צפייה בגרסה מלאה : (הועבר) ניסן טארנו 2002 - אמינות והתייעצות לפני רכישה
אהלן חברים רציתי לשאול כמה דברים על הג׳יפ הזה.
הבנתי שיש לו עוד הרבה מתחרים במחיר שלו אבל באלי דווקא אליו לא יודע בדיוק למה. אני ממש חדש בשטח אז היכולות שלו בשטח לא ממש משפיעות עלי ופחות רלוונטיות כרגע כי אני הולך לעשות רק שבילים לא יותר מזה כרגע..
איך הוא מבחינת אמינות ואחזקה? יש בעיות ספציפיות ברכב הזה?
הגיפ עם 220,000 ק״מ יד 4 ידני.
תודה רבה לכל מי שיכול לעזור.
קודם כל - ברוך הבא לפורום!
העברתי את השרשור לפורום התלבטויות לפני רכישה וגיפאים מתחילים, נראה לי שזהו המקום המתאים יותר.
ערכתי גם את הכותרת מעט, כי אם כל שרשור יכיל רק את שם הדגם - הפורום יהיה מאד לא ברור.... חשוב לתת כותרת מתאימה לשרשור כדי שאנשים שיכולים לענות ולהגיב ימצאו אותו בקלות וגם כדי שגם בעתיד מישהו אם שאלות דומות יוכל למצוא את השרשור בחיפוש ברשת ולהגיע לכאן.
הערה נוספת - יש לנו תת פורום יעודי לרכבי ניסן, שווה לחפש שם מידע על הרכב, סביר להנחי שאנשים כבר שאלו בעבר שאלות דומות וקיבלו תשובות - תוכל ללמוד הרבה מחיפוש וקריאה של חומר קיים - זה אחד היתרונות הגדולים של פורום כמו שלנו על פני רוב הרשתות החברתיות....
מהשאלה שלך אני מבין שראית רכב ספציפי ואתה מנסה לקבל תשובות האם לרכוש אותו או לא, אז בדרך כלל עובדים הפוך - מננסים להגדיר את הציפיות והדרישות ואז בודקים מהן האפשרויות הרלוונטיות - כאשר תחליט לעשות זאת - נבקש שתענה על השאלון הנעוץ בראש פורום זה.
באופן כללי, רכב שטח בן 20 הוא כנראה מקור כמעט אינסופי להוצאות כספיות (תחזוקה). אם באמת אתה מסתפק ברכב לנסיעת שבילים, כפי שהגדרת, כנראה תוכל למצוא רכב חדש הרבה יותר וזול לאחזקה שיתן לך מענה הולם.
אבל אם החלטת שמה שבא לך זה ניסן טראנו - אז תשקיע קצת זמן וקרא קצת כאן בפורום והמתן לתשובות נוספות של אנשים המכירים את הרכב ותדע בפני מה אתה עומד. זהו רכב שטח וותיק, קצת אנדר-דוג ויש כאן מספר בעלי רכבים כאלו שמחזיקים אותו כבר זמן לא קצר.
הבנתי תודה רבה רק אם ענית לי אני כבר אשאל..
יש משהו דומה לשבילים במחיר של הטארנו? גימני קטן מידי בשבילי ולא כולכך אהבתי..
Yaron.nahum
15-03-22, 17:06
כפי שאמר ארז ,
יהיה הרבה יותר פשוט אם תענה על השאלון באחת ההודעות בנעוץ למעלה
לצורך נוחות הנה הוא
1. תקציב - צריך להביא בחשבון שההוצאות על רכב שטח גבוהות בד"כ משמעותית מהוצאות על רכב פרטי!א. מה התקציב לרכישת הרכב?
ב. האם התקציב שציינת כולל מבחינתך את עלויות התיקונים, השיפורים והתחזוקה (לפחות של ששת החודשים הראשונים) או שמדובר במחיר הרכישה בלבד ויהיה מימון נפרד לעלויות התחזוקה?
ג. האם אתה מסוגל להתמודד עם הוצאה חד פעמית גדולה יחסית (למשל 5,000-10,000 ש"ח) לתיקון הרכב אחת לכמה שנים?
2. גודל / קיבולת הרכב - כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? כלב? קוף? האם לעיתים תרצו לעשות טיול של מספר ימים עם לינת שטח?
