התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מיקום אוזני גרירה אחוריות בהיילקס



yanivamit02
27-02-22, 12:22
שלום רב,
טויוטה באדיבותה לא מספקת אוזני גרירה אחוריות להיילקס.
קניתי 2 אוזניים בל.כ. , ל4.5 טון .
מה המיקום המועדף לדעתכם, היכן שתלוי, שאז אצטרך לקדוח חור נוסף בקורה, או היכן שסימנתי באדום?
בנוסף, האוזניים גבוהות בכשני ס"מ מהפגוש, משנה?
137467

Sent from my LE2123 using Tapatalk

נמרוד
27-02-22, 12:31
אם מרחק החורים מתאים איפה שסימנת באדום, אז שם.

אם אתה מתקין ווים כאלו אתה חייב את החלק הקפיצי שמחזיק את הרצועה במקום, שלא רואים בתמונה שלך.

137468

נמרוד
27-02-22, 12:33
ומה כוונתך ש"האזניים גבוהות מהפגוש"? ברור שהרצועה שאתה מחבר לוו צריכה לעבור מתחת לפגוש, אחרת אתה תעקם את הפגוש.

yanivamit02
27-02-22, 13:03
החלק הקפיצי קיים, תליתי את האוזן להדגמה, החורים שסימנתי מתאימים, צריך אחד קצת להגדיל.
הכונה שבעת ריתום הרצועה אכן תעבור מתחת לפגוש, האם הפרש הגובה לא יעקם אותו

Sent from my LE2123 using Tapatalk

נמרוד
27-02-22, 13:08
אין שאלה, בטוח שרצועה תעקם את החיפוי החיצוני של הפגוש.

אפשר אגב לפרק את החיפויים החיצוניים, יש מתחת שלד די חזק שלא יתעקם, וגם אפשר לרתך אוזני גרירה ישירות אליו. אם זה מעניין אותך אני יכול לחפש תמונות.

yanivamit02
27-02-22, 13:53
אם יכול, אודה מאוד


Sent from my LE2123 using Tapatalk

נמרוד
27-02-22, 20:28
מצ"ב תמונות. כשקניתי את הטנדר ונתקלתי באותה הבעייה זה מה שעשיתי, הפשטתי את הפגוש מהחיפויים וריתכתי אוזניים. לא החזרתי את החיפויים למרות שאני חושב שזה אפשרי. אצלי זה היה זמני עד החלפה לפגוש פלדה.
137478
137479

137476
137477
137474
137475

asafk
27-02-22, 20:32
הנקודה שסימנת לא מספיק חזקה. לא איפה שהוא תלוי ולא בהמשך הקורה.
הוו עצמו חזק מספיק אבל הפח הדק המכונה שילדה חייב חיזוק משמעותי כדי להחזיק משיכה כזו.


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

tooshey
28-02-22, 07:59
שלום רב,
טויוטה באדיבותה לא מספקת אוזני גרירה אחוריות להיילקס.
קניתי 2 אוזניים בל.כ. , ל4.5 טון .
מה המיקום המועדף לדעתכם, היכן שתלוי, שאז אצטרך לקדוח חור נוסף בקורה, או היכן שסימנתי באדום?
בנוסף, האוזניים גבוהות בכשני ס"מ מהפגוש, משנה?
137467

Sent from my LE2123 using Tapatalk

בלי קשר לשאלה שלך, הסתכלתי על הזווית של הנדנדה של הקפיץ בצילום שצרפת.
אם הרכב לא עמוס בזמן הצילום, הקפיץ שלך שקוע.

