קוביבוי
25-02-22, 14:44
שלום.
ברשותי קיה סורנטו 2012.
ביממה האחרונה נדלקה נורת תקלה בדשבורד. לאחר חיבור למחשב הרכב (דרך אפליקציה) התקבלה תקלה P0014.
אני מבין (ממה שקראתי) שבדר"כ מדובר בסולונואיד שקשור במערכת היניקה.
אציין שהיה מידי פעם בזמן האחרון קושי בהנעה (היה צריך לתת קצת גז תוכ"ד הנעה). אני מניח שזה קשור לסולונואיד הנ"ל.
בנוסף יש לציין שתקלה זאת הופיעה בעבר, ונעלמה לתקופה ארוכה לאחר ניקוי חיישן הסולונואיד (כמין רשת), והחלפת שמן מנוע (כולל תוסף ניקוי).
הבוקר איפסתי תקלה (ע"י ניתוק מצבר), ע"מ לבדוק אם היא תחזור. לאחר האיפוס נעלמה התקלה הנ"ל ובמקום זה הופיעה תקלה P0106. ממה שקראתי הבנתי שזה אמור להיות קשור בערכי מדידה יחס אויר דלק ביניקה. אני מניח שהתקלות קשורות זו בזו (אם כי מעניין מדוע קוד התקלה הראשונה נעלמה?!).
אשמח לקבל יעוץ, מה עליי לבדוק.
האם לדעתכם פירוק וניקוי הסולונואיד הנ"ל (שפורק בעבר) יכול לפתור את כלל הבעיות (על הדרך אבדוק תקינותו החשמלית ע"י בדיקת ערך התנגדותו)?
כל עצה והרחבה (איני מהתחום) תתקבל בשמחה.
תודה מראש
ברשותי קיה סורנטו 2012.
ביממה האחרונה נדלקה נורת תקלה בדשבורד. לאחר חיבור למחשב הרכב (דרך אפליקציה) התקבלה תקלה P0014.
אני מבין (ממה שקראתי) שבדר"כ מדובר בסולונואיד שקשור במערכת היניקה.
אציין שהיה מידי פעם בזמן האחרון קושי בהנעה (היה צריך לתת קצת גז תוכ"ד הנעה). אני מניח שזה קשור לסולונואיד הנ"ל.
בנוסף יש לציין שתקלה זאת הופיעה בעבר, ונעלמה לתקופה ארוכה לאחר ניקוי חיישן הסולונואיד (כמין רשת), והחלפת שמן מנוע (כולל תוסף ניקוי).
הבוקר איפסתי תקלה (ע"י ניתוק מצבר), ע"מ לבדוק אם היא תחזור. לאחר האיפוס נעלמה התקלה הנ"ל ובמקום זה הופיעה תקלה P0106. ממה שקראתי הבנתי שזה אמור להיות קשור בערכי מדידה יחס אויר דלק ביניקה. אני מניח שהתקלות קשורות זו בזו (אם כי מעניין מדוע קוד התקלה הראשונה נעלמה?!).
אשמח לקבל יעוץ, מה עליי לבדוק.
האם לדעתכם פירוק וניקוי הסולונואיד הנ"ל (שפורק בעבר) יכול לפתור את כלל הבעיות (על הדרך אבדוק תקינותו החשמלית ע"י בדיקת ערך התנגדותו)?
כל עצה והרחבה (איני מהתחום) תתקבל בשמחה.
תודה מראש