צפייה בגרסה מלאה : לא שטח, אבל מטריד אותי ואולי עוד אחרים - פאנצ'ר וצמיג ראן-פלאט
באוטו של אשתי אין גלגל ספיר, אבל גם אין קומפרסור וכד'.
אני לא יודע אם משהו הוציא ולא החזיר.
האוטו נוסע על צמיגי run flat.
מה עשים אם יש פאנצ'ר?
לרוץ ולקנות קומפרסור ונוזל יעודי או פשוט להשאר כך ולנסוע לאט לפנצריה?
לא ישמיד את הג'אנט?
לא מכיר רן פלאט, אבל לא הייתי נוסע על פנצ'ר שלא בסיטוצית חרום.
ערכת תולעים וקומפרסור קטן פלוס מברג ושפיץ פלייר כדי לשלוף את הבורג או המסמר, אמור לתת מענה לרוב הסיטואציות.
ובמקרה הנדיר שלא, לגיטימי לגמרי להזמין גרר, בשביל זה יש ביטוח.
Sent from my HD1903 using Tapatalk
ראן פלאט אמור להחזיק 80 קמ בלי אוויר. הדופן בנוייה לזה.
אצל אשתי ברכב שמתי קומפרסור סביר כדי שתוכל למלא אויר ולהמשיך בנסיעה בלי לדאוג .
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדיוק מה שאני מתעסק בו כרגע, רוב הב.מ.וו שהגיעו לארץ בשנים האחרונות באו ככה.
כמה בעיות בצמיג Runflat:
1. הדופן קשה ומשפיעה על איכות הנסיעה.
2. בגלל חוסר הגמישות בצמיג כל בור רציני בכביש, ויש הרבה כאלה אצלנו, נותן מכה מאוד חזקה לרכב.
3. הצמיג רגיש למכות, מכה במדרכה גומרת צמיג, קרה לי בדיוק השבוע.
4. הצמיגים הטובים מאוד יקרים. אפשרי לקנות סינים זולים.
אז שמתי באוטו אכן ערכת תולעים וכאשר יוצא לנסיעה ארוכה לוקח קומפרסור, אבל, החסרונות של הצמיגים הביאו אותי למסקנה שזה לא שווה.
בדיוק היום השגתי גלגל חליפי עם סידור ברגים מתאים ובקרוב אחליף את כל הצמיגים לרגילים, גם יתנו אחיזה טובה יותר וגם לא אצטרך להתמודד עם החסרונות לעיל. כאשר אצא לנסיעה ארוכה אשים את החליפי בתא המטען עם כל הציוד, ביום יום נסתדר עם תולעים וקומפרסור במקרה הצורך.
באוטו של אשתי יש את מספר הטלפון שלי.
באוטו של אשתי יש את מספר הטלפון שלי.גם באוטו של אשתי. שירות קומפלט כולל רכב חילופי במקום.
באוטו של אישתי יש את הטלפון של חברת הליסינג :-)
גם באוטו של אשתי. שירות קומפלט כולל רכב חילופי במקום.
גם ברכב של אשתך יש את הטלפון של תומר הדר?
כן, אתה יכול לתת גם לאשתך. תגיד לה שתזדהה כ"גברת הדר". לא בטוח שהוא מזהה, וגם אם כן הוא יפחד לטעות.
יש קומפרסור נטען קומפקטי לא רע מדוד עלי, יותר ידידותי למשתמש ולא דורש להתחבר למצית או למצבר
לשעת חירום טוב מספיק.
אני טוען אותו פעם בחודשיים אם לא היה בשימוש והבטריה בפועל כמעט לא מתרוקנת.
₪ 131.01 56% Off | החדש Xiaomi Mijia נייד חכם דיגיטלי צמיג לחץ זיהוי חשמלי Inflator משאבת אופני אופנוע מכונית כדורגל
https://a.aliexpress.com/_m05blpq
Asaf-a
אסף.א
בדיוק מה שאני מתעסק בו כרגע, רוב הב.מ.וו שהגיעו לארץ בשנים האחרונות באו ככה.
כמה בעיות בצמיג Runflat:
1. הדופן קשה ומשפיעה על איכות הנסיעה.
