתקופה הקרובה...
הראם פצצה של רכב למסעות(ולא בגלל שאני משוחד), אתה מעמיס עליו את כל הבית ועוד יש מקום, ו- 5 נוסעים+ נהג, טנדר פרקטי מאוד למי שלא גר בעיר כמובן. הגבהה, מיגון, צמיגים, והוא עושהכ מעט הכל בלי בעיה.

אז בינתיים מחפש את היורש הבא, עדיין לא נפלה החלטה.

-->