Ben-t
06-03-22, 00:05
מדובר על ג'ימיני 2008.
היום לאחר נסיעה של שעה+ בעת כיבוי הרכב היתה נזילה מאיזור פקק ריקון מי הרדיאטור.(בתחתית הרדיאטור צד נהג), מציין שזה מהאיזור כי עדיין לא בדקתי לעומק מהיכן בדיוק.
במיכל העיבוי המים ירדו מתחת לסימון הmax- מה שמעיד על חזרה של נוזלים לרדיאטור?.
ההבנה פשוטה יש נזילה שצריך להבין מאיפה ולסדר.
1) מדוע זה רק לאחר כיבוי הרכב? למה אין נזילה שהרכב עומד לאחר ליל מנוחה?
2) בעת כיבוי הרכב טמפ המים עולים ובכך פורצים ממקום חלש? אם כך זה מעיד אולי על פקק רדיאטור תקול? (ידוע לי שהוחלף לפני שנתיים בדיוק למקורי.)
3) כדי לבדוק שפקק הרדיאטור עובד כראוי בעת פריקת הלחץ בטמפ עבודה,האם זה מספיק לתת לרכב לעבוד בטמפ עבודה ולראות שאכן יש פריקה של מים אל מיכל העיבוי? או שמדובר פה על אדים וזה יקח נצח להבין?
היום לאחר נסיעה של שעה+ בעת כיבוי הרכב היתה נזילה מאיזור פקק ריקון מי הרדיאטור.(בתחתית הרדיאטור צד נהג), מציין שזה מהאיזור כי עדיין לא בדקתי לעומק מהיכן בדיוק.
במיכל העיבוי המים ירדו מתחת לסימון הmax- מה שמעיד על חזרה של נוזלים לרדיאטור?.
ההבנה פשוטה יש נזילה שצריך להבין מאיפה ולסדר.
1) מדוע זה רק לאחר כיבוי הרכב? למה אין נזילה שהרכב עומד לאחר ליל מנוחה?
2) בעת כיבוי הרכב טמפ המים עולים ובכך פורצים ממקום חלש? אם כך זה מעיד אולי על פקק רדיאטור תקול? (ידוע לי שהוחלף לפני שנתיים בדיוק למקורי.)
3) כדי לבדוק שפקק הרדיאטור עובד כראוי בעת פריקת הלחץ בטמפ עבודה,האם זה מספיק לתת לרכב לעבוד בטמפ עבודה ולראות שאכן יש פריקה של מים אל מיכל העיבוי? או שמדובר פה על אדים וזה יקח נצח להבין?