2. בגלל חוסר הגמישות בצמיג כל בור רציני בכביש, ויש הרבה כאלה אצלנו, נותן מכה מאוד חזקה לרכב.
3. הצמיג רגיש למכות, מכה במדרכה גומרת צמיג, קרה לי בדיוק השבוע.
4. הצמיגים הטובים מאוד יקרים. אפשרי לקנות סינים זולים.
אז שמתי באוטו אכן ערכת תולעים וכאשר יוצא לנסיעה ארוכה לוקח קומפרסור, אבל, החסרונות של הצמיגים הביאו אותי למסקנה שזה לא שווה.
בדיוק היום השגתי גלגל חליפי עם סידור ברגים מתאים ובקרוב אחליף את כל הצמיגים לרגילים, גם יתנו אחיזה טובה יותר וגם לא אצטרך להתמודד עם החסרונות לעיל. כאשר אצא לנסיעה ארוכה אשים את החליפי בתא המטען עם כל הציוד, ביום יום נסתדר עם תולעים וקומפרסור במקרה הצורך.
אני חושב שחלק גדול ממה שרשמת מושפע בעיקר ממידת הצמיג, ולא רק ה runflat.
יש לנו בימר סדרה 1 במשפחה, משנת 2018 -
הצמיג יקר, אבל לא הרגשנו שום חוסר גמישות/רגישות וכו.
החתך יחסית נורמלי (לא זוכר מידה מדוייקת) ולא נמוך מידי כמו של ערסים….
אני חושב שחלק גדול ממה שרשמת מושפע בעיקר ממידת הצמיג, ולא רק ה runflat.
יש לנו בימר סדרה 1 במשפחה, משנת 2018 -
הצמיג יקר, אבל לא הרגשנו שום חוסר גמישות/רגישות וכו.
החתך יחסית נורמלי (לא זוכר מידה מדוייקת) ולא נמוך מידי כמו של ערסים….
אבי ביטר או אבי בימר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני חושב שחלק גדול ממה שרשמת מושפע בעיקר ממידת הצמיג, ולא רק ה runflat.
יש לנו בימר סדרה 1 במשפחה, משנת 2018 -
הצמיג יקר, אבל לא הרגשנו שום חוסר גמישות/רגישות וכו.
החתך יחסית נורמלי (לא זוכר מידה מדוייקת) ולא נמוך מידי כמו של ערסים….
יש היגיון במה שאתה אומר, אצלי זה 245/40R19, החתך הנמוך ביחד עם הדופן הקשיחה זה כנראה באמת מרשם לנזק מכל בור קיים.
אם יש למישהו ניסיון במעבר לצמיגים רגילים זה יכול לעזור.
אם אתה לא מתחרה/נהנה במסלול מירוצים, חתך נמוך זאת צרה צרורה.
ברכבי יוקרה משקיעים יותר במתלים כדי לכפר על הבעיתיות, בשאר הרכבים לא, ואז אתה נשאר עם צמיג יקר, עדין, ולא נוח.
רק בשביל הפוזה…
אופנה חלולה.
אני במקומך הייתי בודק מה המידות האפשרויות, גאנטים וכו.
לא יהיה סיפור זול…אבל זה הכיוון לדעתי, לא האל תקר.
אבי ביטר או אבי בימר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אבי בוואריה ביטר.
(קרם).
אל תתקשר אלי
אבי.
באוטו של אישתי יש את הטלפון של גרשון
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ran flat במקור הוא חישוק פנימי קשיח שמורכב על הגאנט, ונמוך במעט מגובה דופן הצמיג. ומאפשר נסיעה בלי קריסה מלאה של הצמיג המפונצר.
בגלל זה נסיעה עליו מרגישה כמו נסיעה על גלגל עץ.
אם חסר אויר בגלגל, בבאמפים/בורות בכביש גם מרגישים אותו, והנסיעה לא נעימה.
זה פתרון לנסיעה איטית קצרה, לא כמו גלגל ספייר רגיל.
אם אתה לא מתחרה/נהנה במסלול מירוצים, חתך נמוך זאת צרה צרורה.