3. נסועה שנתית ותחזוקה:א. כמה קילומטרים הרכב יעשה בשנה? כמה ק"מ להערכתך יהיו לצרכי טיול (כולל את הטיול בשטח עצמו ואת הנסיעה הלוך וחזור) וכמה נסיעה שוטפת שאינה קשורה לטיול?
ב. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע (האם תוכלו לעיתים להשלים עם כמה ימים שבהם הרכב מושבת לצרכי טיפול ולא יכול לשמש לנהיגה)?
ג. האם כל התחזוקה תתבצע במוסכים / בעלי מקצוע או שיש ידע טכני / רצון / כוונה לביצוע תחזוקה עצמית (לפחות חלקית)?
ד. האם מקום המגורים הוא באזור מרכזי עם מוסכים ואנשי מקצוע זמינים במרחק נסיעה סביר או בפריפריה הרחוקה מאזני מקצוע / מוסכים?
4. אופי השימוש והטיולים:
א. האם מתכננים לנסוע רק בשבילי עפר ודרכי כורכר כבושות, האם רק טיולים רגועים בחיק הטבע, האם טיולים שלעיתים ידרשו מעבר מעלה קשה / מדרגת סלע וכו'?
ב. אם טיילתם ברכבי שטח בעבר או שיש קבוצה המטיילת עם רכבי שטח שאתם חושבים להצטרף אליה מדי פעם לטיול - מהם רכבי השטח של אנשי הקבוצה?
ג. מהם המקומות המאתגרים ביותר שבהם עברתם / תרצו לעבור או שטיול שתרצו להשתתף בו עבר? (גם אם רק ראיתם תמונות של טיול שטח שעניין אתכם ויודעים לציין את שם המקום או המסלול).
5. העדפות ותנאי סף - האם יש תנאי סף?
א. גיר אוטומטי/ידני
ב. מנוע דיזל/בנזין
ג. תצורה (טנדר, קצר, ארוך...)
ד. גיל הרכב - חדש בלבד? משומש בן שנים ספורות? רכב אספנות?
6. האם עד כה "ננעלת" על סוגי רכב מסויימים? לחלופין, יש "וטו" על סוגי רכב מסויימים?
אהלן.
אחרי 10 שנים עם טראנו ידני - לך על זה. (מנוע 2700)
עלות אחזקה זולה.
יחסי העברה מעולים שתורמים לעבירות טובה מאוד על אף צמיגים קטנים יחסית.
החשוב ביותר לעבירות בטראנו הוא תקינות של ה - LIIMTED SLIP בדיפרנציאל האחורי שבעבודה נכונה
בשטח משמש ככמעט נעילה.
כרכב למתחיל זה הרכב.
הפרונט של הרכב קצת עדין אבל החלקים זולים.
עם צמיגי שטח מלא הטראנו יעבור את רוב המעלות הבינוניים-קשים.
קח את הרכב לבדיקה למכונאי שמכיר היטב את הטראנו ובמידה ועבר את הבדיקה לך על זה.
יש משהו דומה לשבילים במחיר של הטארנו? גימני קטן מידי בשבילי ולא כולכך אהבתי..
לנסיעה בשבילים כבושים ודרכי עפר לא צריכים ג'ימני, מספיק פרייבט גבוה.
מה התקציב שלך?
כמה אנשים הוא צריך להסיע?
מה הנסועה השנתית הצפויה?
בקיצור - נסה לענות על השאלון שבשרשור הנעוץ.
andy.shaked
15-03-22, 18:32
אני מחזיק טראנו כבר 6 שנים, מתחזק את המועדון והפעילות שלו. הרכב זול לתחזוקה כל עוד מטפלים כמו שצריך בלי קיצורי דרך. יחסי העברה סבבה, הילוך נמוך מעולה בגיר ידני.
חסרונות עיקריים : מזגן בעייתי למי שלא התקין יחידה אחורית
מכלול הפרונט חלש יחסית, אבל בנהיגה שקולה הוא לא בעייתי כמו שנוצרה התדמית, בכל מקרה יש כמה פתרונות לשיפור/שדרוג חלקם נדונו פה ומופיעים בפורום של ניסאן פה באתר
בעיה נוספת היא הפלסטיקה הפנימית שהופכת לפריכה וקשה למצוא לה חלפים
הרכב לא נופל מאחרים בסגמנט שלו ובשנתונים שלו למעט המשופרים בהגזמה
תחזוקה זולה ופשוטה יחסית.
שלדה חסונה
בהצלחה
המדען המטורף
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.