בברכה, טושי

yanivamit02
28-02-22, 09:41
הרכב עמוס בצורה קבועה בכ- 150-200 ק"ג ארגזי וכלי עבודה.
לדעתך שקוע מדיי?
בנוסף, אם כבר מתעסקים בזה, מזה כמה זמן, בעת שהסרן האחורי יורד בצורה מדורגת, גלגל אחרי גלגל, נשמעים רעשים דומים למתיחה +נקישות.
התחיל אחרי טיול קצת קשוח.
יש קשר?
רכב עם 40k קמ

Sent from my LE2123 using Tapatalk

tooshey
28-02-22, 09:55
בלי לראות את הרכב, רק מהתמונה שצירפת, לפי זווית הנדנדה נראה לי שקוע מידי.
רכב עם 200 קילו קבוע בארגז צריך קפיץ מתאים כדי לשמר גובה מקורי.
מכיוון שכתבת שהקפיצים עברו 40 אלף קמ בלבד, ניתן לומר שהם במצב טוב וקרוב לחדש ולכן הפתרון הפשוט והזול יהיה ללכת לקפיצאי, לערגל את הקפיצים ולהוסיף עלה שיפצה על תוספת המשקל הקבוע.
פתרון נכון יותר, במיוחד אם אתה נוסע בשטח, זה להחליף את הקפיץ בקפיץ אוסטרלי משופר לעומס קבוע 200 קג, שגם יתן הגבהה "2.
כמובן שזהו פתרון יקר יותר וידרוש התיחסות גם למתלה הקדמי.
נדנדות עם פינים מתגרזים יתרמו לגמישות המתלה והפחתת רעשים.
את הרעשים שאתה שומע צריך לבדוק פיזית, קשה לומר לפי התיאור שלך.

בברכה, טושי

yanivamit02
28-02-22, 19:06
אלו הקפיצים עד כמה שיכולתי לצלם137505137506137507

Sent from my LE2123 using Tapatalk

יניב עמית
28-02-22, 20:13
הנקודה שסימנת לא מספיק חזקה. לא איפה שהוא תלוי ולא בהמשך הקורה.
הוו עצמו חזק מספיק אבל הפח הדק המכונה שילדה חייב חיזוק משמעותי כדי להחזיק משיכה כזו.


אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נראה לי מוזר, היכן שתלוי זאת קורת האורך, לא אמורה להיות חזקה מספיק?

- - - Updated - - -

נמרוד תודה על התמונות, נראה לי שכרגע אשאיר את הפגוש ואתקין .
טושי תודה, אבדוק את העניין, חשבתי למשוך עוד קצת עם הסט המקורי אבל אולי אחליף.
אגב אני משום מה לא מצליח לאחד את שם המשתמש שלי בטאפאטוק ובמחשב לכן מופיע כשני יוזרים

tooshey
28-02-22, 20:21
נראה שקוע.
עלי העבודה הדקים נשענים על עלי העומס העבים, ומעט הרכות והנעימות שהיו לקפיץ מקורי של הילקס, הלכו כלא היו.
תמדוד את המרחק מקצה הבמפסטופ לשלדה מעליו.
אם סביב 80 ממ או פחות, המצב לא טוב.
צלם את כל הרכב מהצד על משטח מפולס.

בברכה, טושי

erezgur
28-02-22, 20:31
אגב אני משום מה לא מצליח לאחד את שם המשתמש שלי בטאפאטוק ובמחשב לכן מופיע כשני יוזרים

בטאפאטולק אתה יכול להיכנס לחשבון קיים בפורום ולא להשתמש בחשבון של האפליקציה, טאפאטולק.

--
הסבר - מתוך היישום כנס לפורום ג'יפולוג.
מתפריט 3 הנקודות למעלה (כאשר אתה בתוך גיפולוג) תהיה לך אפשרות להיכנס / להחליף חשבון. שם אתה אמור להבין את הפרטים של חשבון הפורום (אחרת היישום מתחבר עם שם המשתמש של היישום ולא עם שם המשתמש בפורום)

נשלח מהנייד

yanivamit02
03-03-22, 08:48
תמונותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220303/432e77ff74bf942cf9db28d97c3b14ef.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20220303/3eaf784899d19c1c5cb49112b6116c91.jpg

Sent from my LE2123 using Tapatalk

-->