אז זהו שאני כן מעלה את הרכב על מסלול, הרכב גם משופר בהתאם. וכן חתך נמוך בכבישי ארצנו זו צרה.
הכיוון זה ללכת על צמיגים רגילים ונתקדם משם. בכל מקרה תודה על העצות וכיף לפגוש עוד מישהו נדבק בחיידק הגרמני.
להחזיק בימרית ולא להיכנס אתה למסלול ... יש שיטענו לאופנה חלולה .. רק אומר, אבי.
כמעט כמו חתך נמוך בכביש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אילן
אני נוסע עם צמיגים בחתך נמוך יותר ממה שרשמת כבר 4 שנים. אכן קשה ובורות הם כואבים אבל מעולם לא נגרם לי נזק לצמיג מבור או מדרכה . ותודה לאל … הם יקרים מדי , יותר מה 35 של הג’יפ
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אתה לא מתחרה/נהנה במסלול מירוצים, חתך נמוך זאת צרה צרורה.
ברכבי יוקרה משקיעים יותר במתלים כדי לכפר על הבעיתיות, בשאר הרכבים לא, ואז אתה נשאר עם צמיג יקר, עדין, ולא נוח.
רק בשביל הפוזה…
אופנה חלולה.
אני במקומך הייתי בודק מה המידות האפשרויות, גאנטים וכו.
לא יהיה סיפור זול…אבל זה הכיוון לדעתי, לא האל תקר.
10+
אני בסובארו B4 הייתי חוטף נזקים חופשי עם מידה 215/40/17 ,
ושם בד"כ צריך להחליף סט של 4 צמיגים.
במקרה שלי ג'אנטים 16 של אימפרזה (זהים לחלוטין בעיצוב)
עם צמיגים 205/55/16 (שינוי חוקי מהיצרן) נתנו שקט מפנצ'רים,
חסכון בהחלפת צמיגים (צמיג כזה זול יותר) וכמובן נוחות נסיעה.
נ.ב - לגבי אחיזת כביש ונהיגה ספורטיבית, השינוי לא דרמתי לרעה.
בהצלחה
רענן
אילן
אני נוסע עם צמיגים בחתך נמוך יותר ממה שרשמת כבר 4 שנים. אכן קשה ובורות הם כואבים אבל מעולם לא נגרם לי נזק לצמיג מבור או מדרכה . ותודה לאל … הם יקרים מדי , יותר מה 35 של הג’יפ
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה הד, אתה מחזק את מה שאני אומר שצמיגי ה run flat רגישים יותר.
רק מבהיר שאצלי צמיגים רגילים ( ואיכותיים )
אבל נראה לי שהבנת את זה מהכתובת
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
לסיכום,
היות ואין לי כוונה להחליף ג'אנטים וצמיגים
והיות ומדובר באוטו עם יכולות לא רעות, ביצועים, טונות של הנאה ונהגת שודים (אני המסכן עם הגראנד שירוקי, מדי פעם לוקח/"משאיל" את הרכב) - חשוב לשמור על אחיזת הכביש והבטיחות,
במקרה פאנצ'ר - נסיעה איטית עד לפנצ'ריה ו... משכנתה.
ד.א.
רק בשביל לסבך, הצמיגים מאחור רחבים יותר ובחתך נמוך יותר מהקדמיים...
תודה לכולם,
היה מעניין,
ואולי גם ניתן לה את המספר של תומר - בכל זאת, עם שירות כזה...
תודה הד, אתה מחזק את מה שאני אומר שצמיגי ה run flat רגישים יותר.
ה-runflat הוא למצב שאחרי הפנצר.. לא למנוע פנצ’ר.
זה משהו שאפשר ליישם בכל צמיג רדיאלי.
דורון. הם מדברים על ראנפלט מסוג אחר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תסתכל כאן (https://en.wikipedia.org/wiki/Run-flat_tire)
הצמיג הוא מסוג Self-supporting עם דפנות מחוזקות.
תסתכל כאן (https://en.wikipedia.org/wiki/Run-flat_tire)
הצמיג הוא מסוג Self-supporting עם דפנות מחוזקות.
תודה.
זה השלב האבולוציוני האחרון של הקונספט.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.